Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
No to ma poser
Vidim ze sa nenudis...
Vidim ze sa nenudis...
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Ne Johne,spíš si připadám jak totálně nasazenej
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
arbeit mach frei...Ne Johne,spíš si připadám jak totálně nasazenej
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Já si myslím, že by se mělo zveřejnit jméno toho mistra co to dělal.
Co přijde dál???
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Ten mistr nebyl mistrem automechanickým nýbrž mistrem kouzelnickým. Nemám jiného vysvětlení, než že se ten motor hýbal pomocí čar a kouzel. Ten motor sám od sebe přece nemohl opustit vrata garáže, natož dojet do Krkonoš a na Moravu. Kam se hrabe Kaprfíldovo zmizení Orient expresu ...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
A vidíte ho frajera jak si věřil když na práci poskytl závratnou záruku. Až za vrata.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Ten človek by mel vrátit všechny peníze a jako zadostiučinění by měl ještě i proplatit práci nového opraváře,bylo by to fér.Jinak to vše svedčí o kvalitách vzduchových VW motorú,že i s takovými ,,pseudomodifikacemi,, to bylo schopné jezdit. Připomíná to 2.svet.válku kdy tyto motory u ,,kýblú,, mnohonásobne prostřílené a se zaseknutými střepinami byly ješte schopné jet desítky kilometrú a odvézt jejich posádky do bezpečí.
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Ze tvé poslední věty jsem ucítil jakousi náklonnost k Wehrmachtu
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Tak první obrázci jsou zde. Začnem třeba dědkem. Dlouho znám majitele,ale nějak jsem se nedostal k babókovi blíž. Až jednou přijel jeho syn,že jako brouk nechce moc švihat proti větru (a ani s větrem). Když se dokodrcal ke mně,ten zvuk byl fakt tupej. Vždy se prvně ptám,co s tím kdo dělal a jako vždy byla odpověď shodná s mým 6ti letým synem: Nikdo nic,to začalo SAMO. Takže kapota nahoru,hlava co nejblíž a ruce na fajfky (se to sbíralo,jako by to jelo na 2 válce). Fajfky nasazeny a koukám u karbecu plandá drátek s konektorem. Jasně nebyl nasazen na el. ventilku paliva. Nasadím a hned se stal zázrak. Začalo se to přeplavovat,ale snahu to mělo. Takže seřídit karbec a už to frčelo. Z pána nakonec vylezlo,že chodí s děvčetem a její otec má velký autoservis cca 10km od Znojma směrem na Jihlavu (u hlavní silnice,na konci vesnice). Chtěl být asi za chytrýho,tak prej,že je léto a odpojí mu sytič,bo to v létě není potřeba a jen to zbytečně žere. Tak v domění,že odpojil sytič,odpojil něco úplně jiného. A protože se tomu moc nechtělo,tak to poladil. No a tak jsem při té příležitosti udělal pár fotek. Vtipně vyřešené uchycení stabíku (sponami na výfuk),sofistikované zakrytí otvorů předních blatníků (krásná náhrada plastovými deklíky namísto těch hnusnejch hliníkovejch mřížek) a pak už jen ty zadní špunty,ale to už je jen drobnost.
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Tak další příběh. Volala mi kamarádka s oranžovou T2b,že sice jedou kousek ode mě,ale zezadu se jim kouří. No a za půl hoďky už jí dotáhl syn na laně. Už bylo tma,tak jsem to nechal na ráno. Po otevření deklu bylo cítit spálenou gumu. Koukám rovno,vpravo,vlevo a všude zpečené dráty. Prostě si nechala odborně nainstalovat druhou baterku,včetně dobíjení obou dvou a nějak se to nepovedlo. Ty káblíky vem čert,ale těch relátek je škoda. Opravil jsem pouze dobíjení do normální baterky (dle přání majitelky). Při té příležitosti jsem kouknul i na olej a na měrce ..... vidno z fotek. No a když už jsem koukal na ty dráty zespodu,všiml jsem si jak někdo odborně zajistij spoj mezi brzdovou trubkou a hadičkou k levému zadnímu kolu. Pro porovnání je na další fotce malá ukázka jak by to mělo vypadat. Jsem rád,že to neblaflo plamenem,bylo by toho busíka škoda.
