Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
...tohle se mi taky moc nelíbí
.
.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Ale hermetik krásně voněl a za komančů ho měl každý v garáži
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
no kdo to ma ..vnitřní osřik žárovek
jdeme frflat na flat ...
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
asi chlazení, nebo co
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
že se nevyplácí u těsnění vybírat jen podle ceny poznal i tenhle nešťastník.Materiál má silnou alergii na olej a silně otéká a slzí,což je dost podstatný problém. Pod chladičem se to zavřelo a ojnice zamávala,hlavní lágr na suchu a axiální kroužky zažily horké chvíle,dokonce na setrvačníku rozpínavostí prasklo osazení na O kroužek a začalo se vysouvat.Motor neklepal a důvod proč přijel byl ten že musí pořád přidávat volnoběh.A startér se trápí,jako by mi to něco připomínalo...
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Když už jsme u těch axiál,ukážu zmiňovanou klikovku 2,0,kde přehodili setrvačník,aniž by zkoumali vůle.Planžety se roztavili a zajeli pod hlavní ložisko kde se úplně zapekli.Slušně jsem si o ně rozřízl ruku.Jak zubatá břitva
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Když už jsme u těch setrvačníků ...... Klasika,motor venku,výměna spojky a samozřejmě i tekoucího gufera. Setrvák dolu,sééémering ven a voči mi málem vypadli z důlků. V guferu něco jako ulomený kus sváru. Jak se tam dostal nikdo neví. Prostě záhada větší než Tleskačovo létací kolo.
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Ke mně přišla jednou po kalném ránu do dílny osoba s půlkou bloku,že by potřeboval zavařit tu díru za simeringem! Kam jsem ho poslal by těžko našel svářečku,ale možná narazil na někoho vstřícnějšího...škoda že jsem toho stavitele pustil z hlavy,viděl jsem pak pár odtoků pečlivě utěsněných
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Samozřejmě v červeném provedení
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
hm, teď nevím, jestli tahle chystaná pakárna je dobře nebo špatně, v kontextu těchto "renovaček".
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/histo ... ly/1997624
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/histo ... ly/1997624
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
S renovací to nemá nic společného. Pokud je dostatek odborníků na historické vozy kteří se nechají zaměstnat na STK stanicích aeLzyx píše: ↑17 úno 2021hm, teď nevím, jestli tahle chystaná pakárna je dobře nebo špatně, v kontextu těchto "renovaček".
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/histo ... ly/1997624
a opravdu nás netlačí jiné problémy, pak proč ne. Jinak je to ale zoufalý pokus o kontrolu něčeho čemu stát nerozumí ani rozumět nechce a ze své podstaty nepotřebuje.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Tak o tom se už pár let šušká.
Myslím,že auta nad rok 1960 stejne musí mít z STK protokol o brzdách.Takže teď nejspíš všichni, plus všeobecnou kontrolu. No jo veteránú jsou už desetitisíce ne-li statisíce tak pro každou STK to bude další vejvar. Kdo by si ho nechal utéct že!
Myslím,že auta nad rok 1960 stejne musí mít z STK protokol o brzdách.Takže teď nejspíš všichni, plus všeobecnou kontrolu. No jo veteránú jsou už desetitisíce ne-li statisíce tak pro každou STK to bude další vejvar. Kdo by si ho nechal utéct že!
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2489
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Zvýšení bezpečnosti? A kolik aut na véčkách způsobilo dooravní nehody? Máme nějaké statistiky?
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Ano vše je vyřešeno.... můžeme tedy "ladit" veterány.Sam píše: ↑17 úno 2021S renovací to nemá nic společného. Pokud je dostatek odborníků na historické vozy kteří se nechají zaměstnat na STK stanicích aeLzyx píše: ↑17 úno 2021hm, teď nevím, jestli tahle chystaná pakárna je dobře nebo špatně, v kontextu těchto "renovaček".
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/histo ... ly/1997624
a opravdu nás netlačí jiné problémy, pak proč ne. Jinak je to ale zoufalý pokus o kontrolu něčeho čemu stát nerozumí ani rozumět nechce a ze své podstaty nepotřebuje.
Holandan.
Vaše jistota je ve zgarbech.
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Tady to s tím laděním trochu přeťápli
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
To je dobrý kolotočář. Ten se stavěl tak 10+ let zpět, ne ? Vídával jsem ho jezdit po Praze.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
jo, tohle auto si pamatuju
to bude už víc než 10 let zpět
to bude už víc než 10 let zpět
... a vůbec !
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Jo to je dlouho,fotka je z 2014 a to byl už 4 roky v háji