Kryštof

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

predchodzí majitel robil rekonštrukciu, a je motorárom v Bratislavskom VW a Porsche servise...

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

no je načase vysvětlit rozdíl mezi 1200 a 1300, který je patrný na 1. pohled.....učiním tak v topicu Jak koupit brouka, a? si žádný další kupující nenaběhne......

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

Dík Yahoďáku a taktiež vďaka Marekovi z Ľubovňe už nemusím nosi? v aute plynovú masku. Takže problém v podstate vyriešený :lol:
Ináč, kebz som ja bol pred kúpou chrobáka vedel o tomto fóre...

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

tím tedy narážím na to, že spousta majitelů, nebo čerstvých majitelů-nováčků se při identifikaci brouka orientuje podle nápisu na zadní kapotě. Ovšem jestli byl předchozí majitel znalý a záměrně tě uvedl v omyl, je to zmetek.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Mne sa ten motor nezdal od začiatku. ale ..... :wink:
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

Včera za pomoci SO545 vymenené bezkontaktné zapaľovanie z Favorita za originál VW a nastavený predstih.
Situácia predtým - trhanie pri akcelerácii v nízkych otáčkach, vo vysokých to išlo dobre, za voľnobehu počuteľné klepanie (bol som v tom, že sú to ventily), značné vytekanie oleja popri rodeľovači.
Situácia teraz - motor sa utíšil (takže neboli to ventily), ide hladšie, problém s trhaním odstránený.
Záver - možno stačilo doladiť predstih na tom bezkontakte. Aj tak si však myslím, že charakteristika podtlakovej regulácie je tam iná, pretože vo vysokých otáčkach to išlo dobre. A jednoducho to tam nepatrí. Takže radšej budem raz za čas nastavovať odtrh s vedomím, že som sa zas o krôčik priblížil k originálu.
P.S.: Vďaka SO545 za pomoc a Pětišroubovi za ukážkovo zrekonštruovaný rodeľovač.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

to jsem rád že to šlape. Buď ujištěný že odtlak na zapalování z Fava má uplně jinou charakteristiku než má mít maloobsahový a nízkokompresní boxermotor na brouku. Snad nebudeš litovat.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Pětišroub píše:to jsem rád že to šlape. Buď ujištěný že odtlak na zapalování z Fava má uplně jinou charakteristiku než má mít maloobsahový a nízkokompresní boxermotor na brouku. Snad nebudeš litovat.
To su moje slová. Ľutovať nebude na 100% ide to krásne.
Slušná práca 5š.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

Včera nový olej, nastavené ventily a doštelovaný karburátor (v rámci možností pri všetkej netesnosti).
Objavila sa jedna otázka:
Víko ventilov 3. a 4. valca bolo OK:
Obrázek
Na víku ventilov 1. a 2. valca bola asi 3milimetrová vrstva bieleho, miestami hnehého mazľavého sajrajtu:
Obrázek
Po podrobnejšej kontrole olejového víka som zistil, že tesnenie v ňom sa v podstate rozpadlo. Vzhľadom na celozimnú prevádzku by teda prichádzala do úvahy vlhkosť. Otázka je, prečo iba na pravej strane? Alebo je to niečo iné?

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

Jediná hloupá otázka je ta, kterou se nezeptáte :-k

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

asi lepší nevědět - dej nový těsnění a vyčisti to :wink: - případně napiš z jakýho materiálu bylo to starý :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

Vyčistené, založené, nový olej.
Tesnenie bolo menené pri predchádzajúcej výmene oleja na jeseň. Bolo fungl nové, gumokorkové od Michala. Nepretiekla ani kvapka oleja.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

Kryštofe, v lepším případě to bude jen našlehanej olej s vlhkostí: http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... ht=sajrajt

v horším případě by to mohla být kompozice z ložisek klikového ústrojí,ale myslim že ta by se usazovala jinde a ne ve ventilovém víku.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

Mhm, podľa toho topicu by to naozaj mohla byť vlhkosť. konzistencia sedí, motor jazdil v zime, väčšinou krátke trate, olej je tam madit a navyše netesné víko na dolievanie oleja - aha Žanku už chápem - zle som sa vyjadril; tesnenie na víku ventilov je OK, mal som na mysli tesnenie uzáveru dolievacieho hrdla - a tam som ten sajrajt našiel tiež. Akurát nechápem, prečo len na jednej strane a na druhej ani "ň". Žeby som jazdil naklonený :?

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

no motor se naklání při přidání plynu, ale tam může pracovat turbulence a bůhví co všechno :wink: a pokud byl sajrajt stejnej tak je to ono :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Ked ten maglajz je na pravom kryte ventilov a na vicku nalievacej trubky,to je evidencia kondenzacie vody v oleji,motor nebezal dost dlho na prevoznej teplote.Je to vcelku bezny ukaz.Prava strana preto,ze odvetranie skrine je na pravej strane .

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

Dík, to je myslím dobré vysvetlenie.

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

Kryštof sa zúčastnil na svadbe mojich jazzových kamarátov a veľmi mu to "slušelo"...
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Příspěvek od Krystof »

Dnes sme oslávili okrúhle výkilometrie (česky: výkilometří :wink: ):

Obrázek

Same, dáme súťaž, kto bude skôr na stovke? 8)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

Hmm, dobra, jdem do toho. Ja mam na tachometru zatim jen 50.000, uz jsme jednou pretaceli :)
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Odpovědět