Renovace bez legrace.
Re: Renovace bez legrace.
No jsem zvědavý, jak vyřeší rezavé okolí lišty pro těsnění haubny pod předním oknem. Tímhle přístupem by se musela vyměnit celá střecha...
Re: Renovace bez legrace.
Řekl bych, že tahle renovace má své specifikum, že je na kšeft, kdy jsou na vstupu nějaké požadavky zákazníka a na výstupu nějaký postup renovace držící se vstupních požadavků, nebudeme si nalhávat, že se to u tohoto případu dalo řešit, jak to jen správně vyjádřit, méně radikálně...ale pokud si to majitel přeje, proč ne, ostatně už ve jménu topicu je renovace bez legrace a já myslím, že je to přesné!
1966
Re: Renovace bez legrace.
Nojo, když ja se těšil na renovaci typu Evžen apod.Koukat na to jak se vyřežou zdravé plechy a nahradí reparaturou neni pro mě. Tak to nevadí. Asi se o přestávce zvednu a půjdu na něco jiného.
Re: Renovace bez legrace.
Ne proto,že se chceme chlubit,ale aby si většina z vás udělala obrázek,co se skrývá pod pěkným pozlátkem relativně hezkýho Brouka a hlavně pro začínající Broukaře, aby měli představu,co je většinou čeká dříve či později.
Tak těmito slovy se tu začínalo. Není to o tom jak,ale co se kde skrývá,co může být kde, pod čím,atd,atd. Jen si všichni vzpomeňte na svůj první řez flexou do kastle a pak ten údiv,co se skrývá pod odříznutým plechem. Jak jste poprvé objevili že pod záplatou je další záplata a 1 cm kytu na kastli ještě nic neznamená,neboť záhy se objevilo místo s 2ma cm. Cílovou skupinou nejsou borci,kteří mrkem oka poznají kvalitu plechu použitou při opravě a pro něž je záchrana co největší části originální kastle prioritou číslo 1. Jak jsem již psal,mladí,začínající,mohou objevit a zároveň pochopí co,kde a jak. Kam až mohou jít,aniž by se dostali do místa na kastli,kde vlastně nechcou být,atd,atd. Tento brouk mi přišel pro toto vhodný,neboť na přání zákazníka se odkryje mnoho těchto míst. A občas se někteří nevyhnou koupi některého dílu a jeho výměně. Osobně budu rád,když alespoň jednomu člověku budou tyto obrázky jakýmsi návodem,či vodítkem při lokální opravě. Nechci se nikoho dotknout,ale líbí se mi,jak si všichni tahají triko jak nikdy nikdo nepoužívá díly z druhovýroby. By mě tedy zajímalo,kdo to kupuje od Pánů zabývajících se prodejem těchto dílů. Osobně se za použití těchto dílů nestydím (i když bych raději použil origo),neboť bude zachráněn další kousek historie a VO TO DE.
Tak těmito slovy se tu začínalo. Není to o tom jak,ale co se kde skrývá,co může být kde, pod čím,atd,atd. Jen si všichni vzpomeňte na svůj první řez flexou do kastle a pak ten údiv,co se skrývá pod odříznutým plechem. Jak jste poprvé objevili že pod záplatou je další záplata a 1 cm kytu na kastli ještě nic neznamená,neboť záhy se objevilo místo s 2ma cm. Cílovou skupinou nejsou borci,kteří mrkem oka poznají kvalitu plechu použitou při opravě a pro něž je záchrana co největší části originální kastle prioritou číslo 1. Jak jsem již psal,mladí,začínající,mohou objevit a zároveň pochopí co,kde a jak. Kam až mohou jít,aniž by se dostali do místa na kastli,kde vlastně nechcou být,atd,atd. Tento brouk mi přišel pro toto vhodný,neboť na přání zákazníka se odkryje mnoho těchto míst. A občas se někteří nevyhnou koupi některého dílu a jeho výměně. Osobně budu rád,když alespoň jednomu člověku budou tyto obrázky jakýmsi návodem,či vodítkem při lokální opravě. Nechci se nikoho dotknout,ale líbí se mi,jak si všichni tahají triko jak nikdy nikdo nepoužívá díly z druhovýroby. By mě tedy zajímalo,kdo to kupuje od Pánů zabývajících se prodejem těchto dílů. Osobně se za použití těchto dílů nestydím (i když bych raději použil origo),neboť bude zachráněn další kousek historie a VO TO DE.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2487
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Renovace bez legrace.
