červenej 59
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 293
- Registrován: 03 říj 2007
- Bydliště: Boskovice
červenej 59
Můj první brouk ročník 59, kterého vlastním od r.1990, jsme koupili v Brně nepojízdný, pohnilý a částečně rozebraný s díly v krabicích
V té době jsem neměl moc zkušeností, ani možnosti a dokumentaci už vůbec.
Kastli jsem opravil amatérským způsobem vypůjčeným autogenem a nechal jsem ji nalakovat.
Vyměnil jsem původní vypínače za moderní ze škodovky a elektriku upravil na 12V s dynamem asi s Warburga.
Čalounení stropu z nějaké černé látky, tapec dveří a potah faltdachu jsem si ušil z černé koženky na šlapacím šicím stroji u babičky.
Hlavně aby brouk jezdil!
Můžu říct, že to bylo moje první auto a později jsme ho na vlastní svatbě použili i jako svatební.
Pak jsme s ním jezdili až do doby, kdy jsme začali stavět dům.
V té době už podlaha brouka začínala být děravá a celý byl nějaký unavený.
Protože v té době jsme si už pořídili jedničkovýho Golfa,
tak byl brouk v roce 2003 odstaven a roku 2012 jsem začal s generální opravou
-První foto r.1990 kde po amatárském vyvaření autogenem chystám brouka na lak- šmirgl na vrtačce.
-Druhé foto r.94 po havárce, kdy jsem nedal přednost pánovy se služebním Trabantem a rozpáral jsem mu nárazníkem celý bok.
Na broukovi byl nárazník na držácích vyvalenej do boku do blatníku.
Policajtovi, který to přišel řěšit, se můj brouk tak líbil, že jsem dostal jen symbolickou pokutu.
-Třetí foto r.95 s kočárkem, který jsme i s dcerou dávali do brouka.
Jen jsme mu oddělali kolečka na levé straně a z brouka vytahli sedadlo spolujezdce.
V té době jsem neměl moc zkušeností, ani možnosti a dokumentaci už vůbec.
Kastli jsem opravil amatérským způsobem vypůjčeným autogenem a nechal jsem ji nalakovat.
Vyměnil jsem původní vypínače za moderní ze škodovky a elektriku upravil na 12V s dynamem asi s Warburga.
Čalounení stropu z nějaké černé látky, tapec dveří a potah faltdachu jsem si ušil z černé koženky na šlapacím šicím stroji u babičky.
Hlavně aby brouk jezdil!
Můžu říct, že to bylo moje první auto a později jsme ho na vlastní svatbě použili i jako svatební.
Pak jsme s ním jezdili až do doby, kdy jsme začali stavět dům.
V té době už podlaha brouka začínala být děravá a celý byl nějaký unavený.
Protože v té době jsme si už pořídili jedničkovýho Golfa,
tak byl brouk v roce 2003 odstaven a roku 2012 jsem začal s generální opravou
-První foto r.1990 kde po amatárském vyvaření autogenem chystám brouka na lak- šmirgl na vrtačce.
-Druhé foto r.94 po havárce, kdy jsem nedal přednost pánovy se služebním Trabantem a rozpáral jsem mu nárazníkem celý bok.
Na broukovi byl nárazník na držácích vyvalenej do boku do blatníku.
Policajtovi, který to přišel řěšit, se můj brouk tak líbil, že jsem dostal jen symbolickou pokutu.
-Třetí foto r.95 s kočárkem, který jsme i s dcerou dávali do brouka.
Jen jsme mu oddělali kolečka na levé straně a z brouka vytahli sedadlo spolujezdce.
Naposledy upravil(a) velký kladivo dne 22 úno 2019, celkem upraveno 6 x.
59 typ117
61 typ151 skládám
63 typ211 rozdělávám, čistím
61 typ151 skládám
63 typ211 rozdělávám, čistím
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 293
- Registrován: 03 říj 2007
- Bydliště: Boskovice
Re: červenej 59
rok 2012 a začátek renovace, neboli rozebrání na zahradě, kde jsem brouka odstavil, protože nemám v dílně moc místa.
Kastle šla na klempířskou a rozebraný podvozek do dílny, až bude čas na opravu.
Bohužel Cihlově červené potahy sedadel s bílým lemem se rozpadají a musím pořídit jiné, asi nové.
Kastle šla na klempířskou a rozebraný podvozek do dílny, až bude čas na opravu.
Bohužel Cihlově červené potahy sedadel s bílým lemem se rozpadají a musím pořídit jiné, asi nové.
Naposledy upravil(a) velký kladivo dne 12 bře 2019, celkem upraveno 6 x.
