Porsche 914/4 1973 1.7i
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
a já se na to nemůžu dívat já se zas podivám až budeš za touhle pasáží
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
To ja sa zase divam rad, utvrdzuje ma to v poznani, ze nie som jediny zufalec na tejto planete...
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
...no za větší částí tohodle průseru budu dnes večer...prvotním cílem je to zpevnit,aby to neslo karoserii v horizontální i vertikální rovině...a tam neni nutný to nějak hrotit...v podstatě se jedná o vyspravení toho boku,kterej to celý vzepře...
...zároveň si to potřebuju moc neuzavřít...druhá strana je vespod taky horší a tendle "vodevřenej prostor" mi umožňuje na to jednak vidět...a taky se dovnitř dostat pazourama a vercajkem...
...jakmile to teda rámcově zpevnim...bude se pokračovat prahem k přednímu sloupku...
...ve finále pude celý auto na bok...doladí se spodní partie nosníků a bude pokoj...v tomdle stavu "na kolech" to vařim proto,že auto stojí na naprosto rovný podlaze,která zaručuje správnou geometrii karoserie(kterou neustále proměřuju podle tovární skicy s uvedením rozměrů)...a až to bude zpevněný...pude to vobracet jako kuře na grilu...
...vespod je auto kromě nosníků,na který teď koukáte shora naprosto bez chyby...celá podlaha je vod motorovýho prostoru až před přední nápravu originální a ve vynikajícím stavu...oproti červenýmu kusu...kterej podlahu prakticky nemá...
...no a co se týče toho přístupu k tomu...a podobně...mě to prostě baví...stejně jako Johna...
...podstatná je jediná věc...udělat to v maximální možný míře profesionálně a tak,aby to mělo vysokou trvanlivost...vono zasmrkat to plechem a jít vod toho je vcelku jednoduchý...ale udělat to tak,že to vydrží při správný údržbě roky...to už je věc jiná...
...John na to de tim nejlepším způsobem...používá vysokojakostní plech a vůz prakticky "za studena" vyrábí znovu...
...já se zase snažim v rámci možností dodržet klasickou klempířinu s následnym brutálním ošetřením dílu a všech svárů z obou stran...jinak by to celý postrádalo smysl...no a plechy používam taky v nejvyšší jakosti...sou to nepoškozený a rzí nezasažený střechy a kapoty z BMW a Mercedesů...což je plech...kterej bych v nějakym feromatu rozhodně nepořídil...
...zároveň si to potřebuju moc neuzavřít...druhá strana je vespod taky horší a tendle "vodevřenej prostor" mi umožňuje na to jednak vidět...a taky se dovnitř dostat pazourama a vercajkem...
...jakmile to teda rámcově zpevnim...bude se pokračovat prahem k přednímu sloupku...
...ve finále pude celý auto na bok...doladí se spodní partie nosníků a bude pokoj...v tomdle stavu "na kolech" to vařim proto,že auto stojí na naprosto rovný podlaze,která zaručuje správnou geometrii karoserie(kterou neustále proměřuju podle tovární skicy s uvedením rozměrů)...a až to bude zpevněný...pude to vobracet jako kuře na grilu...
...vespod je auto kromě nosníků,na který teď koukáte shora naprosto bez chyby...celá podlaha je vod motorovýho prostoru až před přední nápravu originální a ve vynikajícím stavu...oproti červenýmu kusu...kterej podlahu prakticky nemá...
...no a co se týče toho přístupu k tomu...a podobně...mě to prostě baví...stejně jako Johna...
...podstatná je jediná věc...udělat to v maximální možný míře profesionálně a tak,aby to mělo vysokou trvanlivost...vono zasmrkat to plechem a jít vod toho je vcelku jednoduchý...ale udělat to tak,že to vydrží při správný údržbě roky...to už je věc jiná...
...John na to de tim nejlepším způsobem...používá vysokojakostní plech a vůz prakticky "za studena" vyrábí znovu...
...já se zase snažim v rámci možností dodržet klasickou klempířinu s následnym brutálním ošetřením dílu a všech svárů z obou stran...jinak by to celý postrádalo smysl...no a plechy používam taky v nejvyšší jakosti...sou to nepoškozený a rzí nezasažený střechy a kapoty z BMW a Mercedesů...což je plech...kterej bych v nějakym feromatu rozhodně nepořídil...
You can't win 'em all...
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
...a dáme to opět heslovitě...
...během vaření...
...dovařeno...podběh už je pevnej...a zároveň je masivně opravenej svár vnitřního nosníku k příčnýmu nosníku karoserie vlevo dole...vejš ani níž nemělo cenu vařit...budou se tam vkládat nový plechy...
...a teďka důležitej pohled,kterej ukazuje tvar flastru...radius i tvar přesně odpovídá originálu...
