Superbug '76

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
htd
E-bay monster
Příspěvky: 1030
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od htd »

john píše:Doldy : Ty si jeden z nejrychlejsich na sprintoch.Ak chces byt este rychlejsi,zabudni na dedka ,zozen si Superbug.
to mu rikam porad :lol:

Doldy
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 717
Registrován: 16 kvě 2004
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doldy »

htd píše:
john píše:Doldy : Ty si jeden z nejrychlejsich na sprintoch.Ak chces byt este rychlejsi,zabudni na dedka ,zozen si Superbug.
to mu rikam porad :lol:
:D ... nevim jak v Australii, ale vUSA a v Evrope jsou vsechny nejrychlejsi drag brouci postaveny na zaklade dedka a vsechny maj swing axle prevodovku! .... nehlede na to, ze je dedek mnohem hezci... a na tom taky preci zalezi! :D
...jo a pri porovnani casu jsem byl vsude rychlejsi nez pan Kukla... a to jsem jeste nemel IDA ani Kennedy... :wink:

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13945
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

Debatu o tom zda je lepsi motor Typ4 nebo Typ1 sem oddelil
Naposledy upravil(a) Herbie dne 05 pro 2005, celkem upraveno 1 x.
... a vůbec !

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Napriek tomu,ze projekt je v stadiu konceptu,zacal som s vyrobou svodov,na ktore mozna zmena konfiguracie motora nebude mat vplyv.Ak to niekto zaujima,rad podam popis a foto dokumentaciu.

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

john píše:Napriek tomu,ze projekt je v stadiu konceptu,zacal som s vyrobou svodov,na ktore mozna zmena konfiguracie motora nebude mat vplyv.Ak to niekto zaujima,rad podam popis a foto dokumentaciu.
Mně by to zajímalo a taky to jestli v případě použití Typ4 motoru budeš chladit Porsche, DTM nebo broučím systémem?
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Chladenie budem robit sam,mam viac konceptov,ktore budu bud,"upright" na sposob DTM,alebo dva horizontalne elektricke ventilatory,dalsia moznost je Porsche chladenie a posledna nutene chladenie s pouzitim NACA ducts s el.vetrakmi.Ak pouzijem supercharger,najskor to bude upright.Existuje aj moznost otocenia krycich plechov valcov o 180 stupnov a doviezt chladiaci vzduch zo zadnych podbehov cez priecku motora.

Uživatelský avatar
htd
E-bay monster
Příspěvky: 1030
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od htd »

john píše:Chladenie budem robit sam,mam viac konceptov,ktore budu bud,"upright" na sposob DTM,alebo dva horizontalne elektricke ventilatory,dalsia moznost je Porsche chladenie a posledna nutene chladenie s pouzitim NACA ducts s el.vetrakmi.Ak pouzijem supercharger,najskor to bude upright.Existuje aj moznost otocenia krycich plechov valcov o 180 stupnov a doviezt chladiaci vzduch zo zadnych podbehov cez priecku motora.
prosim o foto te elektriky

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Cakal som dlhu dobu,ale mrcha,nechcela sa fotit...

Obrázek

Uživatelský avatar
htd
E-bay monster
Příspěvky: 1030
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od htd »

john píše:Cakal som dlhu dobu,ale mrcha,nechcela sa fotit...

Obrázek
supr zasuvka :wink:

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Mozno,ze si vlastne chcel vidiet toto :

Obrázek

simak
leštič starých součástek
Příspěvky: 926
Registrován: 20 říj 2003
Bydliště: asinus mundi

Příspěvek od simak »

john píše:Cakal som dlhu dobu,ale mrcha,nechcela sa fotit...
john: elektrika je mrcha, musi se z diry vylakat. Nejlepe medenym dratem zastourat do dirky a stat pri tom v lavoru se slanou vodou :) pak prijde okamzite
nasávač

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8946
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

sice jsem nepřítel balastu, ale tuhle sérii zachovám zde :lol:
a dost!

