Stránka 1 z 2
Faltdach 1962 ........ (prodano)
Napsal: 12 dub 2005
od Marek
Napsal: 13 dub 2005
od Marek
Ále, nebylo to zlý...
Napsal: 13 dub 2005
od Herbie
jojo, auto je moc pekny
je to sice trosku chudinka vosuntelej, ale pohromade drzi
je videt ze o nej bylo celkem dobre postarano
koroze karoserie je tak nejak normalni jako u vsech ostatnich
motor je tam evidentne davanej "novej" resp jinej
a bezi taky hezky kultivovane
Napsal: 14 dub 2005
od axoun
Jo už jsem ho viděl i na vlastní bulvy. Moc pěknej, i když omšelej. Nejhezší je na něm bambus polička, ta je luxusní.
Napsal: 23 lis 2005
od Marek
Tak ať mi to tu nechcípne. Podzim: vyklizení garáže, díky Vaahovi a Herbiemu...
A zima bude ve znamení shromažďování dílů...
Napsal: 23 lis 2005
od Petr914
Jenom bych hodil předek dolu.Zbytek bych zachoval!!!
Napsal: 24 lis 2005
od Petr914
Abych to nemusel dlouho okecávat.
Tohle si představim pod pojmem
Brouk:
1964
1960
Napsal: 22 zář 2006
od Marek
Napsal: 25 zář 2006
od Herbie
onehda sem ho potkal,
no proste je z toho najednou auto
Napsal: 26 zář 2006
od yahoďák
hmmm, Empi Sprintstar ráfky
působivě nafocený působivý kousek
Napsal: 26 zář 2006
od Herbie
tak jeste tu 53 na bok a je to
Napsal: 26 zář 2006
od SO 545
Korozia má jednu dobrú vlastnosť /po čase odpadne sama/.
Napsal: 28 bře 2007
od Marek
Přátelé, potřeboval bych pomoci. Na vet. testaci žádá se:
1) zatížení střechy
2) zatížení nápravy přední
3) zatížení nápravy zadní
víte to někdo?
Napsal: 28 bře 2007
od Petr914
...2 & 3 bys měl mít na homologačním štítku a střecha bejvá většinou 50 kg...ale s tim někdo určitě poradí...
...Achslast vorn...zatížení předku...Achslast Hinten...zatížení zadku...
...tohle je ale ilustrační...je to z Porsche 914
Napsal: 27 lis 2007
od Marek
Přátelé, po zralé úvaze a zvážení svých kapacit na další životní období jsem se rozhodl toto auto prodat. Je ve stejném stavu, jako mi ho prodal Autralan (krom těch olezlých kapot a blatníků, ty jsem přestříkal) Tedy vše je původní, nezasaženo kutilem + fungl nový faltdach),
plus:
nové zadní brzdy komplet i s bubny
přetěsněný motor
přestavba na 12V - komplet z nových dílů.
Má standardní broučí nemoci - koroze podlah a prahů.
K němu přidám:
původní 6V elektriku
nové podlahy
nové kladivo (nebude ale potřeba, původní je ok)
opískovanou a našopovanou nápravu + vehementy ke snížení
náhradní motor 1,2 /34
dobové rádio Blaupunkt
Na kolech Sprintstar je k mání za 80.000 Kč.
Bez kol Sprinstar za 60.000 Kč.
Jo, má normální papíry, veteránskou testaci a všechna čísla jsou původní a souhlasí.
775 159 432
Napsal: 27 lis 2007
od Djorkae
Marek píše:Přátelé, po zralé úvaze a zvážení svých kapacit na další životní období jsem se rozhodl toto auto prodat. Je ve stejném stavu, jako mi ho prodal Autralan (tj. vše původní, nezasaženo kutilem + fungl nový faltdach)
Marku, snad nekončíš nadobro s vw(?)
Napsal: 27 lis 2007
od Marek
Nekončím nadobro, ale dám si trochu pauzu...
Napsal: 27 lis 2007
od pulenejksicht
putovní kultovní svíčkáč zase na prodej
to auto už by chtělo sundat z podlahy a vyměnit prahy a podlahy ..jsem zvědav jestli se toho někdy dočká .... zasloužil by si to
Napsal: 31 led 2008
od Herbie
auto ma noveho majitele, takze prozatim zamykam
Re: Faltdach 1962 ........ (prodano)
Napsal: 18 říj 2011
od Pětišroub
jak se daří faltdachovi ?