Pomeranč - 1972
Re: Pomeranč - návrat na silnici
příprava přední nápravy
- Přílohy
-
- ramena.jpg (54.98 KiB) Zobrazeno 3096 x
... a vůbec !
Re: Pomeranč - návrat na silnici
stahovačky a větračky ... prohrabat zásoby a vybrat ty nejlepší
- Přílohy
-
- stahovačky.jpg (38.23 KiB) Zobrazeno 3831 x
-
- vetračky.jpg (57.47 KiB) Zobrazeno 3831 x
... a vůbec !
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomeranč - návrat na silnici
Já vždycky žašnu, co má každý správný vzduchem chlazený postiženec nasyslených věcí Je vidět že mám co dohánět.....ale nevím kam to budu dávat
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
Re: Pomeranč - návrat na silnici
Nez se vrati auto z lakovny, ve volnych chvilich chystam dalsi propriety
... a vůbec !
Re: Pomeranč - návrat na silnici
K tomuhle můžu jen říct, že i když má člověk za 20 let nasysleno, tak ve finále zjišťuje, že půlka z těch zasyslenejch krámů je ve stavu, že by sice šly použít, ale nechce se ti, protože nejsou dost dobrý/zachovalý
viz anabáze s větračkama, shromáždil jsem cca 5 párů a z toho jsem nakonec vybral/složil jen jeden, kterej použiju i když prostě není stoprocentní
... a vůbec !
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomeranč - návrat na silnici
To ano, ale je kde brát a syslit je třeba. U starších vozů pak díly nejsou vůbec a kdo nemá nasysleno, ten klidně rok dva čeká než bude moci pokračovat.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Pomeranč - návrat na silnici
Blbustka jen tak pro radost
Bylo by hezký mít na kapotě místo obvyklého VW1300 tenhle VW1600 (byť je z typu3)
Velikost písmen a číslic odpovídá, tak asi jen odstraním to L a rozleštím to jak ho nekdo dojebal šmirglem.
Bylo by hezký mít na kapotě místo obvyklého VW1300 tenhle VW1600 (byť je z typu3)
Velikost písmen a číslic odpovídá, tak asi jen odstraním to L a rozleštím to jak ho nekdo dojebal šmirglem.
... a vůbec !
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomeranč - návrat na silnici
Ale hlavně, pojede to rychlejš
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Pomeranč - návrat na silnici
to záleží kolik jich k tomu připřahneš..
Re: Pomeranč - návrat na silnici
další čištění bordelu
co v těch převodkách je vždycky za bordel, to jenom žasnu.
Přestože by v převodce řízení měl být olej, tak jsem rozebral dvě a v obou byla vazelína, v každé jiná
co v těch převodkách je vždycky za bordel, to jenom žasnu.
Přestože by v převodce řízení měl být olej, tak jsem rozebral dvě a v obou byla vazelína, v každé jiná
... a vůbec !
Re: Pomeranč - návrat na silnici
pro záznam
gufero 16x24x7
gufero 24x37x7
zakoupeno u firmy Prumex
gufero 16x24x7
gufero 24x37x7
zakoupeno u firmy Prumex
... a vůbec !
Re: Pomeranč - návrat na silnici
připraveno k převozu "domů"
- Přílohy
-
- 0001.png (343.58 KiB) Zobrazeno 3232 x
... a vůbec !