P912/1965

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8998
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: P912/1965

Příspěvek od yahoďák »

Sam píše:
30 led 2025
... Práce na dílně osvobozuje....
hm, to už jsem někde četl :-k
Obrázek

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15922
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od Sam »

yahoďák píše:
31 led 2025
Sam píše:
30 led 2025
... Práce na dílně osvobozuje....
hm, to už jsem někde četl :-k
Tak to ani nebudu zminovat ze prave shanim nove lágry. :shock:
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15922
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od Sam »

May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4959
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od SO 545 »

Kdesi som cital ze vyvazenie sa rozhodi aj pri samotnom bruseni klukovky.
A vraj obcas o dost.

Ale pekne ides.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15922
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od Sam »

Tak pokud se berou i ojniční, tak bych tomu i věřil. Nechávám si vážit každý motor, je to takový rituál, cesta tam, pak utratit nějaký čas ve Frýdlantu nebo v Jizerkách a pak zase zpět do dílny.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 6043
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: P912/1965

Příspěvek od pulenejksicht »

Hezky pekne , tenhle vecernicek by mohli vysilat casteji :wink:
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15922
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od Sam »

Tak speciálně pro Půlenýho tu mám pokračování večerníčku. Předem se omlouvám, je to poněkud delší a odporuje to poučce vyčerpat téma a nikoliv posluchače. Tak možno zkouknout třeba jen obrázky.
https://www.samsgarage.org/projects/por ... epase-hlav
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 6043
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: P912/1965

Příspěvek od pulenejksicht »

Same Ty si silenec ..mysleno v dobrem samo
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2763
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od martin_100 »

Hele neznat Sama osobně tak podle jeho vláken a webu bych si ho představoval jako profesora Orfanika z Čortova hradu v Karpatech.
7240627.jpg

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15922
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od Sam »

„Karbonizujte koksohydráty!”
„Termujte nukleáry!”
„Akcelerujte moderáty!”
„Ohřejte mi párek!”


A teď vážně. Krom komplikace s ventily pod úhlem tam není nic, co by se běžně nedělalo na VW motorech.
Popojeden s ojnicema, viz https://www.samsgarage.org/projects/por ... vani-ojnic
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2763
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od martin_100 »

To je nádherná práce ta motorařina.
To bych asi neuměl, nevěděl a ani nemam vybavení. Takový věci nám na učňáku ukazovali jen na obrazkách a letem světem. Už před těma 20++ lety z nách vychováli měniče a ne automechaniky.
O to víc mě tvoje práce fascinuje =D> =D> =D>

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2845
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: P912/1965

Příspěvek od Pekař z Boščehrada »

No je to nádhera a fajnová pastva pro oči!!! Obzvlástě třeba v kombinaci se mnou, kterej to za pochodu lepí a občas opravuje na silnici :D Prostě jsem pyšný na to, že profesora Sama z Hradu v Karpatech osobně znám! A teprv až to budu všechno vypravět vnoučatům =D>

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 14039
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: P912/1965

Příspěvek od Herbie »

mě teda zaujalo spíš to druhý modrý auto v pozadí :)
to mi nějak uteklo žes rozšířil sbírku
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2845
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: P912/1965

Příspěvek od Pekař z Boščehrada »

Herbie píše:
16 bře 2025
mě teda zaujalo spíš to druhý modrý auto v pozadí :)
to mi nějak uteklo žes rozšířil sbírku
To už je dávná historie :wink:

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15922
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od Sam »

Herbie píše:
16 bře 2025
mě teda zaujalo spíš to druhý modrý auto v pozadí :)
to mi nějak uteklo žes rozšířil sbírku
To modrý je přece 912 o které je toto téma. Myslíš asi to šedé. To je 356/60 a ta teprve na svou slávu čeká. Mají stejné motory, tak byla úvaha udělat oba motory najednou ale naštěstí jsem to vyhodnotil jako hloupost.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7443
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: P912/1965

Příspěvek od udeeska »

Jestli sám Sam potřebuje,tak mu to dám, mě to na nic nepasuje 🤭
Přílohy
IMG_20250330_183418.jpg
IMG_20250330_183433.jpg
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15922
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od Sam »

Děkuji mnohokrát dám ho na čestné místo pod víčko rozdělovače a budu tě všude jen chválit. =D>
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19960
Registrován: 02 led 2003

Re: P912/1965

Příspěvek od Pětišroub »

Volně si vzpomínám, že kladívka pro Porsche rozdělovače mají stejné výrobní rozměry jako kladívka VW, ale o něco silnější přítlačnou planžetu/pružinu
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15922
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od Sam »

... zejména z důvodů vyšších otáček motoru. V sérii má 5500 rpm a tuningáři jdou ještě dál.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15922
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od Sam »

https://www.samsgarage.org/projects/por ... ova-hridel
Další pokračování z práce na motoru.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Odpovědět