T2b Doka - skládání - detaily
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Lana hezký, mne by ale zajímalo co je to tam za béžovýho dědu s mávadlama ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Tak ten je někde v Holandsku. Ty fotky bílé Doky s dědkem v pozadí jsou od dobré duše co mi poradila jak mají vypadat chybějící díly...
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - řazení - výměna
Květnový humoristický příběh o výměně řazení.
Jelikož mí nejbližší odmítali používat Doku ke zdokonalování svých řidičských schopností, zařazení dvojky v kritických situacích se stávalo skoro statistickou událostí a řadicí páka by dokázala krásně kroužit kabinou, či by mohla sloužit jako kyvadlo, pravda vzhůru nohama, uložil jsem sobě jednoduchý to úkol provést snadnou výměnu za díly nové k tomu účelu zakoupené.
A zde je záznam onoho příběhu.
1. Kontrola stavu
Řadička připomíná spíše kvedlačku než řadičku. Vsunutím se pod auto zjištěno, že drážka v misce přední řadící tyče je spíše soudečkového profilu než svislé drážky. Kolík řadičky probroušený.
Pozitivní správa spojka mezi zadní tyčí a převodovkou OK.
2. Nákup
Takže koupím novou přední řadící tyč, řadičku, kulisu a držák řadičky (to co stláčí pružinu). Jelikož nejsem dnešní, tak před nákupem se ujišťuji, že jde o řadičku pro LHD, že nechci univerzální svislou, ale LHD, jelikož jde o busíka bez uličky, tak je potřeba mít řadičku co nejvíce vlevo. Potvrzeno, že jde o LHD, tak objednávám.
211711121E páka řazení Jopex
211711155H tyč řazení Jopex
111711115A manžeta řadičky
211711105 držák/domek řadičky/pružiny
211711182 pouzdro přední tyče 1974->
30.4. Česká Pošta druhý den doručuje balík, rozbaluji a držím v ruce rovnou univerzálku. Píšu prodejci, omlouvá se, že v textu bylo LHD a ten kdo balil LHD potvrdil, že osobně nekontroloval… nechce se mi zaměstnávat přepravce, tak …
*pokračování*
Jelikož mí nejbližší odmítali používat Doku ke zdokonalování svých řidičských schopností, zařazení dvojky v kritických situacích se stávalo skoro statistickou událostí a řadicí páka by dokázala krásně kroužit kabinou, či by mohla sloužit jako kyvadlo, pravda vzhůru nohama, uložil jsem sobě jednoduchý to úkol provést snadnou výměnu za díly nové k tomu účelu zakoupené.
A zde je záznam onoho příběhu.
1. Kontrola stavu
Řadička připomíná spíše kvedlačku než řadičku. Vsunutím se pod auto zjištěno, že drážka v misce přední řadící tyče je spíše soudečkového profilu než svislé drážky. Kolík řadičky probroušený.
Pozitivní správa spojka mezi zadní tyčí a převodovkou OK.
2. Nákup
Takže koupím novou přední řadící tyč, řadičku, kulisu a držák řadičky (to co stláčí pružinu). Jelikož nejsem dnešní, tak před nákupem se ujišťuji, že jde o řadičku pro LHD, že nechci univerzální svislou, ale LHD, jelikož jde o busíka bez uličky, tak je potřeba mít řadičku co nejvíce vlevo. Potvrzeno, že jde o LHD, tak objednávám.
211711121E páka řazení Jopex
211711155H tyč řazení Jopex
111711115A manžeta řadičky
211711105 držák/domek řadičky/pružiny
211711182 pouzdro přední tyče 1974->
30.4. Česká Pošta druhý den doručuje balík, rozbaluji a držím v ruce rovnou univerzálku. Píšu prodejci, omlouvá se, že v textu bylo LHD a ten kdo balil LHD potvrdil, že osobně nekontroloval… nechce se mi zaměstnávat přepravce, tak …
*pokračování*
Naposledy upravil(a) JirkaB dne 05 kvě 2019, celkem upraveno 1 x.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - řazení - výměna
Květnový humoristický příběh o výměně řazení.
