Výměna motoru brouk 1,2 za industrie

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Odpovědět
ok1vkt
Příspěvky: 139
Registrován: 13 lis 2017
Bydliště: Lovosice , Teplice

Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie

Příspěvek od ok1vkt »

tam to bylo suché a docela čisté.... zitra ji prohlednu detailněji.
Brouk 1963, 1.2

Uživatelský avatar
Milan NM
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 661
Registrován: 25 pro 2015
Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom

Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie

Příspěvek od Milan NM »

Ked to islo cez chladic oleja a aj valce su od toho,urcite to bude aj v sahare cez ktoru to islo

ok1vkt
Příspěvky: 139
Registrován: 13 lis 2017
Bydliště: Lovosice , Teplice

Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie

Příspěvek od ok1vkt »

Sahara je čistá....
Jinak ted řeším saci potrubi. Mam ucpany kanál z vyfuku na ohřívání sání. Ani wapkou se mi nedaří zpruchodnit. Je nějaký jiný způsob, treba navrtat po délce nebo uriznout trubku a pak zkusit navarit zpět?
Brouk 1963, 1.2

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12964
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie

Příspěvek od Herbie »

mrkni sem

viewtopic.php?f=14&t=1829

starý spojkový lano, trocha špíny a je to
... a vůbec !

ok1vkt
Příspěvky: 139
Registrován: 13 lis 2017
Bydliště: Lovosice , Teplice

Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie

Příspěvek od ok1vkt »

Děkuji... Bohužel nejde to ani boha....
Nemá eventuálně někdo saci potrubi čistý na 1,2 z 63roku? Děkuji za nabídku
Brouk 1963, 1.2

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5756
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie

Příspěvek od udeeska »

Já jsem nahrival, chladil vodou ,poklepával a znovu nahrival a při tom zároveň tlačil vzduch z kompresoru až vše povolilo.
Vwase nocni sichta...

ok1vkt
Příspěvky: 139
Registrován: 13 lis 2017
Bydliště: Lovosice , Teplice

Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie

Příspěvek od ok1vkt »

Ja zkoušel i to nahrivani. Ale je to tak utemovany, že to nejde bohužel... Vzdávám to, budh shánět jiné
Brouk 1963, 1.2

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5756
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie

Příspěvek od udeeska »

Zkus z obou stran. Chce to čas a trpělivost, než vyletí oblak dýmu , nedoporučuji dělat v obýváku :D
Vwase nocni sichta...

ok1vkt
Příspěvky: 139
Registrován: 13 lis 2017
Bydliště: Lovosice , Teplice

Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie

Příspěvek od ok1vkt »

Ještě bych měl dotaz ke spojce.... Kolik je minimalni tloušťka lamely a kolik je nová tloušťka??
Na motoru z industrie je lamela ještě bílá. Já našel v zásobách i obložení bílé.... Ale zároveň i moderní lamelu. Tak bych chtěl poradit pro co se rozhodnout. Zda nechat tu bílou (jak je to s životností a komfortem?) a nebo dát tu novější lamelu?
Děkuji
IMG_20190101_115423.jpg
IMG_20190101_115423.jpg (549.2 KiB) Zobrazeno 1538 x
Brouk 1963, 1.2

Uživatelský avatar
Milan NM
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 661
Registrován: 25 pro 2015
Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom

Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie

Příspěvek od Milan NM »

Rozhodne by som pouzil tu novsiu.Nevypada zodrata
Lamela.jpg
Lamela.jpg (40.07 KiB) Zobrazeno 1520 x
Pozri sem:
viewtopic.php?f=2&t=19584&p=338237&hili ... ly#p332206

ok1vkt
Příspěvky: 139
Registrován: 13 lis 2017
Bydliště: Lovosice , Teplice

Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie

Příspěvek od ok1vkt »

Mrknul jsem do těch knižek... a nasel jsem to v č.5, a to že minimum lining thicknes je 2mm. To ale asi nebude tlouštka lamely ne? :-)

