OT - Stadion S11 - výr. č. 15970
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
OT - Stadion S11 - výr. č. 15970
Je tomu skoro 5 let, co jsem v dobrém rozmaru pořídil juniorovi motor na Stadiona s tím, že si ho opraví a než mu bude patnáct, že mu dám do pucu i nějaký ten rám. Juniorovi už patnáct udeřilo na začátku prázdnin a Stadion ve stavu skoro jako přes pěti lety. A jak říkával Werich: "Tedy nastal čas dělat to, co lidé neradi dělají a to, měnit slova v činy."
Tedy aktuálně životně důležitě poptávám díly pro kompletaci karburátoru a to 6,20,24,9,12,11,10
Zkrátka vše pod víčkem.
Dále pak fajfku ke svíčce. Koupil jsem repliku a má takový odpor, že ho ani na nejvyšší stupeň můj multimetr nezměří.
Pedaly stary typ, original, dobre zaplatim.
Tel: 739416001
Nemá někdo ?
Tedy aktuálně životně důležitě poptávám díly pro kompletaci karburátoru a to 6,20,24,9,12,11,10
Zkrátka vše pod víčkem.
Dále pak fajfku ke svíčce. Koupil jsem repliku a má takový odpor, že ho ani na nejvyšší stupeň můj multimetr nezměří.
Pedaly stary typ, original, dobre zaplatim.
Tel: 739416001
Nemá někdo ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: OT - díly na S11 stadion
těpic Same.. kus šlápoty sem vyčmuchal, esli to pomůže..
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT - díly na S11 stadion
Popravdě se v tom moc nevyznám ale mám stadion rok 58 s hliníkovými koly a měl jsem za to, že by tam měly být tyto pedály. Rád se nechám poučit, jak to má být.
Jinak potřebuji i kliky, ne jen šlapky.
Jinak potřebuji i kliky, ne jen šlapky.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: OT - díly na S11 stadion
na toto nejsem ten pravy povolany.. jen sem o tuto zakop.. inu kdyby náhodou..
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT - díly na S11 stadion
wehementy karbrurace vyřešeny.
Nad to sháním kryt řetězu.
Nad to sháním kryt řetězu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: OT - díly na S11 stadion
...ano , patří tam plastové
a zakup sobě:
https://www.knihydobrovsky.cz/e-kniha/c ... -240250497
a
https://www.knihydobrovsky.cz/e-kniha/c ... -240250498
je tam sice pár nepřesností, ale dá podle toho orientovat
Nedám, sám mám málo a scháním je po dílech a rozpadlejch kusech.
Když ale píšeš že dobře zaplatíš, tak na burzy jezdí jeden, nevím jak ho nazvat , a ten má. Ale za ty roky už stoupla cena ze 4 na 8 tisíc. A to bylo zjara.
volný nemám, jsou 3 základní varianty, na 58 potřebuješ tento typ:
https://aukro.cz/kryt-retezu-stadion-s1 ... 7008562454
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
Re: OT - díly na S11 stadion
... a ještě jsem chtěl napsat, že ti ty díly karburátoru zůstaly při rozebírání viset na plynovém lanku, ale vidím, že už se našly
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT - díly na S11 stadion
Dobre oko. Motor nepatri ke stadionu, ale mas pravdu, soupatko a spol se trepotalo na bowdenu.
Slapky zakoupeny, zbytek stale aktualni.
Dale mi chybi klema spojujici J trubku a tlumic vyfuku plus dusitko do tlumice.
PS: jak se renovuje brzd oblozeni? Prodava nekdo lepidlo a samotne oblozeni?
Slapky zakoupeny, zbytek stale aktualni.
Dale mi chybi klema spojujici J trubku a tlumic vyfuku plus dusitko do tlumice.