3. Jde se na to
1.5. se rozhoduji, že si ji nechám, mám pořádný svěrák, ohnu si ji sám. Upnu do svěráku, zaberu, málem převrátím stůl, co váží asi metrák a krom odřené barvy na tyči žádný výsledek. Vlastně ano, zoubky od svěráku se otiskly do páky. Nakonec pomohla metrová prodlužovací trubka, jiný úhel upnutí, aby využil lépe geometrii/váhu stolu a nepřevracel se..a povedlo se. Tyč je ohnutá pro LHD busíka.
Takže hurá do auta, to se zvládne čiším optimismem. Zdemontuji starou řadičku, to jde dobře. Tak nyní se vplazit pod auto (práce pod autem vplazením, jelikož stojí na kolech), sundat panel pod pedály, povolit spojovací kroužek řadících tyčí… a přední tyč nejde ven. Zasunu nadoraz dopředu, ale pořád neleze ze zadní tyče. Vylést ven, zařadit dvojku ať je co nejvíc u převodovky, znovu pod auto…a zase nic. Takže ven, vplazit se dozadu, sundat spojku mezi zadní tyčí a převodovkou a ven a dopředu a hurá..přední tyč je venku. Jsem dobrej, za hodinu nemám co dělat. To bude v poho..
Nové pouzdro, namazat, novou tyč a …. Spojovací kroužek nejde na ni nasadit … ta tyč Jopex má větší vnější průměr. Takže pilník kulatí, svěrák a pilovat, pilovat, …. A kroužek propilovat …. Super, už to jde… vplazit pod auto, znovu namazat čumák tyče nasadit do předního pouzdra a …. tyč se nevejde. Zavazí šroub zajišťující listovou pružinu v přední nápravě. Není tam totiž originál, ale delší šroub po pokusu o sníženou nápravu předchozího majitele. Takže ven, přiměřuji k sobě starou a novou tyč a .. je to tak, stará byla víc prohnutá. Jelikož snížení nápravy nebylo doděláno, tak nechci tyč ohýbat, a volím variantu výměny zajišťovacího červíku torzky. Jenže ten nemám, tak druhý den hurá do obchodu, koupit sobě červíka a … v pátek mám dovolenou a budu pokračovat.
3. Jde se na to
1.5. se rozhoduji, že si ji nechám, mám pořádný svěrák, ohnu si ji sám. Upnu do svěráku, zaberu, málem převrátím stůl, co váží asi metrák a krom odřené barvy na tyči žádný výsledek. Vlastně ano, zoubky od svěráku se otiskly do páky. Nakonec pomohla metrová prodlužovací trubka, jiný úhel upnutí, aby využil lépe geometrii/váhu stolu a nepřevracel se..a povedlo se. Tyč je ohnutá pro LHD busíka.
Takže hurá do auta, to se zvládne čiším optimismem. Zdemontuji starou řadičku, to jde dobře. Tak nyní se vplazit pod auto (práce pod autem vplazením, jelikož stojí na kolech), sundat panel pod pedály, povolit spojovací kroužek řadících tyčí… a přední tyč nejde ven. Zasunu nadoraz dopředu, ale pořád neleze ze zadní tyče. Vylést ven, zařadit dvojku ať je co nejvíc u převodovky, znovu pod auto…a zase nic. Takže ven, vplazit se dozadu, sundat spojku mezi zadní tyčí a převodovkou a ven a dopředu a hurá..přední tyč je venku. Jsem dobrej, za hodinu nemám co dělat. To bude v poho..
