Kryštof
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
vyhráls, aneb král je mrtev, ať žije králKrystof píše:Aha, tak to som zle pochopil. O Orangebugu si písal, že máš 70k, ale zrejme nešlo o tachometer, ale o najazdené.
Tak, to sorry. Ale súťažiť samozrejme môžeme, len neviem, neviem... U mňa by to malo byť tak najneskôr o rok.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 393
- Registrován: 11 lis 2005
- Bydliště: nussdorf
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
mal som v chrobáku naloženú prednú kapotu z 1303 a to je už čo povedať
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 393
- Registrován: 11 lis 2005
- Bydliště: nussdorf
- Krystof
- Vrátný Hřejivého archivu
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 09 pro 2004
- Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
V sobotu úspešne prebehla akcia "výmena motora". Kryštof má teda zatiaľ zapožičaný náhradný 34HP motor, ktorý dnes úspešne absolvoval emisnú kontrolu.
Pôvodný motor (taktiež 34HP) pôjde na rozborku a potom zistíme, čo ďalej. Je podozrenie na podpálené ventily, tak uvidíme.
Výmena prebehla za aktívnej pomoci skúseného chrobákara Jozefa T., ktorému týmto pred nastúpeným osadenstvom flat4.org verejne ďakujem.
Celá akcia spotrebovala 2,5 litra oleja Madit uniol, 2x0,5 litra piva Zlatý Bažant a 2x0,2 litra čiarnej kávy.
Koniec hlásenia.
P.S.: Kdesi sa tu na fóre objavila otázka, či tie inštruktážne DVD boli na niečo dobré. Hlásim, že boli. Viem síce, že výmena motora nie je príliš zložitá, ale pre človeka, ktorý to videl zatiaľ iba na papieri to bolo fakt uľahčenie.
Pôvodný motor (taktiež 34HP) pôjde na rozborku a potom zistíme, čo ďalej. Je podozrenie na podpálené ventily, tak uvidíme.
Výmena prebehla za aktívnej pomoci skúseného chrobákara Jozefa T., ktorému týmto pred nastúpeným osadenstvom flat4.org verejne ďakujem.
Celá akcia spotrebovala 2,5 litra oleja Madit uniol, 2x0,5 litra piva Zlatý Bažant a 2x0,2 litra čiarnej kávy.
Koniec hlásenia.
P.S.: Kdesi sa tu na fóre objavila otázka, či tie inštruktážne DVD boli na niečo dobré. Hlásim, že boli. Viem síce, že výmena motora nie je príliš zložitá, ale pre človeka, ktorý to videl zatiaľ iba na papieri to bolo fakt uľahčenie.
- Krystof
- Vrátný Hřejivého archivu
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 09 pro 2004
- Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Ad 1: Je to presne ako podľa manuálu. Ale proste vidieť je vidieť. Nehovorím, že to bez toho nejde, ale mne to pomohlo. Niekomu je to zbytočné. každý sme iný, a tie DVD nie sú povinná literatúra, no nie?
Ad 2: K tomu pivu - bola to relatívne rýchla akcička a obaja sme museli odísť po vlastných kolesách. Tak preto len toľko.
Ad 2: K tomu pivu - bola to relatívne rýchla akcička a obaja sme museli odísť po vlastných kolesách. Tak preto len toľko.
- Krystof
- Vrátný Hřejivého archivu
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 09 pro 2004
- Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Tak sa posúvame ďalej...
Po rozborke motora sa zistilo, že v p*rdeli boli nakoniec len piestne krúžky, rada pre všetkých - rozhodne nekupujte piestne krúžky made in Brazil, nestoja za nič. Momentálne ma v Zlíne čakajú krúžky od firmy Kolbenschmidt, čo by teda mohlo byť už v poriadku. Ostatné súčasti motora vyzerajú byť OK (zmeraná ovalita, ventily a pod. netvrdím ja, tvrdí človek pomerov znalejší). Zakúpená aj nemecká sada na pretesnenie, nový výfuk, repasované výmenníky a pod.
