Faltak

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: Faltak

Příspěvek od Petr914 »

...příště si vem čoveče fen na vlasy...a libovolný místo s ním libovolně nahřej...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19857
Registrován: 02 led 2003

Re: Faltak

Příspěvek od Pětišroub »

u Samova mazlika jsme to zasklívali ve dvou...rozhodně doporučuju se do toho nepouštět sólo
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15174
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Faltak

Příspěvek od Sam »

Pětišroub píše:u Samova mazlika jsme to zasklívali ve dvou...rozhodně doporučuju se do toho nepouštět sólo
Od té doby se mnoho změnilo. Zasklívám si již sám. Dá se to. Ale na poprvé doporučuji nějakého pohůnka na pomoc.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

simak
leštič starých součástek
Příspěvky: 926
Registrován: 20 říj 2003
Bydliště: asinus mundi

Re: Faltak

Příspěvek od simak »

Máš tip na někoho konkrétního? Ideálně z Barrandova :) Nemusí být chytrý, stačí, když bude držet.
nasávač

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Faltak

Příspěvek od lišák »

simak píše:Nemusí být chytrý, stačí, když bude držet.
Jak říkám s oblibou já "potřebuju jednoho blbýho a silnýho" :lol: .
Každý celek se skládá z detailů.

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: Faltak

Příspěvek od Andy »

Tady panove chodite po velmi tenkem lede a koledujete si o vagon podlouhleho exotickeho ovoce, nadosmrti :mrgreen:

simak
leštič starých součástek
Příspěvky: 926
Registrován: 20 říj 2003
Bydliště: asinus mundi

Re: Faltak

Příspěvek od simak »

aby to nevypadalo, že nic nedělám. Tak dneska se mi poved pořádnej skok .. zpět. Topníky, který jsem před mnoha měsíci odrezil, natřel a vypálil, jsem se chystal sesadit a osadit a ty bestie se přes zimu začaly nevděčně loupat. Mrchy. Teď si je můžu tak akorát zasadit. Takže jsem nasadil kartáč a dal si asi tak roční deja vu.
(pro nefrancouzštináře: "Dežo, zas vy?")
Podobně to dopadlo s převodkou řízení, která byla před zimou obroušená (to mi jde), natřená (to už míň) a naplněná olejem (pobryndal jsem se jen trochu). Teď je částečně oloupaná a bez oleje, teče gufero, teda spíš obě.
Vůbec je to v takovým loupacím stavu, podlahy, které byly před lety (tak 5?) vyvařené a našoupované jsou hádejte co? No jesně, zrezlé a oloupané.
Kuláky na řízení? Zarezlé.
Teď už jen čekám, kdy zreznou pneumatiky a skla.
Celkem se drží věci z hliníku, ten nerezne, jen oxiduje.
No a vlastně ještě látkový věci, ty jsou taky bez vady, když pominu plíseň.
Takže jsem s plísní na rtech a lupama ve vlasech, tedy na pleši, zavřel garáž a v zapadajícím slunci se odebral do hospody. Jo, po pořádný práci je pořádná žízeň.
nasávač

Uživatelský avatar
hydraulik
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2176
Registrován: 30 kvě 2005
Bydliště: Třinec

Re: Faltak

Příspěvek od hydraulik »

To musí býti radost tuze veliká..

Máš odstrašující foto ?
Postoupil jsem do vyššího levelu....

Uživatelský avatar
bubák
ex bubak007
Příspěvky: 2866
Registrován: 03 srp 2006

Re: Faltak

Příspěvek od bubák »

mám rád tvůj černý humor
beztak nám tu maluješ čerta na zeď (neboj, taky se oloupe)
pan chytrej

Obrázek

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5879
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: Faltak

Příspěvek od pulenejksicht »

máš můj velkej obdiv jak si to umíš vychutnat :wink:

hlavně nespěchej .. až to bude hotový bude to nejen v tomhle topiku nuda ..šeď ..

i když lak se začne stejně za pár let loupat ..takže vlastně neverending story :wink:
jdeme frflat na flat ...

simak
leštič starých součástek
Příspěvky: 926
Registrován: 20 říj 2003
Bydliště: asinus mundi

