Já mam u CJčka chlíveček "V.9 Předpis EHK OSN č." vyplněný jen čtyřma pomlčkama "----", to samý mám ve chlívku "EHS/ES č." - koeficient absorbce vůbec v testaci z 2013 nemám. Na karburátorech snad ani emise měřit nejdou, protože by jim ty současný super citlivý měřáky na downsizovaný trojkyblíky s twinturbem a močovinou po připojení na naše dvoulitry asi umřely....JirkaB píše: A pak druhá část - motor. Nenašel by se někdo kdo by okopíroval část EMISE o karburátorovém 2,0l? Z jakýhokoliv busa T2b?
Takový ty hloupý chlívky V9 V6 EHK, EHS, koefuïcient absorpce... i když na busíkovi to nemám v TP, tak to asi pro stařečky nebylo.
T2b Doka - skládání - detaily
Re: T2b Doka - skládání - technická data
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Díky za info, takže emisní chlívky neřeším...
...jinak já mám busíka (motor CA) na normálních papírech a na emise musím, takže jejich mašinky to zvládají a neumírají...nu což.. Ještě jednou díky.
...jinak já mám busíka (motor CA) na normálních papírech a na emise musím, takže jejich mašinky to zvládají a neumírají...nu což.. Ještě jednou díky.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - technická data
Takže už řešíme jen technická data karosérie, motor vyřešen:
Druh vozidla: nákladní automobil
Kategorie. N1
Značka: VW
Typ 26
Varianta: ??
Verze: ??
Obchodní označení: Transporter
Druh karoserie: nákladní double kabin
toto je můh odhad, ale nejsem si jist v označení a verzi, prostě kde je uvedeno Double cabin. Pokud má někdo možnost prosím o kontrolu, doplnění, případně opravu dle velkého TP.
díky Jirka
Druh vozidla: nákladní automobil
Kategorie. N1
Značka: VW
Typ 26
Varianta: ??
Verze: ??
Obchodní označení: Transporter
Druh karoserie: nákladní double kabin
toto je můh odhad, ale nejsem si jist v označení a verzi, prostě kde je uvedeno Double cabin. Pokud má někdo možnost prosím o kontrolu, doplnění, případně opravu dle velkého TP.
díky Jirka
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - skládání - detaily
TYP 26-16
Re: T2b Doka - údaje - typ
Díky Tome,
já teď objevil ještě označení 265 011 (údaj VW musea). 26-16 jsem ovšem také viděl, ale zatím ne u T2b.
No a v dalších dokumetech ještě jedno značení a to 265 pouze, bez přídavné 011.
Uvidíme, jestli bude mít čas se kouknout Wally, ten má TP a T2b, co píše český úředník.
já teď objevil ještě označení 265 011 (údaj VW musea). 26-16 jsem ovšem také viděl, ale zatím ne u T2b.
No a v dalších dokumetech ještě jedno značení a to 265 pouze, bez přídavné 011.
Uvidíme, jestli bude mít čas se kouknout Wally, ten má TP a T2b, co píše český úředník.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - skládání - výbava M226
Při montáži bočnic jsem přemýšlel na co že to jsou ty dva čepy. Nemají žádný viditelný protikus, žádná jiná fotka Doky či valníka je nemá... a pak jsem v rodném listě od Automusea VW našel, že Doka byla vyrobena s příplatkovým kódem M226. Což by měly být držáky zadního čela.
Moje představa je, že mělo jít o nějaká lanka, který držela otevřenou korbu (zadní čelo) ve vodorovné poloze. A k tomu mohly nějak sloužit ty čepy.
Ovšem pátrání po webu zatím marné. Stejný kód byl volitelný i u T3.
U T3 jsem dohledal obrázek. Na bočnici stejný čep navařen na plechovém mostě, která se navařil na bočnici a stejné navařené na čele. Pak lanko 283829491, na koncích kroužky s drážkou pro čep na čepu a zahákneš a hotovo... takže podobné, ale jiné řešení. U T2 zatím nenalezeno. Lanko se stejným očkem asi ano, ale proč dva čepy na bočnici a co na čele?
Netušíte někdo?
Moje představa je, že mělo jít o nějaká lanka, který držela otevřenou korbu (zadní čelo) ve vodorovné poloze. A k tomu mohly nějak sloužit ty čepy.
