Pomeranč - 1972
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
jen pro záznam
3.9.2021
Stav Tachometru 32617
- cestou na STK se něco ucpalo v karburátoru, takže to přestalo držet volnoběh - pouze na sytič to nezdechavalo, ještě že to má testaci
(po opětovném vyčištění karburátoru je to zase ok, přestože nikde jsem nic nenašel)
- ještě před stk pořešen lanovod ruční brzdy, už to funguje jakštakš normálně
- Ještě před stk vyměněno levé zadní brzdové prasátko - začalo téct
- přední světla výměna za nová čirá
- řazení pořád nedoladěno, ale jezdit se s tím dá
- motor rachtá zejména po nastartování než se natlakuje mazací okruh je to dost slyšet
3.9.2021
Stav Tachometru 32617
- cestou na STK se něco ucpalo v karburátoru, takže to přestalo držet volnoběh - pouze na sytič to nezdechavalo, ještě že to má testaci
(po opětovném vyčištění karburátoru je to zase ok, přestože nikde jsem nic nenašel)
- ještě před stk pořešen lanovod ruční brzdy, už to funguje jakštakš normálně
- Ještě před stk vyměněno levé zadní brzdové prasátko - začalo téct
- přední světla výměna za nová čirá
- řazení pořád nedoladěno, ale jezdit se s tím dá
- motor rachtá zejména po nastartování než se natlakuje mazací okruh je to dost slyšet
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
dnes pár kilometrů, zatim velmi zvolna, sice to krapet rachtá, ale celkem v pohodě jede
jen se mi nezdála teplota oleje, protože se to na 10ti kilometrech pomale jizdy zkrz vesnice ohřálo až na 100 stupnu
termostat termostatuje, takže chladit by se to mělo
jo a trochu si sedla přední náprava, tak je to moc nízko, bude potřeba zvýšit, protože tlustej řidič+zatáčka= škrtání o blatník na levé přední straně
kontrola teploměru :
Tak je to jasny, silha to jak krava čínský budík se nerozumí s VDO čidlem (obojí do 150 stupnu)
Toto je 100 stupnu neboli varici se voda v konvici na kafe
jen se mi nezdála teplota oleje, protože se to na 10ti kilometrech pomale jizdy zkrz vesnice ohřálo až na 100 stupnu
termostat termostatuje, takže chladit by se to mělo
jo a trochu si sedla přední náprava, tak je to moc nízko, bude potřeba zvýšit, protože tlustej řidič+zatáčka= škrtání o blatník na levé přední straně
kontrola teploměru :
Tak je to jasny, silha to jak krava čínský budík se nerozumí s VDO čidlem (obojí do 150 stupnu)
Toto je 100 stupnu neboli varici se voda v konvici na kafe
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
tak dneska cestou do práce najednou motor zčistajasna zdechnul.
Zádná rána, žádnej zvuk, prostě najednou konec ... jel jsem náhodou zrovna z mírného kopce, tak jsem to zkusil nahodit přes dvojku ... nic
no tak bud benzin nebo zapalování .... B je správně
... čínskej snímač v rozdělovači udělal pápá
vyměnil jsem ho na místě za jinej , chytlo to na brnk a jel jsem dál.
tak ted je otázkou jestli odešel ten snímač sám od sebe, nebo si nerozuměl s cívkou a ta ho odpálila
no nic, počkám zda odejde i ten druhej, v kastlíku mám kdyžtak třetí
P.S. zatímco u Sršně už najel podobný snímač x tisíc km, tady u Pomeranče vydržel cca 100 km
Zádná rána, žádnej zvuk, prostě najednou konec ... jel jsem náhodou zrovna z mírného kopce, tak jsem to zkusil nahodit přes dvojku ... nic
no tak bud benzin nebo zapalování .... B je správně
... čínskej snímač v rozdělovači udělal pápá
vyměnil jsem ho na místě za jinej , chytlo to na brnk a jel jsem dál.
tak ted je otázkou jestli odešel ten snímač sám od sebe, nebo si nerozuměl s cívkou a ta ho odpálila
no nic, počkám zda odejde i ten druhej, v kastlíku mám kdyžtak třetí
P.S. zatímco u Sršně už najel podobný snímač x tisíc km, tady u Pomeranče vydržel cca 100 km
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
Stav tachometru 32800
- druhý snímač v zapalování zatím funguje
- přední náprava se musí přizvednout, protože plná nádrž+rezerva+tlustej řidič+ lehce jiný tvar blatníku z druhovýroby = škrtání pneu o levý blatník v pravotočivé zatáčce
- druhý snímač v zapalování zatím funguje
- přední náprava se musí přizvednout, protože plná nádrž+rezerva+tlustej řidič+ lehce jiný tvar blatníku z druhovýroby = škrtání pneu o levý blatník v pravotočivé zatáčce
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
Inspekcni rozborka "noveho" motoru
Industrie 126
Industrie 126
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
Takhle vypada aftermarket podlozka pod kliku dveri po 2-3 mesicich od montaze.
Samovolny rozpad i kdyz se nijak nepohybuje, jen je ram pritazena tou klikou. To bych se po ....
Samovolny rozpad i kdyz se nijak nepohybuje, jen je ram pritazena tou klikou. To bych se po ....
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
Nastesti jsem nasel v supliku strary celkem zachovaly original
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
a zase budou omalovánky
budou i do rezervy do kufru
budou i do rezervy do kufru
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
pomaloučku polehoučku, hlavně aby se to dobře chladilo
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
a ještě drobný tip
až budete někdy potřebovat dobíjecí integrované relé pro alternátor 55A
a nebude se vám chtít platit těch 8 kil, za které to nabízí broukařské obchody
hodte si do google Huco 130502 nebo Hitachi 130502 a zjistíte že se dá koupit za polovic
až budete někdy potřebovat dobíjecí integrované relé pro alternátor 55A
a nebude se vám chtít platit těch 8 kil, za které to nabízí broukařské obchody
hodte si do google Huco 130502 nebo Hitachi 130502 a zjistíte že se dá koupit za polovic
- Přílohy
-
- rele.jpg (8.92 KiB) Zobrazeno 3981 x
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
správné vlastnosti (pro čínský zapalování), správná značka, ještě správnější cena 654 Kč
zase mi totiž nechtělo utrácet za cívky v broukshopech kde je mají bud za 1900 nebo 2600
zase mi totiž nechtělo utrácet za cívky v broukshopech kde je mají bud za 1900 nebo 2600
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
Zkusebni start probehl. Vse ok, nikde nic netece, neboucha, dobry je to.
Takze pockam na teplejsi pocasi a probehne vymena motoru i prevodovky.
Takze pockam na teplejsi pocasi a probehne vymena motoru i prevodovky.
... a vůbec !
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
Prej kdyz je zaprasenej a malo se leskne tak s nim do skolky jet nemuzeme
... a vůbec !
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
Má pravdu předsedo, ale buď rád, že si ho umeje sám. Horší by bylo kdyby Ti to jenom oznámil a Ty musel šůrovat za něj .
Každý celek se skládá z detailů.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
a ze uz ma vek na pouzivanie toho spravneho umyvacieho naradia....
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
uz jsme se povozili, tak je cas to zase rozjebat
motor 1.2 ven
převodovka ven
motor 1.2 ven
převodovka ven
... a vůbec !
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomeranč - 1972, návrat na silnici
Copak, neradi?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912