Porsche 914/4 1973 1.7i
- Želvák Bob
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1931
- Registrován: 14 zář 2003
- Bydliště: Brno - centrum
Petr914 píše: ......je to už od počátku jednoúčelovej stroj...auto pro zábavu...
... no nevím - tak jsem se díval, že ani jezdec formátu Bjorna Waldegarda si s 914 moc neužil ... na tom videu to vypadá strašně nudně ...
http://www.youtube.com/watch?v=-JvKIydWgnM
Ale - je to kus automobilový historie a komu se líbí - ať si ji pořídí - a u Tebe je vidět, že se do toho obuješ pořádně aby to stálo opravdu za to. Tak - hodně štěstí a ať se daří.
... buggy je pláží král ...
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
... ...
...Bobe neni video jako video...dobře se podívej co dělá dobře připravená 914 s modlama typu 911...BMW 2002...a podobně...to čeho se drží jak klíště ke konci videa je Ferrari 250 GTO...
...jistě...914 působí nudně...má neutrální jízdní vlastnosti...takže je v zatáčkách rychlá...ale neni efektní...páč drží čistě stopu a prostě jede...
...vono ty efekty typu zatáčka bokem sou sice moc hezký...ale je to průjezd pomalej...a žere to akorát materiál(gumy a spol.)...
...no a co se týče toho líbí/nelíbí...tak tam souhlasim s tvým názorem...každej má jinej vkus a chce po autě něco jinýho...pro mě osobně je to ideál...jinej to může považovat za předraženej krám...
...Bobe neni video jako video...dobře se podívej co dělá dobře připravená 914 s modlama typu 911...BMW 2002...a podobně...to čeho se drží jak klíště ke konci videa je Ferrari 250 GTO...
...jistě...914 působí nudně...má neutrální jízdní vlastnosti...takže je v zatáčkách rychlá...ale neni efektní...páč drží čistě stopu a prostě jede...
...vono ty efekty typu zatáčka bokem sou sice moc hezký...ale je to průjezd pomalej...a žere to akorát materiál(gumy a spol.)...
...no a co se týče toho líbí/nelíbí...tak tam souhlasim s tvým názorem...každej má jinej vkus a chce po autě něco jinýho...pro mě osobně je to ideál...jinej to může považovat za předraženej krám...
You can't win 'em all...
- Želvák Bob
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1931
- Registrován: 14 zář 2003
- Bydliště: Brno - centrum
... noóóó - když slyším ten zvuk - je mi jasný, že žádnou standardní 914 takhle nepřipravíš ... leda bys do ní nainvestoval to, co do toho Ferrari 250 GTO ...Petr914 píše: ... ... neni video jako video... dobře se podívej co dělá dobře připravená 914 s modlama typu 911...BMW 2002... a podobně...to čeho se drží jak klíště ke konci videa je Ferrari 250 GTO...
... buggy je pláží král ...
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
...je to tovární 914/6 GT...2000 ccm...220 PS...která má celkovou hodnotu zhruba asi jako samotnej motor pro 250 GTO...Ferrari má dvanáctiválec a těch kobyl podstatně víc...ale 914 má lepší jízdní vlastnosti...
...a hlavně Bobe...já s tim nehodlam ani závodit...ani sprintovat...ani driftovat...chci s tim prostě jezdit...a na svižnou jízdu mi 80 PS v autě co váží 800 kg a má motor uprostřed bohatě stačí...
...a hlavně Bobe...já s tim nehodlam ani závodit...ani sprintovat...ani driftovat...chci s tim prostě jezdit...a na svižnou jízdu mi 80 PS v autě co váží 800 kg a má motor uprostřed bohatě stačí...
You can't win 'em all...
Re: Porsche 914/4 1973
...takže kde sme to skončili jo...nákupem druhý 914...tak se jí mrknem pod kapotu a co vidíme?...
...vidíme tam díru jak do prdele vole!!!...
...áno správně...vodpálíme blatník,jestli se nestane zázrak...
...a ten se nestane...
...a co dál...odsoudíme červenej kus jako dárce orgánů...a vrátíme se k výrobě vozu pomocí plechu z Mnichova a rukou...protože druhá 914 je ještě větší mrdka než ta první...
...vidíme tam díru jak do prdele vole!!!...
