Pomeranč - 1972
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
řadí, ale je to krátky AB .. tak pujde do regálu a místo toho tam pujde A0
to bude pro tu v garáži připravenou 1.6 lepší
akorát při montáži "nové" převodovky se ukázalo, že jeden broukař/busař co mi ji přetěsňoval a čistil
se sekl a prohodil mezi sebou polonápravy (levá vs. pravá)
takže neplánovaná rozborka
a už nezbyl čas to dokončit .... snad o víkendu urvu trochu času
to bude pro tu v garáži připravenou 1.6 lepší
akorát při montáži "nové" převodovky se ukázalo, že jeden broukař/busař co mi ji přetěsňoval a čistil
se sekl a prohodil mezi sebou polonápravy (levá vs. pravá)
takže neplánovaná rozborka
a už nezbyl čas to dokončit .... snad o víkendu urvu trochu času
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
dá se říct že auto je hotový
motor 1.6 jednokanál industrie
převodovka A0
a oblíbený čínský bezkontaktní zapalování
ještě trošku poladit motor abych byl zcela spokojen s hladkostí jízdy a výkonem
a myslím že to můžeme přesunout z projektů
fotka od H.Beránka ze soboty - Jarní sprint 2023
motor 1.6 jednokanál industrie
převodovka A0
a oblíbený čínský bezkontaktní zapalování
ještě trošku poladit motor abych byl zcela spokojen s hladkostí jízdy a výkonem
a myslím že to můžeme přesunout z projektů
fotka od H.Beránka ze soboty - Jarní sprint 2023
... a vůbec !
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
....a plevelnému ročníku je 50 let. A časově generálka taky dobrý
Vwase nocni sichta...
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
to si takhle osadíte novej filtr paliva před karburátot a najednou začnou problémy
toto je po vyčištění karburátoru, 30 km cestou do prace z prace 4x ucpano
toto je po vyčištění karburátoru, 30 km cestou do prace z prace 4x ucpano
- Přílohy
-
- vyrobnik zele.png (1 MiB) Zobrazeno 3839 x
... a vůbec !
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
Co to? To se nějak odlučujou kytičky nebo kde se želé bere?
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
někde mám vyrobník želé
filtr pred karburatorem nefiltruje ... tenhle bodel jsem našel na VÝSTUPU !
filtr pred karburatorem nefiltruje ... tenhle bodel jsem našel na VÝSTUPU !
- Přílohy
-
- zele.png (404.43 KiB) Zobrazeno 3791 x
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
tak a končim s pochybnejma filtrama
vyřešeno stejně jako u Favorita, sítko do trubičky na vstupu do karburátoru
tohle favoritacky sitko je prostě jen pojistka tesně před karburátorem, aby zachytila případnej bordel vygenerovanej pumpou a hadičkama
aby neprošel do karburátoru
vyřešeno stejně jako u Favorita, sítko do trubičky na vstupu do karburátoru
tohle favoritacky sitko je prostě jen pojistka tesně před karburátorem, aby zachytila případnej bordel vygenerovanej pumpou a hadičkama
aby neprošel do karburátoru
- Přílohy
-
- sitko.png (27.58 KiB) Zobrazeno 3453 x
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
akce spojka
už nevím ve kterém topiku se to řešilo, ale zčista jasna se při sešlápnutí spojky objevily velmi výrazné vibrace přenášející se do pedálu.
Evinsen zkušeně odhadl, že se jedná o problém přítlačáku (sluníčko s kroužkem), pravděpodobně prasknutí kroužku.
Dnes jsem to rozhodiul, a skutečně , kroužek na přítlačáku (výrobce LUK, značený jako originální VW díl) byl příčinou
sice nepraskl, ale je složen ze dvou částí proti sobe nalisovaných a za ty roky tam (na jedné straně vic) vznikla tak velká vůle, že se to v těch lamelách občas protáčelo a kroužek byl trochu nakřivo
žádné zásadní viditělné poškození jednotlivých součástí tam není
možná by bylo bývalo stačilo ten kroužek dát do lisu a znovu zmáčnout,
ale pro jistotu jsem koupil přítlačák nový a vyměnil ho.
A ložisko pro jistotu taky
už nevím ve kterém topiku se to řešilo, ale zčista jasna se při sešlápnutí spojky objevily velmi výrazné vibrace přenášející se do pedálu.
Evinsen zkušeně odhadl, že se jedná o problém přítlačáku (sluníčko s kroužkem), pravděpodobně prasknutí kroužku.
Dnes jsem to rozhodiul, a skutečně , kroužek na přítlačáku (výrobce LUK, značený jako originální VW díl) byl příčinou
sice nepraskl, ale je složen ze dvou částí proti sobe nalisovaných a za ty roky tam (na jedné straně vic) vznikla tak velká vůle, že se to v těch lamelách občas protáčelo a kroužek byl trochu nakřivo
žádné zásadní viditělné poškození jednotlivých součástí tam není
možná by bylo bývalo stačilo ten kroužek dát do lisu a znovu zmáčnout,
ale pro jistotu jsem koupil přítlačák nový a vyměnil ho.
A ložisko pro jistotu taky
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
a když už jsem to měl ve vzduchu, tak jsem zadní čelo zespodu polepil protitepelnou folií (koupeno v Elitu)
třeba to bude to teplo od výfuku trochu odrážet a nebude se to tolik ohřívat.
