Stránka 2 z 3
Napsal: 22 led 2006
od Sam
no parada, uz se tesim, az tu tvoji karku uvidim na zivo
to Brzi.2: pardon, zrejme se ti rozbyl na klavesnici Caps-Lock.
Napsal: 22 led 2006
od Pětišroub
Napsal: 23 led 2006
od yahoďák
tak na tenhle projekt se těším, TL jako custom je zajímavá idea.
my custom...
Napsal: 23 led 2006
od andre911
Sameleon píše:no parada, uz se tesim, az tu tvoji karku uvidim na zivo
Doufam, že tě tím potěším a bude se ti to líbit!
Akorát si budeme muset ještě počkat...
caps lock
Napsal: 23 led 2006
od andre911
Napsal: 23 led 2006
od andre911
yahoďák píše:tak na tenhle projekt se těším, TL jako custom je zajímavá idea.
Díky, díky, také se nemohu dočkat!
custom top chop
Napsal: 23 led 2006
od andre911
tak se alespoň zatím pokochejte pohledem na tento upravený kousek typu3
Re: vyšší výkon u Typu 3
Napsal: 23 led 2006
od Žanek
andre911 píše:Typ 3 má vyšší výkon, protože má dva karburátory, že?
ano - 2x Solex 32PDSIT
Napsal: 23 led 2006
od andre911
Správně! Vidím, že si odborník
Napsal: 23 led 2006
od Žanek
andre911 píše:Správně! Vidím, že si odborník
ne zcela
- ale moh by ses mi kouknout jestli se sání od těch karbců rozděluje do dvojitýho? - mám pár nejasností ohledně ročníku a začátku používání dvoukanálových hlav u těchto motorů. Protože to vypadá, že se i 1600ky dělaly jednokanálový (a dvoukarburátorový) do typu3 a že to tedy nebyla jen výsada typu 1500S
- a to si zatím nejsem jistý
Napsal: 23 led 2006
od john
Vacsina starsich T3 mali 32PDSIT,novsie 34PDSIT na jednokanalovych hlavach.V 68 roku bolo predstavene vstrekovanie,hlavne pre US market.
Napsal: 23 led 2006
od john
Jo,od 68 boli hlavy aj dvojkanalove,mienene na vstrekovanie.
Napsal: 23 led 2006
od john
To je sanie na dvojkanal 32 / 34 PDSIT
Napsal: 23 led 2006
od Herbie
tohle sani mam k 32PDSIT
jen teda bez te pripravy na vstrikovani
bohuzel o motoru ze kteryho sem to sundal sem nic nevedel
Napsal: 23 led 2006
od Žanek
No podle některých zdrojů je totiž vstřikování jedinej dvod proč se začali používat dvoukanálový hlavy - ony totiž přinesly jinak jen malý zisk výkonu, ale zase při současném zvýšení otáček a navíc problémy s praskáním hlav a složitější výroba atd. - takže z hlediska sériové výroby nic moc
Napsal: 23 led 2006
od john
Tomu odliatku je vcelku jedno,ci ma jeden kanal,alebo dva.Taktiez nevidim z hladiska seriovej vyroby ziadny rozdiel.Dvojkanaly su bez debaty lepsie hlavy a to aj za cenu mozneho praskania ,co je vacsinou zapricinene nedostatocnym chladenim,nespravne nastavenym zapalovanim a snahou jazdit ako to len da.
motortuning
Napsal: 11 úno 2006
od andre911
Pánové, jeden kanál nebo dva, ale motor z 911 by tomu fakt slušel, co říkáte? Asi si půjdu vsadit...
Napsal: 11 úno 2006
od SO 545
Nič proti ale začni z opačného konca... motor aaáááž potom.
Re: popis TL
Napsal: 13 úno 2006
od yahoďák
andre911 píše:Tááákže ročník je to 1963, samozřejmě papírově... Oku znalce by se zježily chlupy na těle při pohledu na velké blinkry a zadní lampy, nehledě na tvar kapoty, no...
...nehledě k tomu, že v roce 63 se snad ještě TL ani nevyrábělo ne?
Ale to je fuk. Tady máš pomůcku pro customizaci:
http://beta.truegarage.com/t3d/selecta.asp
typ3
Napsal: 19 úno 2006
od andre911
V těch datech je hroznej guláš, možné je cokoliv, přiznávam...
Ale moc děkuji za ten odkaz! o mam zas co prohlížet
Díky