Pokračování příště.
Pokračování příště.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Bastlení brzd v servisu nebo i jen na zahradě u souseda by mělo být klasifikováno jako trestný čin.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
v tomhle případě byla víc nebezpečná ta dobastlená elektrika, velké štěstí, že to neshořelo.
Ale ta suchá měrka oleje? To je spíš o přístupu řidiče, než servisu...
Jo a taky mohu přidat jednu "veselou historku ze servisu" s mým starým vw.
Ale ta suchá měrka oleje? To je spíš o přístupu řidiče, než servisu...
Jo a taky mohu přidat jednu "veselou historku ze servisu" s mým starým vw.
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Největší neštěstí je, že podobní patlalové jsou bohužel i v autorizovaných servisech.
Mám jednu historku s relativně moderním automobilem Nissan jednoho známého.
Auto hlásilo chybu motoru - prostě svítila kontrolka na palubní desce.
Diagnostika hlásila chybu čidla polohy vačky.
No a protože výměna čidla problém nevyřešila, nikdo v okolí nevěděl co s tím, já do nějakýho Nissana fakt vrtat nebudu,
odvezli jsme auto přímo do značkového servisu Nissanu.
Tam si auto postálo a po týdnu nám ho vrátili s tím, že nevědí co s tím (!)
že by se asi (!) musely měnit kabelové svazky nebo možná řídící jednotka
a protože se jednalo o "starý" auto, tak by se to nevyplatilo.
Nezdálo se nám to, tak jsme trochu googlili co by to mohlo být a nějaké možné příčiny jsme vygooglili.
Mě se nechtělo se v tom vrtat, tak jsme hledali nějakýho garážistu, který by se toho ujal.
Našli jsme jednoho kluka co to chtěl zkusit.
No a druhej den volal že příčinu našel Byl vytahanej rozvodovej řemen.
V podstatě banalita, tak to vyměnil a hotovo, jezdí to jak nový.
Ovšem to, že to neumí odhalit autorizovaný servis je na pováženou.
Mám jednu historku s relativně moderním automobilem Nissan jednoho známého.
Auto hlásilo chybu motoru - prostě svítila kontrolka na palubní desce.
Diagnostika hlásila chybu čidla polohy vačky.
No a protože výměna čidla problém nevyřešila, nikdo v okolí nevěděl co s tím, já do nějakýho Nissana fakt vrtat nebudu,
odvezli jsme auto přímo do značkového servisu Nissanu.
Tam si auto postálo a po týdnu nám ho vrátili s tím, že nevědí co s tím (!)
že by se asi (!) musely měnit kabelové svazky nebo možná řídící jednotka
a protože se jednalo o "starý" auto, tak by se to nevyplatilo.
Nezdálo se nám to, tak jsme trochu googlili co by to mohlo být a nějaké možné příčiny jsme vygooglili.
Mě se nechtělo se v tom vrtat, tak jsme hledali nějakýho garážistu, který by se toho ujal.
Našli jsme jednoho kluka co to chtěl zkusit.
No a druhej den volal že příčinu našel Byl vytahanej rozvodovej řemen.
V podstatě banalita, tak to vyměnil a hotovo, jezdí to jak nový.
Ovšem to, že to neumí odhalit autorizovaný servis je na pováženou.
... a vůbec !
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
He he. Tak o je opravdu dobré. Kdo jiný by to měl umět opravit než autorizovaný servis.
A zkoušel jste to vypnout a zapnout ? Nezafungovalo ? Tak si kupte jiný auto, tohle je křáp
A zkoušel jste to vypnout a zapnout ? Nezafungovalo ? Tak si kupte jiný auto, tohle je křáp
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 361
- Registrován: 17 srp 2017
- Bydliště: Tam kde to mám rád....
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Myslím,že lecjaký garážista strčí do kapsy ty namachrovaný paka z autorizáku.
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
mě autorizovaný servis Škoda už 2x málem poslal pod drn. Při servisu mi nenasadili na kost stabíku závlačku, takže se matice vyklepaly, kost se vzpříčila, poškodila pneu, auto neřiditelné.
A podruhé auto po pravidelném servisu, všechno OK, a za 100km mi vypadly zbytky předních brzdových destiček, takže jsem se málem vymázl v zatáčce, protože to prakticky vůbec nebrzdilo.