...během vaření...
...dovařeno...podběh už je pevnej...a zároveň je masivně opravenej svár vnitřního nosníku k příčnýmu nosníku karoserie vlevo dole...vejš ani níž nemělo cenu vařit...budou se tam vkládat nový plechy...
...a teďka důležitej pohled,kterej ukazuje tvar flastru...radius i tvar přesně odpovídá originálu...
You can't win 'em all...
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
obdivuju tvoje odhodlání a píli modeláři ..jsi blázen ..ale neškodnej
jdeme frflat na flat ...
- soe2
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 16 kvě 2005
- Bydliště: ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
až jednou vyrostu..pudu k tobě do učení.....
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
...kam bys chtěl eště vyrůst?...dyť už si velkej dost ne?...to bys měl problém sehnat voblečení čoveče...
You can't win 'em all...
- mhepp
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 296
- Registrován: 25 zář 2007
- Bydliště: Předklášteří / Brno
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
Třeba chce růst do šířky...
Tak mě tak napadlo, nechceš se kouknout na toho Milanova brouka? Myslím, že Ty bys s tím zvládl něco kloudnýho...
Tak mě tak napadlo, nechceš se kouknout na toho Milanova brouka? Myslím, že Ty bys s tím zvládl něco kloudnýho...
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
...nebyl by s tim problém...ale tuhle práci v tomdle stupni "sraní se s tim"...aby nebylo ani náhodou poznat,že se nejedná o originální díl...bych byl schopen udělat tak za 100.000 klempířinu...a za 60.000 lak...
...a když zůstaneme u modelovýho příkladu 914...a řekněme,že jí vlastní Milec...tak by pořád ušetřil...protože dle katalogu Mittelmotor stojí originální prahy,sestávající z prahu vnitřního a vnějšího kolem 1000,-EUR/za jeden panel...to znamená 4000 EUR za dva kompletní prahy...bez práce...blatníky 1500 EUR jeden...a ten zadní labyrint,co teď vyrábim stojí na jednu stranu tušim 3500 EUR...
...denně na tom makam zhruba 6 hodin a vikendy takovejch 14 hodin denně...funguju jako jednoúčelovej stroj...v 8 ráno do háku...ve 4 do dílny...v 10-11 domu...odpadnu...probudim se a to samý furt dokola...
...a to něco stojí...i když mě osobně to krom úsilí nestojí ani korunu...
...a když zůstaneme u modelovýho příkladu 914...a řekněme,že jí vlastní Milec...tak by pořád ušetřil...protože dle katalogu Mittelmotor stojí originální prahy,sestávající z prahu vnitřního a vnějšího kolem 1000,-EUR/za jeden panel...to znamená 4000 EUR za dva kompletní prahy...bez práce...blatníky 1500 EUR jeden...a ten zadní labyrint,co teď vyrábim stojí na jednu stranu tušim 3500 EUR...
...denně na tom makam zhruba 6 hodin a vikendy takovejch 14 hodin denně...funguju jako jednoúčelovej stroj...v 8 ráno do háku...ve 4 do dílny...v 10-11 domu...odpadnu...probudim se a to samý furt dokola...
...a to něco stojí...i když mě osobně to krom úsilí nestojí ani korunu...
You can't win 'em all...
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
koukám, že ses do toho pořádně zakousl, vypustil si teorie o prodeji a jedeš na plný plyn za svým snem Paráda!
1966
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
...jinak než takhle brutálně bych to nedokázal...sem v jádru ukrutně línej člověk...ale první ovoce už to přineslo...začalo mě to neskutečně bavit...a tim pádem se do tý dílny každej den těšim...což se mi v úplným počátku vůbec nedařilo...
You can't win 'em all...
- mhepp
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 296
- Registrován: 25 zář 2007
- Bydliště: Předklášteří / Brno
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
Petře, to Ti gratuluju, protože na přísloví ,,s chutí do toho, půl je hotovo'' něco bude. Třeba já osobně bych neměl na to pracovat takhle jednoúčelově. Zvláště ne dlouhodobě.
S napětím čekám na to fešnou káru, co jednou opustí tu garáž a držím Ti palce!
S napětím čekám na to fešnou káru, co jednou opustí tu garáž a držím Ti palce!
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
...budem pokračovat...
...napíšu jen pár hesel,protože to snad bude jasný...
...tak dlouho sem na to zadní čelo koukal,až sem ho z toho utrh...vůbec se mi tam nelíbilo...na týhle fotce je vidět pokroucená pravá špička,kterou budeme vopravovat...
...nejdřív sem to vyklepal...pak vodříz další věc...co mě vůbec nelíbit se...
...vyrobil repliku a přivařil jí...