...áno správně...vodpálíme blatník,jestli se nestane zázrak...
...a ten se nestane...
...a co dál...odsoudíme červenej kus jako dárce orgánů...a vrátíme se k výrobě vozu pomocí plechu z Mnichova a rukou...protože druhá 914 je ještě větší mrdka než ta první...
You can't win 'em all...
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
Stav na začátku podobný mé 411
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
...stav týdle 914 je mi ukradenej...akorát sem čekal na zázrak,kterej se nedostavil...ale neporušenejch a originálních fíčurek je na ní bohatě za cenu,za kterou sem pořídil...žádnej stres...
...to bubák...
...sem třídní nepřítel polovičatejch akcí...a nehodlam jezdit v Porsche,který se rozlítne na kusy,když trefim na silnici plastovej kužel...
...mojí prioritou neni za každou cenu jet na nějakej sraz...mojí prioritou je mít perfektní 914...
...to bubák...
...sem třídní nepřítel polovičatejch akcí...a nehodlam jezdit v Porsche,který se rozlítne na kusy,když trefim na silnici plastovej kužel...
...mojí prioritou neni za každou cenu jet na nějakej sraz...mojí prioritou je mít perfektní 914...
You can't win 'em all...
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
Pěkná práce, Petře. Vaříš předpokládám jenom COčkem, že? Vzhledem k tomu provedení by stálo za to, popřemejšlet o Tigu. Dneska už to není nijak závratně drahý a ušetří to dost práce s broušením a svary jsou kvalitnější.
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
...s tim souhlasim...TIG je daleko lepší varianta...ale až dodělam 914...čeká mě jen brouk 66...na kterym toho takový kvanta práce nebudou...jedná se o velice zachovalej tovární kousek v původním stavu,bez zásahu kutilů a blbců...takže opačná situace,než obě 914...
...no a až dokončim tyhle dvě mrchy...tak si sakra rozmyslim,jestli ještě nekdy budu opakovat podobnej průser...
...COčko sem pučil a jak to tak bejvá...musel sem vyměnit některý komponenty,páč je dotyčnej zmrvil...a dneska už se vařilo líp...zároveň se jinak dělaj sváry na těch novejch kouscích plechu a jinak,když navařuješ na původní,protože se musí vobčas přidávat dost drátu,ale jinak to nejde...originální díly sou nezaplatitelný a větší výřezy dělat nemůžu...soudruzi v Osnabrücku sou asi nejlepší parta na několikrát proskládaný labyrinty plechů a kapes(majitelé Karmannů v renovaci určitě znaj)...a kdybych to rozebral,tak už tu geometrii karoserie nechytim...a vzhledem k tomu,že vaříš auto bez pevný střechy...je to trochu loterie...
...a mrknem se na dnešní progres...
...sváry sou zaleštěný...místama sem ubral a jinde přidal materiál...
...tovární prolisy už maj zase správnej tvar a celej bok krásně zvoní a je pevnej jako skála...
...dál sem vyrobil plech,kterej vložim mezi targa oblouk a kapsu,která přenáší deformace do boků auta...
...plech je tady...
...a kapsu přidam zejtra,protože ještě neni zcela dodělaná...
...zároveň se musí díly před vevařením kapsy vošetřit a nalakovat,páč jak tam tu kapsu navařim...už se dovnitř nedostanu...pochopitelně navrtam otvory pro nástřik voskem,který pak zaslepim,ale už to nepude tak dobře,jako když lakuješ díl vně auta a je k němu pěknej přístup...
...no a až dokončim tyhle dvě mrchy...tak si sakra rozmyslim,jestli ještě nekdy budu opakovat podobnej průser...
...COčko sem pučil a jak to tak bejvá...musel sem vyměnit některý komponenty,páč je dotyčnej zmrvil...a dneska už se vařilo líp...zároveň se jinak dělaj sváry na těch novejch kouscích plechu a jinak,když navařuješ na původní,protože se musí vobčas přidávat dost drátu,ale jinak to nejde...originální díly sou nezaplatitelný a větší výřezy dělat nemůžu...soudruzi v Osnabrücku sou asi nejlepší parta na několikrát proskládaný labyrinty plechů a kapes(majitelé Karmannů v renovaci určitě znaj)...a kdybych to rozebral,tak už tu geometrii karoserie nechytim...a vzhledem k tomu,že vaříš auto bez pevný střechy...je to trochu loterie...
