Renovace bez legrace.

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12077
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Renovace bez legrace.

Příspěvekod Sam » 31 říj 2018

To je luxusni stav. Takhle pekne podbehy jsem dlouho nevidel. Barvu zachovate nebo to bude celolak?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

doka 4wd
Příspěvky: 207
Registrován: 21 říj 2012

Re: Renovace bez legrace.

Příspěvekod doka 4wd » 31 říj 2018

Ano,skutečně je to jeden z lepších kousků. Barvu si řeší majitelé,ale podle toho,že nechtěli vyndávat tapecírung to přijde zřejmě poblít tou stejnou barvou pouze z venku a vnitřek jen spodky zaprášit.

ugo fantozzi
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 384
Registrován: 11 lis 2005
Bydliště: nussdorf

Re: Renovace bez legrace.

Příspěvekod ugo fantozzi » 01 lis 2018

Ještě k těm pěkným podběhům, soudruzi z našeho bývalého hlavního města nám brouka dodali otryskaného suchým ledem. To se to zase líp dělá, než se srát s nánosy všelijakých chemikálií, není liž pravda.

Uživatelský avatar
Knofel
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 263
Registrován: 13 bře 2011
Bydliště: Co by kamenem dohodil od Ostravy
Kontaktovat uživatele:

Re: Renovace bez legrace.

Příspěvekod Knofel » 01 lis 2018

Dotaz...

Proč přijde celý díl ( tipuji bok ) nový? Vypadá i kolem matic ( tam kde jste to otvírali jako koncervu :D ) velice dobře. :)

A poznatek...

Čumím na matice, že jsou bodovací zevnitř plechu... Co projíždím všelijaké fóra i co sem měl na obou mých kastlích (1303) byly vždy klasické nýtovací v prolisu.

Tímto by se mohla na toto téma rozvinout malá diskuze :)

A přidávám foto pokračování kabeláže dál směrem do kastle...

Obrázek

doka 4wd
Příspěvky: 207
Registrován: 21 říj 2012

Re: Renovace bez legrace.

Příspěvekod doka 4wd » 01 lis 2018

Jak jsem již napsal na začátku,auto není ani moje a ani pana UGA. Přání a zadání zákazníka je jasné a mělo by být (pokud se nejedná o fakt nesmysl) akceptováno. Netvrdím,že by nestačilo opravit pouze ona místa napadená silnou korozí, ale páni si přivezli nové díly a proto to budou mít vyměněné celé. Ve finále s tím bude možná menší jebačka než s výrobou lokálních berliček. A nakonec u držáků nárazníků je to taky trošku na kaši tak proč se stím drbat. No a ten svazek elektriky šel pro jistotu ven.

Křemílek
Příspěvky: 112
Registrován: 06 pro 2012
Bydliště: Praha

Re: Renovace bez legrace.

Příspěvekod Křemílek » 02 lis 2018

Aha, už rozumím, je to jenom takový krutý vtip, chceš nás jenom mučit...

evinsen
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 887
Registrován: 01 pro 2010

Re: Renovace bez legrace.

Příspěvekod evinsen » 02 lis 2018

Naivní přání zákazníka je neúměrně diskreditována kvalitou dílů jimiž dodaných. Těleso pak tímto znetvořené není vyvažováno cenou do něj vložené.. :D
Evinsenova věta :lol:

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4381
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Renovace bez legrace.

Příspěvekod SO 545 » 02 lis 2018

ta pena tomu dava na pikacu...a stacilo len pouzit trebars igelit.sacok ...
ale trochu sa poucili tak je to riesene dnes
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12077
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Renovace bez legrace.

Příspěvekod Sam » 02 lis 2018

Knofel píše:Dotaz...
Čumím na matice, že jsou bodovací zevnitř plechu... Co projíždím všelijaké fóra i co sem měl na obou mých kastlích (1303) byly vždy klasické nýtovací v prolisu.

Tímto by se mohla na toto téma rozvinout malá diskuze :)

Dva prispevky jsou uz diskuze :D
1303 je superka a ta mela matice v prolisech. Kdezto brouk, jako je zde na fotkach, mel matice bodovane z vnitrni strany plechu. Nejprve matice s limeckem, pozdeji hranate bez limce. Bodovano 4mi body.
Tak a ted mne zase muzete sezrat co je a co neni brouk. Pro mne od vw38 po mexiko. :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Knofel
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 263
Registrován: 13 bře 2011
Bydliště: Co by kamenem dohodil od Ostravy
Kontaktovat uživatele:

Re: Renovace bez legrace.

Příspěvekod Knofel » 02 lis 2018

Sam píše:
1303 je superka a ta mela matice v prolisech. Kdezto brouk, jako je zde na fotkach, mel matice bodovane z vnitrni strany plechu.Tak a ted mne zase muzete sezrat co je a co neni brouk. Pro mne od vw38 po mexiko. :D


Zajímavé... Jako bych někoho slyšel mluvit, ale nikoho nevidím... Zvláštní... :D :D

Jinak je to teda normální ty matice z druhé strany plechu jo? Co čučím na anglány nebo na sambu tak jsem to ještě neviděl... Tak v tom případě beru bezpředmětný poznatek zpět. Jako bych nic neřekl ;)

doka 4wd
Příspěvky: 207
Registrován: 21 říj 2012

Re: Renovace bez legrace.

