Olan47 1302S
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Olan47 1302S
Ahoj broukaři,
dlouho jsem zvažoval zda si založit vlastní projekt nebo ne. Zima končí a práce v garáži mohou pokročit, jenže každou chvíli se na něčem zaseknu Takže jsem ho založil a předem děkuji za trpělivost a dobře míněné rady.
Svého brouka jsem si koupil loni a fórum již párkrát využil. Cílem je tento na první pohled pěkně vypadající kousek zprovoznit. Do větších akcí se radši pouštět nebudu, takže cílem je auto zprovoznit a jezdit a jezdit Měl jen nefuknční motor, eletriku, brzdy, tlumiče a pár dalších drobností (např. lak a plechařinu)
Předchozí majitel spousty věcí opravil po svém a nebo neopravil a podle toho některé věci vypadají. Aktuálně se snažím protáhnout nové struny pro ovládání topníků, ale neúspěšně. Nebyly tam a krytky samozřejmě taky ne. Chci se zeptat zda na to nemáte nějakou fintu jak to proštouchnout. Aktuálně se nemohu dostat dále jak trubičkama k držáku převodovky. Na obou stranách je situace stejná, prostě to dále nejde. Zkouším WD, vrtačku s drátem, ale stále nic No a druhá otázka je ohledně povolení matice držící větrák. Mám aktuálně pohromadě generátor a větrák a chci se dostat k těm centrálním plechům, který drží větrák v doghousu. Jak to povolit? Musím nějak ten generátor oddělit?
dlouho jsem zvažoval zda si založit vlastní projekt nebo ne. Zima končí a práce v garáži mohou pokročit, jenže každou chvíli se na něčem zaseknu Takže jsem ho založil a předem děkuji za trpělivost a dobře míněné rady.
Svého brouka jsem si koupil loni a fórum již párkrát využil. Cílem je tento na první pohled pěkně vypadající kousek zprovoznit. Do větších akcí se radši pouštět nebudu, takže cílem je auto zprovoznit a jezdit a jezdit Měl jen nefuknční motor, eletriku, brzdy, tlumiče a pár dalších drobností (např. lak a plechařinu)
Předchozí majitel spousty věcí opravil po svém a nebo neopravil a podle toho některé věci vypadají. Aktuálně se snažím protáhnout nové struny pro ovládání topníků, ale neúspěšně. Nebyly tam a krytky samozřejmě taky ne. Chci se zeptat zda na to nemáte nějakou fintu jak to proštouchnout. Aktuálně se nemohu dostat dále jak trubičkama k držáku převodovky. Na obou stranách je situace stejná, prostě to dále nejde. Zkouším WD, vrtačku s drátem, ale stále nic No a druhá otázka je ohledně povolení matice držící větrák. Mám aktuálně pohromadě generátor a větrák a chci se dostat k těm centrálním plechům, který drží větrák v doghousu. Jak to povolit? Musím nějak ten generátor oddělit?
- Přílohy
-
- Jak tu matku povolit? Foto je jen ilustrativní.
- fan_doghouse_LI.jpg (954.64 KiB) Zobrazeno 13281 x
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
Re: Olan47 1302S
povolit v obvyklém směru, je tam normální závit
když to nejde silou, jde to větší silou !
žádná věda to není
P.S. oddělit od plechů lze generátor teprve až po povolení vrtule
když to nejde silou, jde to větší silou !
žádná věda to není
P.S. oddělit od plechů lze generátor teprve až po povolení vrtule
... a vůbec !
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
Takže, zimní prázniny skončily a hurá do garáže.
Měním kryty torzních tyčí: Počítám že správné uložení je to vlevo
Co mne ale překvapilo, jak nesedí díry krytů s dírama v káře, rozdíl je klidně i 2-3mm. Takže šrouby tam nedám.
Nemá někdo ty originál M10 s 14kou či 15 hlavou?
Nezbývá než probrousit kryty tak aby tam šli, ničemu to snad vadit nebude. Ale čím to je těžko říci.
Měním kryty torzních tyčí: Počítám že správné uložení je to vlevo
Co mne ale překvapilo, jak nesedí díry krytů s dírama v káře, rozdíl je klidně i 2-3mm. Takže šrouby tam nedám.