Ovšem pátrání po webu zatím marné. Stejný kód byl volitelný i u T3.
U T3 jsem dohledal obrázek. Na bočnici stejný čep navařen na plechovém mostě, která se navařil na bočnici a stejné navařené na čele. Pak lanko 283829491, na koncích kroužky s drážkou pro čep na čepu a zahákneš a hotovo... takže podobné, ale jiné řešení. U T2 zatím nenalezeno. Lanko se stejným očkem asi ano, ale proč dva čepy na bočnici a co na čele?
Netušíte někdo?
Naposledy upravil(a) JirkaB dne 17 led 2018, celkem upraveno 2 x.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b bez uličky - guma
Přemýšlím, že bych ze sociální Doky udělal lux version. Tedy dal ji tapec na přepážku v kabině. Busíky bez uličky mají tapec a u země gumu.
Guma pro uličkové se dá koupit, na neuličkovou jsem nikde nenatrefil. Pouze na polotovar pro Ponorku 221867765C, ale na kulaťáka nic...
Řešil někdo?
Guma pro uličkové se dá koupit, na neuličkovou jsem nikde nenatrefil. Pouze na polotovar pro Ponorku 221867765C, ale na kulaťáka nic...
Řešil někdo?
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - skládání - detaily
... byla delší pauza, jelikož pracovali jiní...tak jen pár fotek.
Doka by již mohla zavrčet na silnici, ale jsou trochu problémy s doklady, snad se to brzy vyřeší, protože na garážové těžítko je to trochu přepych
Doka by již mohla zavrčet na silnici, ale jsou trochu problémy s doklady, snad se to brzy vyřeší, protože na garážové těžítko je to trochu přepych
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
volání o pomoc - doklady
Doka se již těší na silnici, ale chybí to hlavní a jak víte, tak to není motor, převodovka, opravené auto do stavu "zánovního" a ani benzín, ale papíry.
Oproti době, kdy jsem Doku dovážel zhoustla situace a plán registru Historických vozidel má trhlinku. Věřím, že se zacelí, jinak mám bezva těžítko překážítko a prosím busíkáře o případnou pomoc se zacelením.
Máte prosím někdo doklad o možnosti mít motor CJ (2l, typ4) v autě do modelového roku 75? 2,0l začínal modelovým rokem 76, Doka má 75 a má 2l a to vyžaduje nějaký papír. Ne nutně na Doku, ale na jakéhokoliv busíka T2b 8.1972-7.1975, který má zapsán v TP 2,0l. Potřeboval bych kopii TP, CZ nebo cizí, platný, i neplatný, dobový prospekt, ceník, že se typ 4 opravoval na 2,0l. ....prostě něco co má (mělo) na sobě nějaké autorizační razítko a přitom 2,0l před rokem 8.1975.
Takový busík jistě není jen jeden, ale je tu někde legální? Pokud ano, prosím, prosím sken příslušného dokladu .. pomůže prolomit ledy...díky Jirka
Oproti době, kdy jsem Doku dovážel zhoustla situace a plán registru Historických vozidel má trhlinku. Věřím, že se zacelí, jinak mám bezva těžítko překážítko a prosím busíkáře o případnou pomoc se zacelením.
Máte prosím někdo doklad o možnosti mít motor CJ (2l, typ4) v autě do modelového roku 75? 2,0l začínal modelovým rokem 76, Doka má 75 a má 2l a to vyžaduje nějaký papír. Ne nutně na Doku, ale na jakéhokoliv busíka T2b 8.1972-7.1975, který má zapsán v TP 2,0l. Potřeboval bych kopii TP, CZ nebo cizí, platný, i neplatný, dobový prospekt, ceník, že se typ 4 opravoval na 2,0l. ....prostě něco co má (mělo) na sobě nějaké autorizační razítko a přitom 2,0l před rokem 8.1975.
Takový busík jistě není jen jeden, ale je tu někde legální? Pokud ano, prosím, prosím sken příslušného dokladu .. pomůže prolomit ledy...díky Jirka
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Jo modelový rok 76 (8.1975->) je CJ. Modelový rok 75 (->7.1975) AP (1800).
Moje Doka je právě 10.1974 (modelově 75).
