Skládačka KdF 82
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skládačka KdF 82
Zajistovaci drat v hlavach sroubu v prednich kolech si dej obracene. Takto to nebude fungovat.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1027
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Skládačka KdF 82
Super práce smekám pane
Re: Skládačka KdF 82
Jinak ty Wesa gumy si na předek nedávej,je to na rozbití huby, hlavne v zatáčkách
Re: Skládačka KdF 82
Neměly tyhle rozdělovače klemy na víčka z pérového drátu?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Skládačka KdF 82
To se mi právě nelíbilo, ale upravené už jsem to znovu nevyfotil, takže sem tam se na fotkách může objevit nějaký přehmat. Taky jsem laboroval s polohou klíčů brzd.
Jinak na fotkách jsou i nějaké jiné nedodělky apod., není to konečný stav.
Naposledy upravil(a) TT681 dne 11 srp 2020, celkem upraveno 1 x.
Re: Skládačka KdF 82
To je možná dobrá otázka, ale jednoznačnou odpověď jsem nenašel a vzhledem ke spoustě nepřesností na veteránech se jimi moc řídit nedá a až tak moc dobových fotek, kde by byl detail rozdělovače, není. Podle některých sběratelů ale byla pera plochá a drátová se objevovala na některých VE4BRS383.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skládačka KdF 82
Myslel jsem si to
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Skládačka KdF 82
Maji slabou boční konstrukci,při levotočivé zatáčce jsem nekolikrát pootáčel volant doprava.Myslel jsem,že se zují! Dopředu 5,25-16 DEKA
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Skládačka KdF 82
Děláš to moc pěkně, jen jediná výhrada: kdybych měl saharu ve štětkolaku, pod kterým by aspoň na části byla původní barva, snažil bych se jí za každou cenu zachránit. A vsadil bych se, že to budeš později vnímat stejně, i když si teď klepeš na čelo. Jinak košíček není pravidlo, může být a nemusí.
Re: Skládačka KdF 82
Pěkná práce
Re: Skládačka KdF 82
já si myslím, že když se staví kopie nějakého veterána, tak pokud se auto nepostařuje celé, tak je lepší všechny dobové díly zrenovovat do stavu "jako nové". Jinak by to působilo jak pěst na oko. Navíc tohle bude mít v průkazu uvedený rok výroby 2021 (pokud nemá v rukávu techničák již zaniklého kusu KdF82). Bylo by divné, kdyby nové auto bylo už rezavé, prostřílené, prokopnuté víko motoru od toho, že ten dojčlanďácký vwergl zase nechce držet volnoběh ...Křemílek píše: ↑11 srp 2020Děláš to moc pěkně, jen jediná výhrada: kdybych měl saharu ve štětkolaku, pod kterým by aspoň na části byla původní barva, snažil bych se jí za každou cenu zachránit. A vsadil bych se, že to budeš později vnímat stejně, i když si teď klepeš na čelo. Jinak košíček není pravidlo, může být a nemusí.
Historie původních dílů je dle mého názoru v takovém případě v podstatě nezajímavá, resp. uchoval bych jí maximálně v dokumentaci stavby. Tady se bude psát nová historie opotřebení, pokud to nehodlá mít zaparkované 50let v garáži jako oprašovanou sochu. Ono to utrpí šrámy tak jako tak, a tak nějak rovnoměrně to "znovu" zestárne.
Jedinou výjimkou, kdy bych starý díl neopravoval do stavu "nové", je asi jen průstřel u válečné techniky. Díru nebo "cink" bych ponechal přiznaný, pokud by neovlivňoval funkčnost. Případně jej opravil rozpoznatelně.
Něco jiného je to u renovace existujících aut. Tam je šetrnost a zachování historie na místě. I u dílů z dárců.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: Skládačka KdF 82
Trochu nechápu, když je podvozek z r.1943-44,proč by musel být uvedený rok 2021 i když nemám příslušný TP.
Re: Skládačka KdF 82
správně podle FIVA kodexu by to měla být kopie, protože:
3.1 Definice vozidla:
Typ A – VOZIDLO STANDARDNÍ
Jedná se o vozidlo odpovídající standardní specifikaci, tak jak bylo dodáváno výrobcem. Mohou být povoleny nepodstatné, kosmetické změny oproti dobové původnosti, stejně jako typické příslušenství, které bylo v dané době na trhu.
tady o původnosti nelze hovořit. Kastle bude ganz neue, není dodána původním výrobcem, stejně tak jako spousta jiných dílů. Podvozek asi také nebude čistě KDF82, ale spíše z Brouka.
Typ B – VOZIDLO DOBOVĚ UPRAVENÉ
Jedná se o vozidlo postavené nebo upravené v dané době pro specifické účely, typické ve své podstatě a tím historicky cenné. Výrobce takového vozidla může být označován jako zhotovitel.
přestavba na obytku, odtahový speciál, nebo sanitu to také není, takže
podle mě na tuhle stavbu sedí nejlépe toto:
Typ C – KOPIE a REPLIKA
Je to vozidlo zhotovené mimo původní dobu, s použitím nebo bez použití dobových dílů, kopírující určitý model. Takovéto vozidlo musí být zřetelně označeno aby bylo jasné, že jde o KOPII. Zhotovitel takového vozidla je považován za výrobce. Název vozidla bude tvořit kombinace jmen ZHOTOVITELE, VÝROBCE a dále modelu, jehož je vozidlo kopií (Příklad: Smith Bugatti Type 35).
