VW Brouk kabrio Karmann 73
VW Brouk kabrio Karmann 73
Jednou budu možná jezdit i s větrem ve vlasech, pokud je ještě budu mít.
Toť elvisovo.
Toť elvisovo.
Naposledy upravil(a) elvis dne 13 zář 2006, celkem upraveno 1 x.
Tak práce pokračují. Sice to jde pomaloučku, polehoučku s nejistotou, ale když renovace, tak od základu.
No a palubka asi takhle
Podběhy jsou všechny očištěny od toho leptavýho sajrajtu horkovzduškou a špachtličkama. Asi jsem pomalej, ale trvalo to celej den. Chci ale odhalit všechno dřív, než bude pozdě.
No a palubka asi takhle
Podběhy jsou všechny očištěny od toho leptavýho sajrajtu horkovzduškou a špachtličkama. Asi jsem pomalej, ale trvalo to celej den. Chci ale odhalit všechno dřív, než bude pozdě.
Během páchání cabria se vyskytla buggy, tak jsem dělal na ni. Fotky mám tu tam, tu támhle, nicméně podvozek je komplet na kolech za pomoci vzpěry, co drží přední tlomiče a kastle je již také v laku, to Ty víš.
Motor byl očištěn balotinou, dány nové hlavy, písty, válce, káble atd. Altík a startér byl u autoelektrikáře na repasi.
Takže to chce smontovat a natáhnout elektriku. Není zatím čas, ale možná na jaře vyjedu. Uvidíme
Motor byl očištěn balotinou, dány nové hlavy, písty, válce, káble atd. Altík a startér byl u autoelektrikáře na repasi.
Takže to chce smontovat a natáhnout elektriku. Není zatím čas, ale možná na jaře vyjedu. Uvidíme
Takže jsem se vrátil k dělání na Kabriu, které buggy přerušila a jako rozmarná slečna si vynutila veškerou pozornost jen pro sebe
Placka má nové podlahy, je opískována a nazinkována. Spáry vytmeleny. Dále je natřena 2x základem na lehké kovy, 3x přestříkána třísložkovou ku.va drahou barvou. V tunelu, kladivu a v napoleonu jsou 2l vosku.
Ze spodní části je pod lakem ještě 3x BODY.
Torzky byly vyndány, vymazána díra také byla a nové gumy do ní pasující též zasunuty.
Chromem v motoru jsem byl uchvácen v mých začátcích, takže z nostalgie tam prostě je.
Je to 1,6 otriskaná balotinou, má nové písty, válce, hlavy, káble. Altík je přetočen člověkem, který dělá to samé pro CAT, akorát asi větší.
Stejné to bylo se startérem. Topníky byly v tobrém stavu, takže jsou opískovány a našopovány hliníkem, stejně jako origo Germany vejfuck.- ten je novej.
Řadící tyč vydrhnuta na kov a ošetřena jako vše ostatní. Dostala holka i nové pouzro, aby jí to nedrhlo.
Převodovku jsem drhnul ručně za pomocí měděných kartáčů a vrtačky. Je to AT.
Placka má nové podlahy, je opískována a nazinkována. Spáry vytmeleny. Dále je natřena 2x základem na lehké kovy, 3x přestříkána třísložkovou ku.va drahou barvou. V tunelu, kladivu a v napoleonu jsou 2l vosku.
Ze spodní části je pod lakem ještě 3x BODY.
Torzky byly vyndány, vymazána díra také byla a nové gumy do ní pasující též zasunuty.
Chromem v motoru jsem byl uchvácen v mých začátcích, takže z nostalgie tam prostě je.
Je to 1,6 otriskaná balotinou, má nové písty, válce, hlavy, káble. Altík je přetočen člověkem, který dělá to samé pro CAT, akorát asi větší.
Stejné to bylo se startérem. Topníky byly v tobrém stavu, takže jsou opískovány a našopovány hliníkem, stejně jako origo Germany vejfuck.- ten je novej.
Řadící tyč vydrhnuta na kov a ošetřena jako vše ostatní. Dostala holka i nové pouzro, aby jí to nedrhlo.
Převodovku jsem drhnul ručně za pomocí měděných kartáčů a vrtačky. Je to AT.
Naposledy upravil(a) elvis dne 20 říj 2008, celkem upraveno 6 x.
Tlumiče jsou všechny KYB, neboť nové BOGE se mi po stránce zpracování nelíbyly. Přední pouzdra jsem drhnul ručně pomocí papíru a kartáče až na kov, poté nastříkal zinkovou barvou cca 2x a poté 3x žlutou. Pružiny jsou o 5 cm kratší nesoucí název VENTURA. Samozřejmostí jsou nové dorazy atd.
Brzdící třmeny jsou rozebrány, zrepasovány a ošetřeny. Spojovací části na nich nazinkovány galvanickou cestou, stejně jako spony na přichycení brzdových hadiček a trubiček, které jsou koupeny již s povrchovou antikorozní úpravou. Nazinkovány rovněž unašeče na převodovce, podložky na nich včetně šroubů. - už to neudělám. Vysvětlím později. Manžety pochopitelně nové německé.
