Stránka 10 z 12

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 21 kvě 2009
od Pětišroub
a já se na to nemůžu dívat já se zas podivám až budeš za touhle pasáží :lol:

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 21 kvě 2009
od john
To ja sa zase divam rad, utvrdzuje ma to v poznani, ze nie som jediny zufalec na tejto planete...

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 21 kvě 2009
od Petr914
...no za větší částí tohodle průseru budu dnes večer...prvotním cílem je to zpevnit,aby to neslo karoserii v horizontální i vertikální rovině...a tam neni nutný to nějak hrotit...v podstatě se jedná o vyspravení toho boku,kterej to celý vzepře...

...zároveň si to potřebuju moc neuzavřít...druhá strana je vespod taky horší a tendle "vodevřenej prostor" mi umožňuje na to jednak vidět...a taky se dovnitř dostat pazourama a vercajkem...

...jakmile to teda rámcově zpevnim...bude se pokračovat prahem k přednímu sloupku...

...ve finále pude celý auto na bok...doladí se spodní partie nosníků a bude pokoj...v tomdle stavu "na kolech" to vařim proto,že auto stojí na naprosto rovný podlaze,která zaručuje správnou geometrii karoserie(kterou neustále proměřuju podle tovární skicy s uvedením rozměrů)...a až to bude zpevněný...pude to vobracet jako kuře na grilu...

...vespod je auto kromě nosníků,na který teď koukáte shora naprosto bez chyby...celá podlaha je vod motorovýho prostoru až před přední nápravu originální a ve vynikajícím stavu...oproti červenýmu kusu...kterej podlahu prakticky nemá...

...no a co se týče toho přístupu k tomu...a podobně...mě to prostě baví...stejně jako Johna...

...podstatná je jediná věc...udělat to v maximální možný míře profesionálně a tak,aby to mělo vysokou trvanlivost...vono zasmrkat to plechem a jít vod toho je vcelku jednoduchý...ale udělat to tak,že to vydrží při správný údržbě roky...to už je věc jiná...

...John na to de tim nejlepším způsobem...používá vysokojakostní plech a vůz prakticky "za studena" vyrábí znovu...

...já se zase snažim v rámci možností dodržet klasickou klempířinu s následnym brutálním ošetřením dílu a všech svárů z obou stran...jinak by to celý postrádalo smysl...no a plechy používam taky v nejvyšší jakosti...sou to nepoškozený a rzí nezasažený střechy a kapoty z BMW a Mercedesů...což je plech...kterej bych v nějakym feromatu rozhodně nepořídil...

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 21 kvě 2009
od Petr914
...a dáme to opět heslovitě...

...během vaření...

Obrázek

Obrázek

...dovařeno...podběh už je pevnej...a zároveň je masivně opravenej svár vnitřního nosníku k příčnýmu nosníku karoserie vlevo dole...vejš ani níž nemělo cenu vařit...budou se tam vkládat nový plechy...

Obrázek

...a teďka důležitej pohled,kterej ukazuje tvar flastru...radius i tvar přesně odpovídá originálu...

Obrázek

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 28 kvě 2009
od Petr914
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 28 kvě 2009
od pulenejksicht
obdivuju tvoje odhodlání a píli modeláři ..jsi blázen ..ale neškodnej :wink:

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 28 kvě 2009
od Petr914
...kdo si hraje...nezlobí... :wink:

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 29 kvě 2009
od soe2
až jednou vyrostu..pudu k tobě do učení..... :shock:

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 29 kvě 2009
od Petr914
...kam bys chtěl eště vyrůst?...dyť už si velkej dost ne?...to bys měl problém sehnat voblečení čoveče... :wink:

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 29 kvě 2009
od mhepp
Třeba chce růst do šířky...

Tak mě tak napadlo, nechceš se kouknout na toho Milanova brouka? Myslím, že Ty bys s tím zvládl něco kloudnýho... ;)

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 29 kvě 2009
od Petr914
...nebyl by s tim problém...ale tuhle práci v tomdle stupni "sraní se s tim"...aby nebylo ani náhodou poznat,že se nejedná o originální díl...bych byl schopen udělat tak za 100.000 klempířinu...a za 60.000 lak...

...a když zůstaneme u modelovýho příkladu 914...a řekněme,že jí vlastní Milec...tak by pořád ušetřil...protože dle katalogu Mittelmotor stojí originální prahy,sestávající z prahu vnitřního a vnějšího kolem 1000,-EUR/za jeden panel...to znamená 4000 EUR za dva kompletní prahy...bez práce...blatníky 1500 EUR jeden...a ten zadní labyrint,co teď vyrábim stojí na jednu stranu tušim 3500 EUR...

...denně na tom makam zhruba 6 hodin a vikendy takovejch 14 hodin denně...funguju jako jednoúčelovej stroj...v 8 ráno do háku...ve 4 do dílny...v 10-11 domu...odpadnu...probudim se a to samý furt dokola...

