Kryštof
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Mne sa ten motor nezdal od začiatku. ale .....
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Krystof
- Vrátný Hřejivého archivu
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 09 pro 2004
- Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Včera za pomoci SO545 vymenené bezkontaktné zapaľovanie z Favorita za originál VW a nastavený predstih.
Situácia predtým - trhanie pri akcelerácii v nízkych otáčkach, vo vysokých to išlo dobre, za voľnobehu počuteľné klepanie (bol som v tom, že sú to ventily), značné vytekanie oleja popri rodeľovači.
Situácia teraz - motor sa utíšil (takže neboli to ventily), ide hladšie, problém s trhaním odstránený.
Záver - možno stačilo doladiť predstih na tom bezkontakte. Aj tak si však myslím, že charakteristika podtlakovej regulácie je tam iná, pretože vo vysokých otáčkach to išlo dobre. A jednoducho to tam nepatrí. Takže radšej budem raz za čas nastavovať odtrh s vedomím, že som sa zas o krôčik priblížil k originálu.
P.S.: Vďaka SO545 za pomoc a Pětišroubovi za ukážkovo zrekonštruovaný rodeľovač.
Situácia predtým - trhanie pri akcelerácii v nízkych otáčkach, vo vysokých to išlo dobre, za voľnobehu počuteľné klepanie (bol som v tom, že sú to ventily), značné vytekanie oleja popri rodeľovači.
Situácia teraz - motor sa utíšil (takže neboli to ventily), ide hladšie, problém s trhaním odstránený.
Záver - možno stačilo doladiť predstih na tom bezkontakte. Aj tak si však myslím, že charakteristika podtlakovej regulácie je tam iná, pretože vo vysokých otáčkach to išlo dobre. A jednoducho to tam nepatrí. Takže radšej budem raz za čas nastavovať odtrh s vedomím, že som sa zas o krôčik priblížil k originálu.
P.S.: Vďaka SO545 za pomoc a Pětišroubovi za ukážkovo zrekonštruovaný rodeľovač.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
To su moje slová. Ľutovať nebude na 100% ide to krásne.Pětišroub píše:to jsem rád že to šlape. Buď ujištěný že odtlak na zapalování z Fava má uplně jinou charakteristiku než má mít maloobsahový a nízkokompresní boxermotor na brouku. Snad nebudeš litovat.
Slušná práca 5š.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Krystof
- Vrátný Hřejivého archivu
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 09 pro 2004
- Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Včera nový olej, nastavené ventily a doštelovaný karburátor (v rámci možností pri všetkej netesnosti).
Objavila sa jedna otázka:
Víko ventilov 3. a 4. valca bolo OK:
Na víku ventilov 1. a 2. valca bola asi 3milimetrová vrstva bieleho, miestami hnehého mazľavého sajrajtu:
Po podrobnejšej kontrole olejového víka som zistil, že tesnenie v ňom sa v podstate rozpadlo. Vzhľadom na celozimnú prevádzku by teda prichádzala do úvahy vlhkosť. Otázka je, prečo iba na pravej strane? Alebo je to niečo iné?
Objavila sa jedna otázka:
Víko ventilov 3. a 4. valca bolo OK:
Na víku ventilov 1. a 2. valca bola asi 3milimetrová vrstva bieleho, miestami hnehého mazľavého sajrajtu:
Po podrobnejšej kontrole olejového víka som zistil, že tesnenie v ňom sa v podstate rozpadlo. Vzhľadom na celozimnú prevádzku by teda prichádzala do úvahy vlhkosť. Otázka je, prečo iba na pravej strane? Alebo je to niečo iné?
Kryštofe, v lepším případě to bude jen našlehanej olej s vlhkostí: http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... ht=sajrajt
v horším případě by to mohla být kompozice z ložisek klikového ústrojí,ale myslim že ta by se usazovala jinde a ne ve ventilovém víku.
v horším případě by to mohla být kompozice z ložisek klikového ústrojí,ale myslim že ta by se usazovala jinde a ne ve ventilovém víku.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Krystof
- Vrátný Hřejivého archivu
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 09 pro 2004
- Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Mhm, podľa toho topicu by to naozaj mohla byť vlhkosť. konzistencia sedí, motor jazdil v zime, väčšinou krátke trate, olej je tam madit a navyše netesné víko na dolievanie oleja - aha Žanku už chápem - zle som sa vyjadril; tesnenie na víku ventilov je OK, mal som na mysli tesnenie uzáveru dolievacieho hrdla - a tam som ten sajrajt našiel tiež. Akurát nechápem, prečo len na jednej strane a na druhej ani "ň". Žeby som jazdil naklonený