Stránka 1 z 2
Valník 1971
Napsal: 06 kvě 2007
od prak
Napsal: 06 kvě 2007
od VW181
Gratuluju!
Príma vůz! Měl jsem stejný.
Napsal: 06 kvě 2007
od Lugen
hezké, hezké, ba dokonce jsi zachoval i barvu jako na doplovi
Napsal: 06 kvě 2007
od Mr.Vaahaa
osobně bych na něj dal Fuchsy a nechal bych ho...tak co Praku? Myslím, že se ti něco v garáži válí...
Napsal: 06 kvě 2007
od prak
hmmm
nemáte někdo redukce z 5x112 na 5x130?
Napsal: 06 kvě 2007
od hugo
je pěknej...byl jsem se dívat na něj tak před půl rokem....je to fešák.
Napsal: 16 kvě 2007
od prak
na všem co se hejbe je bohužel zasažen kutilem. Už jezdí a brzdí, ale to je sakra málo. Zatím bude sloužit tak jak je. Na řadě jsou jiné projekty.
Napsal: 16 kvě 2007
od brzi.2
prak píše:na všem co se hejbe je bohužel zasažen kutilem. Už jezdí a brzdí, ale to je sakra málo. Zatím bude sloužit tak jak je. Na řadě jsou jiné projekty.
Ato........??????????
Napsal: 16 kvě 2007
od prak
projekt č. 1 je větší než všechny auta dohromady, pak by tam byl jeden oválek, jedna norka, dingo, 1303, ...
prostě mrtvoly na které jednou dojde
Napsal: 16 kvě 2007
od brzi.2
Děkuji to mě stačí. taky jeden takovej jako já.
Napsal: 18 kvě 2007
od john
Tak to sme traja..
Napsal: 18 kvě 2007
od Pekař z Boščehrada
ŠTYRJA.
Napsal: 18 kvě 2007
od john
Elaboruj trochu..
Napsal: 18 kvě 2007
od yahoďák
ještě, že už jsem s autama na léčení
Napsal: 18 kvě 2007
od pulenejksicht
tož taky se hlásím
Napsal: 15 zář 2007
od hugo
Tak jakpak to vypada s valníčkem?
Napsal: 17 zář 2007
od prak
jenom slouží. Poslední co jsem udělal, byla "replika" silentbloku převodovky, který chyběl včetně držáku.
Postupně při provozu nalézám některé další kutilovo vychytávky.
Napsal: 18 zář 2007
od Vlastixs
půlenejksicht píše:tož taky se hlásím
no jestli by jste chtěli,tak vám všem to léčení domluvím tady v Kroměříži
... už mi to bylo taky párkrát ze stejnýho důvodu doporučeno
... a když budem mít vycházku,tak můžem chodit ke mě chystat busa na lak
Napsal: 25 říj 2007
od prak
Služebník je stíhán občasnými výpadky sil. Teď zrovna můžu jezdit jen tak daleko, jak dovolí baterka. Po návratu zpět na nabíječku
A přitom je to tak jednoduchý opravit
Jenže dokud není garáž, tak ve tmě před panelákem se v tom hrabat nemíním. Kromě toho startér je nějakej prapodivnej, pravděpodobně z nějaký starý oktávky nebo odkud. Na karbec který jsem mu dal to konečně jede i bez kolem stříkajícího benzínu, ale zas po dni odstavení je úplně suchej a nejlepší startování pak je jízdou z kopce. Takže zkusím další.
Prostě myšlenka "nechám to tak, bude jen sloužit" je zcela zcestná. Pokud se to jednou neudělá komplet pořádně, tak je to jak lepení vejfuku - stojí to za hovno.
Napsal: 08 čer 2008
od prak
no nedá se nic dělat a musíme trochu pokročit. A protože šetřím čas, nemůžu šetřit peníze
kotouče, destičky, brzdiče, hlavní brzdový válec, ložiska, trubky, hadice, ...
Na knírače jsou bohužel věci dražší, což by tolik nevadilo. Průser je, že teprve vychytávali chybky a některé díly se dost často upravovaly. U tohoto konkrétně nesedí kotouče i brzdiče. Bohužel nejde o špatný výběr v obchodě, ale jen o jednoho z prvních transportérů na kotoučích. Takže se nové díly budou upravovat. Doufám, že zítra vyjedu. Attack za dveřmi a bez valníku se neobejdem