Pomeranč - 1972
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
motor je a bude seriový, tlak oleje bude muset ohlídat jen "idiot light"
voltmetr jsem použil po zkušenostech s nedobíjením/přebíjením u Sršně
aktuálně budík tlaku zrovna nemám a nemám ani čidlo
v případě nutnosti bude možno budík tlaku oleje přihodit do té spodní části
voltmetr jsem použil po zkušenostech s nedobíjením/přebíjením u Sršně
aktuálně budík tlaku zrovna nemám a nemám ani čidlo
v případě nutnosti bude možno budík tlaku oleje přihodit do té spodní části
... a vůbec !
- martin.jakusev
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 433
- Registrován: 14 čer 2010
- Bydliště: Košíře Praha 5
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
Tak to je na serii ten otáčkoměr hodně odvážnej
http://www.facebook.com/TripToDakar" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
Tak je tam jenom pro zajímavost. Otáčkoměr má stejně význam jenom ve 2 případech: při rozjíždění pro hluchý a u motorů, který dokážou zničit samy sebe, např. turbo bez řídicích jednotek. A v zorným poli.
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
ten otačkoměr je tam z ryze praktických důvodů
- hlavně kvůli tomu když člověk potřebuje dobře seřídit motor
- když potřebuje vědět kolik se mu to motá na volnoběh jestli 800 nebo 900 nebo 1000
- jestli to při volnoběhu nějak nekolísá a nemění se v závislosti na teplotě motoru při dojezdu k semaforu apod.
- jak rychle to klesá z tahu na volnoběh po sundání plynu a jestli to klesne tak jak má
- v jakých otáčkách se objevuje klasická díra za plynem
- a taky když to člověk žene do dálnici aby věděl kdy se motor ještě hladí a od kterých otáček už skutečně ne
prostě spousta takových úkonů, když chcete aby motor fungoval jak potřebujete a mohli jet rychle
vše na základě předchozích zkušeností z jiných brouků a buggyn
není tam kvůli tomu abych zkoumal pod palubní deskou kdy mám řadit
P.S. znam spoustu broukařů, kteří prostě jezdí a je jim fuk co jim ten motor dělá neb to maj to rozjebaný až běda
do půlky aut, která osobne znám bych si nesedl ani jako řidič, natož jako spolujezdec
a to já nemám rád ... je to prostě nepořádný
- hlavně kvůli tomu když člověk potřebuje dobře seřídit motor
- když potřebuje vědět kolik se mu to motá na volnoběh jestli 800 nebo 900 nebo 1000
- jestli to při volnoběhu nějak nekolísá a nemění se v závislosti na teplotě motoru při dojezdu k semaforu apod.
- jak rychle to klesá z tahu na volnoběh po sundání plynu a jestli to klesne tak jak má
- v jakých otáčkách se objevuje klasická díra za plynem
- a taky když to člověk žene do dálnici aby věděl kdy se motor ještě hladí a od kterých otáček už skutečně ne
prostě spousta takových úkonů, když chcete aby motor fungoval jak potřebujete a mohli jet rychle
vše na základě předchozích zkušeností z jiných brouků a buggyn
není tam kvůli tomu abych zkoumal pod palubní deskou kdy mám řadit
P.S. znam spoustu broukařů, kteří prostě jezdí a je jim fuk co jim ten motor dělá neb to maj to rozjebaný až běda
do půlky aut, která osobne znám bych si nesedl ani jako řidič, natož jako spolujezdec
a to já nemám rád ... je to prostě nepořádný
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
temer okamžitě po nastartování, po cca pul roce od posledního startu, to vzdala palivová pumpa (ještě originál VW)
takže rychlá výměna a šup ven z garáže
čínský zapalování a čínská kopie karburátoru vše v základním nastavení, ale běží to a volnoběh to drží
jo a ještě elektromagnetickej ventil udělal pápá a přestal otevírat volnoběžnej okruh
takže rychlá výměna a šup ven z garáže
čínský zapalování a čínská kopie karburátoru vše v základním nastavení, ale běží to a volnoběh to drží
jo a ještě elektromagnetickej ventil udělal pápá a přestal otevírat volnoběžnej okruh
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
zespodu pogumovany koberec
přesně tento a u této firmy zakoupený
https://www.avanti-koberce.cz/koberec-s ... 2-tm-hneda
přesně tento a u této firmy zakoupený
https://www.avanti-koberce.cz/koberec-s ... 2-tm-hneda
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
Opet se mi nejak nedostava casu.
ale chvilku jsem vysetril a pustil se do prednich sedacek - překopání mexických sedaček na "T" pojezdy
ale chvilku jsem vysetril a pustil se do prednich sedacek - překopání mexických sedaček na "T" pojezdy
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
Dneska bylo krasne, akorat tak na projizdku, ale my jsme rekli ne
A radsi jsme to zase rozjebali po dvorku
A radsi jsme to zase rozjebali po dvorku
... a vůbec !
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
Budeš to kazit nárazníkama, nebo to necháš takhle pěkný ?
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
Budu ...
a zase taková pitomina navíc, ty gumy ... ležely na půdě asi 15 let, tak jsem je konečně použil
a zase taková pitomina navíc, ty gumy ... ležely na půdě asi 15 let, tak jsem je konečně použil
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
čínský karburátor
konečně jsem se taky dostal k tomu abych zkusil trochu doštelovat ten čínskej karburátor
no nepovedlo se, musel ven.
Sice to krásně drželo volnoběh a bez zátěže běželo krásně, ale při rozjezdu jakoby to nemělo sílu.
Ukázalo se že vývod pro podtlak rozdělovače je sice pruchozí, ale nepodtlakuje, takže to neposunuje předstih. Blbý
Namontoval jsem tedy karburátor starej originál Solex a chodí to bez problému na první dobrou.
Ještě nevím kde přesně je ten zádrhel, až budu mít čas a chut, zkusím toho čínana rozebrat abych zjistil kde je příčina (možná to divoký natryskování)
konečně jsem se taky dostal k tomu abych zkusil trochu doštelovat ten čínskej karburátor
no nepovedlo se, musel ven.
Sice to krásně drželo volnoběh a bez zátěže běželo krásně, ale při rozjezdu jakoby to nemělo sílu.
Ukázalo se že vývod pro podtlak rozdělovače je sice pruchozí, ale nepodtlakuje, takže to neposunuje předstih. Blbý
Namontoval jsem tedy karburátor starej originál Solex a chodí to bez problému na první dobrou.
Ještě nevím kde přesně je ten zádrhel, až budu mít čas a chut, zkusím toho čínana rozebrat abych zjistil kde je příčina (možná to divoký natryskování)
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
Pxcovinky a první ujete cca 2 kilometry kolem garáže
jede to, jakštakš i brzdí,
motor už má nejlepší léta dávno za sebou, ale jede to celkem hezky
no nic, tak snad přes zimu se hecnu a udělám tu 1.6
jede to, jakštakš i brzdí,
motor už má nejlepší léta dávno za sebou, ale jede to celkem hezky
no nic, tak snad přes zimu se hecnu a udělám tu 1.6
... a vůbec !