Nové pouzdro, namazat, novou tyč a …. Spojovací kroužek nejde na ni nasadit … ta tyč Jopex má větší vnější průměr. Takže pilník kulatí, svěrák a pilovat, pilovat, …. A kroužek propilovat …. Super, už to jde… vplazit pod auto, znovu namazat čumák tyče nasadit do předního pouzdra a …. tyč se nevejde. Zavazí šroub zajišťující listovou pružinu v přední nápravě. Není tam totiž originál, ale delší šroub po pokusu o sníženou nápravu předchozího majitele. Takže ven, přiměřuji k sobě starou a novou tyč a .. je to tak, stará byla víc prohnutá. Jelikož snížení nápravy nebylo doděláno, tak nechci tyč ohýbat, a volím variantu výměny zajišťovacího červíku torzky. Jenže ten nemám, tak druhý den hurá do obchodu, koupit sobě červíka a … v pátek mám dovolenou a budu pokračovat.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - řazení - výměna
Květnový humoristický příběh o výměně řazení.
3.5. mám nového červíka, matku, jsem dobrej, za hodinu to mám…. Vplazím se pod auto a zjistím, že dlouhý šroub má jiný imbus a jinou matku, takže vyplazit, jiný ořech, vplazit a šroub je ven, originál nasazen zpět… teď to už půjde. Přední tyč se nyní vejde, pokusím se nasadit a nic… ta tyč má větší vnější průměr (to je již vyřešeno propilováním kroužku), ale i vnitřní menší. Zadní tyč, i když je super vyčištěná a namazaná se do ní prostě nevejde. Takže zase ven, svěrák, kulatý pilník a zvětšit díru. Několikrát vyzkoušet, aby to bylo ono, a na několikátý pokus je tam. Super. Nasadit zadní spojku, v kabině řadičku a … nejde nasadit. Řadička Jopex má dlouhý kolík. Zkrátit a už to jde, utáhnout … na sucho rychlosti jdou. Hurá, po 6hodinách jdeme projet. 1,2,3,4 …nahoru, dolů..řadí nádherně, žádný kvedlák, super. Jako nový. Teď zacouvat k domu. Aha, tak to nebyla zpátečka. Ta tam prostě nejde. S využitím gravitace a svalů se busík dotlačí před barák a nechávám stát venku, ať mám víc místa a jdu bádat… bohužel jsem sám, Karolinka musela vyfrčet, tak se nemohu podívat pod auto a zároveň řadit. Zkouším tedy si hrát s kulisou. Něco se mi nezdá. Zdemontuji , dám jinou kulisu a pořád mi něco nesedí. Tak shodím i pružinu a ejhle… ten domek pružiny, má malé výstupky pro packy kulisy a ta se do nich nevejde a nedá se posouvat. Takže pilník, propilovat díry pro výstupky a nová kulisa je na nic, jelikož se pod domek nevejde, je větší. Dávám starou a ta v domku chodí. Určitě to bude tím. Namontuji zpět a nic. Tedy nic jen zpátečka. Ostatní v poho.
Jakékoliv štelování nepomáhá. Poštelovat, zařadit, zapnout zapalování, běžet za auto, kouknout na couvačky a tak několikrát dokola. Stmívá se. Je cca 10hodin po té hodině, kdy jsem to měl mít dávno hotové. Krom přední tyče mám vše staré zpět a pořád nic, Musí to tedy být v tyči. Demontuji řadičku, zasunu se pod vůz, řadící tyčí zasunu zpátečku, nastartuji a nacouvám do garáže… zítra je také den.
