Skládačka KdF 82
Re: Skládačka KdF 82
Tak zle tedy bylo vždycky.Když jsem sehnal dynamo REDK 130/6 2600AL15P bylo vždy bez relé. A když jsem narazil na staré relé 130W (D),tak bylo zjevně nefunkční nebo přímo spálené.
Re: Skládačka KdF 82
Sam: Dík za foto. Viděl jsem stejný, ale měl navíc uvnitř odrušovací kondík a proudové vinutí bylo izolované černým lakem. Zřejmě trošku jiné výrobní období (dřívější).
Křemílek: On by ten 90W regulátor za určitých provozních podmínek (větší odběr) reguloval napětí na nižší hodnotě, takže by asi energetická bilance soustavy dynamo - baterie byla poněkud deficitní, takže by se s tím trvale jezdit nedalo, čili řešením je sehnat regulátor pro 130 W, nebo v nouzi v regulátoru 90 W odebrat 1 závit proudové cívky. Otázka je, jak by (zvláště při větším odběru) vypadalo oteplení vodiče, který má proti regulátoru 130 W trochu menší průřez. Celé to přesně předělat je nemožné, protože při výrobě je všechno snýtované a i ten proudový vodič je do přívodu + zřejmě zalisovaný a ještě zapájený, takže by se svorka musela vyrobit celá nová a i tak je to celé montážně krkolomné. Je to prostě přístroj, který se měl v případě poruchy zahodit a nahradit jiným.
Křemílek: On by ten 90W regulátor za určitých provozních podmínek (větší odběr) reguloval napětí na nižší hodnotě, takže by asi energetická bilance soustavy dynamo - baterie byla poněkud deficitní, takže by se s tím trvale jezdit nedalo, čili řešením je sehnat regulátor pro 130 W, nebo v nouzi v regulátoru 90 W odebrat 1 závit proudové cívky. Otázka je, jak by (zvláště při větším odběru) vypadalo oteplení vodiče, který má proti regulátoru 130 W trochu menší průřez. Celé to přesně předělat je nemožné, protože při výrobě je všechno snýtované a i ten proudový vodič je do přívodu + zřejmě zalisovaný a ještě zapájený, takže by se svorka musela vyrobit celá nová a i tak je to celé montážně krkolomné. Je to prostě přístroj, který se měl v případě poruchy zahodit a nahradit jiným.
Re: Skládačka KdF 82
Když si seženeš 90W dynamo, a o jednom vím,tak 15 ampér cívku utáhne a přední/zadní svetla a blinkry z ledek utáhne taky a múžeš jezdit.Možná si i zahoukáš anebo stírneš okno a nic jinýho ani v Kdf není.
Re: Skládačka KdF 82
No možná se rýsuje jedno dynamo 130 W i s reglerem, tak uvidíme, jestli bude, jaké bude a za kolik.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Skládačka KdF 82
Hm, tak já si od toho člověka vemu druhý pár, vystrašili jste mě.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skládačka KdF 82
A startovat mozno klikourochuss píše:Když si seženeš 90W dynamo, a o jednom vím,tak 15 ampér cívku utáhne a přední/zadní svetla a blinkry z ledek utáhne taky a múžeš jezdit.Možná si i zahoukáš anebo stírneš okno a nic jinýho ani v Kdf není.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Skládačka KdF 82
Ta karosérie má být 43, někdy v té době byl výpadek startérů. Otvor v převodovce byl zaslepen. Startovalo se pouze klikou. Bylo by to stylové.
Re: Skládačka KdF 82
Při startování jde proud do cívky a starteru z baterky, watáž dynama není rozhodující,takže kliky netřeba a frontová auta si pak po r.43 stejně startery doplňovala podle potřeby.Anebo si dát magnetku ze stabiláku.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skládačka KdF 82
Je to tak. Ted jen tu baterku za jizdy umet dobit.
Jezdim 130W a tedy svitim i pres den a pri jizde i po malem meste nebo vesnici nemam dost sil na to zvednout mavacky do plne polohy. Situace se spravi az po par minutach jizdy po statni.U 90w si to nedovedu se svicenim pres den predstavit.
Ale dat tam KDF magneto by byla frajerina, to zase ano.