Ale našel jsem fotku TP z DE (1973 + CJ) tak snad jako podpůrný doklad pomůže.
Moje Doka je právě 10.1974 (modelově 75).
Ale našel jsem fotku TP z DE (1973 + CJ) tak snad jako podpůrný doklad pomůže.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Už se těším, dnes telefonát, že Doka bude připuštěna do silničního provozu... teď jen SPZ, ale štemplované papíry jsou, tak už b to měla být jen formalita...
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Gratuluji!!! To je najednou radosti coz? Ja takovou mel pred rokem, kdyz jsem honil papiry na buse 5 mesicu.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Jo, přesně...nejhorší byl ten pocit bezmoci, že hrozí těžítko "ze zlata" a nemáš šanci nic dělat, byť by mělo vše jít.
Víš, že by to mělo projít, že sice něco chybí, ale z předpisů jsou to doporučené věci, ne povinné, ale najednou je někdo vyžaduje a .... a ty víš, že nemáš právní nárok, že na tobě leží důkazní břemeno a pokud bude vyžadováno hlubší než hluboké, tak prostě nezvítězíš, nebo jo, ale za takového času a takových nákladů....
...takže radost ...hurá...
Víš, že by to mělo projít, že sice něco chybí, ale z předpisů jsou to doporučené věci, ne povinné, ale najednou je někdo vyžaduje a .... a ty víš, že nemáš právní nárok, že na tobě leží důkazní břemeno a pokud bude vyžadováno hlubší než hluboké, tak prostě nezvítězíš, nebo jo, ale za takového času a takových nákladů....
...takže radost ...hurá...
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Plně tě chápu a plně ti rozumím. Já měl takovou radost, že jsem se z toho až ožral. Zařekl jsem se, že už nikdy kupovat nic takového nebudu, když vidím jaké je s tím lítání, stresů a člověk ani neví zda-li bude Happy-End. A to jsem k tomu měl anglické papíry, kde to v UK vesele asi 5 let jezdilo a bez problému. Dokonce to vždy v pořádku prošlo jejich MOT (něco jako naše STK), dokonce mám i ve složce všechny MOT dokumenty. A u nás začali bazírovat na úřadě na dvou nesmyslných věcech. Ale naštěstí se to zvládlo.JirkaB píše:Jo, přesně...nejhorší byl ten pocit bezmoci, že hrozí těžítko "ze zlata" a nemáš šanci nic dělat, byť by mělo vše jít.
Víš, že by to mělo projít, že sice něco chybí, ale z předpisů jsou to doporučené věci, ne povinné, ale najednou je někdo vyžaduje a .... a ty víš, že nemáš právní nárok, že na tobě leží důkazní břemeno a pokud bude vyžadováno hlubší než hluboké, tak prostě nezvítězíš, nebo jo, ale za takového času a takových nákladů....
...takže radost ...hurá...
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Poznámka - uvedené rozměry platí pro Typ2, ale T1. Ponorka měla kratší korbu.wally píše:Both SC and DC slats are 1-3/4" wide and 3/4"thick.
The slats are technically .1 inches longer then the bed for both models.
For SC: Approx 102.5 inches long, (8' 6.5")
For DC: approx 69.2 inches long
The ends are curved with a 45 degree radius bend, to allow the end cap to fit over the top of it and form a nice round corner. In time your hoop wood will sag, so it is advisable to sand dual 45 degree curves on the ends of your wood strips so you can rotate and flip them over often.
Podle rozměrů údaj z Gropgates platí, tedy délka korby plus 0,1palce, tedy o pár milimetrů delší než délka korby. pro typ 2 T2 tedy trochu více než je uvedeno, tedy:
DC T2 73,1 inches long a SC T2 106.4 palce.
DC T2 1858mm, SC T2 2703mm
Tolik teorie, zatím mám délku 1900 a dám vědět, až budu řezat, co je správný rozměr ..Doky se již dočkám, tak se hned vrhnu na zaplachtování..
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2b Doka - skládání - detaily
...a v tom království spolu žili navždy a pokud neumřeli, tak si doku užívají dodnes......
Vwase nocni sichta...
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Doka - skládání - detaily
[-o<
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Doka - skládání - detaily
[-o<
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------