3.5. mám nového červíka, matku, jsem dobrej, za hodinu to mám…. Vplazím se pod auto a zjistím, že dlouhý šroub má jiný imbus a jinou matku, takže vyplazit, jiný ořech, vplazit a šroub je ven, originál nasazen zpět… teď to už půjde. Přední tyč se nyní vejde, pokusím se nasadit a nic… ta tyč má větší vnější průměr (to je již vyřešeno propilováním kroužku), ale i vnitřní menší. Zadní tyč, i když je super vyčištěná a namazaná se do ní prostě nevejde. Takže zase ven, svěrák, kulatý pilník a zvětšit díru. Několikrát vyzkoušet, aby to bylo ono, a na několikátý pokus je tam. Super. Nasadit zadní spojku, v kabině řadičku a … nejde nasadit. Řadička Jopex má dlouhý kolík. Zkrátit a už to jde, utáhnout … na sucho rychlosti jdou. Hurá, po 6hodinách jdeme projet. 1,2,3,4 …nahoru, dolů..řadí nádherně, žádný kvedlák, super. Jako nový. Teď zacouvat k domu. Aha, tak to nebyla zpátečka. Ta tam prostě nejde. S využitím gravitace a svalů se busík dotlačí před barák a nechávám stát venku, ať mám víc místa a jdu bádat… bohužel jsem sám, Karolinka musela vyfrčet, tak se nemohu podívat pod auto a zároveň řadit. Zkouším tedy si hrát s kulisou. Něco se mi nezdá. Zdemontuji , dám jinou kulisu a pořád mi něco nesedí. Tak shodím i pružinu a ejhle… ten domek pružiny, má malé výstupky pro packy kulisy a ta se do nich nevejde a nedá se posouvat. Takže pilník, propilovat díry pro výstupky a nová kulisa je na nic, jelikož se pod domek nevejde, je větší. Dávám starou a ta v domku chodí. Určitě to bude tím. Namontuji zpět a nic. Tedy nic jen zpátečka. Ostatní v poho.
Jakékoliv štelování nepomáhá. Poštelovat, zařadit, zapnout zapalování, běžet za auto, kouknout na couvačky a tak několikrát dokola. Stmívá se. Je cca 10hodin po té hodině, kdy jsem to měl mít dávno hotové. Krom přední tyče mám vše staré zpět a pořád nic, Musí to tedy být v tyči. Demontuji řadičku, zasunu se pod vůz, řadící tyčí zasunu zpátečku, nastartuji a nacouvám do garáže… zítra je také den.
Naposledy upravil(a) JirkaB dne 05 kvě 2019, celkem upraveno 1 x.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - řazení - výměna
Květnový humoristický příběh o výměně řazení.
4.5. sobota den třetí. S asistentkou jdeme do garáže, snaží se řadit a já leže pod autem zjišťuji, že miska řadící tyče naráží do řadičky a nepustí ji dál. Prostě zatlačením páky je řadička hluboko a potřebuje pro natočení páky víc místa. Dáváme pryč kulisu, aby se nemuselo tlačit … a ano řadí vše. Konečně jsem pochopil, k čemu je kulisa, jen pro pojistku zpátečky. Začínám se učit.
Takže řadící tyč opět ven. Už jsem přišel na to, že nemusím rozdělávat celou zadní spojku, stačí povolit červík a spojku nasazenou na tyči zasunout k převodovce. To stačí. Začínám se učit.
Koukáme venku na starou a novou Jopex řadící přední tyč a ano, originál miska má sražení vnitřní hrany víc jak 45°, tedy podstatné. Jopex má jen hranu líznutou. Takže svěrák, kulatý pilník a po půlhodince hrana v poloze zpátečka je pryč. Paráda. Nasazujeme a nejde zařadit nic. Neřadíme skoro nic. Při demontáži řadící tyče jsem provedl jednu úpravu navíc, ne jen sražení hrany, ale nový otvor pro červíka. Přední řadící tyče mají dvě délky, jednu pro 002 převodovky a druhou pro 091 (1975->) převodovky a Jopexka je delší a tak by řadička byla při 4. Rychlosti opřená o přední sedačku, chtěl jsem tedy řadičku posunout dopředu, aby 3. rychlost byla u ruční brzdy a spolujezdec měl co nejvíce místa na nohy. No a mě se podařilo vyvrtat dírku trochu mimo osu a miska v základní poloze nebyla svislá.
