Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Ale tak v Německu se lítá po dálnicích a po bundeskách 100km/h tak pod 10tis. je málo.A uvědom si že je tam ca 55let stará lepicí hmota plus starý ztvrdlý simering,takže dříve nebo později s tím budeš mít problémy. A kecům o generálkách či broušení čehokoliv se dost směju,protože,ventily a přetěsnění obnáší tak 40hodin práce a těsnění Reinz,simering a Loctite tipuju ca 1800kč,což je poměrně směšné.Tímto budeš mít opravdu zánovní, zajetý a seřízený motor který ti vydrží celý život.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Tak simering každopádně. A zkontrolovat stav kluzný plochy na setrvačníku, případně zaleštit. Bývají přirezlé lamely.Já osobně bych blok asi nepůlil, i za tu cenu, že to bude prolínat. Řeší se tu dobová korektnost vzduchovýho filtru, ne to , že kopyta skladují motor bez filtru s nezakrytým sáním. To bys koukal, co se pak dá ve válcích všechno najít. Ventily, ktere byly otevřené, taky nevypadají nejlíp. Takže lehce přebrousit. Nebo doufat, ze se to zaklepe. Válce, pisty a kroužky bývají obvykle v pohodě . Ale taky nemusí být. I přes to je industrie to nejlepší možné řešení.
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
mám z toho takový dojem že jste zbytečně hysteričtí
... a vůbec !
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
U požárních stříkaček se měl motor pravidelně měsíčně či týdně zkoušet a nechat pár minut v provozu, plus o tom udėlat zápis v knize.Taky bylo občas cvičení či fakt hořelo.Co víc si může broukař přát.Až v poslední době se stříkačky s 34ps vw motory v Německu vyřazují a nahrazují je myslím modernější Fiaty.To jsou info od správce jedné německé požární výzbrojny.A jednou už ani tyto motory nebudou.
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Docela mne láká podivat se na spojku a vymebjt to gufero pod setrvákem. Jen mám obavu to rozebrat. Nevim přesně postup jak dolů se spojkou. Je potřeba ji pak nějak serizovat pri montáži zpět? Třeba ty 3 packy a nějaké vycentrování? Nebo to vše padne samo?
Jo a jak si zajištujete klikovku v domácích podmínkách?
Děkuji
Jo a jak si zajištujete klikovku v domácích podmínkách?
Děkuji
Brouk 1963, 1.2
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
pořiď sobě tento přípravek
http://www.broukservis.cz/dilenske-nast ... 2v-i26624/
případně se můžeš inspirovat zde
viewtopic.php?f=14&t=5985
http://www.broukservis.cz/dilenske-nast ... 2v-i26624/
případně se můžeš inspirovat zde
viewtopic.php?f=14&t=5985
... a vůbec !
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
pro správné usazení spojkové lamely použij tento přípravek (nebo si ho vyrob)
http://www.broukservis.cz/dilenske-nast ... 03-i25754/
netřeba očekávat nějaké významné komplikace
http://www.broukservis.cz/dilenske-nast ... 03-i25754/
netřeba očekávat nějaké významné komplikace
... a vůbec !
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
... a vůbec !
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Simering vyměň určitě. Mě stačil vždy nejlépe ořech z velké goly(trochu lízlej na soustruhu) a 1m dlouhá trubka na povolení.Druhý člověk mi setrvák bloknul velikým šroubovákem a vždy v pohodě.Při montáži to samé.Vše jsem si označil a simering i dno setrváku potřel lepidlem.Na centrování si od někoho půjč starou mrkev z převodovky,nic nekupuj jsou to vyhozené peníze.Jinak už se mi třeba stalo,že na spáře za setrvákem rosil olej a během chvíle prokluzovala spojka a stejně jsem karterý přetěsňoval.Takže industráky zásadně přetěsňuji.
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Uz sem objednalbsadu těsnění, půjdu do toho. Ještě uvažuji nad výměnou ventilovych sedel kvůli olovu a delší životnosti. Docela váhám jestli to má cenu investovat. Ale asi ano, ať se k tomu ideálně nevracím.
Jinak mimo mísu trochu. Brousil někdo už číslo na motkru? Aby to bylo nějak do ztracena?
Jinak mimo mísu trochu. Brousil někdo už číslo na motkru? Aby to bylo nějak do ztracena?
Brouk 1963, 1.2
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Výměna sedel zcela jistě ne.
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
A kvůli čemu? Jen kvůli financím nebo i nějaký technický problém?Křemílek píše:Výměna sedel zcela jistě ne.
Brouk 1963, 1.2
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Zbytečné a technicky náročné.
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Najdi si vlakno Aky benzin a tam to John pise.Mozes pouzivat aj bezolovnaty benzim bez vymeny sediel.
Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
Co natankovat? Special, Natural, V-Power ?
Naposledy upravil(a) Milan NM dne 29 pro 2018, celkem upraveno 1 x.
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Taky bych se do toho nehrabal,special jde ještě koupit nebo se dá Pb příměs.Vždyť ten motor byl na to vyroben.A ty sedla a ventily jsou prakticky nové a určitě to tam krásně sedí jak má.
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Tak můžu říct že special jsem v okolí nikde už roky neviděl. Jinak příměs Pb dávám a natural. Nechce se mi věřit tomu, že by to bez újmy mohlo jezdit na samotný natural....? Na to to přece tenkrát konstruovány nebylo
Brouk 1963, 1.2
- VWenca
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 488
- Registrován: 19 bře 2005
- Bydliště: Lounsko
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Všechny motory VW vzduchem chlazené od roku 1967 mají tvrdá sedla sacích ventilů a jsou schopné jezdit bez problémů na bezolovnatý benzín.
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Jo, ale prumyslák z roku 1962 to nebude
Uvidíme no co mi řekne až uvidí ty sedla.... Odhad je prej cca 5tkč za předělání sedel. Je mi jasné že to neprojezdim aby se to vrátilo na Pb aditivu. Jen nemám úplně důvěru v ty Pb aditiva, precejen s olovem to nemá dnes nic společného....
Uvidíme no co mi řekne až uvidí ty sedla.... Odhad je prej cca 5tkč za předělání sedel. Je mi jasné že to neprojezdim aby se to vrátilo na Pb aditivu. Jen nemám úplně důvěru v ty Pb aditiva, precejen s olovem to nemá dnes nic společného....
Brouk 1963, 1.2
- VWenca
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 488
- Registrován: 19 bře 2005
- Bydliště: Lounsko
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Jestli je ten industrie motor opravdu z roku 62, tak bezolovo samotné ne.ok1vkt píše:Jo, ale prumyslák z roku 1962 to nebude
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Nevím kolik ti je let a kolik km najezdíš ročně, ale myslím,že ten motor neojedeš ty ani následující majitel.Můj známý koupil brouka po egyptském studentovi, kterej s jedním motorem (typická 1,2/34ps) najel 350t.km a on s ním najel ještě dalších 350t.km.Myslím,že taková čísla ti ani vzdáleně nehrozí!