Re: Faltak

Příspěvek od simak »

jo, plácam se v tom dobře. takovej věčnej amatér.
fotky pro dokreslení situace zde
ale třeba jednou, někdy za dlouho .. to zdědí děti a budou si mít s čím hrát.
Zatím se v tom moc nevidí, zvědaví jsou, to jo, ale silně u nich převládá rozborka nad sborkou.
A tady právě sázím na ten čas :)
nasávač

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19857
Registrován: 02 led 2003

Re: Faltak

Příspěvek od Pětišroub »

jen tak ze zájmu - šopovalo se zinkem..a základovka byla nějaká použitá?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13940
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Faltak

Příspěvek od Herbie »

No pěkný :(

Někde nastala evidentně chyba.
Já mám podvozek natřenej cca 3 roky, možná i dýl
stojí venku, jen je pod strechou
a žádný loupání nepozoruju.

Je fakt že jsem nic nešopoval a misto toho použil svůj oblíbený penetrátor Rust Oleum
... a vůbec !

Uživatelský avatar
loufes
Internetový troll fauwer,loufes..
Příspěvky: 958
Registrován: 25 čer 2010
Bydliště: Hlinsko v čechách.

Re: Faltak

Příspěvek od loufes »

simak píše:aby to nevypadalo, že nic nedělám. Tak dneska se mi poved pořádnej skok .. zpět. Topníky, který jsem před mnoha měsíci odrezil, natřel a vypálil, jsem se chystal sesadit a osadit a ty bestie se přes zimu začaly nevděčně loupat. Mrchy. Teď si je můžu tak akorát zasadit. Takže jsem nasadil kartáč a dal si asi tak roční deja vu.
(pro nefrancouzštináře: "Dežo, zas vy?")
Podobně to dopadlo s převodkou řízení, která byla před zimou obroušená (to mi jde), natřená (to už míň) a naplněná olejem (pobryndal jsem se jen trochu). Teď je částečně oloupaná a bez oleje, teče gufero, teda spíš obě.
Vůbec je to v takovým loupacím stavu, podlahy, které byly před lety (tak 5?) vyvařené a našoupované jsou hádejte co? No jesně, zrezlé a oloupané.
Kuláky na řízení? Zarezlé.
Teď už jen čekám, kdy zreznou pneumatiky a skla.
Celkem se drží věci z hliníku, ten nerezne, jen oxiduje.
No a vlastně ještě látkový věci, ty jsou taky bez vady, když pominu plíseň.
Takže jsem s plísní na rtech a lupama ve vlasech, tedy na pleši, zavřel garáž a v zapadajícím slunci se odebral do hospody. Jo, po pořádný práci je pořádná žízeň.
To není možný,že by ta podlaha takhle zrezla,neskladoval jsi tu placku někde,na nějakým hodně vlhkým místě?
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde :wink:

simak
leštič starých součástek
Příspěvky: 926
Registrován: 20 říj 2003
Bydliště: asinus mundi

Re: Faltak

Příspěvek od simak »

je to už pár let, ale žiju v domnění, že se šopovalo hliníkem (než se odstěhoval) a základovka byl synorex (dokud ho nezakázali). Ale je to taky možná jen moje představa.
Podvozek byl, a teď budu kurva kousavej, v odborné péči nejmenované dílny na staré vw. Tedy ano, nezakrytý na dešti. A když zakrytý, tak mizerně. Stojí tam voda, tak vrtneme díry, ať odteče, co?
Samozřejmě si za to můžu sám, jako za všechno ostatní. Za ty zašantročený díly, prasklý přední sklo, nekonečnej termín , rozpočet mezigalaktický rakety atd.
Ale to si jenom tak brečim do kapsy, nahlas bych to nikdy neřek.
nasávač

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5879
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: Faltak

Příspěvek od pulenejksicht »

nezoufej , pořídil sis hračku na cestu každodenní šedí ..tak si hraj :wink:
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15174
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Faltak