PS: jak se renovuje brzd oblozeni? Prodava nekdo lepidlo a samotne oblozeni?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT - díly na S11 stadion
Doporučuji Ti se tím netrápit a nechat to udělat. Tuším, že čelist s obložením je třeba stáhnout v přípravku a lepidlo se potom zapéká v peci při odpovídající teplotě.
https://www.renovak.cz/
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT - díly na S11 stadion
Dobře, nebudu se pouštět do alchymie.
Měl bych dotaz na zdejší mistry, z osvětlovací cívky (na obr. č. 4) jdou dva kabely, jeden z porstřed, druhý z konce cívky. Každý je jinak tlustý a je vidět, že nějaké další konce cívky jdou i na kostru. K čemu tyto kabely slouží a kam vedou ? Který jde ke světlu a k čemu je ten druhý ?
Měl bych dotaz na zdejší mistry, z osvětlovací cívky (na obr. č. 4) jdou dva kabely, jeden z porstřed, druhý z konce cívky. Každý je jinak tlustý a je vidět, že nějaké další konce cívky jdou i na kostru. K čemu tyto kabely slouží a kam vedou ? Který jde ke světlu a k čemu je ten druhý ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: OT - díly na S11 stadion
...osvětlovací cívka dvoukabelová je záležitost prvních sérií, jeden kablík na přední druhý na zadní světlo. Myslím že 58 už má jednokabelovou cívku a zapojení zadního světla křížem přes nesvítící vlákno přední žárovky. Jestli počkáš, někde dohledám šémátka.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
Re: OT - díly na S11 stadion
Bartuš / motomagazín:
Cívka osvětlení (nejprve dva vývody /15W a 3W/, později jeden vývod 18W)
Žárovka zadní svítilny (nejprve 12V/3W zapojení s jedním vodičem - ukostřena, později 6V/3W zapojení se dvěma vodiči)
Světlomet Daimon (nejprve se dvěma el. vývody /vstup od magneta a výstup na zadní světlo/, později s jedním vývodem /vstup od magneta/ a průchodkou /výstup na zadní světlo/). Tyto změny souvisí se změnou elektrického zapojení mopedu. Zřejmě jen některé mopedy prvních výrobních sérií měly zadní světlo napájené ze samostatného vinutí cívky osvětlení (nezávisle od vinutí hlavního světlometu) jedním vodičem a žárovku 12V/3W. Standardně bylo u mopedů prvních sérií provedeno elektrické zapojení z jednoho vinutí světelné cívky tak, že zadní žárovka byla zapojena paralelně k přední (světlomet Daimon se dvěma el. vývody). Vzhledem k tomu, že vlivem značného kolísání napětí docházelo často k poruchám žárovky, přešlo se později na zapojení zadního světla dvěma vodiči. Princip spočívá v napájení žárovky zadního světla přes nesvítící vlákno žárovky předního světla.
Některé mopedy mohly být opatřeny brzdovou svítilnou. Pro tento účel byla upravena i brzdová páka na motoru.
Já osobně jsem dvouvývodovou cívku naživo nikdy neviděl. Jen ten obrázek v katalogu dílů, co nestihli vyretušovat.
Pro tvoji 58 je tohle zapojení:
.
Cívka osvětlení (nejprve dva vývody /15W a 3W/, později jeden vývod 18W)
Žárovka zadní svítilny (nejprve 12V/3W zapojení s jedním vodičem - ukostřena, později 6V/3W zapojení se dvěma vodiči)
Světlomet Daimon (nejprve se dvěma el. vývody /vstup od magneta a výstup na zadní světlo/, později s jedním vývodem /vstup od magneta/ a průchodkou /výstup na zadní světlo/). Tyto změny souvisí se změnou elektrického zapojení mopedu. Zřejmě jen některé mopedy prvních výrobních sérií měly zadní světlo napájené ze samostatného vinutí cívky osvětlení (nezávisle od vinutí hlavního světlometu) jedním vodičem a žárovku 12V/3W. Standardně bylo u mopedů prvních sérií provedeno elektrické zapojení z jednoho vinutí světelné cívky tak, že zadní žárovka byla zapojena paralelně k přední (světlomet Daimon se dvěma el. vývody). Vzhledem k tomu, že vlivem značného kolísání napětí docházelo často k poruchám žárovky, přešlo se později na zapojení zadního světla dvěma vodiči. Princip spočívá v napájení žárovky zadního světla přes nesvítící vlákno žárovky předního světla.
