Stránka 8 z 12

Napsal: 16 lis 2008
od beetle66
na fotkách vypadá slušně... Přihoď nějakej komentář :wink:

Napsal: 16 lis 2008
od Petr914
...na speciální přání pana 37 vkládam něco hnusnýho a drahýho...

Obrázek

...to Martin100...fotky někdy klamou... :wink:

...to beetle66...dej mi trochu času...všechno bude... 8)

Napsal: 16 lis 2008
od Želvák Bob
Petr914 píše: ......je to už od počátku jednoúčelovej stroj...auto pro zábavu... :wink:

... no nevím - tak jsem se díval, že ani jezdec formátu Bjorna Waldegarda si s 914 moc neužil ... na tom videu to vypadá strašně nudně ...

http://www.youtube.com/watch?v=-JvKIydWgnM

Ale - je to kus automobilový historie a komu se líbí - ať si ji pořídí - a u Tebe je vidět, že se do toho obuješ pořádně aby to stálo opravdu za to. Tak - hodně štěstí a ať se daří.
:wink:

Napsal: 16 lis 2008
od Petr914
... :lol: ...

...Bobe neni video jako video...dobře se podívej co dělá dobře připravená 914 s modlama typu 911...BMW 2002...a podobně...to čeho se drží jak klíště ke konci videa je Ferrari 250 GTO...

...jistě...914 působí nudně...má neutrální jízdní vlastnosti...takže je v zatáčkách rychlá...ale neni efektní...páč drží čistě stopu a prostě jede...

...vono ty efekty typu zatáčka bokem sou sice moc hezký...ale je to průjezd pomalej...a žere to akorát materiál(gumy a spol.)...

...no a co se týče toho líbí/nelíbí...tak tam souhlasim s tvým názorem...každej má jinej vkus a chce po autě něco jinýho...pro mě osobně je to ideál...jinej to může považovat za předraženej krám...

Napsal: 16 lis 2008
od Želvák Bob
Petr914 píše: ... :lol: ... neni video jako video... dobře se podívej co dělá dobře připravená 914 s modlama typu 911...BMW 2002... a podobně...to čeho se drží jak klíště ke konci videa je Ferrari 250 GTO... :wink:
:wink: ... noóóó - když slyším ten zvuk - je mi jasný, že žádnou standardní 914 takhle nepřipravíš ... leda bys do ní nainvestoval to, co do toho Ferrari 250 GTO ... :wink:

Napsal: 16 lis 2008
od Petr914
...je to tovární 914/6 GT...2000 ccm...220 PS...která má celkovou hodnotu zhruba asi jako samotnej motor pro 250 GTO...Ferrari má dvanáctiválec a těch kobyl podstatně víc...ale 914 má lepší jízdní vlastnosti...

...a hlavně Bobe...já s tim nehodlam ani závodit...ani sprintovat...ani driftovat...chci s tim prostě jezdit...a na svižnou jízdu mi 80 PS v autě co váží 800 kg a má motor uprostřed bohatě stačí... :wink:

Napsal: 17 lis 2008
od Pětišroub
914 je hodnocená jako jeden z nejlépe ovladatelných sériově vyráběných sportovních vozů vůbec, i když motorizace ve verzích 914-4 samozřejmě zaostávala za možnostmi podvozku..

..tak veškerý dobrozdání jsou myslim zbytečný :lol:

Napsal: 18 lis 2008
od Petr914
Obrázek

Re: Porsche 914/4 1973

Napsal: 28 dub 2009
od Petr914
...takže kde sme to skončili jo...nákupem druhý 914...tak se jí mrknem pod kapotu a co vidíme?...

...vidíme tam díru jak do prdele vole!!!...

Obrázek

...áno správně...vodpálíme blatník,jestli se nestane zázrak...

...a ten se nestane... :D

Obrázek

Obrázek

Obrázek

...a co dál...odsoudíme červenej kus jako dárce orgánů...a vrátíme se k výrobě vozu pomocí plechu z Mnichova a rukou...protože druhá 914 je ještě větší mrdka než ta první...

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 28 dub 2009
od maxmax
Stav na začátku podobný mé 411 :(

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 28 dub 2009
od bubák
tywe .. zas to krájí
pojede něco jednou?

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 28 dub 2009
od Petr914
...stav týdle 914 je mi ukradenej...akorát sem čekal na zázrak,kterej se nedostavil...ale neporušenejch a originálních fíčurek je na ní bohatě za cenu,za kterou sem pořídil...žádnej stres...

...to bubák...

...sem třídní nepřítel polovičatejch akcí...a nehodlam jezdit v Porsche,který se rozlítne na kusy,když trefim na silnici plastovej kužel... :wink:

...mojí prioritou neni za každou cenu jet na nějakej sraz...mojí prioritou je mít perfektní 914...

