TYP3 VW1500S limuzina

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sesto »

Dnes som sa rozhodol ze skusim zachranit original calunenie sedadiel co som nasiel pod potahmi.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Len neviem najst original v katalogu moju farbu :roll:
Obrázek

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sesto »

Myslite ze toto opravit je beznadejne?
Obrázek

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

jo - lepších bloků je zatím ještě pořád dost - tohle by sice asi šlo nějak vyimprovizovat, ale nemá to smysl.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sesto »

Neviete mi poradit kde zozenem novy vyrobny stitok?
Najlepsie bez vyrazeneho cisla.
Obrázek
dik

Uživatelský avatar
ovalisimus panornik
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1841
Registrován: 12 led 2007
Bydliště: Nebušice

Příspěvek od ovalisimus panornik »

Prázdné štítky prodává po srazech Filip z Polska, tak počuchej kontakt na něj a napiš mu. V Hanoveru na sraze je taky prodával.

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sesto »

Budete prosim niekto ochotny mi priblizit tento text do slovenciny?
Dakujem

Type 3 1964 * 1500S

Distributor: VW 341-905-205, Bosch ZV/JCU 4R3 (0231 150 001)
Replacement: VW 311-905-205R, Bosch 0231 150 010
Points: 01 002
Condensor: 02 006
Rotor: 04 006
Cap: 03 002 (NLA)
Coil: 00 001 (Blue Coil 00 016)
Vacuum Can: 1237 121 179 (NLA)
Ignition Wires: 09 003
Spark Plug: W8AC
Timing Set At:: Static Timing: If Pulley has two notches, it is set at the right notch which is 10 Degrees Before Top Dead Center (BTDC). If the pulley has three notches, it is set at the right notch which is 12.5 Degrees BTDC.
(Note: Models timed at 12.5 BTDC usually required high octane gasoline)
Advance/Retard Range: Vacuum: 8-11 deg Adv (approximate). Centrifigual: 15-21deg @ 4200rpm
Distributor notes: This was a unique distributor installed on the "S" Models in 1964. At first glance it looks like a Beetle 36hp "cast-iron" distributor with a push-on (not screw-on) vacuum advance unit (and it does use the 36hp points). In addition the centrifigual advance was a dual weight model, while most other VW models using centrifigual advance used single weights. Dual weights do allow for better power through all acceleration modes and it's a shame VW didn't continue it. Having owned a 64 Notchback 1500S, I was impressed at the response of this distributor throughout the powerband even when I upgraded to a fresh 1600 engine. Even though used only one year and some parts like the cap and vacuum can are hard to find, I whole heartily recommend this distributor for any carburetted Type 3 application, whether for sport or every day driving use.

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sesto »

Dnes som konecne po dlhej dobe zlozil aspon rozdelovac.
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

No vida. Jak jsi nastavil tu podtlakovou regulaci ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sesto »

Sam píše:No vida. Jak jsi nastavil tu podtlakovou regulaci ?
este nenastavoval.Bude to nastavovat jeden panko.Povedal ze ma doma katalog kde su rozdelovace a tam ku nim hodnoty.Hodnoty sa mi zda ze su aj vyzsie uvedene len nieje nikoho kto by bol ochotny to poriadne prelozit :cry:

Uživatelský avatar
5amba
Příspěvky: 219
Registrován: 15 bře 2005
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 5amba »

Sesto píše:
Sam píše:No vida. Jak jsi nastavil tu podtlakovou regulaci ?
este nenastavoval.Bude to nastavovat jeden panko.Povedal ze ma doma katalog kde su rozdelovace a tam ku nim hodnoty.Hodnoty sa mi zda ze su aj vyzsie uvedene len nieje nikoho kto by bol ochotny to poriadne prelozit :cry:
Tak, tak vse je uvedeno vyse podtlak ti ma dat 8 az 11 stupnu coz zjistis i po namontovani na motor pomoci treba stroboskopu.
Tady Samba, ten z 5TP

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sesto »

Po velmi dlhej dobe som bol v garazi a dal dokopy sedadla.
Uz su nastriekane zosite vytepovane a zlozene.
Zajtra skusim dat fotku vsetkych 4 kuskov.
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sesto »

Takze tu to mame.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sesto »

