1948 - split from Split

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Odpovědět
Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Svatbaaaa!!!
Přílohy
D8C205A0-A50E-40B9-BC01-6A69E8CCF4CC.jpeg
AB3AAB51-BBC2-4E87-BCB1-5675B33840F8.jpeg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od OB »

Tak gratuluji k Hochzeitu!
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19860
Registrován: 02 led 2003

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Pětišroub »

Kdyžs to splácal dohromady, tak můžeš na Hosín! :)Mmch orel je na cestě.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Pětišroub píše:
26 srp 2021
Kdyžs to splácal dohromady, tak můžeš na Hosín! :)Mmch orel je na cestě.
Po svatbě je vždycky frmol, vždyť to znáš :D Ale třeba to vyjde.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Nedaří se ? Máte špatný den? Pak právě pro vás je tento článek jak dělaný. Nejste v tom sami a některé díly jsou naprosto prokleté. Viz můj zámek zamykání volantu. :D

https://www.samsgarage.org/projects/194 ... ri-a-zamku
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5886
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od pulenejksicht »

Krasa ..tak snad se nerozvedou :wink:
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od OB »

To je pech! Některé díly fakt vzdorují a ne jen u tebe. Jsem zvědavej jak se osvědčí metalické lepidlo. Jak dlouho to vydrží.
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Ano, je to pech a původně jsem chtěl zámek vyhodit. Nakonec mi to ale nedalo a i když jsem zcela nezvítězil, mám z toho radost.

Dnes dám něco fotek z lanových brzd.https://www.samsgarage.org/projects/194 ... rzd-1-cast

May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

pokračování pohádky o lanových brzdách
https://www.samsgarage.org/projects/194 ... rzd-2-cast
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od lišák »

Pěkná práce, ale vůbec jsem nepochopil jak to budeš odvzdušňovat :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od OB »

Moc pěkné. Samozřejmě nepočítej s tím, že brzdy budou mít stejnou účinnost jako hydraulické.
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5886
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od pulenejksicht »

Same ty jsi demon , tebe je na ty jednicky a nuly skoda :wink:
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

lišák píše:
01 zář 2021
Pěkná práce, ale vůbec jsem nepochopil jak to budeš odvzdušňovat :D .
No, jestli jsi viděl foto ze svatby, tak ti je jasné, že mým cílem je se spíš zavodnit než odvzdušnit. :D

PS: Mohu poprosit přítomné Facebookáře o sdílení inzerátu na pneu ? https://www.facebook.com/groups/1553160634999414#
Ideálně ve skupinách na prodej KDF dílů, severských Aircooled verkoop, atp. Bohužel nemám lepší odkaz, Fb mi nedovolí aní kliknout na inzerát.
Přílohy
Screenshot157.jpeg
Screenshot157.jpeg (109.01 KiB) Zobrazeno 1450 x
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19860
Registrován: 02 led 2003

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Pětišroub »

já jen že si ten blog taky čtu, není to zcela nadarmo :-)

=D>
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Samba
inzertní poeta
Příspěvky: 6111
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Kladno

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Samba »

same zkus ještě velevyhlášenou klasiku www.risk.cz líná huba...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Samba píše:
02 zář 2021
same zkus ještě velevyhlášenou klasiku www.risk.cz líná huba...
No kliknul jsem na sekci erotika a žádný inzerát tam nebyl. Tak nevím, jestli je tato sekce prázdná, není to solidní plátek. :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Samba
inzertní poeta
Příspěvky: 6111
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Kladno

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Samba »

musíš sem a sam si tam naroubovat, co mas v hledacku..
https://www.risk.cz/kupon_new.php

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

A dáme pokračování příběhu s názvem 1948.
https://www.samsgarage.org/projects/194 ... zku-1-cast

Obrázek
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

rochuss
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 594
Registrován: 03 lis 2012

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od rochuss »

Troufnu si oponovat,já viděl na KdF několikrát klasické těsnění s prázdnými kuličkami
20210902_224859.jpg

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Ale ano, oponování já rád. Alespoň někdo čte ty moje cancy :D
Popravdě nejsem znalec KDF vozů, nikdy nebyl, vůz jsem neměl, jen díly. Vím, že hranaté těsnění se používalo za války.
Také vím, že jsem ho měl na 48čce. viz
P1030575.JPG
Jestli ho tam dali ve fabrice, nebo jestli brouka někdo rozebíral a dal tam staré těsnění z KDF, to nemohu soudit. Osazení bylo ale věrohodné.

Problém poválečných let do cca 49 je v tom, že těchto aut se do dnešních dob zachovalo velice málo, řekl bych desítky kusů. Málokdo se pak pochlubí s detaily které na voze našel. Navíc poválečná doba byla dost divoká, ostatně jako konec války a tak se montovalo co bylo zrovna po ruce. V tomto roce fabrika když překročila tisíc vozů měsíčně, byl to úspěch. Jen o dva roky dále, na konci roku 1950 to již bylo 8tis měsíčně a produkce raketově rostla. Z deníku Ivana Hirsta je možné se dočíst, že cca třetina všech dílů byl recyklát z válečných zásob nebo vozů které se nepovedly a bylo třeba je buď ve fabrice znovu opravit nebo použít na díly.
Většina těchto vozů se zamíchala mezi pozdější produkci a skončila v hutích nebo jako dárce orgánů pro KDF, kterých je nyní výrazně více než brouků 45-48.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Odpovědět