Exentrické šrouby jsem nechal vyrobit na zakázku, neboť nabízené se mi nezamlouvaly. Poté o5 nazinkovány.
Štíty zas nazinkovány a stejný postup jako u placky samotné. Brzdové hadičky všechny nové
Brzdící třmeny jsou rozebrány, zrepasovány a ošetřeny. Spojovací části na nich nazinkovány galvanickou cestou, stejně jako spony na přichycení brzdových hadiček a trubiček, které jsou koupeny již s povrchovou antikorozní úpravou. Nazinkovány rovněž unašeče na převodovce, podložky na nich včetně šroubů. - už to neudělám. Vysvětlím později. Manžety pochopitelně nové německé.
Exentrické šrouby jsem nechal vyrobit na zakázku, neboť nabízené se mi nezamlouvaly. Poté o5 nazinkovány.
Štíty zas nazinkovány a stejný postup jako u placky samotné. Brzdové hadičky všechny nové
Naposledy upravil(a) elvis dne 20 říj 2008, celkem upraveno 4 x.
Kastle nese barvu nesoucí jméno COBALT BLUE. Ze spodní části BODY přestříkáno do barvy auta. Ať je to hezký i zezdola.
Příště nastrkám dokumentaci z klempířské dílny. Slibuji, že je na co se těšit.
Kastle je tedy kompletně vyvařena. Zadní kufr je nový, zadní podběhy jsou nové, stejně tak prahy, které jsme s mým tátou odvrtali a vevařili do nich výztuhy podle vzoru Maroše a posléze natřeli a vylili 3x zinkovou barvou. Zavařili, zahladili a opět vylili zinkovou barvou a zatřeli sváry, aby nám to co, Petře 914, no aby nám to vole nerezlo.
Výztuhy pod prahy taktéž nazinkovány po odvrtání od těch starých, že?
Části před zadním kufrem, kterými se kastle přichytává k podlaze vyrobil klempíra, stejně tak jako mnoho jiných částí.
Ale o tom až sase příště, milé děti.
Příště nastrkám dokumentaci z klempířské dílny. Slibuji, že je na co se těšit.
Kastle je tedy kompletně vyvařena. Zadní kufr je nový, zadní podběhy jsou nové, stejně tak prahy, které jsme s mým tátou odvrtali a vevařili do nich výztuhy podle vzoru Maroše a posléze natřeli a vylili 3x zinkovou barvou. Zavařili, zahladili a opět vylili zinkovou barvou a zatřeli sváry, aby nám to co, Petře 914, no aby nám to vole nerezlo.
Výztuhy pod prahy taktéž nazinkovány po odvrtání od těch starých, že?
Části před zadním kufrem, kterými se kastle přichytává k podlaze vyrobil klempíra, stejně tak jako mnoho jiných částí.
Ale o tom až sase příště, milé děti.
Naposledy upravil(a) elvis dne 20 říj 2008, celkem upraveno 2 x.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Pekna praca
Karoseria slusne nalakovana aj na miestach kde to lakuje malokto
Karoseria slusne nalakovana aj na miestach kde to lakuje malokto
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
To sání na hlavách je drhnutý taky "růčo".
Altík a noha k němu taky. K té mám jednu veselou historku.
To vám byla taková legrace.
No jednou, bylo tak nějak po obědě jsem tu nohu omotal v místě, kde jsem ji posléze upevnil do svěráku.
Vzal jsem na to flexu, nabo vrtačku, s trátěným kartáčem.
No a nějak to vzalo faleš, čaplo to ten hadr i s tou nohou a frrrrr kolem tý blbý palice. Nevím jek pro vás, ale pro mě klika, že mě to nelajzlo. [smilie=fumette.gif]
Naposledy upravil(a) elvis dne 20 říj 2008, celkem upraveno 2 x.
...králi?...smekám...šikovnej...
...ale...dovolim si malý ale...ale bude to ale jen pro tvuj klid...
...pokud to nebude jen letní a úzkostlivě opečovávanej kus...tak ty tyče řízení a podobný podlahový segmenty časem chytnou lišku...ale to jinak ani nejde...
...takže pokud se na to za dva...za tři roky zespod podíváš...nebude to už takhle hezký...bude to "jen" normální...ale 100% funkční...takže si z toho nic nedělej a pokračuj sbíráním metrů směrem k prvnímu milionu najetejch kilometrů...
...a doufam...že to bude probíhat hladce...udělal si pro to maximum...
...ale...dovolim si malý ale...ale bude to ale jen pro tvuj klid...
...pokud to nebude jen letní a úzkostlivě opečovávanej kus...tak ty tyče řízení a podobný podlahový segmenty časem chytnou lišku...ale to jinak ani nejde...
...takže pokud se na to za dva...za tři roky zespod podíváš...nebude to už takhle hezký...bude to "jen" normální...ale 100% funkční...takže si z toho nic nedělej a pokračuj sbíráním metrů směrem k prvnímu milionu najetejch kilometrů...
...a doufam...že to bude probíhat hladce...udělal si pro to maximum...
You can't win 'em all...