Asi hodinu pokusů mi trvalo zjištění, že základní poloha řazení je 1-N-2 a při těchto rychlostech miska musí být ve svislé poloze. Poznatek, který měn stál dvě hodiny času. Učím se a základní věci dochází postupně. Teď je mi to jasné, ale nebylo. 1-2 je základ svisle, 3-4 je natočení na jednu stranu, R natočení na druhou. Jak prosté Watsone. (foto ze Samby)
Nejzákladnější poloha misky je při N. Svislá uprostřed díry v podlaze. Já ji dostal do varianty svislá posunutá k motoru, abych udělal místo pro kolínka spolujezdce. Smontování a … zase nic. Jelikož posunutí řadičky pro kolínka spolujezdce znamená, že sražení hrany misky se muselo prodloužit. Originál jej má kolem dokola, ale potřebné je jen pro R. A to je na pozici 8-10hodin, když drážka je 12hodin. Ale posunutím řadičky je to pozice 9-12. Takže srazit hranu i tam a …paráda řadíme. Se starou řadičkou. Co s tou novou? Ta pořád zpátečku neumí. Čím se liší? Stará OEM má kouli, Jopex spíše soudeček. No a soudeček funguje dobře, dokonce nepotřebuje staženou hranu jako OEM VW, ale musí být jen v základní poloze, kdy N má misku řadící tyče přesně uprostřed otvoru. Pokud je vyoseno, tak spodek soudečku se při vychýlení opře o misku a dál nejde. Takže pilník, flexa, dvojkotoučová bruska a ze soudečku je koule a zpátky do auta, vše nové krom kulisy (je velká už jsem neměl náladu ji brousit) a řadím jako Pája. Páka jak přibitá, žádné kvedlání, všechny rychlosti jdou jedna báseň.
Cíle bylo dosaženo. Auto řadí jak nové. Je sobota cca 18hodin. Z předpokládané 3hodinové práce byly tři dny..na pokraji smrti hladem, na pokraji smrti mrazem, ale stálo to za to…
Něco jsem se naučil, mít dnešní vědomosti, tak jsem to zvládl, ne za původní tři hodiny, ale do 5hodin určitě. Toho pilování bylo opravdu hodně.
Závěr:
- Řadicí tyč Jopex je silnější, nutno zvětšit díru pro zasunutí zadní a tyče a zvětšit i díru stahovacího kroužku
- Řadící páka Jopex je univerzál, pro LHD jde ohnout
- Jopex páka má delší kolík, nutno zkrátit
- Domek pružiny má malé díry (úzké a nízké) pro packy kulisy – propilovat, aby kulisa chodila
- Pokud máte posunutou řadičku (při N není miska svislá uprostřed díry v podlaze), tak řadící miska potřebuje srazit víc hranu a ze soudečku řadičky udělat kouli a trochu i líznout dřík (mezi kroužkem opírajícím se o kulisu a koulí. OEM VW průměr 9mm, Jopex 12mm). Ale toto je nutné pro nesymetrickou misku, pokud máte misku přesně svislou uprostřed, tak by to mělo chodit i bez těchto úprav.
4.5. sobota den třetí. S asistentkou jdeme do garáže, snaží se řadit a já leže pod autem zjišťuji, že miska řadící tyče naráží do řadičky a nepustí ji dál. Prostě zatlačením páky je řadička hluboko a potřebuje pro natočení páky víc místa. Dáváme pryč kulisu, aby se nemuselo tlačit … a ano řadí vše. Konečně jsem pochopil, k čemu je kulisa, jen pro pojistku zpátečky. Začínám se učit.
Takže řadící tyč opět ven. Už jsem přišel na to, že nemusím rozdělávat celou zadní spojku, stačí povolit červík a spojku nasazenou na tyči zasunout k převodovce. To stačí. Začínám se učit.
Koukáme venku na starou a novou Jopex řadící přední tyč a ano, originál miska má sražení vnitřní hrany víc jak 45°, tedy podstatné. Jopex má jen hranu líznutou. Takže svěrák, kulatý pilník a po půlhodince hrana v poloze zpátečka je pryč. Paráda. Nasazujeme a nejde zařadit nic. Neřadíme skoro nic. Při demontáži řadící tyče jsem provedl jednu úpravu navíc, ne jen sražení hrany, ale nový otvor pro červíka. Přední řadící tyče mají dvě délky, jednu pro 002 převodovky a druhou pro 091 (1975->) převodovky a Jopexka je delší a tak by řadička byla při 4. Rychlosti opřená o přední sedačku, chtěl jsem tedy řadičku posunout dopředu, aby 3. rychlost byla u ruční brzdy a spolujezdec měl co nejvíce místa na nohy. No a mě se podařilo vyvrtat dírku trochu mimo osu a miska v základní poloze nebyla svislá.