Mně by i docela zajimalo, jak se nastavují ty červíky na páčkách přítlačáku. Totiž nejde mi moc do hlavy, že ta stará spojka nevypadá nejhuř, Ale tu matici na lanku spojky mám už uplně zašroubovanou směrem dopředu auta (lanko naplé na max). Takže kdyby mi začala spojka klouzat, tak už ji nemužu povolit aby neklouzala. Je to tak? Nebo to mam zamotaný?
Brouk 1963, 1.2

Uživatelský avatar
Milan NM
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 661
Registrován: 25 pro 2015
Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom

Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie

Příspěvek od Milan NM »

Ide o to ci mas spravny pritlacak k lozisku spojky.Skus to odfotit

ok1vkt
Příspěvky: 139
Registrován: 13 lis 2017
Bydliště: Lovosice , Teplice

Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie

Příspěvek od ok1vkt »

Podle toho co jsem zkoumal asi mám OK.
Přítlačák mám ten s kruhovou podložkou pod páčkama. Převodvku mam bez kominku na hřídeli. A ložisko mam staré provedení zajištěné U sponkami, a součástí ložiska mam takový (asi pertinaxový) kolečko (podložku).
Takto by to mělo být správně ne?
Brouk 1963, 1.2

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12536
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie

Příspěvek od Sam »

ok1vkt píše:Mrknul jsem do těch knižek... a nasel jsem to v č.5, a to že minimum lining thicknes je 2mm. To ale asi nebude tlouštka lamely ne? :-)
Ne, to je tloušťka obložení.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

ok1vkt
Příspěvky: 139
Registrován: 13 lis 2017
Bydliště: Lovosice , Teplice

Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie

Příspěvek od ok1vkt »

takže teoreticky obložení krát dva a plus cca dva milimetry plech.... a dostáváme se na 6mm minimum cca?
Totiž ta lamela co jsem vytáhl z krabice nevim v jakym je stavu, vypada nově, ale má cca 7,9mm
Brouk 1963, 1.2

Uživatelský avatar
Milan NM
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 661
Registrován: 25 pro 2015
Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom

Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie

Příspěvek od Milan NM »

ok1vkt píše:Podle toho co jsem zkoumal asi mám OK.
Přítlačák mám ten s kruhovou podložkou pod páčkama. Převodvku mam bez kominku na hřídeli. A ložisko mam staré provedení zajištěné U sponkami, a součástí ložiska mam takový (asi pertinaxový) kolečko (podložku).
Takto by to mělo být správně ne?
Nemas to este uhlikove lozisko spoky?

ok1vkt
Příspěvky: 139
Registrován: 13 lis 2017
Bydliště: Lovosice , Teplice

Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie

Příspěvek od ok1vkt »

Pardon... Malá změna. To uhlíkové lozisko to je jak říkáš, ALE to lozisko bylo na tom industri. V autě co řešíme je na lozisku už kovovy kroužek. Ty loziska by měli být ale jinak stejný rozměry ne?? Foto mam zatím jen tyto, kdyztak odfotim lip.
IMG_20181230_160223.jpg
IMG_20181230_160210.jpg
Brouk 1963, 1.2

Uživatelský avatar
Milan NM
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 661
Registrován: 25 pro 2015
Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom

Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie

Příspěvek od Milan NM »

Loziska su zamenitelne,len uhlikove je starsi typ.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12536
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie

Příspěvek od Sam »

ok1vkt píše:takže teoreticky obložení krát dva a plus cca dva milimetry plech.... a dostáváme se na 6mm minimum cca?
Totiž ta lamela co jsem vytáhl z krabice nevim v jakym je stavu, vypada nově, ale má cca 7,9mm
Tloustka cele lamely je na obrazku vyse co posilal Milan. Nevim co je na tom nepochopitelneho. 8.6-9.2mm.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19287
Registrován: 02 led 2003

Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie

Příspěvek od Pětišroub »

Delas z toho zbytecnou kovbojku.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Odpovědět