T2b Doka - skládání - detaily

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2121
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: T2b Doka - skládání - detaily

Příspěvekod wally » 05 lis 2017

Both SC and DC slats are 1-3/4" wide and 3/4"thick.
The slats are technically .1 inches longer then the bed for both models.
For SC: Approx 102.5 inches long, (8' 6.5")
For DC: approx 69.2 inches long

The ends are curved with a 45 degree radius bend, to allow the end cap to fit over the top of it and form a nice round corner. In time your hoop wood will sag, so it is advisable to sand dual 45 degree curves on the ends of your wood strips so you can rotate and flip them over often.
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

JirkaB
Příspěvky: 247
Registrován: 19 srp 2008

Re: T2b Doka - skládání - detaily

Příspěvekod JirkaB » 06 lis 2017

Dnes jsme zapojili zadní světla a díky fotkám Wallyho mi došlo, že co se jeví jako divný, divný je. Tedy, že se mi zdá, že je krátký kabelový svazek. Nebyl krátký. Byl akorát, pouze do levého zadního světla se musí vrchem, ne pod nosníkem a pak vrchem. Shybka sebrala skoro 10cm. Takže shybku pryč, navrtat boční nosník, který normálně není, 2x gumová průchodka a stav viz foto
2017_11_06_elektrika zadní světla + TZ 007.JPG

Zaujalo mne, že v kabelovém svazku chyběla couvačka, to je normální? Prostě chyběla. Podle schématu u zadního levého světla měla být pojistka a rozbočka na couvačku, že chybí spojka indučka, spínač zpátečky a zpět ke světlu, to je jasné, drát co se ztratí, ale nějak jsem zároveň předpokládal, že levé a pravé světlo bude mít spoj couvačky integrovaný ve svazku a ono nic..., ale jelikož jsem potřeboval uzmout levý blinkr a levý obrys pro zásuvku TZ, tak jsem udělal nový svazek i s couvačkou.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5466
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T2b Doka - skládání - detaily

Příspěvekod udeeska » 07 lis 2017

Jestli mas svazek starsi, tak tam couvacka nebyla, se napojovala z indukcni civky. Pozdejsi se zadnimi velkosvetly se couvacka dodavala jen na prani.
Vwase nocni sichta...

JirkaB
Příspěvky: 247
Registrován: 19 srp 2008

Re: T2b Doka - skládání - detaily

Příspěvekod JirkaB » 07 lis 2017

Aha, to jsou věci, u T2a vím, že couvačka byla sólo světlo, ale nenapadlo mne, že u T2a/b a T2b, když couvačky ve světle jsou, že nebyly obecně zapojené. S indukčky vede plus na spínač převodovky a přes pojistku zpátky do levého světla a pak do pravého. Tolik schéma a moje, již vysvětlené překvapení, kde že je ten drát mezi levým a pravým světlem. Nikde. Asi nebylo přání :-)
To mi přijde na hlavu, děláš svazek od půlky auta, vše je zasvazkovaný a neuděláš spojovací drát couvaček, takže při doplnění musíš tahat nový drátek... no už tam je..a děkuji za objasnění...
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12755
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: T2b Doka - skládání - detaily

Příspěvekod Herbie » 07 lis 2017

udeeska píše:Jestli mas svazek starsi, tak tam couvacka nebyla, se napojovala z indukcni civky. Pozdejsi se zadnimi velkosvetly se couvacka dodavala jen na prani.



to sedí, u brouka to bylo stejně, napojení na cívku
... a vůbec !

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2121
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: T2b Doka - skládání - detaily

Příspěvekod wally » 09 lis 2017

Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2121
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: T2b Doka - skládání - detaily

Příspěvekod wally » 09 lis 2017

Herbie píše:
udeeska píše:Jestli mas svazek starsi, tak tam couvacka nebyla, se napojovala z indukcni civky. Pozdejsi se zadnimi velkosvetly se couvacka dodavala jen na prani.



to sedí, u brouka to bylo stejně, napojení na cívku


Je to stejný, přes bajonetovou pojistku na + cívky.. není to součástí svazku, kabel je na takový příchytky sólo..
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

