Brouk 65
Brouk 65
Jsem tu už ňáký pátek, ale Broukař jsem nikdy nebyl, mám radši Busíky. Jenže kamarádův táta se jednoho potřeboval zbavit a když jsem se o tom zmínil mé drahé polovičce, tak se u ní okamžitě objevila jiskra v oku a vyprávěla mě, že to je přesně Brouk, kterého měla jako první auto a jela s ním dokonce závod Zbraslav Jíloviště. Je asi jasné jak to dopadlo.
Jenže já na renovaci nemám čas a ještě dlouho mít nebudu a Brouky absolutně neznám. Netuším co ja na něm dobastlené a co ještě původní. Rád bych někoho kdo Broukům rozumí aby na konci renovace byl co nejpůvodnější.
Jsem z Třebotova, to je kousek od Prahy směrem na Karlštejn a zatím mě byl doporučen Brouk servis Kuří. Vím, že to nebude hned a nebude to levné, ale co bych pro ženu neudělal že.
Měl by někdo místní čas a chuť, připadně doporučil servis ještě jiný který se zaobírá ideálně Broukama?
Jenže já na renovaci nemám čas a ještě dlouho mít nebudu a Brouky absolutně neznám. Netuším co ja na něm dobastlené a co ještě původní. Rád bych někoho kdo Broukům rozumí aby na konci renovace byl co nejpůvodnější.
Jsem z Třebotova, to je kousek od Prahy směrem na Karlštejn a zatím mě byl doporučen Brouk servis Kuří. Vím, že to nebude hned a nebude to levné, ale co bych pro ženu neudělal že.
Měl by někdo místní čas a chuť, připadně doporučil servis ještě jiný který se zaobírá ideálně Broukama?
-
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 24 srp 2009
- Bydliště: Tábor zdraví venkov
Re: Brouk 65
Viděl jsem práci z Kuří a nevím, nic proti práci p.Jaška, protože ho mam6 rád jako člověka, ale znám lidi, kteří to umí lépe, tak třeba místní uživatel evinsen, udělej víc fotek, pod baterkou, sloupky, apod zase tak špatně to auto nevypadá, klidně mi zavolej 733 670 285
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??
Re: Brouk 65
On je ještě v Kuří? Nestěhovali se náhodou? Jinak na 65 mi připadaj okna až moc velký. Na nich resp. ročníku kastle budou záviset korektní detaily. Teď je to taková směs co dům dal se snahou ho udělat starší.
Re: Brouk 65
ahoj děkuji za odpoveď, proto se ptám znalejších. Jestli můžu tak okolo 16h. se dostanu k autu a zavolal bych ti co mám přesně nafotit. Moc děkuji
Re: Brouk 65
přestěhovali, koukal jsem na web, ale jen o kousek dál. Je to rok 1965 je to ve velkém TP, byl celou dobu u nás v republice. Kdo tam na něj ale co dal za ty leta už netuším.
Re: Brouk 65
V TP je číslo podvozku, kastli mohli vyměnit.
Re: Brouk 65
aha vidíš to, to jsem netušil
Re: Brouk 65
mi to přijde jako relativně korektní dědek velkookňák, ale jsem taky spíše na BUSy, tak tomu prd rozumím. Co mi nesedí, tak přední blatníky a interiér
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
-
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 24 srp 2009
- Bydliště: Tábor zdraví venkov
Re: Brouk 65
Podle volantu (i když na klaksonu má být logo Wolfsburgu) je to 8/1965 a dále
Aby to bylo korektní tak je třeba minimálně vyměnit/dodat dle fotek:
-boční tapecy (slušný orig. dvoubarevný ještě jdou splašit,ale za ranec, jinak nekorektní jednobarevný repliky od 2000)
-sedadla (sehnat komplet s odpovídajícím potahem, nezetlelý nevyšisovaný, téměř nelze a když tak 1000€, jinak jen potah TMI vinyl od 10000,-)
-př.blatníky pro šikmý světla (repliky od 2500/ks, RHIBO 5000/ks) + lak od 2500/ks
-šikmý př. světla (nový HELLA cca 3500/ks)
-Dědkovský nárazníky ( dle stavu, jetý orig okyslý od 1000/ks, jinak lehký, se slabým chromem, levný od 2000/ks
-Dědkovský nášlapy s gumou a širokou lištou cca 2500/ks nová replika)
-Pokud je to předělaný na 12V (což vypada) .. tak zpět předelat na 6V. (baterka, dynamo, sytič, cívka,stěrače..)
a to nevíme jak jsou na tom plechy,prahy, podlaha... vyvařovaní ..
Za sebe bych nechal jak je.. prostě "tuning dědek" a jezdit
Tady platí, že pokud chci mít doma brouka historicky korektního, nezbastlenýho, tak radši připlatit a pořidít co nejvíc kompletního v origu. Je jich málo, ale jsou v DE a A, zatím.... jinak to je ekonomický nesmysl a léta schánění potřebných orig. dílů.
