T2b Doka - skládání - detaily
Re: T2b Doka - skládání - oblouk plachty
Oblouky co jsem měl měly 7deř pro 7 latí. Krycí plech jsem kupoval, ten měl 6jako originál, takže to bude 6.
Truhlář co mi slíbil dub, víc sliboval než činil, tak je akát. Akát by měl být hodně hniloby vzdorný...
Jedna strana nahotovo, druhá čeká na zakrácení podle auta.
Šrouby zatím provizorní, dám origo zápustné nebo becher šrouby, které se mi budou líbit víc. Becher mi přijde "hladší".
Truhlář co mi slíbil dub, víc sliboval než činil, tak je akát. Akát by měl být hodně hniloby vzdorný...
Jedna strana nahotovo, druhá čeká na zakrácení podle auta.
Šrouby zatím provizorní, dám origo zápustné nebo becher šrouby, které se mi budou líbit víc. Becher mi přijde "hladší".
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - skládání - oblouky plachty
tak už se montují
a) vysoké oblouky b) snížená verze a zítra k čalouníkovi...
a) vysoké oblouky b) snížená verze a zítra k čalouníkovi...
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - skládání - omezovač dveří
- název berte z rezervou -"omezovač". V autě jsem vyhrabal dvě gumy a nikdo netušil kam patří. Podle čísla byly z Doky..internet pomohl, k pantům...
Snad ochrana proti vyvrácení z pantů? Tedy n-tá ochrana, pokud to tak je.
a) omezovač - pásek
b) gumové špunty dveře kabiny a spolujezdce
c) tyto gumy v pantech?
Snad ochrana proti vyvrácení z pantů? Tedy n-tá ochrana, pokud to tak je.
a) omezovač - pásek
b) gumové špunty dveře kabiny a spolujezdce
c) tyto gumy v pantech?
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - skládání - detaily
takže proběhla první zatěžkávačka...
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - skládání - detaily
no a jaké jsou dojmy?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Abych se nechlubil cizím peřím, já dělal hlavně logistiku, financování a drobné věci, většinu práce udělal klučina z NL, kde jsem Doku koupil a motor a nastrojení dělali v Olomouci.
Já sháněl co chybělo, opravoval TZ, tahal elektriku pro TZ, bočnice korby, úprava oblouků, něco málo uvnitř a ježka v kleci - nádrž a měřák paliva, odpůrek nebyl naštěstí prošoupaný, ale "čep" plováku byl absolutně bez kostry.
S měřákem, tedy plovákem se váže dobrá historka. První cesta, první zavrčení z Olomouce, 20km před domovem tankuji plnou, vejde se 15l,ale rafika v půlce. Tak říkám, nu tak se mi oprava plováku nepovedla, neměří, ale vyzkouším na kostru jestli to není budík a rafika jde za roh.
tak budík OK, plovák KO. Ptám se na doporučení, prý jedině VDO, jinak se spolu moc nebaví s budíkem. Seženu NOS VDO namontuji, hurá na benzinu a beru plnou a ..rafika v půlce. Mlátím hlavou do zdi, naštěstí u Doky je nádrž dosažitelná a znovu test na kostru, rafika za rohem a tak vezmu opravený plovák připojím na sucho mimo nádrž a zvednu plovák, spustím plovák a .... když dám čas regulátoru napětí, tak ukazuje správně. Takže je OK. Kde je problém? Tak originál NOS VDO vyhodím ven, vracím starý...a dumám, dumám, plovák je ohnutý správně... ale plná u Doky není prostě plná.
Já u busíka i civilních aut jsem zvyklý vrazit pistoli a jak vypne je plná. U Doky ne. Zatím jsem pouze na jediné benzině v AT byl schopen nabrat plnou na automat. Jinak. musím odhadem pomalu plnit a ignorovat vypínání pistole. A to jsem bral snad na 15 různých stojanech a různých značek... rovné potrubí, nádrž vedle nalévání a malý kousek a .... ta ludra jak pění, tak vypne pistoli, byť je tam jen půl nádrže. Takže originál VDO přes půl evropy, oddeklovat nádrž, vyměnit, zadeklovat ...a on jen pění benzín.
Vážení majitelé trucků VW, jak u vás. Jak teče benzín, dá se vzít v poho plná nebo vypíná? Koukal jsem do katalogu ND a žádnou klapku jsem nikde nepotkal, tak nevím, zda jde o chybu nebo vlastnost... ale alespoň vím jak tankovat
Já sháněl co chybělo, opravoval TZ, tahal elektriku pro TZ, bočnice korby, úprava oblouků, něco málo uvnitř a ježka v kleci - nádrž a měřák paliva, odpůrek nebyl naštěstí prošoupaný, ale "čep" plováku byl absolutně bez kostry.
S měřákem, tedy plovákem se váže dobrá historka. První cesta, první zavrčení z Olomouce, 20km před domovem tankuji plnou, vejde se 15l,ale rafika v půlce. Tak říkám, nu tak se mi oprava plováku nepovedla, neměří, ale vyzkouším na kostru jestli to není budík a rafika jde za roh.