JirkaB
Příspěvky: 247
Registrován: 19 srp 2008

Re: T2b Doka - skládání - detaily

Příspěvekod JirkaB » 09 lis 2017

- přidávám rozlučkovou fotku, tedy Doka před naložením a cestou za motorem...
...a až se vrátí tak bude dělat vrrrr...

tolik současný předpoklad :-)

PS: LT v pozadí nemá se mnou nic společného... to patří sousedovi, Doka na dvojosák čekala na jeho place

2017_11_08_odvoz_ 005.JPG

2017_11_08_odvoz_ 002.JPG




a tady chybějící srdce....
Přílohy
2017_11_08_odvoz_ 010.JPG
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2121
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: T2b Doka - skládání - detaily

Příspěvekod wally » 16 lis 2017

Viděl jsem fotku z dílny u Dudíka, čeká tam holka...
Tak už se to blíží..gratulace!
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

JirkaB
Příspěvky: 247
Registrován: 19 srp 2008

Re: T2b Doka - skládání - detaily

Příspěvekod JirkaB » 16 lis 2017

Jo, už pomalu čeká, tedy my doma čekáme :-) a brzy se již dočkáme. Tedy, doufám..
Jestli má někdo fotku od Dudíka, tak tu nemám :-)) Foťák zase vyhlásil stávkovou pohotovost, takže pár fotek motoru a pak zase nic... je to stávkokaz. Pokud ji někdo má, tak prosím, prosím...

Teď ještě zadní sedačka, návrat k prvnímu bodu. Podle fotek jsem s plechového "rohu" udělal chybějící držáky, našrouboval na podestu do původních otvorů, tak jak Wally vložil fotky a ... a zjistil, že přední hrana sedáku nedosedne na gumové dorazy přední hrany podesty, ale zvesela si sedačka přesahuje podestu o cca 6cm.
Takže odšroubovat držáky, položit je na "doraz" na konec, zkusmo posadit sedák ... a sedák lícuje s podestou, akorát originál díry jsou totálně mimo držák a sedák pro změnu nejde zvednout, pokud je nasazené opěradlo... sedačka je příliš hluboko a blokovaná opěradlem...takže držáky opět do originál děr a na sedák musím udělat vzpěru, aby gumové dorazy na podestě se měly o co opřít.... asi si se mnou hraje...
... sedák má zespodu navařené dvě vzpěry od zadní části na přední. Tato sedačka měla jen jednu a druhá byla ulomená, naštěstí se našla v hromadě nasypané na korbě a půjde navařit zpět... takže snad je možné, že ta sedačka možná opravdu nelícovala, jak lícují všechny co jsem na fotkách viděl, a díky tomu se opírala o ty vzpěry až to jedna nedala, jelikož k tomu nebyla určená.
Jednoduchá zadní lavicová sedačka a zase bude jiná....
Přílohy
2017_07_05_Doka 026.JPG
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73

JirkaB
Příspěvky: 247
Registrován: 19 srp 2008

Re: T2b Doka - skládání - detaily

Příspěvekod JirkaB » 16 lis 2017

..a ještě jedna na pobavení .. triviálnost kolíček na zajištění aretace otevření bočních dvěří.
Jakmile se Doka dovezla, tak přesně takto...foto
2017_07_02_Doka díly 017.JPG

Kolíček zapíchnutý v držáku, originál, musel tam být i v lakovně, jelikož měl "stín", cestou se nevyklepal, neztratil...ale nešel zasunout. Držák neměl vypilovanou drážku pro zasunutí "zámku". Zkoušel jsem to shora, zespodu, mírným násilím, ve všech možných polohách a dovnitř prostě nešel. Tak jsem vzal pilník, do otvorů vypiloval drážku pro "zámek" a funguje jak měl a má - zasunout a otočit. Našil se popruh, aby dveře byly blokovány tak, že v maximálním otevření se nepotkají s otevíráním předních dvěří...jednoduché, není problém, hotové... akorát mi vrtá hlavou, jak ten kolík dokázal při demontáži vyndat. Drážka tam prostě nebyla ...a kolík se podle mne rozlisovával při výrobě přímo "v ohýbačce" mimo auto..
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5466
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T2b Doka - skládání - detaily

Příspěvekod udeeska » 17 lis 2017

:D ....ne ne ne kolego, kolicek je jeden dil s drzakem a je nevyndatelny,aby se neztratil,chytre hlavy na to ve fabrice myslely, kdyby ne, tak takove male ditko pri kempovani v ponorce vytahne kolicek a zahodi ho na plazi do pisku a fotrovi nezbyva,nez mu dat poradnou nakladacku,nemluve o nalitych pracovnicich sedicich na zadni podlaze Doky a z dlouhe chvile si pohravajicich s kolickem pri poledni pauze, a nakonec o tlustych selkach v holinkach obalenych blatem z pole vstupujicich do bocnich dveri nevidice pres pupek kam slapou a do ceho kopou :mrgreen: .