...a mrknem se na dnešní progres...
...sváry sou zaleštěný...místama sem ubral a jinde přidal materiál...
...tovární prolisy už maj zase správnej tvar a celej bok krásně zvoní a je pevnej jako skála...
...dál sem vyrobil plech,kterej vložim mezi targa oblouk a kapsu,která přenáší deformace do boků auta...
...plech je tady...
...a kapsu přidam zejtra,protože ještě neni zcela dodělaná...
...zároveň se musí díly před vevařením kapsy vošetřit a nalakovat,páč jak tam tu kapsu navařim...už se dovnitř nedostanu...pochopitelně navrtam otvory pro nástřik voskem,který pak zaslepim,ale už to nepude tak dobře,jako když lakuješ díl vně auta a je k němu pěknej přístup...
You can't win 'em all...
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
Tvoje (samzřejmě nejen) vaření je na opravdu I. třída, ten TIG by byl jen pro IA. A pro Tvůj ještě lepší pocit. Co používáš jako náplň do "cóčka" ? Opravdu CO2 nebo směs s argonem?
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
...CO2...
...a co si budem povidat...to pucování svárů...to je síla...dneska sem brousil kolem 4 hodin...a mam z flexy hlavu jak pátrací balon...
...čoveče ta kukla to je nátěr...připadam si jak v kině...a vobě pazoury k dispozici...fantastická věc...
...mockrát díky za pochvalu...
...a co si budem povidat...to pucování svárů...to je síla...dneska sem brousil kolem 4 hodin...a mam z flexy hlavu jak pátrací balon...
...čoveče ta kukla to je nátěr...připadam si jak v kině...a vobě pazoury k dispozici...fantastická věc...
...mockrát díky za pochvalu...
You can't win 'em all...
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
Tady se nic jinýho, než chválit nedá.
Bez samostmívací kukly jsem jenom měnil lemy a dovářel prahy plus pár dalších děr na Kadettovi a bohatě mi to stačilo. Samostmívací kukla je prostě luxus kterej strašně zjednodušuje práci.
Jinak já TIGa taky nevlastním, jen jsem to viděl a trošku zkusil a je to prostě paráda. Jenže vždycky když dám dohromady nějaký prachy, za který bych si hi mohl koupit, objeví se nějaký auto, který prostě musim koupit.
Tak ať se práce daří.
Bez samostmívací kukly jsem jenom měnil lemy a dovářel prahy plus pár dalších děr na Kadettovi a bohatě mi to stačilo. Samostmívací kukla je prostě luxus kterej strašně zjednodušuje práci.
Jinak já TIGa taky nevlastním, jen jsem to viděl a trošku zkusil a je to prostě paráda. Jenže vždycky když dám dohromady nějaký prachy, za který bych si hi mohl koupit, objeví se nějaký auto, který prostě musim koupit.
Tak ať se práce daří.
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
... ...Mirek píše:Jenže vždycky když dám dohromady nějaký prachy, za který bych si hi mohl koupit, objeví se nějaký auto, který prostě musim koupit.
...řek bych skoro standartní situace...díky bohu,že existujou takovýdle lidi...
You can't win 'em all...
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
Je dobre neunahlit sa v nakupe Tigu, v prvom rade to musi byt kvalitna masina a vdruhom rade nejaka prax je nutna.
Na vacsie karosarske opravy je Mig asi lepsi, Tig deformuje teplom daleko viac a nadobudnut dobru techniku varenia zoberie viac nez jedno auto...
Na vacsie karosarske opravy je Mig asi lepsi, Tig deformuje teplom daleko viac a nadobudnut dobru techniku varenia zoberie viac nez jedno auto...
Re: Porsche 914/4 1970 1.7
Kamarád co už dneska auta vaří hlavně TIGem na něj přešel mimo jiný kvůli menšímu tepelnýmu ovlivnění. ? A na těch jeho autech je vidět, že se plech nijak extra daleko neprohřál.john píše:Tig deformuje teplom daleko viac
Asi Ti pošlu čísla na mobilní telefony svojí rodiny a budeš jim to muset vysvětlit.Petr914 píše:...díky bohu,že existujou takovýdle lidi...