Nemá někdo ty originál M10 s 14kou či 15 hlavou?
Nezbývá než probrousit kryty tak aby tam šli, ničemu to snad vadit nebude. Ale čím to je těžko říci.
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
Lesk a bída chromovaného aftermarketu, řekl bych.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
Člověk se hold pořád něco učí, takže příště nešetřit a koupit radši pořádné
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Olan47 1302S
ty ucpaný trubičky pro struny topníků jsem na 1302 kdysi taky řešil.
litry WDčka
svářecí drát na jednom konci nabroušený jak dláto, na druhém konci ohnutý 2x 90°, a tím točit jako klikou a cpár ho dovnitř ...
a ještě struna s koncem ohnutým zpátky, aby vytahovala ven svinčík
hroznej vopruz, ale nakonec se to povedlo...
litry WDčka
svářecí drát na jednom konci nabroušený jak dláto, na druhém konci ohnutý 2x 90°, a tím točit jako klikou a cpár ho dovnitř ...
a ještě struna s koncem ohnutým zpátky, aby vytahovala ven svinčík
hroznej vopruz, ale nakonec se to povedlo...
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
Už jsem z těch trubiček na prášky, prolévám, struna ostrá jako blázen a pořád žádný úspěch........kdyby aspoň po milimetrech to šlo
Neřešil jste někdo nějaký alternativní způsob ovládání? Natáhnout nové trubičky, bovdeny.........atd.?
No nic, zkouším dál....................
Konečně jsem dopasoval ty kryty torzních tyčí......trochu probrousit a hlavně upravit šrouby a jsou tam. Snad to na funkci nebude mít žádný vliv
Neřešil jste někdo nějaký alternativní způsob ovládání? Natáhnout nové trubičky, bovdeny.........atd.?
No nic, zkouším dál....................
Konečně jsem dopasoval ty kryty torzních tyčí......trochu probrousit a hlavně upravit šrouby a jsou tam. Snad to na funkci nebude mít žádný vliv
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
Jedna pevnostní M10 17ka tam šla, to jsou ty černé co na krytech nejsou vidět
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
Začal jsem skládat motor, dlouho jsem scháněl hlavu 1300 dvojkanál, nakonec v německu sehnal. Repase za 1000,-Kč, ventily, vodítka. Koukal jsem že Lišák si to dělal sám, kloubouk dolu......ale do toho jsem se nepustil
Samozřejmě na plechy pod válcema jsem zapomněl......takže, je nějaký osvědčený způsob jak to nastrojit a na nic nezapomenout? Pokud by někdo z Broukařů nastínil aspoň ideální postup tak prima, nebo na co si dát pozor Předem díky.Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
No a ještě jedna zajímavost, z té německé hlavy jsem sundal takovéto pružiny s miskama, pružiny jsou výrazně tvrdší......že by určeno pro "závodní" motor?
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
- Mexiko 1983
- Příspěvky: 205
- Registrován: 13 říj 2016
- Bydliště: Český Šterndberk
Re: Olan47 1302S
Tak držím palce v další práci. Ať to vrčí [-o<
Re: Olan47 1302S
Praha východ je dost široký pojem, ale když si pro něj sjedeš do Čerčan, tak Ti klidně momenťák půjčím
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
Zdeňku díky, ale nakonec jsem jeden zakoupil.........při mé šikovnosti ho budu potřebovat vícekrát
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
Takže k těm pružinám žádné vyjádření někoho z odborníků?
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
Toto je taková pěkná čistá práce........
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
Nemá náhodou někdo vícero pružinek co vrací klapky......rád se nějakým pivkem na srazu odvděčím
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
Tak a opět jedna otázka do davu, který plech je špatný.......dírama v levé části na sebe nepasují
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
Re: Olan47 1302S
No plechy jsou oba dobrý ... jen nepatří k sobě
ty máš "dvoukanálový" motor, takže ten co držíš v ruce bys tam mít neměl
ty máš "dvoukanálový" motor, takže ten co držíš v ruce bys tam mít neměl
... a vůbec !
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
Díky, škoda toho laku .........ale znamená to, že ten co mám v ruce je na jednokanál? Abych věděl pokud by ho někdo sháněl ......a já hold budu shánět zadní na dvojkanál, je to tak?
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977