Dám vědět až něco ujedu, jestli se to zlepšilo, nebo se na to zadní čelo pořád nedá po pár kilometrech sáhnout
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972
o víkendu zátěžový test na dálnici Praha Ústí a zpět
Cesta tam pohodička, krásný svezení, auto fungovalo bezvadně.
Cesta zpět v pulce trasy škub škub přestalo to jet, sem tam to střelilo do vejfuku a šlus.
tak si řikám OK, čínský zapalování to vzdalo ... přestrojeno na kladívko a kondík
chvilku dobrý, pak zase škub škub
Blbý, že by cívka ? ... výměna .... zas to chvilku jelo a pak zase škub škub jelo to na tři pak už jen na dva
a sjezd z dálnice kurva daleko
že by svíčky ? palec ? víčko rozdělovače ?... všechno výměny ... furt stejný
nakonec jsem se dokodrcal na sjezd a pryč z dálnice
po dalším bádání a zkoušení jsem si vzpoměn na problémy s filtry a želé
.. ne vole to nením možný, filtr vyměněný za lepší a na vstupu do karburátoru sítko
v karburátotu naštěstí žádnej bordel nebyl, ale taky v něm nebyl skoro žádnej benzín
zato to sítko bylo kompletně naplněný tím želé
vyčištění sítka = vyřešení problému
že mě to nenapadlo rovnou
Cesta tam pohodička, krásný svezení, auto fungovalo bezvadně.
Cesta zpět v pulce trasy škub škub přestalo to jet, sem tam to střelilo do vejfuku a šlus.
tak si řikám OK, čínský zapalování to vzdalo ... přestrojeno na kladívko a kondík
chvilku dobrý, pak zase škub škub
Blbý, že by cívka ? ... výměna .... zas to chvilku jelo a pak zase škub škub jelo to na tři pak už jen na dva
a sjezd z dálnice kurva daleko
že by svíčky ? palec ? víčko rozdělovače ?... všechno výměny ... furt stejný
nakonec jsem se dokodrcal na sjezd a pryč z dálnice
po dalším bádání a zkoušení jsem si vzpoměn na problémy s filtry a želé
.. ne vole to nením možný, filtr vyměněný za lepší a na vstupu do karburátoru sítko
v karburátotu naštěstí žádnej bordel nebyl, ale taky v něm nebyl skoro žádnej benzín
zato to sítko bylo kompletně naplněný tím želé
vyčištění sítka = vyřešení problému
že mě to nenapadlo rovnou
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972
Ty jo to je peklo. To aby jsi jezdil bez filtru. mam tady orig VW novej v hlinikovym obalu, tak kdyby jsi chtel, necham ti ho.
Co přijde dál???
Re: Pomeranč - 1972
tohle už nemuze byt filtrem před motorem
ten vypadá fakt solidně
zřejmě je pořad ještě něco v palivový pumpě, protože jinak už to není možný
ten vypadá fakt solidně
zřejmě je pořad ještě něco v palivový pumpě, protože jinak už to není možný
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972
A ted koukej ... Tohle jsem z toho sitka vysypal ted ... Tzn po ujeti cca 50 km od vycisteni na dalnici
je to měkkej blivajz jako kdybys tam nastrouhal silikon
kde se tohle bere, to mi hlava nebere
to fakt v karburátoru mít nechceš
je to měkkej blivajz jako kdybys tam nastrouhal silikon
kde se tohle bere, to mi hlava nebere
to fakt v karburátoru mít nechceš
... a vůbec !
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomeranč - 1972
Když do toho dám mozek tak z nádrže to není, to by se mělo nejdřív ucpat sítko v AC pumpě. Nemohlo by to být z neurčeného důvodu rozpadlé sítko AC pumpy?
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomeranč - 1972
Tak pokud máš náhradní kus zkus ji cvičně vyměnit. Na tohle asi nic jiného než vylučovací metóda nezabere.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Pomeranč - 1972
takže v nádrži to není
abych měl jistotu rozkuchal jsem filtr co je před motorem (byl tam po celou tu víkendovou cestu)
a tam není jedinej kousiček toho sajrajtu
takže to musí vznikat až za tím filtrem
a co je za filtrem ?
kousek hadice - kovová trubka - kousek hadice - palivová pumpa - kousek hadice - karburátor
a protože hadičku používám stejnou v obou autech, (nakoupeno onehdy několik metrů) znamená to, že to je v té palivové pumpě
až bude zas trochu času zkusím ji vykuchat aby se vidělo.
abych měl jistotu rozkuchal jsem filtr co je před motorem (byl tam po celou tu víkendovou cestu)
a tam není jedinej kousiček toho sajrajtu
takže to musí vznikat až za tím filtrem
a co je za filtrem ?
kousek hadice - kovová trubka - kousek hadice - palivová pumpa - kousek hadice - karburátor
a protože hadičku používám stejnou v obou autech, (nakoupeno onehdy několik metrů) znamená to, že to je v té palivové pumpě
až bude zas trochu času zkusím ji vykuchat aby se vidělo.
... a vůbec !
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Pomeranč - 1972
Prohoď pumpy v autech mezi sebou a bude to hned jasný