Vozidla kategorie KOPIE a REPLIKA budou datována dvěma daty – datem vzniku původního modelu a datem dokončení kopie či repliky (Příklad: 2008/1925).
Proto by tohle auto mělo mít v průkazu historického vozidla TT681 (jméno výrobce ) KDF type 82, rok výroby 2021/1943.
Mým snem je mít Porsche B32 (T3 s motorem z 911). Ale to je ještě víc nereálné, než mít originální kdf 82. Ale šlo by postavit a legalizovat. Mohl bych tvrdit testačnímu komisaři, že je to fakt pravý Porsche B32? No nemohl. Vždyť to nemá VIN Porsche, ale VW. Ale šlo by to legalizovat jako kopie historického vozidla. Pak by to bylo elzyx Porsche B32, rok výroby 2040/1985.
Aspoň tak chápu veteránské předpisy.
Jinak slovo kopie, nebo replika v tomto případě neberu nijak hanlivě, nebo méněcenně. Spíše jako poctu původnímu stroji, kdy se majitel rozhodl rozšířit řady dochovaných kusů o jeden nový a neváhal vysolit nemrzký peníz k dosažení cíle. Ovšem tvrdit, že je to originál - to by bylo trochu nefér k těm autům, co originály jsou a dožily se do dnešních dnů.
3.1 Definice vozidla:
Typ A – VOZIDLO STANDARDNÍ
Jedná se o vozidlo odpovídající standardní specifikaci, tak jak bylo dodáváno výrobcem. Mohou být povoleny nepodstatné, kosmetické změny oproti dobové původnosti, stejně jako typické příslušenství, které bylo v dané době na trhu.
tady o původnosti nelze hovořit. Kastle bude ganz neue, není dodána původním výrobcem, stejně tak jako spousta jiných dílů. Podvozek asi také nebude čistě KDF82, ale spíše z Brouka.
Typ B – VOZIDLO DOBOVĚ UPRAVENÉ
Jedná se o vozidlo postavené nebo upravené v dané době pro specifické účely, typické ve své podstatě a tím historicky cenné. Výrobce takového vozidla může být označován jako zhotovitel.
přestavba na obytku, odtahový speciál, nebo sanitu to také není, takže
podle mě na tuhle stavbu sedí nejlépe toto:
Typ C – KOPIE a REPLIKA
Je to vozidlo zhotovené mimo původní dobu, s použitím nebo bez použití dobových dílů, kopírující určitý model. Takovéto vozidlo musí být zřetelně označeno aby bylo jasné, že jde o KOPII. Zhotovitel takového vozidla je považován za výrobce. Název vozidla bude tvořit kombinace jmen ZHOTOVITELE, VÝROBCE a dále modelu, jehož je vozidlo kopií (Příklad: Smith Bugatti Type 35).
Vozidla kategorie KOPIE a REPLIKA budou datována dvěma daty – datem vzniku původního modelu a datem dokončení kopie či repliky (Příklad: 2008/1925).
Proto by tohle auto mělo mít v průkazu historického vozidla TT681 (jméno výrobce ) KDF type 82, rok výroby 2021/1943.
Mým snem je mít Porsche B32 (T3 s motorem z 911). Ale to je ještě víc nereálné, než mít originální kdf 82. Ale šlo by postavit a legalizovat. Mohl bych tvrdit testačnímu komisaři, že je to fakt pravý Porsche B32? No nemohl. Vždyť to nemá VIN Porsche, ale VW. Ale šlo by to legalizovat jako kopie historického vozidla. Pak by to bylo elzyx Porsche B32, rok výroby 2040/1985.
Aspoň tak chápu veteránské předpisy.
Jinak slovo kopie, nebo replika v tomto případě neberu nijak hanlivě, nebo méněcenně. Spíše jako poctu původnímu stroji, kdy se majitel rozhodl rozšířit řady dochovaných kusů o jeden nový a neváhal vysolit nemrzký peníz k dosažení cíle. Ovšem tvrdit, že je to originál - to by bylo trochu nefér k těm autům, co originály jsou a dožily se do dnešních dnů.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: Skládačka KdF 82
V tomto případě podvozek je originál Typ 82 z roku 1943, samozřejmě karosářsky opravený. Na kastli bude nějaké procento dílů válečné výroby.
Re: Skládačka KdF 82
Košíček zrovna na téhle vítrbedně kdysi byl, ale dostal jsem ji bez něj. Ovšem neodolal jsem a použitý rozcuchaný košíček jsem trochu přičísl.Křemílek píše: ↑11 srp 2020Děláš to moc pěkně, jen jediná výhrada: kdybych měl saharu ve štětkolaku, pod kterým by aspoň na části byla původní barva, snažil bych se jí za každou cenu zachránit. A vsadil bych se, že to budeš později vnímat stejně, i když si teď klepeš na čelo. Jinak košíček není pravidlo, může být a nemusí.
Re: Skládačka KdF 82
v tom případě smekám pomyslný klobouk a odvolávám co jsem odvolal ... pak to asi může být typ A - vozidlo standardní, a v průkazu bude KDF 82.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: Skládačka KdF 82
Když spodek vozu odpovídá ca 95%ní originalite plus i na karoserii budou orig.díly tak už to asi replika nebo kopie nikdy přece být nemúže. Asi to jde i procentuelne spočítat,když má vůz 650 dílů (mechanických i plechových) a 510 bude originálních tak jsem na 78% originality
Re: Skládačka KdF 82
5,25-16 DEKA u MOR - Munchene oldteimer Reifen