Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
mám taky ten dojem
a ještě mám pocit, že jsem ho kdysi viděl zaparkovaný u Ťupajze
a ještě mám pocit, že jsem ho kdysi viděl zaparkovaný u Ťupajze
... a vůbec !
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Es kommt der Tag,...... kdy nebude nevýhodné i tohle kabrio zrenovovat.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Trochu jinak to myslím je, na brzdy musí všechny hydrauliky. Lankáče nemusí.rochuss píše: ↑17 úno 2021Tak o tom se už pár let šušká.
Myslím,že auta nad rok 1960 stejne musí mít z STK protokol o brzdách.Takže teď nejspíš všichni, plus všeobecnou kontrolu. No jo veteránú jsou už desetitisíce ne-li statisíce tak pro každou STK to bude další vejvar. Kdo by si ho nechal utéct že!
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Byla jiná doba, brouk neměl žádnou hodnotu. Je to od Koudely a ten už je v pánu. Měl víc podobnejch exotů.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Řekl bych,že prvopočátek byly šílene pomalovaní Brouci a Ponorky v hippie éře 1965-1975 a pak ti lidi zestárli a místo malúvek tam začali vešet cingrlátka a kraviny, az to přišlo do módy pro další spousty excentrikú. No, teď už to snad z módy vychází.
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
tak ono by to šlo zkulturnit i menšími zásahy než plnou renovací. Dát normálnější přední nárazník, původní kapotu, dát dopryč ty klaksony a obrovské směrovky z blatníků, dát dopryč ty vejfuky pod prahy ... btw - to má na každý válec extra výfuk? Tu otevřenou záď s typ4 motorem bych i klidně nechal. Celkově to chce jiný lauf a trošku si pohrát s tou ochrannou klecí.
Ale kdo ví co s tím autem je, podle ČKP to bylo naposledy na silnici 11.11.11. Aspoň tedy s touhle RZ.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
To není tak směroplatný například ta kapota jestli je to origo Baja tak tam patří
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
je schovaný ve stodole a čeká na příští život
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
nevím kam se poděl,kapota byla průhledná a všude samá světýlka i pod autem,vypadalo to jak konvoj totálně zhulených negrů s kolou.
Lális mi teď připomněl drobnou záhadu.Asi 4 motory se mi tu postupem doby objevili,malí buď štítek místo čísla motoru,nebo mají vyražené nesmysly jako KON,hvězda+NOK a tak různě,dalším rysem byla zvláštní podložka pod vahadlama a v neposlední řadě všechny byly kaput,dva úplně totál,kde jsem ani příčinu nehledal,ty byli úplně rozšmelcovaný a dva těsně před smrtí,všechny koupený na burzách.Všechny byli pošudlaný s totálním minimem nákladů.Z jednoho jsem vytáhl 3 druhy pístů a ty dva kolbeny měli rozdílné vrtání,každá hlava jiná a jediný důkaz že to jezdilo bylo omlácení pístů do hlav a že ty dva se rozlítli. Na jednom pístu jsem napočítal 5 kroužků...viz foto
Lális mi teď připomněl drobnou záhadu.Asi 4 motory se mi tu postupem doby objevili,malí buď štítek místo čísla motoru,nebo mají vyražené nesmysly jako KON,hvězda+NOK a tak různě,dalším rysem byla zvláštní podložka pod vahadlama a v neposlední řadě všechny byly kaput,dva úplně totál,kde jsem ani příčinu nehledal,ty byli úplně rozšmelcovaný a dva těsně před smrtí,všechny koupený na burzách.Všechny byli pošudlaný s totálním minimem nákladů.Z jednoho jsem vytáhl 3 druhy pístů a ty dva kolbeny měli rozdílné vrtání,každá hlava jiná a jediný důkaz že to jezdilo bylo omlácení pístů do hlav a že ty dva se rozlítli. Na jednom pístu jsem napočítal 5 kroužků...viz foto
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Každý celek se skládá z detailů.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Budu mít snad noční můry...
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Pošudlat a drandit najednou dostalo nový rozměr
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Tak se zase jeden běžný předsezoní servis změnil v zajímavé utkání.Brouka si pán koupil aby mohl vozit vnoučata po výletech zrenovovaného od profíků,tak třeba si někdo svoji práci pozná.Prý opravují i vozy Porsche..Zřejmě záruka důvěryhodnosti.
Měl jsem omrknout řízení a brzdy,že se chová divně.Zadní brzdy jsem nefotil,už jsem je měl hotové i s bubnama,jen mě vzadu překvapily prasátka s průměrem 22mm. Ale zadní se neztratily-byly na předku,spolu s novýma paknama na totálně servaných bubnech.Vůle řízení se řešila šroubem na převodce a podivné poskakování s klepáním je normální už po sundání bubnů to začalo být zajímavé. Ale hlavní osové kuláky nalisované náhodile se na pravé straně sešli na štorc.Nechápu jak ty ramena tam dostaly.V těhlici byli tak vzpříčený,že se prakticky vylamovali.Kdy nějaký praskne byla otázka. Vůly řízení deklsovala hardy spojka Zajímavý byl i prvek pro přední nápravu Zbytek je rutina,jen jsem si neodpustil ten narvanej kufr,to úplně zbožňuji když je třeba dostat se například k převodce.
Měl jsem omrknout řízení a brzdy,že se chová divně.Zadní brzdy jsem nefotil,už jsem je měl hotové i s bubnama,jen mě vzadu překvapily prasátka s průměrem 22mm. Ale zadní se neztratily-byly na předku,spolu s novýma paknama na totálně servaných bubnech.Vůle řízení se řešila šroubem na převodce a podivné poskakování s klepáním je normální už po sundání bubnů to začalo být zajímavé. Ale hlavní osové kuláky nalisované náhodile se na pravé straně sešli na štorc.Nechápu jak ty ramena tam dostaly.V těhlici byli tak vzpříčený,že se prakticky vylamovali.Kdy nějaký praskne byla otázka. Vůly řízení deklsovala hardy spojka Zajímavý byl i prvek pro přední nápravu Zbytek je rutina,jen jsem si neodpustil ten narvanej kufr,to úplně zbožňuji když je třeba dostat se například k převodce.