59 typ117
61 typ151 skládám
63 typ211 rozdělávám, čistím
61 typ151 skládám
63 typ211 rozdělávám, čistím
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 293
- Registrován: 03 říj 2007
- Bydliště: Boskovice
Re: červenej 59
rok 2014
-Podlaha opravená a nalakovaná základem
a právě v tom základu vynikla škaredost zadních rohů podlahy, včetně ůchytů pro hever.
Tak jsem se do toho pustil ještě jednou...
Závity protaženy, trubky v rámu v pořádku, jen bowden pro sytič nejde vytahnout, ale protože je drátem průchozí, nechávám ho tam.
-Přední náprava měla místo levého pouzdra s osazením a závitem pro uchycení tlumiče díru durch.
Pouzdro jsem tedy odbrousil a kupodivu lehce vyťuknul ven, vyrobil nové a navařil zpět.
Tři listy ze zkrutné tyče měly ulámané na jedné straně konečky, ale naštěstí jsem měl v zásobě jeden komplet svazek.
Ted sháním pár listů zkrutné tyče do zásoby.
-Podlaha opravená a nalakovaná základem
a právě v tom základu vynikla škaredost zadních rohů podlahy, včetně ůchytů pro hever.
Tak jsem se do toho pustil ještě jednou...
Závity protaženy, trubky v rámu v pořádku, jen bowden pro sytič nejde vytahnout, ale protože je drátem průchozí, nechávám ho tam.
-Přední náprava měla místo levého pouzdra s osazením a závitem pro uchycení tlumiče díru durch.
Pouzdro jsem tedy odbrousil a kupodivu lehce vyťuknul ven, vyrobil nové a navařil zpět.
Tři listy ze zkrutné tyče měly ulámané na jedné straně konečky, ale naštěstí jsem měl v zásobě jeden komplet svazek.
Ted sháním pár listů zkrutné tyče do zásoby.
- Přílohy
-
- a WP_20170118_025.jpg (294.1 KiB) Zobrazeno 5636 x
-
- a WP_20170118_021.jpg (259.41 KiB) Zobrazeno 5636 x
Naposledy upravil(a) velký kladivo dne 12 bře 2019, celkem upraveno 5 x.
59 typ117
61 typ151 skládám
63 typ211 rozdělávám, čistím
61 typ151 skládám
63 typ211 rozdělávám, čistím
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 293
- Registrován: 03 říj 2007
- Bydliště: Boskovice
Re: červenej 59
Klempířská od 2012 do 2014. Výměna typických problémových míst včetně prahů.
2014 otryskání a odvoz kastle na lak
2014 otryskání a odvoz kastle na lak
- Přílohy
-
- 4a fotografie2007.jpg (158.17 KiB) Zobrazeno 5635 x
-
- 3a fotografie2010a.jpg (140.37 KiB) Zobrazeno 5635 x
-
- 2a fotografie0155.jpg (144.24 KiB) Zobrazeno 5635 x
-
- 1a fotografie0151.jpg (130.04 KiB) Zobrazeno 5635 x
Naposledy upravil(a) velký kladivo dne 24 úno 2019, celkem upraveno 3 x.
59 typ117
61 typ151 skládám
63 typ211 rozdělávám, čistím
61 typ151 skládám
63 typ211 rozdělávám, čistím
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 293
- Registrován: 03 říj 2007
- Bydliště: Boskovice
Re: červenej 59
od roku 2018 montáž podvozku, přední nápravy, převodovky a motoru.
-Při montáži lanek ruční brzdy se samozřejmě ukázalo, že jsem si pořídil na novější model.
-S převodovkou jsem si užil. Když už byla nastrojená a namontovaná na rámu včetně brzd,
přišlo na řadu nasazení brzdových bubnů. Zjistil jsem ale, že jedna poloosa je poškozená/nalomená u závitu.
Na novějším typu převodovky stačí zdělat nohavici, oddělat ségrovku a poloosa je venku.
Jenže u půlené převodovky to znamenalo znovu ji vymontovat, rozpůlit, rozdělat částečně diferenciál a teprve potom vyměnit poloosu.
Ale díky rozpůlení převodovky jsem zjistil, že spátečkové kolo má zničených několik zubů, takže je vlastně dobře,
že jsem převodovku musel otevřít. To bych se pak divil!!!
Vadné díly jsem naštěstí našel doma v zásobě.
-Opravě topníků na 3OPS motor jsem se vyhýbal opravdu dlouho, ale nakonec jsem ten šrot opravil.
Nemám tam sice mosazné vložky na hřídelce ovládání, ale jsou funkční
a kdybych ten šrot neopravil, popřel bych, proč to vlastně schovávám!
Ještě mě čeká jedna sada podobných topníků pro kabrio 61 s 34PS motorem.