Já u busíka i civilních aut jsem zvyklý vrazit pistoli a jak vypne je plná. U Doky ne. Zatím jsem pouze na jediné benzině v AT byl schopen nabrat plnou na automat. Jinak. musím odhadem pomalu plnit a ignorovat vypínání pistole. A to jsem bral snad na 15 různých stojanech a různých značek... rovné potrubí, nádrž vedle nalévání a malý kousek a .... ta ludra jak pění, tak vypne pistoli, byť je tam jen půl nádrže. Takže originál VDO přes půl evropy, oddeklovat nádrž, vyměnit, zadeklovat ...a on jen pění benzín.
Vážení majitelé trucků VW, jak u vás. Jak teče benzín, dá se vzít v poho plná nebo vypíná? Koukal jsem do katalogu ND a žádnou klapku jsem nikde nepotkal, tak nevím, zda jde o chybu nebo vlastnost... ale alespoň vím jak tankovat

už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15000
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Doka - skládání - detaily
To jsou ty neprenositelne zazitky s vw. Ja treba strkam do nadrze klacik nebo celou ruku.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Na mém VW trucku vypíná normálně při plné nádrži. Ovšem plovák a budík si ukazují jak se jim líbí -mně zas od půlky nádrže až po rezervu začne rafička zběsile kmitat ze strany na stranu. Vyřešil jsem to tak, že jakmile spotřebuji půl nádrže a rafička začne kmitat, tak dotankuji 

- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Me vypne pistol a pak docmrndam tak 2-3 litry po hrdlo a finito. Jinak jak psal Venca s kmitanim palivomeru, tak me to dela taky. 

VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Odpor čili relé v palubce jsi měnil?
jak říká Hydraulik,já jsem jen Béčko
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Tento případ, to by teoreticky mohlo být prošoupaným drátkem uvnitř nádrže (reostat na plováku) - viz obrázek.venca101 píše:Na mém VW trucku vypíná normálně při plné nádrži. Ovšem plovák a budík si ukazují jak se jim líbí -mně zas od půlky nádrže až po rezervu začne rafička zběsile kmitat ze strany na stranu. Vyřešil jsem to tak, že jakmile spotřebuji půl nádrže a rafička začne kmitat, tak dotankuji
Na plováku je namotán odporový drát cca 60závitů a jezdí (zelená) po něm jezdec spojený s plovákem. Statisticky je nejčastější nádrž kolem poloviny a tak tam je nejvíce prošoupán a může prdnout - červená barva. Když je nádrž plná měří normálně a pak jak dojede na přerušený drát padne na nulu. To kmitání dělá i když auto stojí?
Kdyby to bylo jen za jízdy, tak bych řekl šplouchne vlna a v kombinaci s mrtvým stabilizátorem na budíku by to mohlo dělat tento psí kus. Ale pokud to dělá za klidné hladiny, tak to asi ne.
Pokud neměří pořád, tak je to přechodový odpor na ose otáčení plováku - modrá barva.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Já mám T2b bez dvířek, nádrž jen dvě mikrotrubičky na odvětrání. Ty máš prosím jakou verzi?venca101 píše:Na mém VW trucku vypíná normálně při plné nádrži.
Mně pistole vypíná, jak kdy tedy, od 1/2 nádrže, jindy 3/4 a jediná benzina dokázala napustit plnou. Jestli víc pění, nebo unikající vzduch hodí bublinu do pistole a ta vypne. U busíka to plnou nabere, ale tam je nádrž "za rohem" a ten mám dvířkový, tam je odvětrání 20mm trubkou + mikrotrubičkama. Trubičky do sání, trubka do hrdla.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Jojo, toto dělá i když auto stojí, stačí třeba jen zapnout klíček ani nenastartovat a už to na mě mává... A nebo jak víme, staré VWčka mají duši a toto mávání palivoměru je projevem těšení se na výlet. Stejně jako pes vrtí ocasem když vezmete vodítko do rukyJirkaB píše: To kmitání dělá i když auto stojí?