No za mě dobrý. Minimálně pro srovnání a ze "studijních" důvodů. A taky kvůli nadhledu doky 4wd s prezentací něčeho, co se tu bude zřejmě trošku probírat. Rozhodně mám rád originálnějši puzzle z mnoha důvodů, ostatně i doka 4wd to říkal něco podobnýho, ale ne vždy na to přijde řeč. Takže jak řikám, za mě dobrý.
Re: Renovace bez legrace.
Tak to i vnímám a budu rád za každé další fotky i s popisem prací , které zde budeš sdílet za cenu času, který jsi jistě mohl využít i jinak..a třeba i příjemněji. Za mě velké díky a budu se těšit na pokračování. Z.doka 4wd píše:Ne proto,že se chceme chlubit,ale aby si většina z vás udělala obrázek,co se skrývá pod pěkným pozlátkem relativně hezkýho Brouka a hlavně pro začínající Broukaře, aby měli představu,co je většinou čeká dříve či později.
Tak těmito slovy se tu začínalo. Není to o tom jak,ale co se kde skrývá,co může být kde, pod čím,atd,atd. Jen si všichni vzpomeňte na svůj první řez flexou do kastle a pak ten údiv,co se skrývá pod odříznutým plechem. Jak jste poprvé objevili že pod záplatou je další záplata a 1 cm kytu na kastli ještě nic neznamená,neboť záhy se objevilo místo s 2ma cm. Cílovou skupinou nejsou borci,kteří mrkem oka poznají kvalitu plechu použitou při opravě a pro něž je záchrana co největší části originální kastle prioritou číslo 1. Jak jsem již psal,mladí,začínající,mohou objevit a zároveň pochopí co,kde a jak. Kam až mohou jít,aniž by se dostali do místa na kastli,kde vlastně nechcou být,atd,atd. Tento brouk mi přišel pro toto vhodný,neboť na přání zákazníka se odkryje mnoho těchto míst. A občas se někteří nevyhnou koupi některého dílu a jeho výměně. Osobně budu rád,když alespoň jednomu člověku budou tyto obrázky jakýmsi návodem,či vodítkem při lokální opravě. Nechci se nikoho dotknout,ale líbí se mi,jak si všichni tahají triko jak nikdy nikdo nepoužívá díly z druhovýroby. By mě tedy zajímalo,kdo to kupuje od Pánů zabývajících se prodejem těchto dílů. Osobně se za použití těchto dílů nestydím (i když bych raději použil origo),neboť bude zachráněn další kousek historie a VO TO DE.
P.S. a pokud se v čechách odehraje (nebo odehrává) podobná on-line, " ale super hardcore NOS renovace" a někdo se s ní zde bude ochoten pochlubit (třeba i s cenou dílů a jejich dostupnosti), tak mě samozřejmě také zajímá.. ,-)
VW 1200 84´Ostermann speedster
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Renovace bez legrace.
Tady ale přece nejde v první řadĕ o to, jaké jsou ty nové plechy.
Jde o to, že ty původní se vyřezávají po metrech čtverečních. Protože je to pohodlnějsi. Vzdyť je to veterán, proboha. A je to špatný příklad pro spoustu lidí, protože "takhle to dělají profíci".
Jde o to, že ty původní se vyřezávají po metrech čtverečních. Protože je to pohodlnějsi. Vzdyť je to veterán, proboha. A je to špatný příklad pro spoustu lidí, protože "takhle to dělají profíci".
Re: Renovace bez legrace.
viděl jsem nedávno brouka, jehož majitel dal přes půl mega za renovaci právě takovýmto způsobem a přesto, že to mohlo být krásný auto, vznikla z toho nablýskaná historicky zbastlená tuctovka s mizivou hodnotou. neřikám nic, každý podle svého, jen se v tom snažím najít nějaký smysl.
VW Brouk 1971 1.3L, pastel white/dogtooth blue
https://tosvobuba.wordpress.com
https://tosvobuba.wordpress.com
Re: Renovace bez legrace.
Co tady blbnete, vždyť je to spotřebka, auto pro radost. Pořád o 100% lepší, než aby to skončilo v lisu. A vůbec - investice do masivní opravy 1303 v době, kdy se dají zdravý původní kusy pořád vylovit za rozumno, je obdivuhodná.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Renovace bez legrace.
Ať ti nějakej dobroděj vevaři místo drobnejch oprav celej podběh, nebo rovnou celej čtvrtpanel, ať to stojí za to!
Re: Renovace bez legrace.