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 29 dub 2009
od Mirek
Pěkná práce, Petře. Vaříš předpokládám jenom COčkem, že? Vzhledem k tomu provedení by stálo za to, popřemejšlet o Tigu. Dneska už to není nijak závratně drahý a ušetří to dost práce s broušením a svary jsou kvalitnější.

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 29 dub 2009
od Petr914
...s tim souhlasim...TIG je daleko lepší varianta...ale až dodělam 914...čeká mě jen brouk 66...na kterym toho takový kvanta práce nebudou...jedná se o velice zachovalej tovární kousek v původním stavu,bez zásahu kutilů a blbců...takže opačná situace,než obě 914...

...no a až dokončim tyhle dvě mrchy...tak si sakra rozmyslim,jestli ještě nekdy budu opakovat podobnej průser...

...COčko sem pučil a jak to tak bejvá...musel sem vyměnit některý komponenty,páč je dotyčnej zmrvil...a dneska už se vařilo líp...zároveň se jinak dělaj sváry na těch novejch kouscích plechu a jinak,když navařuješ na původní,protože se musí vobčas přidávat dost drátu,ale jinak to nejde...originální díly sou nezaplatitelný a větší výřezy dělat nemůžu...soudruzi v Osnabrücku sou asi nejlepší parta na několikrát proskládaný labyrinty plechů a kapes(majitelé Karmannů v renovaci určitě znaj)...a kdybych to rozebral,tak už tu geometrii karoserie nechytim...a vzhledem k tomu,že vaříš auto bez pevný střechy...je to trochu loterie...

...a mrknem se na dnešní progres...

...sváry sou zaleštěný...místama sem ubral a jinde přidal materiál...

Obrázek

Obrázek

...tovární prolisy už maj zase správnej tvar a celej bok krásně zvoní a je pevnej jako skála...

...dál sem vyrobil plech,kterej vložim mezi targa oblouk a kapsu,která přenáší deformace do boků auta...

...plech je tady...

Obrázek

Obrázek

...a kapsu přidam zejtra,protože ještě neni zcela dodělaná...

...zároveň se musí díly před vevařením kapsy vošetřit a nalakovat,páč jak tam tu kapsu navařim...už se dovnitř nedostanu...pochopitelně navrtam otvory pro nástřik voskem,který pak zaslepim,ale už to nepude tak dobře,jako když lakuješ díl vně auta a je k němu pěknej přístup...

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 29 dub 2009
od Mirek
Tvoje (samzřejmě nejen) vaření je na opravdu I. třída, ten TIG by byl jen pro IA. A pro Tvůj ještě lepší pocit. Co používáš jako náplň do "cóčka" ? Opravdu CO2 nebo směs s argonem?

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 29 dub 2009
od Petr914
...CO2...

...a co si budem povidat...to pucování svárů...to je síla...dneska sem brousil kolem 4 hodin...a mam z flexy hlavu jak pátrací balon... :D

...čoveče ta kukla to je nátěr...připadam si jak v kině...a vobě pazoury k dispozici...fantastická věc...

...mockrát díky za pochvalu...

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 29 dub 2009
od Mirek
Tady se nic jinýho, než chválit nedá.

Bez samostmívací kukly jsem jenom měnil lemy a dovářel prahy plus pár dalších děr na Kadettovi a bohatě mi to stačilo. Samostmívací kukla je prostě luxus kterej strašně zjednodušuje práci.

Jinak já TIGa taky nevlastním, jen jsem to viděl a trošku zkusil a je to prostě paráda. Jenže vždycky když dám dohromady nějaký prachy, za který bych si hi mohl koupit, objeví se nějaký auto, který prostě musim koupit.

Tak ať se práce daří.

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 29 dub 2009
od Petr914
Mirek píše:Jenže vždycky když dám dohromady nějaký prachy, za který bych si hi mohl koupit, objeví se nějaký auto, který prostě musim koupit.
... :lol: ...

...řek bych skoro standartní situace...díky bohu,že existujou takovýdle lidi...

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 30 dub 2009
od john
Je dobre neunahlit sa v nakupe Tigu, v prvom rade to musi byt kvalitna masina a vdruhom rade nejaka prax je nutna.
Na vacsie karosarske opravy je Mig asi lepsi, Tig deformuje teplom daleko viac a nadobudnut dobru techniku varenia zoberie viac nez jedno auto...

Re: Porsche 914/4 1970 1.7

Napsal: 30 dub 2009
od Mirek
john píše:Tig deformuje teplom daleko viac
Kamarád co už dneska auta vaří hlavně TIGem na něj přešel mimo jiný kvůli menšímu tepelnýmu ovlivnění. ? A na těch jeho autech je vidět, že se plech nijak extra daleko neprohřál. :?:
Petr914 píše:...díky bohu,že existujou takovýdle lidi...
Asi Ti pošlu čísla na mobilní telefony svojí rodiny a budeš jim to muset vysvětlit.