Asi hodinu pokusů mi trvalo zjištění, že základní poloha řazení je 1-N-2 a při těchto rychlostech miska musí být ve svislé poloze. Poznatek, který měn stál dvě hodiny času. Učím se a základní věci dochází postupně. Teď je mi to jasné, ale nebylo. 1-2 je základ svisle, 3-4 je natočení na jednu stranu, R natočení na druhou. Jak prosté Watsone. (foto ze Samby)
Nejzákladnější poloha misky je při N. Svislá uprostřed díry v podlaze. Já ji dostal do varianty svislá posunutá k motoru, abych udělal místo pro kolínka spolujezdce. Smontování a … zase nic. Jelikož posunutí řadičky pro kolínka spolujezdce znamená, že sražení hrany misky se muselo prodloužit. Originál jej má kolem dokola, ale potřebné je jen pro R. A to je na pozici 8-10hodin, když drážka je 12hodin. Ale posunutím řadičky je to pozice 9-12. Takže srazit hranu i tam a …paráda řadíme. Se starou řadičkou. Co s tou novou? Ta pořád zpátečku neumí. Čím se liší? Stará OEM má kouli, Jopex spíše soudeček. No a soudeček funguje dobře, dokonce nepotřebuje staženou hranu jako OEM VW, ale musí být jen v základní poloze, kdy N má misku řadící tyče přesně uprostřed otvoru. Pokud je vyoseno, tak spodek soudečku se při vychýlení opře o misku a dál nejde. Takže pilník, flexa, dvojkotoučová bruska a ze soudečku je koule a zpátky do auta, vše nové krom kulisy (je velká už jsem neměl náladu ji brousit) a řadím jako Pája. Páka jak přibitá, žádné kvedlání, všechny rychlosti jdou jedna báseň.
Cíle bylo dosaženo. Auto řadí jak nové. Je sobota cca 18hodin. Z předpokládané 3hodinové práce byly tři dny..na pokraji smrti hladem, na pokraji smrti mrazem, ale stálo to za to…
Něco jsem se naučil, mít dnešní vědomosti, tak jsem to zvládl, ne za původní tři hodiny, ale do 5hodin určitě. Toho pilování bylo opravdu hodně.
Závěr:
- Řadicí tyč Jopex je silnější, nutno zvětšit díru pro zasunutí zadní a tyče a zvětšit i díru stahovacího kroužku
- Řadící páka Jopex je univerzál, pro LHD jde ohnout
- Jopex páka má delší kolík, nutno zkrátit
- Domek pružiny má malé díry (úzké a nízké) pro packy kulisy – propilovat, aby kulisa chodila
- Pokud máte posunutou řadičku (při N není miska svislá uprostřed díry v podlaze), tak řadící miska potřebuje srazit víc hranu a ze soudečku řadičky udělat kouli a trochu i líznout dřík (mezi kroužkem opírajícím se o kulisu a koulí. OEM VW průměr 9mm, Jopex 12mm). Ale toto je nutné pro nesymetrickou misku, pokud máte misku přesně svislou uprostřed, tak by to mělo chodit i bez těchto úprav.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - option M226
tak už je uděláno, tak už je hotovo... sklápění zadního čela je hotové.
V zadním čele chyběly čepy - první fotky a na dalších jsou již dovařené
V zadním čele chyběly čepy - první fotky a na dalších jsou již dovařené
- Přílohy
-
- VW_T2_Doka_option M226 002.JPG (524.16 KiB) Zobrazeno 6186 x
-
- VW_T2_Doka_option M226 004.JPG (509.84 KiB) Zobrazeno 6186 x
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - skládání - hodinky volant
V díře pro hodiny je otáčkoměr a tak do volantu přišly čína hodinky.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - skládání - kryt mezi sedačkami
Zdravím, nemáte někdo ideu jak vyřešit zakrytí mezi sedačkami?
