Porsche 914/4 1973 1.7i

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Porsche 914/4 1973 1.7i

Příspěvekod Petr914 » 28 lis 2005

Obrázek

Obrázek

Takhle vypadalo,když sem ho přivez.Většina věcí,co na fotkách chybí,byla volně pohozená v kufrech a v interiéru.To auto je skoro kompletní.Rezu v podlahách dost,zvenku celkem pohoda.

Ve vozidle je motor Typ4 1.8 EC se vstřikováním L-Jetronic.

Obrázek

Odkaz do galerie:tady
Naposledy upravil(a) Petr914 dne 10 črc 2006, celkem upraveno 6 x.
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
psycho
pro známé: psyxo
Příspěvky: 480
Registrován: 26 zář 2005
Bydliště: Prešporok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod psycho » 28 lis 2005

dufam ze mas vela penazi nachystanych 8)

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvekod Petr914 » 28 lis 2005

Myslim,že to finančně nebude zas až tak velkej průser.A bude to stát za to.

Specialitou českýho človíčka je,že si dokáže ve spoustě situací poradit,aniž by k tomu nutně potřeboval investovat.
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
psycho
pro známé: psyxo
Příspěvky: 480
Registrován: 26 zář 2005
Bydliště: Prešporok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod psycho » 28 lis 2005

tak stat za to to rozhodne bude,len porsche je obvzlast narocne na financie co sa tyka oprav,viem o tom svoje,kedze sme mali 924..

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvekod Petr914 » 28 lis 2005

Nedokážu odhadnout motor-dlouho to stojí a nechci ho poslat do p...,takže ho nehodlam zkoušet startovat apod.Necham ho nějakym odborníkem otevřít a pak se uvidí.Cenově to budete vědět spíš vy,protože já do těhle motorů zatim nevidim.
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 29 lis 2005

no s motorem je to tak, že záleží co z něj cheš mít. Bohužel na typ4 je skoro všechno dražší než na typ1. Být tebou tak shodím hlavy a možná válce písty - proměřím vůle a až pak se rozhodnu co a jak - taky si pak bez rizika můžeš ověřit "a přece se točí"
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1804
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvekod Kvak » 29 lis 2005

Pro upřesnění: Motory s kódem EC se montovaly do VW 412 / Porsche 914 určených na export do Californie, jenž měla výrazně přísnější nároky na emise než zbytek spojených států. Vybaveny byly přímým vstřikováním paliva L-Jetronic (jak uvádíš), s čímž je spjat i katalyzátor a další fíčury ve zdejších krajích takřka nevídané.

Motor Typ4 vyjde dycky dráž než Typ1. A) díly jsou výrazně dražší B) míň lidí je ochotno/schopno se typ4 motorem zabývat.

Prak by ti mohl dát kontakt na Libora Mašína, který je prý na typ4 motory odborníkem. Ovšem za dobře odvedenou práci slušná odměna - takže pokud bude tvůj motor potřebovat generálku, odhadoval bych to tak na 50 tis. Každopádně bych ho nechal k němu odvézt na inspekci, zda je v pořádku blok, uložení kliky a takový ty základní věci, který člověk bez znalosti a potřebných nástrojů není schopen ověřit. (Chystám se na něco podobného s dvoulitrem). Cenu bude zřejmě zvyšovat i fakt, že se jedná o motor se vstřikováním a katalyzátorem.

Pokud by ten motor byl kaput a nebo by jsi z důvodů úspory slevil na původnosti dílů, Yahoďák ve svém bazaru nabízel přesně takový motor z Porsche 914, avšak s karburací za 25 tisíc.

yahoďák píše:Další busí cajk:
Na prodej je motor Typ4, 1800, původ P914, bez závad, provozuschopný, potřebuje jen ožiivit (dlouho vyndaný z auta. Karburátory (Solex 32-34 PDSIT-2) v pěkném stavu, velmi zachovalé(z jiného motoru). Motor je i s příčkou a je k němu i výfuk (na fotce není)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Cena k jednání : 25.000,- v případě rychlého jednání samo sleva....
V případě zájmu o tento motor T4 volejte 775 700 695 - David, ostatní věci výše uvedené řešit se mnou


