Skládačka KdF 82
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skládačka KdF 82
Chapu. Cekam uz pul roku na kabelovy svazek od polaku. A to byl udajne jeden hotovy skladem. Po zaplaceni zahadne zmizel vc vyrobce a prodejce. Vypada to na vylet
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Skládačka KdF 82
Už dávno jsem si ověřil, že pokud se v autoopravárenském byznysu můžu na někoho spolehnout, jsem to jakžtakž akorát já sám. Tím samozřejmě nechcu křivdit nikomu, kdo mi na moji žádost něco slíbil a dodržel to, ale momentálně mě nenapadá žádný dlouhý seznam podobných případů.
Re: Skládačka KdF 82
Když vidím ty šílené a tlusté oplétané dráty v barvách jihoafrických papouškú,tak bych si do auta nikdy nic takového nedal. Ješte za cenu 10 -13 tis.Kč.A mám velké pochybnosti,že tak vypadaly,protože jsem občas neco orig.v ruce držel
Re: Skládačka KdF 82
Do debaty o původním vzhledu kabeláže bych se pouštěl nerad, protože z občas dochovaných původních kabelů se dá těžko odhadovat jejich tovární vzhled. Přitom je zajímavé, že dochované kabeláže, u nichž není větší pochybnosti o tom, že je skutečně válečná, byly někdy z PVC a někdy lakovaný textil. Kdo by čekal PVC až na konci války, mýlil by se, protože PVC byl třeba v roce 1943 a v roce 1945 zase hadra a tak se to asi všelijak střídalo podle toho, co se dalo zrovna sehnat. Na autě dotáhnutém z Afriky byla kabeláž pestrobarevná hadrová, ovšem některé z vodičů měly izolaci PVC. U některých aut se naopak kabeláž tváří jako jednobarevná.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skládačka KdF 82
Od koho jsou tyto kable z obrazku vyse?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Skládačka KdF 82
Řekl bych české nebo polské
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skládačka KdF 82
Prodava se na ebay. S vystrizenym hakacem.TT681 píše: ↑09 pro 2020Nevěděl by někdo o tomto?
http://www.mynetcologne.de/~nc-baginsdi ... 1943-2.jpg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Skládačka KdF 82
Ještě k drátům, mám zkušenost, že lakované kabely byly barevně laděné celkově do žluta, tedy barva izolačního laku. Takže ne ta strašlivá barevnost s jasně bílými částmi. A byly to kabely vytažené z hlavního svazku z trubky. Ovšem mohli tam dávat opravdu cokoliv, doba byla zlá. I bužírky se používaly hadrové i PVC.
Re: Skládačka KdF 82
třeba to bylo také bílé, ale stáří + ten lak z toho udělal nažloutlou. Imho to se klidně může časem stát i u těch nových, ne?
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skládačka KdF 82
Ano, časem zajdou i ty nové, minimálně v roce 2090 budou žluté jako zuby tigra. Komu se nechce čekat, může barevnosti dosáhnout správně namixovaným šelakem.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Skládačka KdF 82
To se to mějte. Když si přivezeš Brouka, kterej byl 20 let ve stodole, dědka například, tak se kompletnost a původnost blíží 100%. Včetně mincí a hovadin v kastlíku před spolujezdcem. Všechno vyráběný v ohromných sériích, zdokumentovaný, dohledatelný. A kdyby snad nááhodou přece jen něco chybělo, není problém to sehnat, prohlídnout si u kolegy, atd. A ta tvoje krabice, když je to nějaká uloženka, pane bože... I Busy jsou na tom dobře, po čem tam chcete pátrat, jaký tajemství? Poválečný archivy neskončily u vítězů, nebo v latríně.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skládačka KdF 82
Kdysi se tu poptavalo
Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... nt=app_ios
Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... nt=app_ios
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skládačka KdF 82
Jestli mohu, měl bych dotaz kde se dají sehnat tyto pružinky které těsní manžetu tlumičů. Vím, že snad v Rakousku dělá někdo repliky celých tlumičů a prodává i díly, ale když jsem si nechal pružiny poslat, zjistil jsem, že jsou sice ze správného drátu ale návin je o dva mm širší na průměru. Ty tvé jsou takové pěkné subtilní.
- Přílohy
-
- Screenshot189.jpeg (45.23 KiB) Zobrazeno 3000 x
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Skládačka KdF 82
Co třeba ze simeringu?
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skládačka KdF 82
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Skládačka KdF 82
Průměr profilu originál pružiny je kolem 5 mm. Je naprosto nutné aby manžeta těsnila. Je to funkční součást tlumiče. Tlumič je jednočinný, tlumí při stlačování. Prostor nad pístem není vůči prostoru manžety vůbec těsněný, naopak, jsou tam otvory. Manžeta je zevninř vyztužená kroužky proti borcení. Pokud manžeta z jakéhokoliv důvodu netěsní, tlumič je za chvíli bez oleje.
Po válce lidi nahrazovali tyhle malé tlumiče velkými
(přivařili pro ně držáky). Důvodem nebyla nedostatečnost
malého tlumiče, ale nemožnost sehnat manžetu takových rozměrů v nutném olejivzdorném provedení.
Po válce lidi nahrazovali tyhle malé tlumiče velkými
(přivařili pro ně držáky). Důvodem nebyla nedostatečnost
malého tlumiče, ale nemožnost sehnat manžetu takových rozměrů v nutném olejivzdorném provedení.
Re: Skládačka KdF 82
Tlumiče v Rakousku prodává Hans Schlechter.
Z gufera asi pružina použít nepůjde, protože je slabá. Musí sice zajistit kontakt pryže s hřídelí, ale kontakt je jen v ostrém břitu a hřídel se taky musí otáčet. U tlumiče je pryž manžety pevně stáhnutá a sedí plochou. Nevím, jestli by nějaké obří gufero nabídlo pružinu odpovídajících parametrů, možná ano, ale určitě by se musela hodně zkrátit.
Dívám se, že Hans Schlechter tam má i jiné manžety, stejné jsou k mání v Osnici. Mi se podařilo sehnat tuším z Polska a ty jsou se zubatým znakem VW a oblejšími tvary se víc podobají starým manžetám.
S rozměry pružin asi momentálně neporadím.
Z gufera asi pružina použít nepůjde, protože je slabá. Musí sice zajistit kontakt pryže s hřídelí, ale kontakt je jen v ostrém břitu a hřídel se taky musí otáčet. U tlumiče je pryž manžety pevně stáhnutá a sedí plochou. Nevím, jestli by nějaké obří gufero nabídlo pružinu odpovídajících parametrů, možná ano, ale určitě by se musela hodně zkrátit.
Dívám se, že Hans Schlechter tam má i jiné manžety, stejné jsou k mání v Osnici. Mi se podařilo sehnat tuším z Polska a ty jsou se zubatým znakem VW a oblejšími tvary se víc podobají starým manžetám.
S rozměry pružin asi momentálně neporadím.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skládačka KdF 82
Je to tak jak říkáte. Gufero je dobrý tip ale je moc malé. Originál má průměr pružiny skutečně 5mm, rakušanovy repliky jsou moc hezké ale průměr je 6mm. Mám je na stole, asi je namontuji, jen se s tím musím vnitřně vypořádat.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912