Jezdim 130W a tedy svitim i pres den a pri jizde i po malem meste nebo vesnici nemam dost sil na to zvednout mavacky do plne polohy. Situace se spravi az po par minutach jizdy po statni.U 90w si to nedovedu se svicenim pres den predstavit.
Ale dat tam KDF magneto by byla frajerina, to zase ano.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
-
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 24 srp 2009
- Bydliště: Tábor zdraví venkov
Re: Skládačka KdF 82
Jasný, každej chceme svítit, mávat a troubit...
Ale mě by zajímalo (a snad nejsem sám) pár fotek auta jako celku nebo třeba podvozku, kastle apod....nějaký fotky regulátoru a motoru stěračů...jak to říct...není to moc atraktivní
Ale mě by zajímalo (a snad nejsem sám) pár fotek auta jako celku nebo třeba podvozku, kastle apod....nějaký fotky regulátoru a motoru stěračů...jak to říct...není to moc atraktivní
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??
Re: Skládačka KdF 82
Same, ale já jsem výše psal,že 90W dynamo dá asi 15 Ampér a to by mělo utáhnout cívku a LEDKOVÁ světla (ne žárovková) .I když nevím kolik bere cívka a Ledková světla. Žárovková světla vezmou vepředu ca 60W a vzadu ca 10W tj. 70W : 6V = 11,6 amperu a cívka bere asi víc než 3,33 ampéru.Takže žárovková svetla by asi trvale vybíjela Aku ale ledková světla by se asi do 15 ampér těsně vešla.
Re: Skládačka KdF 82
Zatím nejsou. Až budou, tak ukážu. Kastle bude replika.lális píše:Ale mě by zajímalo (a snad nejsem sám) pár fotek auta jako celku nebo třeba podvozku, kastle apod....
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skládačka KdF 82
Treba taktoSam píše:Je to tak. Ted jen tu baterku za jizdy umet dobit.
Jezdim 130W a tedy svitim i pres den a pri jizde i po malem meste nebo vesnici nemam dost sil na to zvednout mavacky do plne polohy. Situace se spravi az po par minutach jizdy po statni.U 90w si to nedovedu se svicenim pres den predstavit.
Ale dat tam KDF magneto by byla frajerina, to zase ano.
- Přílohy
-
- 020E36B8-2E8A-44DD-B145-01A4B14F7A79.jpeg (536.28 KiB) Zobrazeno 4036 x
-
- A13EF460-A26D-4241-994A-CCBE1F8F8723.jpeg (523.24 KiB) Zobrazeno 4036 x
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skládačka KdF 82
A když nevydržíš, tak to pustíš [-X .TT681 píše:Když vydržím, tak možná někdy seženu ten správný
Každý celek se skládá z detailů.
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: 20 čer 2016
Re: Skládačka KdF 82
A ten spodek už je rozpracovany?TT681 píše:Zatím nejsou. Až budou, tak ukážu. Kastle bude replika.lális píše:Ale mě by zajímalo (a snad nejsem sám) pár fotek auta jako celku nebo třeba podvozku, kastle apod....
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skládačka KdF 82
Dyť se to tu píše, je hotový motorek stěračů a světýlka, další důležitý agregát je dobíjecí relátko.
Pardon, neodolal jsem
Pardon, neodolal jsem
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Skládačka KdF 82
No ale shánět auto po jednotlivých kusech, tak je na renovaci každého dílu spousta času a žádný stres
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: 20 čer 2016
Re: Skládačka KdF 82
Naposledy upravil(a) Miroslav Machacek dne 03 úno 2020, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: 20 čer 2016
Re: Skládačka KdF 82
Miroslav Machacek píše:Sam píše:Dyť se to tu píše, je hotový motorek stěračů a světýlka, další důležitý agregát je dobíjecí relátko.
Pardon, neodolal jsem
Aha tak to bude dlouhej projekt......
Jednou jsem takhle stavěl peraka .....jediné co jsem měl byl motor s protocenyma karterama.....no po dvou létech shánění na burzách jsem to vzdal.....(a to byl defacto větší fichtl) začít stavět auto s motorkem na sterače, to už bude chtít velkou trpělivost a asi i dlouhověkost... držím palce!
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Skládačka KdF 82
Myslím, že se bude shánět jen pár drobností, vše ostatní je prý na dobré cestě. Aspoň mi to tak nahlásily mé zpravodajské služby.