Uživatelský avatar
Doctors
Příspěvky: 122
Registrován: 10 čer 2005
Bydliště: Libe a Libe a LIBEREC!!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doctors »

Johne jestli sem to pochopil spravně, tak větrák tam bude horizontálně? Jako že se tenhle celej kuas nplácne nahoru na motor?

Asi aby ti zbylo víc místa na supercharger, nemám-li pravdu?

:twisted:
Liberečák Doctors... :)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Je to horizontálne chladenie a má asi aj väčší učínok a rovnomernejšie to chladí nie ? Keď sa mýlim opravte ma.
Včera som sa na vlastnej koži presvedčil o prehrievaní ľavej strany motora po hodinke chodu na stojane na pravej strane vyberieš sviečky v pohode rukou hlava je vlažná až teplá a ľavá strana je horúca jak ďas. Doteraz mám sviečku obkreslenú na ruke sakra.... .

To john : z čoho je ten ventilátor? niečo podobné má BMW
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Doctors : mas pravdu.
Maros : je to BMW,alebo Audi,cela zalezitost nie je finalizovana,pohravam sa z myslienkou pouzitia dvoch ventilatorov,jeden na kazdu stranu.
Ventilator ma viacstupnovu termostaticku kontrolu,senzor na kazdy valec,takze monitorovanie teploty cez dva budiky nie je problem.Bude sa dat kontrolovat kazda kombinacia valcov,je to zaroven dobra pomocka na doladenie systemu na vyrovnanie prudenia vzduchu a vyhodnotenie efektivnosti.Pokial viem,tento system este nebol v takomto rozsahu uplatneny,takze skutocne skusenosti este nie su.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19866
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

jaký bude účel toho motoru? Ptám se protože by mě zajímalo, jak si elektrický systém poradí s trvalou zátěží v podobě dvou chladících větráků..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
htd
E-bay monster
Příspěvky: 1030
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od htd »

john píše:Doctors : mas pravdu.
Maros : je to BMW,alebo Audi,cela zalezitost nie je finalizovana,pohravam sa z myslienkou pouzitia dvoch ventilatorov,jeden na kazdu stranu.
Ventilator ma viacstupnovu termostaticku kontrolu,senzor na kazdy valec,takze monitorovanie teploty cez dva budiky nie je problem.Bude sa dat kontrolovat kazda kombinacia valcov,je to zaroven dobra pomocka na doladenie systemu na vyrovnanie prudenia vzduchu a vyhodnotenie efektivnosti.Pokial viem,tento system este nebol v takomto rozsahu uplatneny,takze skutocne skusenosti este nie su.
nekde tady psal Jirka o pouziti tohodle na buggy, vratil se zpet ke klasice :roll:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19866
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

hodnotu by mělo, kdyby se s náma pan Vichta podělil o negativní zkušenosti. Ale buggy je specifická záležitost..něco jinýho než fullbodied auto..takže buhví.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

5S : motor bude na normalne pouzitie,takze nepocitam zo zvysenou potrebou chladenia.Dva vetraky utiahne alternator bez problemu.Pocitam tiez s naporovym chladenim,co za pohybu vyluci potrebu hnat ventilatory na plne pecky.Pri volnobehu samozrejme termostat preberie kontrolu a vetrak bude zjavne makat viac.

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

john píše:5S : motor bude na normalne pouzitie,takze nepocitam zo zvysenou potrebou chladenia.Dva vetraky utiahne alternator bez problemu.Pocitam tiez s naporovym chladenim,co za pohybu vyluci potrebu hnat ventilatory na plne pecky.Pri volnobehu samozrejme termostat preberie kontrolu a vetrak bude zjavne makat viac.
Toto schéma mi připomína řešení pro Škoda 105/120 kde ty termostaty měly životnost asi tak jeden den, takže co chvíli to někdo uvařil. Šikovnější DIY si tam dávali vypínač na ten větrák a funkci termostatu přebírali na sebe pomrkáváním na teploměr.... no zlatý embéčka s vrtulí přes řemen.

Odpovědět