Busík ani Doka nemají po originálu ani stopu. Kryt podběhů (pod sedačkama) se prodává, ale kryt mezi sedačkami jsem nikde neviděl, jen na dobových fotkách.
Originál asi sehnat nepůjde, nějaká opticky podobná metráž?
Busík ani Doka nemají po originálu ani stopu. Kryt podběhů (pod sedačkama) se prodává, ale kryt mezi sedačkami jsem nikde neviděl, jen na dobových fotkách.
Originál asi sehnat nepůjde, nějaká opticky podobná metráž?
- Přílohy
-
- 2017_10_07_ 001.JPG (602.98 KiB) Zobrazeno 5553 x
-
- 2017_07_02_Doka díly 001.JPG (588.26 KiB) Zobrazeno 5553 x
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - protokol brzdy
Prosím o pomoc, nemáte prosím někdo doma kopii protokolu z měření brzd na VW T2 s kotoučema vepředu?
Potřebuji vzor s hodnotami. Jsem trochu v pasti. Díky
Potřebuji vzor s hodnotami. Jsem trochu v pasti. Díky
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Ahoj
je to moderna dělaná v designu budíků buse. Dvojbarev, šedý , černý.... na každý design,
Ale je to řacha... například https://www.justkampers.com/tachometer- ... -1973.html. Ale koupíš jej i v ČR. Do Evropy jej normálně VW shopy vozí a je tedy i v ČR. Já jej koupil u Dudíka v Olomouci.
Podle mne se vozí ze států, tam před lety to někdo začal dělat a chytli se toho i dovozci...
je to moderna dělaná v designu budíků buse. Dvojbarev, šedý , černý.... na každý design,
Ale je to řacha... například https://www.justkampers.com/tachometer- ... -1973.html. Ale koupíš jej i v ČR. Do Evropy jej normálně VW shopy vozí a je tedy i v ČR. Já jej koupil u Dudíka v Olomouci.
Podle mne se vozí ze států, tam před lety to někdo začal dělat a chytli se toho i dovozci...
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Díky, podívám se , pohledám,jen pokud by jsi měl čas, foto přístrojovky by mne potěšilo.
Nákupy z venku moc neumím.
J.
Nákupy z venku moc neumím.
J.
Re: T2b Doka - skládání - detaily
u justkampers je to v pohodě. Aspoň u malých věcí. Jako v libovolném českém eshopu. Vytvoříš si účet, hodíš si věc do košíku, dáš zaplatit, zadáš číslo karty, platnost, jméno majitele bez diakritiky, CVV kód a je to (číslo karty si neukládají, používají nějakou bankovní platební bránu - takže bez obav). Dorazí to tak do týdne.
U těch velkých (kola, plechy atp.) kalkulují poštovné růčo, takže tam už to chce umět trochu anglicky. A už si ani nevzpomínám, jak jsem to platil, protože to nejde přes platební bránu.
U těch velkých (kola, plechy atp.) kalkulují poštovné růčo, takže tam už to chce umět trochu anglicky. A už si ani nevzpomínám, jak jsem to platil, protože to nejde přes platební bránu.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: T2b Doka - skládání - detaily
www.beetle.cz ten otáčkoměr normálně dodá, i když na webu jsem jej neviděl. Já jej mám od nich.
Fotka je přiložená, na skle je vypískován Bosch, tak ke mně přišel, tak jsem skla nechal. Sklo je z původní přístrojovky.
Fotka je přiložená, na skle je vypískován Bosch, tak ke mně přišel, tak jsem skla nechal. Sklo je z původní přístrojovky.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Díky moc pěkný, už jsem se díval, je to řacha , bude to muset chvilku počkat, jsem na začátku.
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Škoda že je jen do 6tis
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Jezdíš přes 6500 ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Zarážka tam není , tak pokud si kružítkem doděláš čárky .....