Nicméně mam radost, že lidí co mají co do činění s typ4 motorem přibývá, alespoň nebudu sám jediný pionýr :-)
Naposledy upravil(a) Kvak dne 29 lis 2005, celkem upraveno 1 x.
Eine Kleine Schwartze Katze

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8687
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 29 lis 2005

Kontakt na Libora můžu dodat taky, nebo se ho rovnou zeptám, ale odhad 50t....řekl bych, že to bude dražší, záleží na tom, co všechno se bude páchat. Ale kvalita zaručena.....
Motor co mám v inzerci nabízí je kamaráda a taky asi nějakou dobu stál, nikdo do něj nevidí, více se dá zjistit na uvedeném telefonu.

Zatím bych nestahoval kalhoty, brod je daleko, kompresi si Petr asi dokáže změřit sám, jak píše Žanek sundání hlav napoví a stejně tak stav oleje, nebo černé hnoty s částečkama kovu, co se z motoru vypustí...

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvekod Petr914 » 30 lis 2005

Díky za podporu Yahoďáku,ale tu kompresi si nespočítám,protože sem na motory osel.Měl sem vždycky to štěstí,že sem měl po ruce dobrýho motoráře,takže sem se tím nikdy zabývat nemusel.Chápu,jak to funguje,proč tam co je,a až po naládování motoru benzínem vím,co dělám...karosařina pohoda,ale jak přede mně někdo postaví motor a řekne mi,ať to rozeberu a složim................................

Asi se bojím,že se to pak roztrhne.Prostě to rád dám odborníkovi.

Na těhle stránkách se dají najít super záležitosti.Problém je,že jedou jenom 356,911,914 a okrajově 924,944,928.(Broukaři tam toho moc nenajdou)Existuje tam kompletní katalog dílů na 914 všech verzí- č.originál dílu-číslo dílu v jejich katalogu,s vyhledáváním podle fotek a podrobnejch rozkresů.Je tam motor šroubek po šroubku a s ním i zbytek auta + rady,přesný rozměry auta...

To vstřikování mi vyhovuje,měl sem BMW E30 a to byl taky L-Jetronic,akorát tahle řídící jednotka,je velká jako kráva,protože tenkrát neměli integrovaný obvody.Je to celkem klenot a mám čtyři navíc.Z toho snad jedna poběží.Jinak ten systém L-Jetronic chápu a je to celkem pohoda vstřikování.

Obrázek
Naposledy upravil(a) Petr914 dne 10 črc 2006, celkem upraveno 1 x.
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4381
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 27 bře 2006

každá sranda niečo stojí a s tohto bude mať úsmev na tvári dlho
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvekod Petr914 » 08 dub 2006

Vlastním tyhle nádherný karburátory Solex.Jsou původem z okruhový verze BMW 2002 a sou jetý jednu sezónu,takže sou v super stavu.Má někdo zkušenosti nebo dokázal by někdo poradit,jestli je možný tyhle karburátory(samozřejmě se správnejma sacíma přírubama-na obr.sou z toho BMW)napáchat na motor typ 4 Porsche 914?

Pokud bude třeba,nafotím to pořádně(tohle sou fotky hnusný-mobilní).

Obrázek


A dotaz číslo 2:

má někdo zkušenosti s nejtováním?Jedná se mi konkrétně o navrácení opravenejch blatníků zpátky na svý místo-jde jen o blatníky-žádnou nosnou část karoserie.To nanejtování si představuju přesně,jako kdybych to vařil COčkem s tím,že můžu mít ty blatníky perfektně připravený a neohřeju je-tudíž mi nezačne hořet ta barva a UBS,co by na tom už byla.Ty nejty si samozřejmě představuju mosazný nebo měděný,žádnej železnej shit,od kterýho by to potom mohlo začít reznout.Myslím si,že když to udrží pohromadě letadlo,tak proč by to nemělo udržet blatník...

Co vy na to?
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4381
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 08 dub 2006

Nemáš po blízku servis BMW ? Na nových X3 ktoré sú prevážne z hliníku používajú technologiu nitovania. Drží to jak ďas skoro nič sa tam pri búračke nezvára všetko sa nituje ale je to trošku iný nit akoho poznáme :wink:
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvekod Petr914 » 08 dub 2006

I když sem s BMW strávil pěknej kus života,tak nikoho u BMW nemám.A když přijdu někam,kde nikoho neznam,tak je ti to jasný.Tváří se a sou jak tajemnej hrad v Karpatech...

