Superbug '76

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

však tam john nebude mít čidlo ze škododvky :wink:

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Nemozem oponovat,105 som zazil.Volim tento sposob chladenia z dovodov potreby miesta na vstrekovanie / supercharger a zaroven z tuzby poznat,ci uplatnena teoria sa osvedci.Ak nie,vzdy je ine riesenie.

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

yahoďák píše:však tam john nebude mít čidlo ze škododvky :wink:
no jasně, že ne... jenom mi to připomnělo

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Skodovacke cidla su tu uzky profil..

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Pretoze do hry vstupil Makosov busik,ktory prave prekonava Upgrade pohonnej jednotky,na ostatne projekty je menej casu.Zasyslovacia akcia je vsak v stalom priebehu,takze pokracovanie projektu bude za chvilu...
Obrázek
Dve IRS prevodovky,IRS ramena / na projekt Country Buggy /,Prevodovka na Vee,blok na Vee,(914 zadne disky na Vee,a podobne chutovky.Taktiez progresivny Weber karburator,ktory pojde do Buggy.

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Kvak píše:
john píše:5S : motor bude na normalne pouzitie,takze nepocitam zo zvysenou potrebou chladenia.Dva vetraky utiahne alternator bez problemu.Pocitam tiez s naporovym chladenim,co za pohybu vyluci potrebu hnat ventilatory na plne pecky.Pri volnobehu samozrejme termostat preberie kontrolu a vetrak bude zjavne makat viac.
Toto schéma mi připomína řešení pro Škoda 105/120 kde ty termostaty měly životnost asi tak jeden den, takže co chvíli to někdo uvařil. Šikovnější DIY si tam dávali vypínač na ten větrák a funkci termostatu přebírali na sebe pomrkáváním na teploměr.... no zlatý embéčka s vrtulí přes řemen.
Základ všetkého je nájsť správne miesto pre čidlo. U Š105/120 je na najhoršom možnom mieste.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Projekt je sice na poslednom mieste,ale uz sedi v garazi a caka...Momentalnu prioritu ma projekt Country buggy,kde sa momentalne pracuje na podvozku a karoseria je v stadiu merania a vyroby dokumentacie.

Odpovědět