P912/1965

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15922
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od Sam »

Vběhl mi do dílny šotek a schoval mi jeden šroub vahadel.
M10, délka 45mm, pevnostní, ale hlavu má jen na 15mm klíč.
Nemáte někdo takovýto šroub ? Nebo kde koupit M10 na tento menší klíč ?
Přílohy
IMG_1826.JPEG
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
m.k.
Příspěvky: 205
Registrován: 20 kvě 2009

Re: P912/1965

Příspěvek od m.k. »

a co šrouby na víka ložiska zadního kola IRS, tuším také M10 45mm na 15-ku:
Ty se dají normálně koupit, ale pevnost jen 8.8

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15922
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od Sam »

Pevnost 8.8 stačí.
Aha, zajímavý detail. V tom případě sháním jeden šroub značky Kamax na IRS
Starší, ale to si už opravdu vymýšlím :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15922
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od Sam »

Už to pomalu roste.
Přílohy
IMG_2007.jpeg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Samba
inzertní poeta
Příspěvky: 6570
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Kladno

Re: P912/1965

Příspěvek od Samba »

to co roste zatím byt také velice impozantní..

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15922
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od Sam »

Ten má čas. Stejný motor ale v detailech vlastně jiný.
Přílohy
IMG_2009.jpeg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15922
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od Sam »

Tak další dílek do skládačky, výfuk Leistritz. Někdo zřejmě tunil a vyhodil tento, ne zcela zničený originál tlumič. Na tutu příležitost jsem čekal. :D Mám rád sérii a sériový zvuk.
Přílohy
IMG_2015.JPEG
IMG_2014.JPEG
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
mhepp
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 348
Registrován: 25 zář 2007
Bydliště: Předklášteří / Brno

Re: P912/1965

Příspěvek od mhepp »

Hezký úlovek...

Popravdě řečeno, zajímal by mne tvé vysvětlení co znamená „ne zcela zničený“, jelikož tento kousek vypadá snad lépe, než to, co koupíš jako zcela nové. Kupoval jsem před nějakým tím rokem tlumič na T3 a to, co dorazilo bylo v horším stavu než to, co je na fotkách. Prodavač to samozřejmě posílal zpátky a ani mi ho nechtěl ukazovat, ale toto proti tomu vypadá jako vyloženě voňafka. Ten tlumič je v nálezovém stavu? Nevypadá, že bys ho opravoval...
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15922
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od Sam »

Jasné, je to moc pěkný kousek. Není to NOS ale zase není tak zmaštěný a dobitý jako jiné použité tlumiče. Je jen opískovaný a natřený, nebude se vařit a krom koncovek tam není nic dodělávané. Má i originál azbestovou uteplivku. Oproti replikám je zlatý. Barvu na něm nechám, poladím jen ty koncovky a půjde na motor. Takto jsem ho už koupil.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15922
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od Sam »

Pokračování příběhu pro páteční líné odpoledne.

https://www.samsgarage.org/projects/por ... r-skladani
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2845
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: P912/1965

Příspěvek od Pekař z Boščehrada »

Sam píše:
13 čer 2025
Pokračování příběhu pro páteční líné odpoledne.

https://www.samsgarage.org/projects/por ... r-skladani
Nádhera!!!!

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2763
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od martin_100 »

Krása střidá nádheru! =D>
Zvídavý dotaz: Proč VW používalo na bloky magnézium a Porsche hliník? Magnézium bylo levnější nebo je hliník lehčí?

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15922
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od Sam »

Ono tedy i VW používalo hliník ale jen krátkou dobu po válce. I tyto bloky jsou nezdravě zdravé na klice.

Magnésium je výrazně lehčí, jsou to vyšší jednotky kg na jeden blok. Hlavním důvodem ale bylo dle mého snazší obrábění. Zmiňuje se o tom vw literatura. Pak už jsou jen nevýhody. Ale jsou to nevýhody z pohledu 50+ let.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

klic
Příspěvky: 177
Registrován: 03 črc 2008
Bydliště: Praha 6

Re: P912/1965

Příspěvek od klic »

911 série F a G s obsahem 2,0, 2,2, 2,4 a 2,7 měla taky bloky z magnézia a dokonce se dají jako nové zase koupit.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15922
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od Sam »

Předběhnu krapet v čase. Hlavně to složit zpět. Zlatá fitinka nebo 26VFI.
Přílohy
IMG_2069.jpeg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19960
Registrován: 02 led 2003

Re: P912/1965

Příspěvek od Pětišroub »

já když to vidím, tak jsem si vzpomněl na tohle:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15922
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: P912/1965

Příspěvek od Sam »

Kapačky necháme jiným ekšpertům. Dnes něco letního skládání.

Už to vypadá jako motor, detaily zde https://www.samsgarage.org/projects/por ... skladani-2

Obrázek
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Odpovědět