Za pár dnů bude doma komplet ________ i s _______ a kastle bude někdy během léta, takže zbývá doshánět jenom hromádku drobností
Ale práce s tím ještě bude dost.
TT681 píše:Za pár dnů bude doma komplet ________ i s _______ a kastle bude někdy během léta, takže zbývá doshánět jenom hromádku drobností
Ale práce s tím ještě bude dost.
Ale jo, si tě tu jen vychutnáváme. Uznej ale ze otvírat stavbu vozu motorkem stěračů a po půl roce zahustit relátkem k neexistujícímu dynamu, to sepřímo vybízí.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Ani ne, ale je třeba na to hodit nějaký základ, pokud to nemá být dělané rovnou nějakým kvalitním bezzákladovým svinstvem, které už dneska není tak jedovaté jako za války. Ve finále to bude dunkelgrau. Béžových kaďourů je zbytečně moc.
Zajimave. V kterych letech se macel podvozek v suriku?
Na podlahach z kdf82 i na mem broukovi 48 je tunel i podlahy jen v jedne vrstve sediveho univerzalu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Tak 1943-1945 se kastle s podvozkama i vany vodníkú máčelly v pískové (u šedivky přesně nevím)suříkové barvě, proto taky krásně držela a byly tam krásné stékance.Akorát když to tam nechali krátce tak do nekterých dutin to nezateklo.
Pánové,suříková barva se používá dodnes. NEEXISTUJE totiž lepší barva pro nátěr trupu vééélikých zaoceánských lodí. Jen ta totiž vydrží dlouhodobý styk s mořskou slanou vodou. Jen se o tom nemluví. Jinak se dá vyrobit i doma. Stačí si sehnat suříkový prášek a smíchat ho třeba s červenou základovkou. Tak a teď už stačí sehnad jen někoho odvážného,kdo zajede do Itálie do doků a tam trošku té barvy vyškemrá. No než mu skončí karanténa,tak může vesele natírat,jen si nesmí olizovat prsty,neboť jak známo,suřík jest nejen třaskavina,ale i jed.
Cervenou surikovou barvu jsme kupovali u drogisty v Semilech a natirali s ni drateny plot o prazdninach. To uz je tak 35let zpet. To je ale odbocka mimo. Me kratke patrani po podvozcich zatim cerveny pigment neobjevilo. To je to, co jsem chtel puvodne sdelit.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Staci nakoupit minium prave a namichat s olejovou barvou, tu oranzovou dela prave ten oxid olovanto-olovicity.
Pokud se s tim nekdo nechce babrat, existuje i tato varianta : https://svk-barvy.cz/surikove-zakladove ... i-25_litru
Některé firmy dodávající pro Wehrmacht používaly jako podklad červ.základ. Třeba DKW,Zundapp,výrobci kanystrú, plechových výrobků mají často pod Dunkelgrau 1939-43 vidět červ.základ,občas je to videt i u pískové ca 43,ale pozdeji se to úplně utlumilo a dávala se jen písková,která sloužila jako základ i vrch.Firma Kdf snad červ.zaklad používala jen u předserií nebo Anfangserií začátkem války,to se snad ještě ty auta stříkala ručně. Ale velké serie se už jen máčely v nádobách rovnou ve Feldgrau nebo pískové. Videl jsem fotku z r.ca 1953-57,jak máčí broukové kastle v obrovských vanách s Grundfarbe.V Nemecku je i několik firem kde i dnes namočí kastli auta do velikosti třeba 6x3m do nějaké odmašťovačky a pak do Grundfarbe,prostě dokonalý Grundlackierung. Kolik by to asi stálo?
Kounect píše:Staci nakoupit minium prave a namichat s olejovou barvou, tu oranzovou dela prave ten oxid olovanto-olovicity.
Pokud se s tim nekdo nechce babrat, existuje i tato varianta : https://svk-barvy.cz/surikove-zakladove ... i-25_litru
To je ale bez olova. No a jelikož píšou, že je to i na dřevo, tak bych od toho utekl. Ještě chybí, aby to bylo ředitelný vodou...