-Při montáži lanek ruční brzdy se samozřejmě ukázalo, že jsem si pořídil na novější model.
-S převodovkou jsem si užil. Když už byla nastrojená a namontovaná na rámu včetně brzd,
přišlo na řadu nasazení brzdových bubnů. Zjistil jsem ale, že jedna poloosa je poškozená/nalomená u závitu.
Na novějším typu převodovky stačí zdělat nohavici, oddělat ségrovku a poloosa je venku.
Jenže u půlené převodovky to znamenalo znovu ji vymontovat, rozpůlit, rozdělat částečně diferenciál a teprve potom vyměnit poloosu.
Ale díky rozpůlení převodovky jsem zjistil, že spátečkové kolo má zničených několik zubů, takže je vlastně dobře,
že jsem převodovku musel otevřít. To bych se pak divil!!!
Vadné díly jsem naštěstí našel doma v zásobě.
-Opravě topníků na 3OPS motor jsem se vyhýbal opravdu dlouho, ale nakonec jsem ten šrot opravil.
Nemám tam sice mosazné vložky na hřídelce ovládání, ale jsou funkční
a kdybych ten šrot neopravil, popřel bych, proč to vlastně schovávám!
Ještě mě čeká jedna sada podobných topníků pro kabrio 61 s 34PS motorem.
- Přílohy
-
- a1 20181220_103027.jpg (422.61 KiB) Zobrazeno 5370 x
-
- a3 20180217_104821.jpg (200.07 KiB) Zobrazeno 5370 x
-
- a4 20171023_130328.jpg (173.96 KiB) Zobrazeno 5370 x
-
- a5 20180217_115609.jpg (116.53 KiB) Zobrazeno 5370 x
-
- a6 20180217_170554.jpg (380.1 KiB) Zobrazeno 5370 x
Naposledy upravil(a) velký kladivo dne 22 úno 2019, celkem upraveno 5 x.
59 typ117
61 typ151 skládám
63 typ211 rozdělávám, čistím
61 typ151 skládám
63 typ211 rozdělávám, čistím
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 293
- Registrován: 03 říj 2007
- Bydliště: Boskovice
Re: červenej 59
Konec roku 2018 dovoz kastle od lakoše.
Foto s vozíkem speciálně pro Sama
Foto s vozíkem speciálně pro Sama
59 typ117
61 typ151 skládám
63 typ211 rozdělávám, čistím
61 typ151 skládám
63 typ211 rozdělávám, čistím
Re: červenej 59
Pěkný, dnes už taky starý, fotky z 90. let. Něco jsi s autem zažil, i když bouračku by si asi člověk odpustil, snad renovací neztratí ducha a ty ho neprodáš, když s tebou strávil skoro půl (jeho) života. Jak budeš řešit faltdach? Kdyžtak napiš, jak popř. nějaká replika potahu pasovala.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 293
- Registrován: 03 říj 2007
- Bydliště: Boskovice
Re: červenej 59
2019 montáž kastle na podvozek
59 typ117
61 typ151 skládám
63 typ211 rozdělávám, čistím
61 typ151 skládám
63 typ211 rozdělávám, čistím
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 293
- Registrován: 03 říj 2007
- Bydliště: Boskovice
Re: červenej 59
Kohout nádrže teče, tak jsem zkoušel dotahovat matku s oboustranným závitem tak dlouho, až jsem ji strhal.
Naštěstí je k sehnání nová za rozumnou cenu. Dál jsem po rozebrání kohoutu zjistil, že těsnící guma je samozřejmě stvrdlá,
takže jsem sehnal benzinu odolnou 4mm gumu a vyrobil nové,"čerstvé" těsnění.
Naštěstí je k sehnání nová za rozumnou cenu. Dál jsem po rozebrání kohoutu zjistil, že těsnící guma je samozřejmě stvrdlá,
takže jsem sehnal benzinu odolnou 4mm gumu a vyrobil nové,"čerstvé" těsnění.
Naposledy upravil(a) velký kladivo dne 12 pro 2020, celkem upraveno 1 x.
59 typ117
61 typ151 skládám
63 typ211 rozdělávám, čistím
61 typ151 skládám
63 typ211 rozdělávám, čistím
Re: červenej 59
Pěkná práce jaký je odstín barvy ? Origo vw ruby red L456 ?
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 293
- Registrován: 03 říj 2007
- Bydliště: Boskovice
Re: červenej 59
L 358 Garnet red, taková zvláštnost mezi roky 58-60
59 typ117
61 typ151 skládám
63 typ211 rozdělávám, čistím
61 typ151 skládám
63 typ211 rozdělávám, čistím