Nicméně pokud byla pořizovací cena mizivá a rozpočet neomezený, tak všechno jde.. ale s finální cenou bych se nikde nechlubil.
Z.
Aby to bylo korektní tak je třeba minimálně vyměnit/dodat dle fotek:
-boční tapecy (slušný orig. dvoubarevný ještě jdou splašit,ale za ranec, jinak nekorektní jednobarevný repliky od 2000)
-sedadla (sehnat komplet s odpovídajícím potahem, nezetlelý nevyšisovaný, téměř nelze a když tak 1000€, jinak jen potah TMI vinyl od 10000,-)
-př.blatníky pro šikmý světla (repliky od 2500/ks, RHIBO 5000/ks) + lak od 2500/ks
-šikmý př. světla (nový HELLA cca 3500/ks)
-Dědkovský nárazníky ( dle stavu, jetý orig okyslý od 1000/ks, jinak lehký, se slabým chromem, levný od 2000/ks
-Dědkovský nášlapy s gumou a širokou lištou cca 2500/ks nová replika)
-Pokud je to předělaný na 12V (což vypada) .. tak zpět předelat na 6V. (baterka, dynamo, sytič, cívka,stěrače..)
a to nevíme jak jsou na tom plechy,prahy, podlaha... vyvařovaní ..
Za sebe bych nechal jak je.. prostě "tuning dědek" a jezdit
Tady platí, že pokud chci mít doma brouka historicky korektního, nezbastlenýho, tak radši připlatit a pořidít co nejvíc kompletního v origu. Je jich málo, ale jsou v DE a A, zatím.... jinak to je ekonomický nesmysl a léta schánění potřebných orig. dílů.
Nicméně pokud byla pořizovací cena mizivá a rozpočet neomezený, tak všechno jde.. ale s finální cenou bych se nikde nechlubil.
Z.
VW 1200 84´Ostermann speedster
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
Re: Brouk 65
tak je na tom spousta práce, to je mě jasné, šak to taky není žádný mladík ,o)
- přední blatník,světla a nášlapy jsou jasný, ty bych rád kde koupil, víte kde?
- nárazníky mám, jen nejsou nasazený
- je to stále na 6V
Včera jsem mluvil a přes WhatsApp na něj koukal Lális, teď jsem na vážkách jestli jít rovnou do komplet renovace, nebo kritický místa opravit, pojezdit a shánět díly a pak se na něj vrhnout zgruntu a udělat ho komplet. Ale děkuji za rady všem.
- přední blatník,světla a nášlapy jsou jasný, ty bych rád kde koupil, víte kde?
- nárazníky mám, jen nejsou nasazený
- je to stále na 6V
Včera jsem mluvil a přes WhatsApp na něj koukal Lális, teď jsem na vážkách jestli jít rovnou do komplet renovace, nebo kritický místa opravit, pojezdit a shánět díly a pak se na něj vrhnout zgruntu a udělat ho komplet. Ale děkuji za rady všem.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brouk 65
Pošudlat, drandit, nasávat informace a postupně shánět díly. Jak to hned v prvotním nadšení rozjebeš po dvorku tak to pravděpodobně skončí jako mnoho jiných projektů prodejem v krabicích.
Každý celek se skládá z detailů.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Brouk 65
varianta b) = opravit jen to nejnutnější a jezdit, užívat si, mezitím shánět díly a přes zimu třeba vyměnit přední blatníky a světla, sedačky.
vypadá celistvě a je zbytečný se pouštět do větších akcí typu "rozjebat po dvorku"
Jo a správný střed/krytku klaxonu s logem Wolfsburgu mohu dodat.
vypadá celistvě a je zbytečný se pouštět do větších akcí typu "rozjebat po dvorku"
Jo a správný střed/krytku klaxonu s logem Wolfsburgu mohu dodat.
Re: Brouk 65
tak jo, máte asi pravdu, dám na radu zkušenějších. Ženě vykouzlí úsměv i tak jak je Zkusím ho ho zprovoznit a sehnat veškeré nejnutnější díly, v zimě poopravit a shánět díly dál.
Re: Brouk 65
tak já bych si jí zdovolením vzal, odkud jsi? Nebo můžeš poslat samosebou s platbou dopředu?yahoďák píše: ↑27 kvě 2020varianta b) = opravit jen to nejnutnější a jezdit, užívat si, mezitím shánět díly a přes zimu třeba vyměnit přední blatníky a světla, sedačky.
vypadá celistvě a je zbytečný se pouštět do větších akcí typu "rozjebat po dvorku"
Jo a správný střed/krytku klaxonu s logem Wolfsburgu mohu dodat.