Příspěvek od Sam »

simak píše:aby to nevypadalo, že nic nedělám. Tak dneska se mi poved pořádnej skok .. zpět. Topníky, který jsem před mnoha měsíci odrezil, natřel a vypálil, jsem se chystal sesadit a osadit a ty bestie se přes zimu začaly nevděčně loupat. Mrchy. Teď si je můžu tak akorát zasadit. Takže jsem nasadil kartáč a dal si asi tak roční deja vu.
Topníky dle fotek vypadají pěkně. Tedy pokud to není stav těsně po laku.
simak píše: Podobně to dopadlo s převodkou řízení, která byla před zimou obroušená (to mi jde), natřená (to už míň) a naplněná olejem (pobryndal jsem se jen trochu). Teď je částečně oloupaná a bez oleje, teče gufero, teda spíš obě.
Gufero by jsi tam měl mít jen jedno a snad by to nemělo být ani gufero ale spíš manžeta (aspoň na brezelovi jsem ji měl). Dával jsi ji novou ?
A co hřídel ? Zaleštil jsi ji a případnou drážku od gufera opravil (tvrdochrom)? Také jsem viděl, že jsi měnil svorníky převodky. Minimálně jeden svorník zasahuje do rezervoáru s olejem. Je tedy nezbytné tento spoj zalepit např. teflonem.(v originále lepeno známým karamelem na těsnění bloku motoru)
Na hřídeli k volantové tyči je jen filcový kroužek na nečistoty. Hřídel směřuje šikmo vzhůru a tak nebyl důvod toto místo těsnit. Olej se dával až po osazení převodky.
simak píše: Vůbec je to v takovým loupacím stavu, podlahy, které byly před lety (tak 5?) vyvařené a našoupované jsou hádejte co? No jesně, zrezlé a oloupané.
Kuláky na řízení? Zarezlé.
Ta podlaha je ale opravdu smutná. Šopování sem rozhodně nepatří. Má tendenci se časem loupat. To jsi ale již poznal sám. Dlouhý čas na dešti u
Endla na dvorku tomu také nepřidalo. Díry v podlaze mají být dvě a to v místě pod baterkou. Jinde ne.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

simak
leštič starých součástek
Příspěvky: 926
Registrován: 20 říj 2003
Bydliště: asinus mundi

Re: Faltak

Příspěvek od simak »

tak jsem se v tom zase šťoural. V převodce je opravdu dole gufero a nahoře těsnící kroužek.
Pokračuje vypalování barvy na topníkách. Je to taková přetahovaná, natřu-vypálím-oloupe se. Oškrábu-natřu-vypálím-oloupe se kus vedle.
Běží páté kolo a je to skoro plichta, loupání mírně vede, má lepší morál.
A ještě takový malý postřeh z procesu. Při zápasu s převodkou, ze které sice teče olej, ale pořád ho tam zbylo dost, aby polil stůl, podlahu, kalhoty a zasvinil rukavice jsem si vzpomněl na fotoseriály tady na foru. Nedokážu si představit, třímaje v obou rukou kluzkou změt obsahu převodky, ponk zasviněný a plný vercajku, jak beru foťák a cvakám úhledné snímky celého procesu krok za krokem. Buď má dotyčný (ano Lišáku, myslím hlavně Tebe) za zády trpělivého fotografa, což při množství fotek a rozsahu prací asi není správná varianta, nebo prostě každou chvíli se vším sekne, jde si umýt ruce, udělá fotku a pokračuje. To asi taky nebude ono. Nebo to prostě dělá jinak, má na stole pořádek, není prase a přemejšlí u toho. Takže dnešní poučení je, že není důležitý jen výsledek, ale i způsob jeho dosažení. A ono to velmi pravděpodobně spolu souvisí. Příště tedy do garáže s vyčištěnýma zubama, čistýma fuseklema a musí to jít samo.
nasávač

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4674
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: Faltak

Příspěvek od prak »

Když na tebe někdo zazvoní, že chce filtr na stodvacítku, musíš okamžitě do krámu. No a po návratu k ponku to vyfotíš :wink:
Ty to máš blbý, že z lešení je to do dílny daleko :twisted:
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Faltak

Příspěvek od lišák »

simak píše:... má na stole pořádek, není prase a přemejšlí u toho.
Pořádek na stole je pro blbce, inteligent se vyzná i v tom bordelu co v pozadí u mě často vidíte. Ale máš pravdu, nejsem prase, ale Liška :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Odpovědět