T2b Pedro
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7224
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2b Pedro
Nerozumis zatim,ale jednou budes .
Predni panty se delaly do konce roku 1973, zadni panty se delaly od zari 1972 ( oficialne predstaveny na Frankfurtskem auto show v zari 1973). Strecha na "acko" (mezityp,tedy knirac a velka svetla vzadu) je stejna jako na "becko" se zadnima pantama.Obe verze se tedy delaly soucasne skoro jeden a pul roku.
Predni panty se delaly do konce roku 1973, zadni panty se delaly od zari 1972 ( oficialne predstaveny na Frankfurtskem auto show v zari 1973). Strecha na "acko" (mezityp,tedy knirac a velka svetla vzadu) je stejna jako na "becko" se zadnima pantama.Obe verze se tedy delaly soucasne skoro jeden a pul roku.
Vwase nocni sichta...
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
Na každej pád klobouk dolu, že to z takovéto fotky poznáte pánové . Jestli je to tak, mám asi zvedání vyřešeno? Nebo je k tomu ještě nějaký bazmek který vzpěrám pomůže střechu vynézt? Například občas se vidí po světě, že se mechanismu pomáhá menši plynovou vzpěrou kousek od pantu zvedačky..
Jaký je na toto názor? Takové vzpěry už vpodstatě mám..T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
- DuffY
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 820
- Registrován: 07 lis 2006
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
tyhle vzpěry jsou už jen pomocné, když vozíš náklad na střeše, mám je na T3
Re: T2b Pedro
Promiň,žádnej chyták,já ty auta rozlišuji podle podvozku-áčkový a béčkový. co vozily je podružný i když je mi jasný že zlom ve výrobě nenastal do detailů ani na karoserii. někdo to rozlišuje podle blinkrů,vík nádrží nebo lapačů vzduchu. pro mě je směrodatná áčková náprava ať už má kotouče či bubny. a zrovna tak to mám hozený i s tím typováním, i když se vžilo označování T1-T5,ve skutečnosti to jsou všechny Typ 2.gandy píše:Tomu nerozumím? Já myslel že do r. 73 se dělala střecha áčková s panty vepředu? Nebo je to jen chyták pro nás neználky?evinsen píše:ba jo jsou na béčko,ale je to ten starší typ střechy co měla zdobení třásněma. tuším že do konce toku 1973
Takže si nic nedělej ze zmatku co nadělaly karosárny. díra ve střeše je stejná a ano tohle jsou vzpěry na tu menší střechu s panty v předu.
Re: T2b Pedro
jak s výztuhama, budeš to auto nějak vyztužovat? Asi by to sneslo spodní dekly na podvozku. Používaly se na vozech s dírou do střechy, nebo na vozech s dvěma šoupačkami, pro zvýšení torzní tuhosti karoserie.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
To je dobrá připomínka. Podvozek jsem teda neřešil. Díru ve střeše a uchycení pantů zvedačky vynášim vinglem. Díra střechy 15x15x2 po celé délce. Dělal jsem to včera do noci, dnes odpoledne budu pokračovat. Uchycení pantů, co říkal max je pouze na plocháči a plovoucí matky. Já ale chci dát vingl a chytit ho z obou stran v příčkách. Střední příčka byla už říznutá dávno, nahradil jsem jí jeklem 60x20x2.Pětišroub píše:jak s výztuhama, budeš to auto nějak vyztužovat? Asi by to sneslo spodní dekly na podvozku. Používaly se na vozech s dírou do střechy, nebo na vozech s dvěma šoupačkami, pro zvýšení torzní tuhosti karoserie.
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
S podvozkem teda ještě pouvažuju. Byl by nějaký nápad jak se to dělá/dělalo?
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
Re: T2b Pedro
tyhle pleši tam jsou přifařený, nebo přiskrutkovaný?
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: T2b Pedro
na ponorce byly vařený..
Re: T2b Pedro
robila sa táto výstuha len do USA? Kvoli bezpečnosti?
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
Re: T2b Pedro
já to měl na autě do rakouska z r.1955
Re: T2b Pedro
ne, jak píšu - westfálky, vozy s soupackama na obou stranách, tam kde byla rigidita karoserie snížena, byly plechy na podvozkuJozef píše:robila sa táto výstuha len do USA? Kvoli bezpečnosti?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: T2b Pedro
ono to kvůli bezpečnosti ve finále bylo. Busí kastle ke krabice z plošných dílů, a když se vyřízne střecha nebo nasadí šoupačky oboustraně, tak jde tuhost kastle do pryč. Jde vlastně o to, že auto ztrácí pevnost v něčem, co by se dalo přirovnat ke ždímání houby na tabuli. Chytnete busa rukou dokola v místě náprav a začnete ho ždímat https://www.gettyimages.co.uk/license/89977199. Pokud se na spodek našroubují/navaří plechy, tak se opět (byť v omezenější míře) jedná o prostorově tužší konstrukci. Auto se pak při nárazu tolik nepomuchlá a navíc u westin netrpí tolik při naložení nábytkem.....
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
odborník na slovo vzatý teda vůbec nejsem, ale mě účel těch plechů přijde víc praktický než pevnostní.. Určitě to ale něco do sebe mít bude. Výhledově tam něco takovýho šoupnu. Možná se najde nějakej zbytek nerezu po dílně..
Pedro neměl střední příčku vůbec možná dvacet let, jestli je kastle rozmačkaná jako houba ani radši nechci zjišťovat .
Pedro neměl střední příčku vůbec možná dvacet let, jestli je kastle rozmačkaná jako houba ani radši nechci zjišťovat .
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
Re: T2b Pedro
mezi plechama a podvozkem se dají pašovat drogy...tvrdý drogy...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: T2b Pedro
Ja neviem, mal som jednu orig. westku, teraz druhú a nič také tam nie je.
Alebo to bol len krycí plech za doplatok - frírajd výbava?
Alebo to bol len krycí plech za doplatok - frírajd výbava?
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928