Faltak
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Faltak
na první pohled dobrý, nic co by tam bylo navíc oproti roku 1954 tam není
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Faltak
https://auto.bazos.cz/inzerat/92198825/ ... elisti.php
Simi to je to co hledas!
Simi to je to co hledas!
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Faltak
uáááá, dobré ráno! už je to hotový? née, eště né. a bude to? ale jo, jednou snad jo.
a děje se něco? tak trochu. ale teda jde to ztuha. bystré oko vidí na svém místě brzdový válec i tyčku řízení, ale..
tyčka není nastavená, lempl líná si našel až večer, na kolik se nastavuje to, jak se to sakra jmenuje, souběh?
kuláky jsou asi po smrti, ale jsou alepsoň nějaký a to se počítá
mezi brzdovým válcem a kolama chybí trubičky, nějaký se sice povalujou po podlaze, ale kdo by se s nima sbíral, třeba se vyvrbí nový.
voni se teda úplně samy nevyvrbí, lempl je bude muset naohybat (tvl, to bude porod) a zapertlovat (úplný sci-fi), ale ta myšlenka žije.
plán byl letos na jaře, ano, to je to, co teď probíhá, "rozhejbat placku". nějak se mi ale přesypaly písmenka a vychází z toho "rozjebat placku".
taky dobře. no nic, pořadí je jasný: 1. řízení, 2. brzdy, 3. ty další věci.
konec hlášení, dobrou noc.
a děje se něco? tak trochu. ale teda jde to ztuha. bystré oko vidí na svém místě brzdový válec i tyčku řízení, ale..
tyčka není nastavená, lempl líná si našel až večer, na kolik se nastavuje to, jak se to sakra jmenuje, souběh?
kuláky jsou asi po smrti, ale jsou alepsoň nějaký a to se počítá
mezi brzdovým válcem a kolama chybí trubičky, nějaký se sice povalujou po podlaze, ale kdo by se s nima sbíral, třeba se vyvrbí nový.
voni se teda úplně samy nevyvrbí, lempl je bude muset naohybat (tvl, to bude porod) a zapertlovat (úplný sci-fi), ale ta myšlenka žije.
plán byl letos na jaře, ano, to je to, co teď probíhá, "rozhejbat placku". nějak se mi ale přesypaly písmenka a vychází z toho "rozjebat placku".
taky dobře. no nic, pořadí je jasný: 1. řízení, 2. brzdy, 3. ty další věci.
konec hlášení, dobrou noc.
nasávač
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5895
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Faltak
šel bys do toho znova kdybys tušil že po uplynutí 3. pětiletek se furt nesvezeš ?
jinak přeju mnoho zdaru to dotahnout a stihnout vojezdit
sranda musí bejt tak piš ..
jinak přeju mnoho zdaru to dotahnout a stihnout vojezdit
sranda musí bejt tak piš ..
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Faltak
Já si myslím, že Šimák to nemá na to aby s tím jezdil a kempoval v tom jako jiní
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Faltak
1/2: nešel, našetřil bych, nebo si pučil a pořídil něco v původním stavu. Klidně bych slevil z ovála i faltdachu a šel do pěknýho, zachovalýho dědka. Takovýho toho nezbastlenýho, původního, neshnilýho, s lehkou patinkou, kompletního, vždyť víš jak Ale to se nepočítá, je to tak, jak to je. Pomalu se prokousávám maratonem záludností a na konci bude v lepším případě vocucanej bonbón. Třeba se někdo poučí, spíš ale ne.
Sam: to fakt ne, na ježdění to není spíš je to na náhodný, nesystematický prznění. Znova a znova se přesvědčuju, jak jsem levej a dělám věci komplikovaně. Ale třeba jednou, snad..
Sam: to fakt ne, na ježdění to není spíš je to na náhodný, nesystematický prznění. Znova a znova se přesvědčuju, jak jsem levej a dělám věci komplikovaně. Ale třeba jednou, snad..
nasávač
Re: Faltak
zavrčel, dneska na mě zavrčel. motor. sice ne moc dlouze a musel jsem ho držet fest pod plynem, k tomu smrděl jak ropnej vrt a plival saze, ale běžel.
stalo se to teda jednou z mnoha pokusů a už se to nepovedlo zopakovat, chcal z toho olej s benzínem odevšad, jak to bylo uchlastaný, chrchlal na dva válce, ale zatraceně běžel!
kompresi má asi jako důchodce erekci, spojka vystavuje blbě a startuju to šroubovákem na hulváta na startéru, celkově to tak nějak ladí ke zbytku.
Cívka je napojená přímo z dynama kroucenou dvoulinkou a čerpadlo si cucá z kanystru benzín do sekačky.
Mě tak napadá, neměla by se přidat náhrada olova?
Chtěl jsem pořídit video, ale nejsem chobotnice. Startovat, držet plyn, spojku a k tomu něco rozumnýho natočit prostě neumim.
stalo se to teda jednou z mnoha pokusů a už se to nepovedlo zopakovat, chcal z toho olej s benzínem odevšad, jak to bylo uchlastaný, chrchlal na dva válce, ale zatraceně běžel!
kompresi má asi jako důchodce erekci, spojka vystavuje blbě a startuju to šroubovákem na hulváta na startéru, celkově to tak nějak ladí ke zbytku.