Každopádně fajn tip.Když ta technologie existuje,tak už bude jednodušší se po známejch dopátrat,jak na to.Dík.
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3685
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 09 dub 2006

Tie karburatory su "side draught "na radove motory s hromadou miesta pod kapotou.Nevhodna konstrukcia na VW motory.Dobre ich predaj,alebo vymen za " down draught "

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3685
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 09 dub 2006

Co sa tyka nitovania,to je otazka dostupnosti nastrojov.Druha otazka je,ake nity.Ak pouzijes medene,alebo hlinikove nity,tam nastane hrdzavenie z dovodu dvoch dissimilar kovov,vytvori to galvanicky clanok,takze si myslim,ze v amaterskych podmienkach tato metoda nie je celkom vhodna.Mal by si konzultovat metalurga,ten bude urcite o tom vediet viac.Ak pouzijes ocelove nity,tak to da zbytocne strarosti s " ako na to "a riziko hrdzavenia bude rovne vareniu.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12753
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 09 dub 2006

hmm, takovej vokarburatorovanej G1
saafra, ze bych se vrhnul na tuneni svyho letniho vozu ? :)

ja vim OT, uz mlcim :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4381
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 29 dub 2006

Kedy to rozbehneš ? ... myslím renováciu . čakám nejaké foto borče :wink:
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvekod Petr914 » 29 dub 2006

...už sem to rozběh.Je odstrojenej interier a přední kufr.Teď musim do interieru,respektive do rámu,vevařit nějakej nosnej rám.

U 914 je velkej problém s tím,že je to Targa.Ta Targa střecha je skořepinová a je tam vesměs pro parádu.Nemá žádnej vliv na tuhost karoserie.Tím pádem vzniká velkej problém,protože celý to auto drží prakticky pohromadě jenom podlaha.Nechci to dotáhnout do nějakýho provaru a zrychleně vyndavat motor,aniž bych to nějak zpevnil.Mohlo by se totiž stát,že to v nejhorším případě zlomim a v tom lepším se to při zvedání zkroutí...

Tenhle tejden se tudíž chystam vevařit tam nějakej nosnej rám,pak to zvednu do luftu,vyhodim motor,nafotim to všecko pěkně zvlášť a hodim to sem...

Jakmile bude motor venku,tak už jenom doodstrojim zbytky a jdu rekonvalescentovi pomoct od rezu,prasáckejch vrstev laku,který tam dobytkové vytvořili a pak už se bude vařit :wink:
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3685
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 29 dub 2006

Mam 911 Targa a ci vyberies motor,alebo nechas ho tam ,nehraje velku ulohu.Integrita podvozku a karoserie je nesmierna a poznavam to az teraz,ked som zacal robit prestavbu.Tie auta su genialne navrhnute.Mal som Nissan 300ZX targa, ktory pri vymene pneumatik na rampovom zdvihaku sa stocil tak,ze sa nedali otvorit dvere.U 911 sa to nikdy nestalo.

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Příspěvekod Petr914 » 29 dub 2006

...to rád věřim Johne,ale mě to pracuje,i když to stojí na rovině.Trošku už nesedí rozměry mezi rámem okna a targou apod.Tudíž využiju tu váhu motoru,přizvednu to tak,aby se mi to narovnalo,vyvařím rám a pak pude motor ven.Hlavní profily,který nesou podlahu sou zrovna ty,který sou okolo topníků a sám víš určitě nejlíp,jak to okolo topníků vypadá.Ty prahy sou tam spíš tak naoko.Zbytek podlahy je rovnej,tudíž moc neudrží.

Jak sem psal přivez sem jednu 914 já a jednu kámoš.Tu druhou sem s kámošem odstrojoval-dopadlo to dobře,ale kdybyste viděli,jak se to kroutilo...Docela sem přitom panikařil...

Ten koho to zajímá víc,se může na ty "prahy" podívat v galerii...
You can't win 'em all...


Zpět na “Projekty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host