Napadla mě jiná varianta. Dát záplatu a pak teda panel vykuchat, doladit ze všech stran, dá se to udělat, že záplata nebude poznat, a nasadit zpátky. Práce jenom o málo víc a auto bude skoro původní a dutiny dokonale ošetřený.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Renovace bez legrace.
souhlasím s Pětišroubem, až teda na detail, že to není 1303, ale broukPětišroub píše:Co tady blbnete, vždyť je to spotřebka, auto pro radost. Pořád o 100% lepší, než aby to skončilo v lisu. A vůbec - investice do masivní opravy 1303 v době, kdy se dají zdravý původní kusy pořád vylovit za rozumno, je obdivuhodná.
Jistě, že by šlo k renovaci přistoupit i jinak (a věřím, že o to by kluci dovedli, pracují pečlivě), nebo by to šlo někomu nadělit s příplatkem za patinu a drandit, dokud z toho nevypadne řidič podlahou na silnici .... ale .... znovu si přečtěte, že to opravují podle zadání majitele a to je svatý, i kdyby z toho chtěl udělat řezanku a polít jí fialovou metalízou.
A pokud ani to nezabere, tak si zopakujte zásadní Lišákovo hlášku:
Je to jejich auto, ať si s ním dělají co chtějí.
Re: Renovace bez legrace.
Díky, oprava, myslel jsem brouka obecně z konce 60 a 70. let
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Renovace bez legrace.
Óóó,jsem dojat. Mám radost jak z pozitivních reakcí,tak i z těch, co stojí za zamyšlení. Budu se tedy znovu opakovat,Brouk není náš,majitel to tak chce,tak to tak bude mít. Dodal si svoje díly (plechy) tak je korektní mu je tam,dle jeho přání naskládat i když je to trošku jebačka. A ještě maličkost,NEJSEM PROFÍK. Nikdy jsem se za něj nepovažoval a považovat nebudu. A pod to se klidně podepíšu. Profíci jsou jiní páni,já jsem jen pouhý přicmrndávač. S Ugem jsme jak zedníci na stavbě. On je pan mistr a já jen helfr. On spravuje Poršáky a já jen Broučáky. A umí i cínovat a pěkně zpívá,je hodně šikovnej,ale taky si nemyslí že je klempířský GURU (ale tak trošku si myslí,že je takovej malej Guruček ). A jinak k těm plechům,kvalita nic moc,tedy více nic než moc. A původní stav??? Pokusím se vyfotit porakouskyopravený kousky a kusy. Předek přivařený k podlaze,pravý práh jakbysmet a oba zadky taktéž. Okolo matek na podbězích tak řídký plech,že by přes něj šel přecedit čaj. Navíc dostal prdu na levý přední roh a po odpreparování podběhu a předního čela se to celé vrátilo o cca 2cm. Takže možná lepší to trošku kuchnout,než hodně kytnout.
Re: Renovace bez legrace.
Tak sokolíci,opět je tu pár obrázků. A docela se těším na ty kecy o čtvrtpanelech a tak podobně. Znovu to opakuji a opakovat budu,zákazník to tak chce,díly si dodal,proto to tak má. Byl se podívat osobně,poslali se mu fotky a neměl výhrady (snad jen k tomu,že vázne termín). Ale nic se nemá uspěchat. Takže zase ta příprava.
Re: Renovace bez legrace.
Tak trošku nepasoval zadní levý podběh (jiný rádius a hloubka prolisování),pravý jakbysmet. Takže všehno ven a doladit. Mezera (cca 1cm) mezi podběhem a dnem toho malýho úložnýho prostoru vidna na prvním obrázku. Po úpravě to sedlo (ale byl to boj) obrázek další.
Re: Renovace bez legrace.
Jo a předek je již nahrubo hotov,zbývá doladit pár věcí.
Re: Renovace bez legrace.
No a opět nás navštívil nějaký příbuzný,ale moc se neohřál. Akorát nevěřím Ugovi,že je to Porsche. Má to divný nápisy a ten podpis na víčku nádrže ???? No nevím.
Re: Renovace bez legrace.
Pan UGO si našel nové zaměstnání,takové sedavé. Stal se totiž oficiálním zkoušečem různých židliček,stoliček,sesliček a jiných zařízení pro sedací polohu. A mě se nejvíc líbí,jak do toho motoru čučí. Jak chudej študent do dámskýho přirození.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace bez legrace.
Velice rád nakupuji z takovýchto renovací plechy, škoda že neděláte něco staršího. Naposledy jsem vysápnul podlahy na standard brezela. Až na pár direk byly netknutý. Pán měl radost a já také. A tak to má být
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912