Cívka je napojená přímo z dynama kroucenou dvoulinkou a čerpadlo si cucá z kanystru benzín do sekačky.
Mě tak napadá, neměla by se přidat náhrada olova?
Chtěl jsem pořídit video, ale nejsem chobotnice. Startovat, držet plyn, spojku a k tomu něco rozumnýho natočit prostě neumim.
nasávač
Re: Faltak
tak už startuje celkem ochotně
https://photos.app.goo.gl/S5pBWaAaRUHRi33T7
pár vad to ale má. Z čidla voleje teče volej, ale jakože hodně.
Z ventilovejch vík taky kape, ale decentně.
Spojka vystavuje hodně dole, až se bojim, že nebude stačit závit na lanku.
Kola se točí i na neutrál. To je asi normální, ale vysvětlit si to nedovedu.
https://photos.app.goo.gl/S5pBWaAaRUHRi33T7
pár vad to ale má. Z čidla voleje teče volej, ale jakože hodně.
Z ventilovejch vík taky kape, ale decentně.
Spojka vystavuje hodně dole, až se bojim, že nebude stačit závit na lanku.
Kola se točí i na neutrál. To je asi normální, ale vysvětlit si to nedovedu.
nasávač
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2566
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Faltak
Toje snadný i na netrál jsou některý kola v převodovce furt spolu ve styku přes zuby jen se v nich protáčí hřídel. A jelikož i přes olejovou náplň nějaký to tření zbyde tak se kola pomalu otáčí. Ovšem žádnou sílu nemají když se kola dotkneš rukou točit se přestane. Jen veeeelmi zobečněný vysvětlení.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Faltak
Kdyby stálo auto na zemi tak se otáčet nebudou, jsou jenom unášená olejem.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Faltak
A to je duvod proc u starych aut vyslapavat spojku v zime, starter byl slabsi, olej hustejsi a i tahle miziva sila dokazala zabranit dosahnuti otacek k nastartovani. Nebo ze by tak miziva za tech podminek nebyla?
Taky by to mohl byt zjednodusene hydrodynamicky menic, tedy jeho princip...vzdalene.
Taky by to mohl byt zjednodusene hydrodynamicky menic, tedy jeho princip...vzdalene.
Brouk ´77
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Faltak
No, toto je sporné, tření spojkového ložiska také není zanedbatelné a pokles otáček při sešlápnutí spojky je znatelný.Kounect píše: ↑08 čer 2020A to je duvod proc u starych aut vyslapavat spojku v zime, starter byl slabsi, olej hustejsi a i tahle miziva sila dokazala zabranit dosahnuti otacek k nastartovani. Nebo ze by tak miziva za tech podminek nebyla?
Taky by to mohl byt zjednodusene hydrodynamicky menic, tedy jeho princip...vzdalene.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Faltak
Ale ty tam nemáš ložisko, ale nějaký pertinax .Sam píše: ↑08 čer 2020No, toto je sporné, tření spojkového ložiska také není zanedbatelné a pokles otáček při sešlápnutí spojky je znatelný.Kounect píše: ↑08 čer 2020A to je duvod proc u starych aut vyslapavat spojku v zime, starter byl slabsi, olej hustejsi a i tahle miziva sila dokazala zabranit dosahnuti otacek k nastartovani. Nebo ze by tak miziva za tech podminek nebyla?
Taky by to mohl byt zjednodusene hydrodynamicky menic, tedy jeho princip...vzdalene.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Faltak
Bavíme se o starých autech, ne ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Faltak
Ja to myslel tak, ze do zigula, kdyz se dal ten spravny, spravny v uvozovkach, prevodovy olej, tak to starter neutocil, po vyslapnuti spojky se to jakztakz dalo, na sytic, byt by si clovek rekl, ze to jsou dost vysoke otacky to po pusteni spojky znovu zdechlo. Parametrem pro odjezd byl cas, kdy od motoru dochazelo k prohrati - opet v uvozovkach - prevodovky, resp. oleje a k tomuto paranormalnimu jevu uz nedochazelo. Skodilky mohly mit ten samy problem, pokud si dobre vzpominam, tak jsem to zobecnel i na Vw. Snad spravne, toliko k vysvetleni.
Brouk ´77
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Faltak
Schredingeruv klakson opraven a naladen na zakladni ton. Drobne korekce si udelas az ve voze aby ti zvucel dle tveho ucha. Nakonec mne to stalo take tu hodinu a pul jako puleneho
Pardon za video na vysku. Drzet dva kontakty k tomu klakson a telefon chce holt cvik ktery nemam. Hlavne jsem to tocil pro ten zvuk.
Pardon za video na vysku. Drzet dva kontakty k tomu klakson a telefon chce holt cvik ktery nemam. Hlavne jsem to tocil pro ten zvuk.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912