Příspěvekod doka 4wd » 11 lis 2018

Du Kržemilek (tedy Křemílku) nechci nikoho mučit,stačí,že trpím sám. Pasovačka nových dílů je brnkačka. Snad všichni,kdož šli touto cestou vědí,že všechny díly sedí,ale nepasují,proto než se napasují,tak se trošku zrepasují. Takže jen JÁ jsem samodržkový král. Kousek jsme popojeli,tak snad pár fotek. Jo a abych nezapoměl,kufr měl být v pořádku ale po oddělení zrna od plev a podběhu od kufru vyšlo najevo něco jiného. Takže kufr bude také nový,za což vděčím Michalovi,že poslal díly ze skalu,čímž nám zlepšil náladu. [smilie=music271.gif] :-({|=
100_1844.JPG
100_1845.JPG
100_1846.JPG

Křemílek
Příspěvky: 112
Registrován: 06 pro 2012
Bydliště: Praha

Re: Renovace bez legrace.

Příspěvekod Křemílek » 11 lis 2018

Krásný, nový...BBT Brouk. U spousty karosérií se člověk může rozmáchnout, u téhle je to škoda.

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 4331
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: Renovace bez legrace.

Příspěvekod pulenejksicht » 11 lis 2018

Přesně proto nechci žádný renovovaný auto s půlkou plechu někde z asie a x kilama kitu jako bonusem, stačí mi dovarovana ponorka
jdeme frflat na flat ...

bugman
Internetový troll fauwer,loufes..
Příspěvky: 75
Registrován: 10 dub 2017

Re: Renovace bez legrace.

Příspěvekod bugman » 11 lis 2018

Spousta aut,která u nás jezdí jsou opravovaný tímto aftermarketovým hnusem a vesele si drandí....a co je pod barvou nikdo nepozná....až za pár let,až to vykvete sebudou divit,až jak moc to kurva hnije....

doka 4wd
Příspěvky: 207
Registrován: 21 říj 2012

Re: Renovace bez legrace.

Příspěvekod doka 4wd » 11 lis 2018

A znovu opakuji: majitel to tak chce,platí to,tak to tak bude mít. Osobně mám radost z této debaty,mám radost,že to tu spoustu lidí nenechává chladnými. Ať už jsou ty nové díly v jakékoli kvalitě,furt mají minimálně dvojnásobnou tloušťku než ty tříválcové mrdky vyráběné v posledních letech z tvrzeného alobalu. Ale to už jsme někde jinde a to bych nerad rozváděl. Tak zatím dobrou noc a tak dále,.............

doka 4wd
Příspěvky: 207
Registrován: 21 říj 2012

Re: Renovace bez legrace.

Příspěvekod doka 4wd » 18 lis 2018

Tak zase popojedem. Ta nelibost některých mě překvapuje,ale každý má právo na svůj názor. Ono se 90% tzv. nových aut opravuje z dílů jež nejsou originální a nikoho to nesere. Všichni si jezdí a neřeší to. Osobně si myslím,že i ony stará auta opravená z těch neoriginálních dílů vydrží o mnoho déle než ty moderní mrdky. A vo to de.
Tak a dost keců a pár obrázků. Ten první z dřívější opravy děr zaplátováním zevnitř. Jen nechápu jak to tam autor dostal. Ruka tam nevejde,natož pak ještě s kouskem plechu, prostě nechápu (jedině,že by Saxana?????).
100_1853.JPG
100_1853.JPG (494.77 KiB) Zobrazeno 1696 x

doka 4wd
Příspěvky: 207
Registrován: 21 říj 2012

Re: Renovace bez legrace.

Příspěvekod doka 4wd » 18 lis 2018

No a jak říká pan Ugo. Příprava je nejdůležitější,když si to dobře připravíš tak pak to tam prdneš a sedí to. No něco na tom bude.
100_1860.JPG
100_1861.JPG

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4439
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Renovace bez legrace.

Příspěvekod lišák » 18 lis 2018

Já se jenom optám, má nějaký praktický význam nechávat v takto rozkuchaném autě veškerou kabeláž, kastlík palubky, rozvody vzduchu a pod.? Mě osobně by sralo se tomu všemu pořád vyhejbat a to nemluvím o tom, jak to bude překážet při lakování. Nebo to pak fláknete barvou jak to leží a běží?
Každý celek se skládá z detailů.

doka 4wd
Příspěvky: 207
Registrován: 21 říj 2012

Re: Renovace bez legrace.

Příspěvekod doka 4wd » 18 lis 2018

Správný dotaz . Narozdíl od Fantozziho jsem tak trošku,řekněme jinej. Spousta věcí mě taky sere a semo tamo občas něco pomalu odmontuji či odstřihnu. Ano,tedy ne,vlastně já jsem chtěl,jsem myslel,jsem nechtěl,jsem tedy jaksi omylem,ono se to nějak vystříbří. A lak? Asi tak nějak se to nastříká komplet sakumprdum samo že bez těch serepetiček. Je úplně jedno,jak se kastle nachystá,oni to lakoši namrdají kýblem kytu (i když to není třeba) a vyhoblují takové novotvary že se jeden nestačí divit. A věřte,že vím o čem píšu,že pane Ugo Fantozzi.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12077
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Renovace bez legrace.

Příspěvekod Sam » 19 lis 2018

doka 4wd píše:Tak zase popojedem. Ta nelibost některých mě překvapuje,ale každý má právo na svůj názor. Ono se 90% tzv. nových aut opravuje z dílů jež nejsou originální a nikoho to nesere.

Je to těžké zachovat chladnou hlavu u postupů u kterých se ví že jsou již překonané a sledovat jak se z hezkého auta na nenáročnou opravu stává v lepším případě nezajímavý tuctový brouk. To že to dělá každý a zákazník to tak chce není pro mne útěchou.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)


Zpět na “Projekty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti