Olan47 1302S

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Odpovědět
Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12693
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Olan47 1302S

Příspěvek od Sam »

lišák píše:Mě vůbec nevadí že je někdo levej na vkládání fotek, já si noťas rád natočím bokem :D .
Obrázek
To mne nenapadlo, já si na to lehám. Problém je že pak při čtení usínám :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Olan47
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 565
Registrován: 16 říj 2016
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Olan47 1302S

Příspěvek od Olan47 »

Hold se zeptám, sám úplně nevím..........a je tady spousta profíků.
píst.jpg
Co je nejčastější příčinou takto velké vrstvy karbonu?
Sám jsem si dosadil:
- moc bohatá směs
- špatně seřízené ventily
- blbej benzín ;-)
Předestírám, že při rozebrání to bylo na všech válcích skoro stejné, tři ventily výfukové nedosedali (po nalití trochu prosakovali), sací OK. Na jednom pístu tlak pod 7,5 a ostatní skoro 9. Seřízení Ventilů před rozebráním kontrolováno a nic extra divného jsem nenaměřil. Každá svíčka jinak opálená. Kroužky zalepené karbonem nebyly.
Rozebral jsem, to protože jsem s chodem motoru nikdy nebyl spokojen. Nově zabrousím ventily, nová těsnění, komplet jiné sání a výfuk.
Vím, že to je lajcký dotaz, tak prosím o trochu shovívavosti ;-)
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1040
Registrován: 01 pro 2010

Re: Olan47 1302S

Příspěvek od evinsen »

a kroužky

Uživatelský avatar
Olan47
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 565
Registrován: 16 říj 2016
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Olan47 1302S

Příspěvek od Olan47 »

evinsen píše:
12 čer 2020
a kroužky
Díky, ty mám objednané a měním.
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977

Odpovědět