Já mám T1 valník, nádrž je stejná jako u ponorkovýho buse, žádné trubičky na odvětrávání nejsou přítomny.JirkaB píše:Já mám T2b bez dvířek, nádrž jen dvě mikrotrubičky na odvětrání. Ty máš prosím jakou verzi?venca101 píše:Na mém VW trucku vypíná normálně při plné nádrži.
Mně pistole vypíná, jak kdy tedy, od 1/2 nádrže, jindy 3/4 a jediná benzina dokázala napustit plnou. Jestli víc pění, nebo unikající vzduch hodí bublinu do pistole a ta vypne. U busíka to plnou nabere, ale tam je nádrž "za rohem" a ten mám dvířkový, tam je odvětrání 20mm trubkou + mikrotrubičkama. Trubičky do sání, trubka do hrdla.
Naposledy upravil(a) venca101 dne 10 srp 2018, celkem upraveno 2 x.
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Takto to jo, to je příplatková verze, natěšené VW z páníčka...hurá už jedeme, už to zase vrčíííí
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - prašnice/manžeta poloos
Prosím o radu, na polosách byly nový manžety/prašnice. Bohužel nevím výrobce, nové homokineťáky, nové manžety a po 4měsících jsou na jedné poloose prasklé a na druhé jim moc nechybí. Praskl "nákružek" na poloose. Zatím jsem zafačoval, snad chvilku vydrží, ale musím vyměnit, doporučíte značku, nebo je vše stejný šunt
..jak to řešíte? To přece není normální, to jsem mohl nechat starý homokineťáky zasypat zirkonem, nebo obyčejným pískem...a byl bych na tom stejně ... ach jo, jsem mladý a naivní... že dnes nic nevydrží je pravda, ale 4měsíce je dost málo...prosím o rady a zkušenosti Díky
(možná šlo o výrobce Roulex)

(možná šlo o výrobce Roulex)
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - skládání - detaily

VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: T2b Doka - skládání - detaily
myslím, že je jedno jestli rotuje nebo je statický exponát, pokud je na poloose. Jak je nasunuta na poloosu, tak normálně podélně rupla, jakoby poloosa "nabobtnala" a roztrhla sevřený kroužek.Takže můj předpoklad, že by prdla i stojící, možná později, ale ne o moc.
Takže manžeta poloosy, nekupujte určitě levné kusy.
Takže manžeta poloosy, nekupujte určitě levné kusy.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - skládání - detaily
originaly držej, tak čuchat jetý, zachovalý.. třeba přežijou i nový..
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Presne tento problem som mal kedysi na jednom Golfe, kazde tri mesiace vymena manzety.Drahsie lacnejsie znackove menejznackove a vysledok stale rovnaky.Nakoniec som to vyriesil ako napisal Samba, vykuchal starsie,umyl nasadil a su tam uz 5-rokov sice uz dva nejazdi ale prekonala vsetky ostatne.