...a to něco stojí...i když mě osobně to krom úsilí nestojí ani korunu... :wink:

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 29 kvě 2009
od beetle66
koukám, že ses do toho pořádně zakousl, vypustil si teorie o prodeji a jedeš na plný plyn za svým snem :wink: Paráda!

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 29 kvě 2009
od Petr914
...jinak než takhle brutálně bych to nedokázal...sem v jádru ukrutně línej člověk...ale první ovoce už to přineslo...začalo mě to neskutečně bavit...a tim pádem se do tý dílny každej den těšim...což se mi v úplným počátku vůbec nedařilo... :wink:

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 29 kvě 2009
od mhepp
Petře, to Ti gratuluju, protože na přísloví ,,s chutí do toho, půl je hotovo'' něco bude. Třeba já osobně bych neměl na to pracovat takhle jednoúčelově. Zvláště ne dlouhodobě.

S napětím čekám na to fešnou káru, co jednou opustí tu garáž a držím Ti palce!

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 29 kvě 2009
od Petr914
...mockrát díky...

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 30 kvě 2009
od Petr914
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 04 čer 2009
od Petr914
...budem pokračovat...

...napíšu jen pár hesel,protože to snad bude jasný...

...tak dlouho sem na to zadní čelo koukal,až sem ho z toho utrh...vůbec se mi tam nelíbilo...na týhle fotce je vidět pokroucená pravá špička,kterou budeme vopravovat...

Obrázek

Obrázek

...nejdřív sem to vyklepal...pak vodříz další věc...co mě vůbec nelíbit se...

Obrázek

Obrázek

...vyrobil repliku a přivařil jí...

Obrázek

Obrázek

...a tady už je vidět oprava shora a uplně nahoře hnusej zkyslej vnitřní díl kufru na kterej doléhá shora blatník a jak jinak...vytváří dutinu,která je asi 20 cm dlouhá a vysoká 1 cm...v originále je vypěnovaná a bude to tak i po navrácení blatníku zpátky...

...dál je vidět žlábek blatníku...v moc pěknym stavu...

Obrázek

..no a teďka se tý vokyslosti začneme zbavovat a postupným skládáním jí měnit za novej plech...skládáním proto,aby se na 100% dodržel původní tvar...dovnitř se vkládá zadní lampa...a když to ustřelí...bude to na chuja...

...dál to necham bez komentu...po dnešku je zhruba 50% hotovejch...vše co vidíte v dnešním příspěvku bylo dnes udělaný a sežralo to necelejch 5 hodin...

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

...no a to by pro dnešek stačilo...

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 05 čer 2009
od SkejT
zajimave PUZZLE

chci se zeptat co pouzivas za plech,uplne nove kupovane?
Pokud ano,tak bych od toho upustil.Prece jenom ty plechy maji pouze jedinou vyhodu ze jsou nove valcovane,jinak co se tyka mechanickych vlastnosti jsou uplne nekde jinde nez klasicky plech vyrezany z auta.Radeji byt tebou sezenu si par kapot ci strech z vrakace a vystrihavam to z toho........................ale malokdo se s tim chce tak hrat,radeji koupi tabulu noveho plechu

Re:

Napsal: 05 čer 2009
od Petr914
Petr914 píše:...jako materiál pro výrobu reparatur totiž zásadně používam plechy z aut...tohle konkrétně je střecha z BMW E30...
Petr914 píše:...a vrátíme se k výrobě vozu pomocí plechu z Mnichova a rukou...
Petr914 píše:...John na to de tim nejlepším způsobem...používá vysokojakostní plech a vůz prakticky "za studena" vyrábí znovu...

...já se zase snažim v rámci možností dodržet klasickou klempířinu s následnym brutálním ošetřením dílu a všech svárů z obou stran...jinak by to celý postrádalo smysl...no a plechy používam taky v nejvyšší jakosti...sou to nepoškozený a rzí nezasažený střechy a kapoty z BMW a Mercedesů...což je plech...kterej bych v nějakym feromatu rozhodně nepořídil...
...sKejte?...ty zlobíš čoveče...vyrušuješ...nečteš...to vypadá,že budeš po škole a ještě dostaneš ředitelskou důtku... :wink:

...citace sou jen z tohohle topicu a to,že používam plechy ze starších aut a to pouze z BMW a Mercedesů se tu line napříč celym flatem...

...a hlavně loupežníku...když se podiváš na kteroukoli záplatu,včetně posledního příspěvku...je na ní co?...je na ní vrstva plničů a zlatá metalíza...kterou pucuju jen na okrajích a teprve při dokončení celý akce díl vyleštim na čistej plech...

...ta barva by na plechu z Feromatu myslim nebyla ne?... :)

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 05 čer 2009
od bruno1
Laik se diví, odborník žasne... :D =D>