TYP3 VW1500S limuzina

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1710
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S

Příspěvekod Sesto » 09 čer 2009

Elektika je dokoncena.Treba ju uz iba nahodit na auto dopasovat dlzky kablov na dane zariadenia, nacvakat koncovky a sterace budu stirat .Taky houkacka houkat.
Dodam aj fotky.

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1710
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S

Příspěvekod Sesto » 13 čer 2009

Elektrika nahodena.Fastony na jednej strane nahodene a pozapajane do poistkovej skrine.
Zajtra dufam dokoncim ovladanie blinkrov a nahodim fastony na druhu stranu kablov.
Do kabelaze som pridal 3 navyse kable.2 klasicke 0,5 a treti tieneny signalovy kabel pre otackomer.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Pripravil som NOS regler.Zatial 6Volt nakolko nemam vsetky veci pre migraciu na 12Volt
Obrázek

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1710
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S

Příspěvekod Sesto » 15 čer 2009

Sesto dnes nasiel spinaciu skrinku v krasnom stave. \:D/
Len nema do nej kluc ktorym by otocil. :|
Hlada sikovneho zamocnika v Bratislave.Poradi niekto?

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1710
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S

Příspěvekod Sesto » 23 čer 2009

Spinacka uz je u zamocnika.
Viete mi prosim niekto poradit alebo odfotiti kde je ukoncene uzemnenie pre hnede kable pod palubovkou?
Totis tak ako to mam sa mi zda ze to nema byt.
Obrázek

mal som aj lepsiu ilustracnu fotku len ju neviem najst
Obrázek

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1710
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S

Příspěvekod Sesto » 27 čer 2009

Skladam umyvam postupujem
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1710
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S

Příspěvekod Sesto » 29 čer 2009

Najde sa u niekoho tento pripravok na zatiahnutie vypinacov?
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12070
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S

Příspěvekod Sam » 29 čer 2009

Podobný jsem si vyráběl kvůli instalaci rádia.. Z trubky to byla otázka 20min
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8687
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S

Příspěvekod yahoďák » 01 črc 2009

kdysi jsme to už probírali...myslím, že pětikoruna má stejný rádius, akorát do ní vypilovat to vybrání pro táhlo vypínače
Obrázek

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1710
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S

Příspěvekod Sesto » 07 črc 2009

Potrebujem nalepit na olejovy chladic penovu lepiacu pasku aby vzduch nesiel okolo ale cez chladic.Viete poradit kde by som taku pasku zohnal alebo co mam na internete hladat?
Dik za typ.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S

Příspěvekod Pětišroub » 07 črc 2009

samolepící silikonový dveřní těsnící profil, mají v hobbymarketech
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1710
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S

Příspěvekod Sesto » 07 črc 2009

Rad by som nieco taketo
http://www.eloraslovakia.sk/A7.html
http://www.monetsro.sk/produkty/tesniace%20pasky.htm
Jedna sa o ciernu penovu hmotu ktora sa vie bez problemov prisposobit.Take nieco sa pouziva pri vzduchotechnikach.

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4457
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S

Příspěvekod prak » 07 črc 2009

právě takové jsou i hobykrámech, případně stavebninách (používají i sádrokartonáři)

Sesto píše:Rad by som nieco taketo
http://www.eloraslovakia.sk/A7.html
http://www.monetsro.sk/produkty/tesniace%20pasky.htm
Jedna sa o ciernu penovu hmotu ktora sa vie bez problemov prisposobit.Take nieco sa pouziva pri vzduchotechnikach.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1710
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S

Příspěvekod Sesto » 07 črc 2009

ok skusim Hornbach.
Dik

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1710
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S

Příspěvekod Sesto » 09 črc 2009

Potrebujem skusku spravnosti.
Na aky moment sa dotahuju ojnice?Jedna sa o motor 1,5 1,6
Dakujem

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8687
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S

Příspěvekod yahoďák » 09 črc 2009

...tak jsem to nevydržel a mrknul se do knížek a je mi líto, ale udělám v tom ještě větší maglajz:

VW Reparatur Leitfaden pro motor 1500/1965:
Ojnice: 4,5 +/- 0,5 mkg
Hlavy: 3,0 - 3,2 mkg

zatímco jiná knížka (busí, anglická) pro motor 1600 1968-1973 udává :
Ojnice 3,3mkg
Hlavy: 3 - 3,2mkg

a do třetice jiná, přímo na Type 3 1500/1600, vydáno 1968, australská, :
Ojnice 36 ft/lb
Hlavy: 27 ft/lb

:twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1710
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S

Příspěvekod Sesto » 22 črc 2009

Viete poradit ako toto dopasujem?Nechapem preco mam jednu stranu kufra odskocenu :?
Puzdro pantu som vymenil za nove.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12070
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S

Příspěvekod Sam » 22 črc 2009

logicky to doseřídíš na opačné straně, než vidíš "problém"
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1710
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S

Příspěvekod Sesto » 22 črc 2009

Druha strana krasne sedi.
Obavam sa ci nieje to tiahlo co drzi kapotu vyhnute

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S

Příspěvekod Petr914 » 23 črc 2009

...vzhledem k tomu,že bych se na to z různejch důvodů nejradši vysral...tak to nakonec neudělám,protože je to pěknej projekt a byla by škoda to nevyřešit...

...Sesto...obavy si nech na příští volby v SK čoveče...

...pokud je u Typ3 stejnej systém jako u 914...to znamená 2 šrouby ramene do karoserie...a 2 šrouby ramene do kapoty...tak všechny 4 povol...dovři kapotu...a na místo odskoku zatlač stálym tlakem...to znamená zatlač,ale neohni si roh kapoty,případně se neposer...

...pokud v tu chvíli nebude kapota tam,kde je potřeba...zožeriem vlastné topánky... :wink:

...pak to jen zafixuj dotažením všech šroubů správnym momentem...a následným povolením,dopasováním,dotažením to nalícuj s naprostou přesností...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1710
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S

Příspěvekod Sesto » 23 črc 2009

ee
o kasnu to je uchytene jednym sraubom takze tam sa neda nastavit nic.
Obrázek
Obrázek

diel s cislom 11
Obrázek
Naposledy upravil(a) Sesto dne 24 črc 2009, celkem upraveno 1 x.


Zpět na “Projekty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host