Spodni vylisovanej doraz je tam,aby si zajistovaci kolik jen sednul a vrchni hokejka,ze byla krasne ovladatelna prsty. Celek se proste privaril na ram dveri a drazka neni jak nahore tak dole, Tvuj drzak je trosku rozvrklanej, ma byt v ostrem uhlu jak vrsek tak I spodek jak je na prilozenem obrazci,coz naznacuje,ze se ho nekdo snazil nasilne vyndat az se podarilo. Vyfot jeste prosim popruh a drzak popruhu. Tento dil je urcite naprosto identicky s ponorkovym :wink:
Přílohy
IMG_20171116_194755851_HDR.jpg
Vwase nocni sichta...

JirkaB
Příspěvky: 247
Registrován: 19 srp 2008

Re: T2b Doka - skládání - detaily

Příspěvekod JirkaB » 17 lis 2017

Až pojedu do ozdravovny, nebo se auto poveze domů, tak nafotím.
Jinak si myslím, že je totožný s Typem 2 ponorkou.
Přiznám se, že by mne to nenapadlo, dělat nerozebiratelně. Umře popruh a potřebuješ svářečku :-) ...ale možný to je...
U doky je zajímavé, nevím jak ponorka, že má v zadních dveřích prolis pro kliku předních dveří, když omezovač není nasazen a dveře jdou otevřít nadoraz. Pravda přední musí být nadoraz zavřené, jinak se klika potká s lakem, ale pokud jsou zavřené, tak klika předních dveří zapadne do žlábku zadních.
Já propiloval v obou částí držáku drážku, tak nyní kolíček zasuneš a zamkneš, zámek vyšel dokonce až pod spodní část držáku. Posléze nafotím a pošlu, ale je pravda, že "levý" úhel je neobvyklý.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5466
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T2b Doka - skládání - detaily

Příspěvekod udeeska » 17 lis 2017

...kdyz se Ti roztrhne popruh tak akorat vysunes kolicek nahoru a,cimz ho odpojis a na dverich odsroubujes dva sroubky drzaku a vymenis za novy a nic nesvaris :shock: ....asi jsi poradne neporozumel,zitra Ti to nafotim v praxi.
Jasne predni dvere musi byt plne zavrene,pouze v tom pripade dorazy maji ucel ochranit pred odrenim, v tech casech lidi mysleli logicky a netriskali dverma bez premysleni. Vweci si vazili a poctive si precetli navod k obsluze, vzdyt to byla majetkova investice :D
Vwase nocni sichta...

JirkaB
Příspěvky: 247
Registrován: 19 srp 2008

Re: T2b Doka - skládání - detaily

Příspěvekod JirkaB » 17 lis 2017

...nemusíš, už mi to došlo, vysuneš co nejvíce nahoru a popruh vysmekneš a je to...takže to funguje a nejde ztratit...
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5466
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T2b Doka - skládání - detaily

Příspěvekod udeeska » 17 lis 2017

:D =D> no jasně.....
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2121
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: T2b Doka - skládání - detaily

Příspěvekod wally » 17 lis 2017

Já tam nemám už to osazení, prostě vyndat kolíček a je to :lol:
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5466
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T2b Doka - skládání - detaily

Příspěvekod udeeska » 18 lis 2017

wally píše:Já tam nemám už to osazení, prostě vyndat kolíček a je to :lol:

...hmmm v tom pripade se nama cenu ptat na " Doka - skladani - detaily " :roll:
Tvoje Doka bus Wally je hodne daleko od originality, je proste " Customized " ,takze asi nebude tim "stock",ktery pomuze lidem co jdou originalni cestou a Ty sam asi nevis jak ma originalne vse vypadat, Jirka b se pta na konkretni detaily,ne na to co z auta vyndat a vyhodit... . V zadnem pripade to nemyslim ve zlem......
Vwase nocni sichta...