Viete mi prosim poradit ako dat dole doleodfotene gufero?
Neviem ci tece ale bolo to tam cele zasrane od oleja a ked to je v takomto stave budem kludnejsi ked to uz rovno vymenim a bude to 100%.
Taktiez mam otazku ze aku volu ma mat ten hriadel lebo vie behat hore dole cca 0,5 cm.Je to ok?Alebo tam bude nejake lozisko ktore bude dobre vymenit?
Obrázek

Taktiez nejaku radu ako dat tuto malu svinu dole nakolko je zakusnuta ako ... :evil: .Mate na to nejaky tahak?
Dnes som si kupil stahovak ale obavam sa ze ten mi moc nepomoze :(
Obrázek

tu zasratu prevodovku si nevsimajte.Uz som ju nastriekal arvou a pojde na nu voda cez wapku.Dufam ze to pusti.
Dik za rady

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Příspěvek od Šíša »

Tak jakou ma mit max vuli mrkev netusim, ale gufero normalne opatrne vystarej, popripade do nej zavrtej samorezne srouby(vruty) a za ne vytahni ... bez poskozeni plochy v prevodovce

A tu malou bestii sundat z hridele asi nahratim plamenem, treba nejakej horak z hobby sady letovaci, takovy ty na malou 2kg PB lahev ... ja takhle vydoloval sroby z tehlice u felicie, jinak to nechtelo pustit ... treba to taky pomuze, nahrat bazmekt ne hridel

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

vule na mrkvi je takova jakou ti dovoli gufero
nema zadne vedeni ... tedy krom mista kde zacina :)

vymenit gufero se vyplati, proste ho ho vydolujes za pomoci sroubovaku, pripadne nejakych hacku, pricemz ho znicis

jestli je na to nejakej pripravek nevim, ale vytahnout mi slo bez problemu
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sesto »

Uz je dole.Asi je zbytocne ho brat do predajne s guferami ked je take rozmrskane ci?Vypacil som ho najvacsim sraubovakom.Bolo vidiet ze malo respekt pred nim. :lol:
Cislo mam odfotene.Dodam.

Ten bazmek som ani stahovakom nedal dole nakolko to bol stahovak za 200,- SK takze skoda vyhodenych 200 to som mohol mat aspon par piv :lol:
Dal som dole tu poistku-zavlacku, medene puzdro som vytlacil von cele som to prestriekal vydrhol nastriekal olejom vycistil a natlacil vazelinou.

Kupim gufero nahodim lozisko, na buduci tyzden mi pridu manzety, a budem dalej cakat na motor.Este by bolo dobre vycistit tu prevodovku ale moc sa mi do toho nechce ak sa mam priznat :?

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sesto »

tu su fotecky toho gufera este ked tam bolo a jeho cisla.
toto je na nom napisane len neviem to druhe cislo ci na konci je 1 alevo I kuknem este na nom a ak sa bude dat vycitat tak opravim
111307113B DS22-40-161I KACO 47

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sesto »

Kukam ze Michal ma uuplne ine gufero v ponuke.To moje je dost hlboke toto je uuplne nieco ine :shock:

gufero převodovky 8/60-7/03
Obrázek

ale ma napada ze zo statov ked som si objednaval veci mam komplet tesniacu sadu na prevodovku tak tam mozno bude.Kuknem a vyskusam.
Obrázek

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sesto »

Takze predsa som ho mal v baleni a uz je aj tam.
Inac co znamena to Ecko vyrazene na tej mrkve?
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1712
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S

Příspěvek od Sesto »

Domcek riadenia zrepasovany nahodeny, nadrz vycistena zajtra dostane nove sitko original do nadrze a sup ju do kufra.
Brzdy zrepasovane dufam ze budu brzdit.
Auto ostava na 6 volt nakoko nemam saharu na 12volt a nicit 6volt saharu nechcem.Ajtak mam bufik a radio na 6volt.Casom to pride.Len neviem kde zozeniem vsetky 6volt ziarovky :?

Motor sa stale sklada.
Na elektriku som za ten rok stale nemal naladu :oops:
Nahodit elektriku, blatniky,olej do prevodovky,drobnosti, motor a budeme jazdit + vychytavat pripadne muchy.



Viete mi prosim odfotit z novsiej TYP3 stitok pod prednou kapotou?Mam niekoho co to vie spravit.Rad by som si to porovnal.
Taktiez tu niekto ukazoval hlinikovy stirok s ciernym textom novodoby.Mozem poprosit aj taky mi zaslat ak ma niekto?Dakujem.
Obrázek

Odpovědět