...a tady už je vidět oprava shora a uplně nahoře hnusej zkyslej vnitřní díl kufru na kterej doléhá shora blatník a jak jinak...vytváří dutinu,která je asi 20 cm dlouhá a vysoká 1 cm...v originále je vypěnovaná a bude to tak i po navrácení blatníku zpátky...
...dál je vidět žlábek blatníku...v moc pěknym stavu...
..no a teďka se tý vokyslosti začneme zbavovat a postupným skládáním jí měnit za novej plech...skládáním proto,aby se na 100% dodržel původní tvar...dovnitř se vkládá zadní lampa...a když to ustřelí...bude to na chuja...
...dál to necham bez komentu...po dnešku je zhruba 50% hotovejch...vše co vidíte v dnešním příspěvku bylo dnes udělaný a sežralo to necelejch 5 hodin...
...no a to by pro dnešek stačilo...
...napíšu jen pár hesel,protože to snad bude jasný...
...tak dlouho sem na to zadní čelo koukal,až sem ho z toho utrh...vůbec se mi tam nelíbilo...na týhle fotce je vidět pokroucená pravá špička,kterou budeme vopravovat...
...nejdřív sem to vyklepal...pak vodříz další věc...co mě vůbec nelíbit se...
...vyrobil repliku a přivařil jí...
...a tady už je vidět oprava shora a uplně nahoře hnusej zkyslej vnitřní díl kufru na kterej doléhá shora blatník a jak jinak...vytváří dutinu,která je asi 20 cm dlouhá a vysoká 1 cm...v originále je vypěnovaná a bude to tak i po navrácení blatníku zpátky...
...dál je vidět žlábek blatníku...v moc pěknym stavu...
..no a teďka se tý vokyslosti začneme zbavovat a postupným skládáním jí měnit za novej plech...skládáním proto,aby se na 100% dodržel původní tvar...dovnitř se vkládá zadní lampa...a když to ustřelí...bude to na chuja...
...dál to necham bez komentu...po dnešku je zhruba 50% hotovejch...vše co vidíte v dnešním příspěvku bylo dnes udělaný a sežralo to necelejch 5 hodin...
...no a to by pro dnešek stačilo...
You can't win 'em all...
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
zajimave PUZZLE
chci se zeptat co pouzivas za plech,uplne nove kupovane?
Pokud ano,tak bych od toho upustil.Prece jenom ty plechy maji pouze jedinou vyhodu ze jsou nove valcovane,jinak co se tyka mechanickych vlastnosti jsou uplne nekde jinde nez klasicky plech vyrezany z auta.Radeji byt tebou sezenu si par kapot ci strech z vrakace a vystrihavam to z toho........................ale malokdo se s tim chce tak hrat,radeji koupi tabulu noveho plechu
chci se zeptat co pouzivas za plech,uplne nove kupovane?
Pokud ano,tak bych od toho upustil.Prece jenom ty plechy maji pouze jedinou vyhodu ze jsou nove valcovane,jinak co se tyka mechanickych vlastnosti jsou uplne nekde jinde nez klasicky plech vyrezany z auta.Radeji byt tebou sezenu si par kapot ci strech z vrakace a vystrihavam to z toho........................ale malokdo se s tim chce tak hrat,radeji koupi tabulu noveho plechu
ratte opa 62"
čokoládová ratte palačinka
čokoládová ratte palačinka
Re:
Petr914 píše:...jako materiál pro výrobu reparatur totiž zásadně používam plechy z aut...tohle konkrétně je střecha z BMW E30...
Petr914 píše:...a vrátíme se k výrobě vozu pomocí plechu z Mnichova a rukou...
...sKejte?...ty zlobíš čoveče...vyrušuješ...nečteš...to vypadá,že budeš po škole a ještě dostaneš ředitelskou důtku...Petr914 píše:...John na to de tim nejlepším způsobem...používá vysokojakostní plech a vůz prakticky "za studena" vyrábí znovu...
...já se zase snažim v rámci možností dodržet klasickou klempířinu s následnym brutálním ošetřením dílu a všech svárů z obou stran...jinak by to celý postrádalo smysl...no a plechy používam taky v nejvyšší jakosti...sou to nepoškozený a rzí nezasažený střechy a kapoty z BMW a Mercedesů...což je plech...kterej bych v nějakym feromatu rozhodně nepořídil...
...citace sou jen z tohohle topicu a to,že používam plechy ze starších aut a to pouze z BMW a Mercedesů se tu line napříč celym flatem...
...a hlavně loupežníku...když se podiváš na kteroukoli záplatu,včetně posledního příspěvku...je na ní co?...je na ní vrstva plničů a zlatá metalíza...kterou pucuju jen na okrajích a teprve při dokončení celý akce díl vyleštim na čistej plech...
...ta barva by na plechu z Feromatu myslim nebyla ne?...
You can't win 'em all...