Některé mopedy mohly být opatřeny brzdovou svítilnou. Pro tento účel byla upravena i brzdová páka na motoru.
Já osobně jsem dvouvývodovou cívku naživo nikdy neviděl. Jen ten obrázek v katalogu dílů, co nestihli vyretušovat.
Pro tvoji 58 je tohle zapojení:
.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT - díly na S11 stadion
Hmm, to dává smysl. Moje cívka z motoru má právě dva vývody, jeden slabého průřezu a druhý silnější. Je i vidět, že má dvě vinutí. Tedy je to asi jasné, slabý drát na slabou žárovku dozadu, silný drát na silnou žárovku dopředu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: OT - díly na S11 stadion
No vidíš jakej máš unikát
Nejsem dráteník, ale asi jo. Málo Wattů-silnej, ještěmíň Wattů -slabej.
Nejsem dráteník, ale asi jo. Málo Wattů-silnej, ještěmíň Wattů -slabej.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT - Stadion S11
I když jsem byl před lety upozorněn, ať sem na flat4 netahám tento plevel, neodolám a provedu drobnou rebelii nebo spíš nekázeň vůči moderátorům a jejich dobrým radám. A to jednoduše proto, že potřebuji vaši pomoc. Kde jinde jsou ti správní odborníci na tyto stroje, než zde na flat4.org. Tak mi to prosím odpusťte .
Stadion momentálně rozjebán po dvorku (a to doslova) a při té příležitosti jsem si všiml domečku stojánku , který kdysi někdo takto umělecky zavařil. Zajímalo by mne, jaké je správná poloha. Jestli skutečně takto, nebo jestli vychýlen méně aby byla osa vodorovná s osou mopedu, nebo jestli je domeček těsně přilepen na pásovinu a je tedy mírně šikmo vůči ose stadionu.
Druhý dotaz se týká laku, jestli je prošlapaný nějaký zaručený recept na tuto zelenkavou barvu rámu, nebo jestli si to každý míchá jak ho to napadne. Potřebuji zaretušovat krom tohoto místa ještě pár drobností.
Děkuji
Stadion momentálně rozjebán po dvorku (a to doslova) a při té příležitosti jsem si všiml domečku stojánku , který kdysi někdo takto umělecky zavařil. Zajímalo by mne, jaké je správná poloha. Jestli skutečně takto, nebo jestli vychýlen méně aby byla osa vodorovná s osou mopedu, nebo jestli je domeček těsně přilepen na pásovinu a je tedy mírně šikmo vůči ose stadionu.
Druhý dotaz se týká laku, jestli je prošlapaný nějaký zaručený recept na tuto zelenkavou barvu rámu, nebo jestli si to každý míchá jak ho to napadne. Potřebuji zaretušovat krom tohoto místa ještě pár drobností.
Děkuji
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: OT - Stadion S11 - výr. č. 15970
Těchto prvních typů s bočákem moc není. Někde u rodičů na Moravě na půdě jednu takovou kostru, možna i v takové barvě mám, ale zatím netuším, kdy tam pojedu. Jak na to spěcháš? Každopádně se mi plete, že je šikmo.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT - Stadion S11 - výr. č. 15970
Tak jsem našel toto foto na netu, jdu to říznout.
- Přílohy
-
- Screenshot256.jpeg (100.72 KiB) Zobrazeno 2293 x
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: OT - Stadion S11 - výr. č. 15970
Vlozim sem par fotek, ktere jsem nafotil.