JirkaB
Příspěvky: 247
Registrován: 19 srp 2008

Re: T2b Doka - skládání - detaily

Příspěvekod JirkaB » 18 lis 2017

No já budu v kompromisu.
Přiznávám, že mám rád originalitu a co je možné snažím se držet v originálu...ale ne vše jde vrátit.
Třeba díra do motoru. Samozřejmě vrátit jde, ale za další a další náklady a to bych pak raději volil jinou Doku, patiňáka, pokud je již takto daleko, tak nemá pro mne smysl vracet věci, které my šly nazvat úprava v době. Díru tedy vracet nebudu, kolíček také ne, aby řezal držák ze slouku, když kolíček někdo přede mnou vyrval.. tak jsou navíc zamykací drážky a funguje perfektně.
Víš co je divný? Že nešel narvat zpět, dejme tomu, ale kolíček se s "rozlisem" prodává nenasazený bez držáku jako ND. Koupím jej jako ND a do držáku jej nikdy nenasadím, jelikož jak ND je rozlisovaný mimo držák. Není to divný? K čemu to takový ND je, když jedino možnost použití, je propilovat drážku. Takže můj systém je možná originál výrobcem vymyšlená oprava při potřebě opravy. K čemu by jinak byl?
Musím se přiznat, že první myšlenka byla opilovat výstupek a narvat, ale to se mi nechtělo, protože mi ten výstupek pořád vrtal v hlavě a chtěl jsem jej použít, až jsem zvolil jehlový pilník a pilování zámku na navařeném držáku. Byť hlava nebrala jak může být kolík ven, když nejde dovnitř. A dovnitř fakt nešel, kladivem jsem si nepomáhal, ale nikde ani náznak "šišatosti" kruhového otvoru, kudy bych mohl více zabrat. Napadla mne jediná věc, že nebyl původní, že rozlisování se odpilovalo, kolík vyndal a dal zpět jiný kolík. V autě jsem totiž našel štítek z druhé doky, stejný model, tak může jít o skládačku. Jeden štítek nanýtovaný sedící s VIN u motoru a druhý včetně M-plate mezi díly. Když na webu jsem viděl rozlisovaný kolík jako OEM náhradní díl, tak vyplynula jediná možnost vypilování zámku v protikusu.
Co se ale dělo, to se už člověk nedozví... kluk co auto začal opravovat není již mezi námi, já jej koupil jako "dědictví" od rodičů. Až vyrazí na cestu, tak jsem jim slíbil fotky, možná i proto nevrátím vše do OEM, třeba podlahu korby, který by více slušela a nechá¨m původní řešení..je to vzpomínka na syna pro lidi, které jsem nikdy sice neviděl, ale ...
...ale to je slovo možná, kdyby nebylo v laku a bylo více dodo, tak by byla originál korba... ale v zadu na pozadí to je...
Jirka
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73

JirkaB
Příspěvky: 247
Registrován: 19 srp 2008

Re: T2b Doka - skládání - technická data

Příspěvekod JirkaB » 22 lis 2017

prosba, auto bude na veteránských papírech, protože holandský nejsou. Když jsem se ptal u prodávajícího, tak nemohl pochopit co chci. Nějaký papíry. Až bude Doka přeci hotová, tak půjdu na úřad a dostanu papíry a značky přece... inu Holandsko.

Budu vypisovat papíry pro testaci a potřeboval bych poradit nějaký kolonky...byl by někdo ochoten mi poslat kopii velkého TP? Tam bude vše. Nebo dopsat do vlákna.

Druh vozidla ??
kategorie asi N1 když jsou lidi a náklad zvlášť
Typ 26
obchodní označení ??
druh karoserie ??
data pro tažný?? hmotnosti

A pak druhá část - motor. Nenašel by se někdo kdo by okopíroval část EMISE o karburátorovém 2,0l? Z jakýhokoliv busa T2b?
Takový ty hloupý chlívky V9 V6 EHK, EHS, koefuïcient absorpce... i když na busíkovi to nemám v TP, tak to asi pro stařečky nebylo.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73


Zpět na “Projekty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti