TYP3 VW1500S limuzina
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S
Elektika je dokoncena.Treba ju uz iba nahodit na auto dopasovat dlzky kablov na dane zariadenia, nacvakat koncovky a sterace budu stirat .Taky houkacka houkat.
Dodam aj fotky.
Dodam aj fotky.
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S
Elektrika nahodena.Fastony na jednej strane nahodene a pozapajane do poistkovej skrine.
Zajtra dufam dokoncim ovladanie blinkrov a nahodim fastony na druhu stranu kablov.
Do kabelaze som pridal 3 navyse kable.2 klasicke 0,5 a treti tieneny signalovy kabel pre otackomer.
Pripravil som NOS regler.Zatial 6Volt nakolko nemam vsetky veci pre migraciu na 12Volt
Zajtra dufam dokoncim ovladanie blinkrov a nahodim fastony na druhu stranu kablov.
Do kabelaze som pridal 3 navyse kable.2 klasicke 0,5 a treti tieneny signalovy kabel pre otackomer.
Pripravil som NOS regler.Zatial 6Volt nakolko nemam vsetky veci pre migraciu na 12Volt
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S
Sesto dnes nasiel spinaciu skrinku v krasnom stave.
Len nema do nej kluc ktorym by otocil.
Hlada sikovneho zamocnika v Bratislave.Poradi niekto?
Len nema do nej kluc ktorym by otocil.
Hlada sikovneho zamocnika v Bratislave.Poradi niekto?
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S
Spinacka uz je u zamocnika.
Viete mi prosim niekto poradit alebo odfotiti kde je ukoncene uzemnenie pre hnede kable pod palubovkou?
Totis tak ako to mam sa mi zda ze to nema byt.
mal som aj lepsiu ilustracnu fotku len ju neviem najst
Viete mi prosim niekto poradit alebo odfotiti kde je ukoncene uzemnenie pre hnede kable pod palubovkou?
Totis tak ako to mam sa mi zda ze to nema byt.
mal som aj lepsiu ilustracnu fotku len ju neviem najst
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S
Skladam umyvam postupujem
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S
Najde sa u niekoho tento pripravok na zatiahnutie vypinacov?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S
Podobný jsem si vyráběl kvůli instalaci rádia.. Z trubky to byla otázka 20min
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S
kdysi jsme to už probírali...myslím, že pětikoruna má stejný rádius, akorát do ní vypilovat to vybrání pro táhlo vypínače
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S
Potrebujem nalepit na olejovy chladic penovu lepiacu pasku aby vzduch nesiel okolo ale cez chladic.Viete poradit kde by som taku pasku zohnal alebo co mam na internete hladat?
Dik za typ.
Dik za typ.
Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S
samolepící silikonový dveřní těsnící profil, mají v hobbymarketech
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S
Rad by som nieco taketo
http://www.eloraslovakia.sk/A7.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.monetsro.sk/produkty/tesniace%20pasky.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Jedna sa o ciernu penovu hmotu ktora sa vie bez problemov prisposobit.Take nieco sa pouziva pri vzduchotechnikach.
http://www.eloraslovakia.sk/A7.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.monetsro.sk/produkty/tesniace%20pasky.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Jedna sa o ciernu penovu hmotu ktora sa vie bez problemov prisposobit.Take nieco sa pouziva pri vzduchotechnikach.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S
právě takové jsou i hobykrámech, případně stavebninách (používají i sádrokartonáři)
Sesto píše:Rad by som nieco taketo
http://www.eloraslovakia.sk/A7.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.monetsro.sk/produkty/tesniace%20pasky.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Jedna sa o ciernu penovu hmotu ktora sa vie bez problemov prisposobit.Take nieco sa pouziva pri vzduchotechnikach.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S
ok skusim Hornbach.
Dik
Dik
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S
Potrebujem skusku spravnosti.
Na aky moment sa dotahuju ojnice?Jedna sa o motor 1,5 1,6
Dakujem
Na aky moment sa dotahuju ojnice?Jedna sa o motor 1,5 1,6
Dakujem
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S
...tak jsem to nevydržel a mrknul se do knížek a je mi líto, ale udělám v tom ještě větší maglajz:
VW Reparatur Leitfaden pro motor 1500/1965:
Ojnice: 4,5 +/- 0,5 mkg
Hlavy: 3,0 - 3,2 mkg
zatímco jiná knížka (busí, anglická) pro motor 1600 1968-1973 udává :
Ojnice 3,3mkg
Hlavy: 3 - 3,2mkg
a do třetice jiná, přímo na Type 3 1500/1600, vydáno 1968, australská, :
Ojnice 36 ft/lb
Hlavy: 27 ft/lb
VW Reparatur Leitfaden pro motor 1500/1965:
Ojnice: 4,5 +/- 0,5 mkg
Hlavy: 3,0 - 3,2 mkg
zatímco jiná knížka (busí, anglická) pro motor 1600 1968-1973 udává :
Ojnice 3,3mkg
Hlavy: 3 - 3,2mkg
a do třetice jiná, přímo na Type 3 1500/1600, vydáno 1968, australská, :
Ojnice 36 ft/lb
Hlavy: 27 ft/lb
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S
Viete poradit ako toto dopasujem?Nechapem preco mam jednu stranu kufra odskocenu
Puzdro pantu som vymenil za nove.
Puzdro pantu som vymenil za nove.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S
logicky to doseřídíš na opačné straně, než vidíš "problém"
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S
Druha strana krasne sedi.
Obavam sa ci nieje to tiahlo co drzi kapotu vyhnute
Obavam sa ci nieje to tiahlo co drzi kapotu vyhnute
Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S
...vzhledem k tomu,že bych se na to z různejch důvodů nejradši vysral...tak to nakonec neudělám,protože je to pěknej projekt a byla by škoda to nevyřešit...
...Sesto...obavy si nech na příští volby v SK čoveče...
...pokud je u Typ3 stejnej systém jako u 914...to znamená 2 šrouby ramene do karoserie...a 2 šrouby ramene do kapoty...tak všechny 4 povol...dovři kapotu...a na místo odskoku zatlač stálym tlakem...to znamená zatlač,ale neohni si roh kapoty,případně se neposer...
...pokud v tu chvíli nebude kapota tam,kde je potřeba...zožeriem vlastné topánky...
...pak to jen zafixuj dotažením všech šroubů správnym momentem...a následným povolením,dopasováním,dotažením to nalícuj s naprostou přesností...
...Sesto...obavy si nech na příští volby v SK čoveče...
...pokud je u Typ3 stejnej systém jako u 914...to znamená 2 šrouby ramene do karoserie...a 2 šrouby ramene do kapoty...tak všechny 4 povol...dovři kapotu...a na místo odskoku zatlač stálym tlakem...to znamená zatlač,ale neohni si roh kapoty,případně se neposer...
...pokud v tu chvíli nebude kapota tam,kde je potřeba...zožeriem vlastné topánky...
...pak to jen zafixuj dotažením všech šroubů správnym momentem...a následným povolením,dopasováním,dotažením to nalícuj s naprostou přesností...
You can't win 'em all...
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalsia TYP3 VW 1500 S
ee
o kasnu to je uchytene jednym sraubom takze tam sa neda nastavit nic.
diel s cislom 11
o kasnu to je uchytene jednym sraubom takze tam sa neda nastavit nic.
diel s cislom 11
Naposledy upravil(a) Sesto dne 24 črc 2009, celkem upraveno 1 x.