Kým však motor príde do auta, máme trocha času a tak sa pohráme z doplnkami:
- nové stupačky made in Slovakia (špina patrí k tomu, rozhodne nebudem auto kvôli foteniu umývať, no nie?)
- disky do farby a laku, vyleštené puklice a lemy (fakt, nekecám, aj keď pri tej špine to neznie uveriteľne) a do nového leta s novými gumami (teda je to taká uloženka, ale najazdených mali asi 100km a je to klasika)
- no a ešte aj jedno malé jubileum (keďže nie som samovrah a nestojím hocikde, je to tesne "za")
A keďže všetko sa deje za plnej prevádzky, pokračovanie nabudúce (možno pri 100t.?).
Po rozborke motora sa zistilo, že v p*rdeli boli nakoniec len piestne krúžky, rada pre všetkých - rozhodne nekupujte piestne krúžky made in Brazil, nestoja za nič. Momentálne ma v Zlíne čakajú krúžky od firmy Kolbenschmidt, čo by teda mohlo byť už v poriadku. Ostatné súčasti motora vyzerajú byť OK (zmeraná ovalita, ventily a pod. netvrdím ja, tvrdí človek pomerov znalejší). Zakúpená aj nemecká sada na pretesnenie, nový výfuk, repasované výmenníky a pod.
Kým však motor príde do auta, máme trocha času a tak sa pohráme z doplnkami:
- nové stupačky made in Slovakia (špina patrí k tomu, rozhodne nebudem auto kvôli foteniu umývať, no nie?)
- disky do farby a laku, vyleštené puklice a lemy (fakt, nekecám, aj keď pri tej špine to neznie uveriteľne) a do nového leta s novými gumami (teda je to taká uloženka, ale najazdených mali asi 100km a je to klasika)
- no a ešte aj jedno malé jubileum (keďže nie som samovrah a nestojím hocikde, je to tesne "za")
A keďže všetko sa deje za plnej prevádzky, pokračovanie nabudúce (možno pri 100t.?).
- Krystof
- Vrátný Hřejivého archivu
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 09 pro 2004
- Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Milý denníček.
Včera mi môj majiteľ konečne vrátil pôvodné srdce, namiesto dočasného transplantátu.
Musím povedať, že výmena piestnych krúžkov urobila svoje. Cítim sa v kondícii (nakoľko sa teda môže výkon mojej 1,2 litrovej srdcovej komory označiť za kondíciu ). Už dokonca nespôsobujem ani ekologické katastrofy, čo moju existenciu na tomto svete podstatne uľahčuje. Akurát, neviem, čo ma teraz bude chrániť pred hrdzou, keď sa mi nebude obnovovať pravidelná olejová vrstva okolo srdca (nestrašte s infarktom).
Uvidíme, niekde som začul, že sa chystá pustiť sa do mojej telesnej podstaty. To som celkom zvedavý. Dúfam, že to brúsenie nešteklí (nelechtá).
Dňa 7.9.2007
Kryštof.
Včera mi môj majiteľ konečne vrátil pôvodné srdce, namiesto dočasného transplantátu.
Musím povedať, že výmena piestnych krúžkov urobila svoje. Cítim sa v kondícii (nakoľko sa teda môže výkon mojej 1,2 litrovej srdcovej komory označiť za kondíciu ). Už dokonca nespôsobujem ani ekologické katastrofy, čo moju existenciu na tomto svete podstatne uľahčuje. Akurát, neviem, čo ma teraz bude chrániť pred hrdzou, keď sa mi nebude obnovovať pravidelná olejová vrstva okolo srdca (nestrašte s infarktom).
Uvidíme, niekde som začul, že sa chystá pustiť sa do mojej telesnej podstaty. To som celkom zvedavý. Dúfam, že to brúsenie nešteklí (nelechtá).
Dňa 7.9.2007
Kryštof.