Ve Fordu mi zase nevyměnili filtry, olej, děkujeme za 11k Kč, přijďte zas. Interval 60tkm.
A pak mám zkušenost s človíčkem, co melouchaří automechaničinou, přičemž dělá mechoše v autorizáku. Mno, poškodil mi díly za cirka 5000kč, některé díly namontoval opačně, to co mělo být namazané lepidlem na závity, tak bylo vazelínou. Ano ty šrouby jsem za jízdy poztrácel, takže mi vznikla další škoda (pokličky na kolech, nové šrouby do poloos, čas). Pružiny osadil pootočené o 90°C, ale jen na jedné straně, takže to auto stálo jak nakopnutá koza.
Je to k zblití
A podruhé auto po pravidelném servisu, všechno OK, a za 100km mi vypadly zbytky předních brzdových destiček, takže jsem se málem vymázl v zatáčce, protože to prakticky vůbec nebrzdilo.
Ve Fordu mi zase nevyměnili filtry, olej, děkujeme za 11k Kč, přijďte zas. Interval 60tkm.
A pak mám zkušenost s človíčkem, co melouchaří automechaničinou, přičemž dělá mechoše v autorizáku. Mno, poškodil mi díly za cirka 5000kč, některé díly namontoval opačně, to co mělo být namazané lepidlem na závity, tak bylo vazelínou. Ano ty šrouby jsem za jízdy poztrácel, takže mi vznikla další škoda (pokličky na kolech, nové šrouby do poloos, čas). Pružiny osadil pootočené o 90°C, ale jen na jedné straně, takže to auto stálo jak nakopnutá koza.
Je to k zblití
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 02 úno 2021, celkem upraveno 1 x.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
Herbii
Ano nissan micra je toho vzácný příklad.
Ano nissan micra je toho vzácný příklad.
Re: Renovace po česku,aneb pohledy do zákulisí
A přitom mu ta diagnostika lépe popsat závadu už nemohla,akorát že ji nedokážou správně interpretovat. Nechápou a ani nechtějí chápat že diagnostika mluví jako manželka v náznacích .Ten Hallák jde změřit avometem za chvilku. Když jsem se poprvé setkal s touto závadou,tak jsem měl hned podezření na rozvody jen z poslechu,jenom mě mátlo že je tam řetěz,synonym pro nesmrtelnost stejně jako ozuby v boxeru,ale pokrok je pokrok a u VW Group se naučili mrvit i tyto věci naprosto spolehlivě.Herbie píše: ↑02 úno 2021Největší neštěstí je, že podobní patlalové jsou bohužel i v autorizovaných servisech.
Mám jednu historku s relativně moderním automobilem Nissan jednoho známého.
Auto hlásilo chybu motoru - prostě svítila kontrolka na palubní desce.
Diagnostika hlásila chybu čidla polohy vačky.
No a protože výměna čidla problém nevyřešila, nikdo v okolí nevěděl co s tím, já do nějakýho Nissana fakt vrtat nebudu,
odvezli jsme auto přímo do značkového servisu Nissanu.
Tam si auto postálo a po týdnu nám ho vrátili s tím, že nevědí co s tím (!)
že by se asi (!) musely měnit kabelové svazky nebo možná řídící jednotka
a protože se jednalo o "starý" auto, tak by se to nevyplatilo.
Nezdálo se nám to, tak jsme trochu googlili co by to mohlo být a nějaké možné příčiny jsme vygooglili.
Mě se nechtělo se v tom vrtat, tak jsme hledali nějakýho garážistu, který by se toho ujal.
Našli jsme jednoho kluka co to chtěl zkusit.
No a druhej den volal že příčinu našel Byl vytahanej rozvodovej řemen.
V podstatě banalita, tak to vyměnil a hotovo, jezdí to jak nový.
Ovšem to, že to neumí odhalit autorizovaný servis je na pováženou.
Praxe je taková že si ruce v autorizáku špinit nechce nikdo. Přijímací technik akorát má kurz na vzbuzování důvěry a ty kluky v dílnách přejde elán po první výplatě,pokud nějaký měli.Takže zanedlouho mají doma spousta olejů,filtrů a dílu co se nafasovali,nenamontovali,ale vyfakturovali.