Pomeranč - 1972
Re: Pomeranč - návrat na silnici
Vysetril jsem trochu volneho casu a zas opravil nekolik starych oprav a pridal nekolik dalsich zaplat. Je to boj
... a vůbec !
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 361
- Registrován: 17 srp 2017
- Bydliště: Tam kde to mám rád....
Re: Pomeranč - návrat na silnici
A co ten spodní plech prahu,pokud vidím správně,tak postrádá jakékoliv prolisy,které tam mají být a napomáhají pevnosti a tuhosti prahu,ve zkrutu.
Re: Pomeranč - návrat na silnici
Když to mas takhle na boku (motor fuč) a ostatní kapaliny jsou stále ve voze (převodový olej a brzdovka) ?
Holandan.
Holandan.
Vaše jistota je ve zgarbech.
Re: Pomeranč - návrat na silnici
Brzdovka tam nebyla už při nákupu (děravá trubka)
Olej v převodovce mírně utíká kolem gufera, ale asi ho tam taky moc nebude, protože obě manžety jsou na hadry
Horší to bylo s benzinem, v nadrži jsem tak trochu zapomněl 10 litrů a když se to překlopilo na spolujezdcovu stranu, všechen vytekl nalevacím hrdlem ... ekolóogiše katastróóófe
ano postrádá, u obou authonzik.brouk píše: ↑13 zář 2020A co ten spodní plech prahu,pokud vidím správně,tak postrádá jakékoliv prolisy,které tam mají být a napomáhají pevnosti a tuhosti prahu,ve zkrutu.
jestli to postrádání na pomerančovi vydrží stejných 17 let a více let jako na sršňovi, pak budu spokojen
... a vůbec !
Re: Pomeranč - návrat na silnici
takhle nějak (když si odmyslíte kšilt, mlhovky a kapky na nárazníku) by to snad jednou mělo vypadat
... a vůbec !
Re: Pomeranč - návrat na silnici
akorát teda netuším jaký je kod barvy
téhle syté oranžové
L54D co má OB na Hildě to není
že by L20E ?
téhle syté oranžové
L54D co má OB na Hildě to není
že by L20E ?
... a vůbec !
Re: Pomeranč - návrat na silnici
A jsme zpet na kolech.
Povareno zazaplatovano, prahy vyplneny konzervaci co mam jeste po dedovi z fabriky. Ted uz to snad neshnije Oktavku to udrzelo bez koroze 53 let, tak musi i Pomerance.
Povareno zazaplatovano, prahy vyplneny konzervaci co mam jeste po dedovi z fabriky. Ted uz to snad neshnije Oktavku to udrzelo bez koroze 53 let, tak musi i Pomerance.
... a vůbec !
Re: Pomeranč - návrat na silnici
Motor je zpet, aby se to nemuselo furt tlacit.
Snad bude ten kafemlejnek jeste chvilku fungovat.
Axiální vůli už to má dost velkou, ale delat GO 12tky fakt nebudu
P.S. dekuji Wallymu ze mi s tim pomohl a usetril mi spoustu casu.
P.S.2. ty ledvinky topeni na novem vyfuku od Jopexu jsou fakt tragedie
Snad bude ten kafemlejnek jeste chvilku fungovat.
Axiální vůli už to má dost velkou, ale delat GO 12tky fakt nebudu
P.S. dekuji Wallymu ze mi s tim pomohl a usetril mi spoustu casu.
P.S.2. ty ledvinky topeni na novem vyfuku od Jopexu jsou fakt tragedie
... a vůbec !
Re: Pomeranč - návrat na silnici
To ohybani a instalaci novych trubek nemam rad.
Zejmena tu svini dlouhou co vede dozadu.
Zejmena tu svini dlouhou co vede dozadu.
... a vůbec !
Re: Pomeranč - návrat na silnici
Čím si "sviňi" ohýbal ? a to je asi ocel že ?
Postoupil jsem do vyššího levelu....
Re: Pomeranč - návrat na silnici
Tak rozdil ocel - měd poznaš ne ?
Postoupil jsem do vyššího levelu....
Re: Pomeranč - návrat na silnici
tak jinak Měď to není, to ještě poznám.
Ale nepoznám na těch trubkách rozdíl mezi obyčeným železem a ocelí.
... a vůbec !
Re: Pomeranč - návrat na silnici
Pravě že ty ohyby vypadaji takove elegantni.
Postoupil jsem do vyššího levelu....
Re: Pomeranč - návrat na silnici
děkuji za uznání
prostě jsem to chytil do rukou a od oka ohnul,
nemám nervy na to se s tím lopotit tak precizně jako třeba Lišák.
prostě jsem to chytil do rukou a od oka ohnul,
nemám nervy na to se s tím lopotit tak precizně jako třeba Lišák.
... a vůbec !
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomeranč - návrat na silnici
Tak delal to Herbie, tam nebude delaz nejaky chrchle. Kor pro sebe
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912