1948 - split from Split
Re: 1948 - split from Split
Naletovat stříbrem,už jsem to dělal.Opraváři ledniček mají stříbro-měděný drát kterým letují vedení chladiva,ten je nejlepší
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Dneska to padlo. Napřed jsem vytáhl balíček skalice modré, udělal roztok a pak si nafackoval a roztok vylil.
Následně jsem začal hledat tavící pec na 1100 stupňů. Dělají pěkné malé pícky přesně podle mého gusta. To by byla asi nejlepší cesta. Ale je neděle odpoledne a já potřebuji roztavit měď hned teď. Tak jsem na to šel TIGem. Jako přídavný drát jsem zneuctil kus elektrokabelu. Jestli hliník je rychlý, tak měď je superrychlá. Jakmile se do ní dostane potřebné teplo chce to pracovat opravdu rychle.
Mistři doporučují vařit pod héliem ale i pod argonem se dalo. Navíc nešlo o žádný soutěžní svár, jen tam nacpat materiál a zbytek obrat na soustruhu.
Foto posléze až bude dílo dokončeno.
Následně jsem začal hledat tavící pec na 1100 stupňů. Dělají pěkné malé pícky přesně podle mého gusta. To by byla asi nejlepší cesta. Ale je neděle odpoledne a já potřebuji roztavit měď hned teď. Tak jsem na to šel TIGem. Jako přídavný drát jsem zneuctil kus elektrokabelu. Jestli hliník je rychlý, tak měď je superrychlá. Jakmile se do ní dostane potřebné teplo chce to pracovat opravdu rychle.
Mistři doporučují vařit pod héliem ale i pod argonem se dalo. Navíc nešlo o žádný soutěžní svár, jen tam nacpat materiál a zbytek obrat na soustruhu.
Foto posléze až bude dílo dokončeno.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
Nechci být kverulant, jsou to postupy jak z manuálu, ale není páka spojky obráceně?
U novějších převodovek (Bus 63) je otočená tak, aby se co nejméně lámalo lanko.
Koliduje trochu při montáři motoru , ale ve finále to i méně namáhá pouzdro.
.
U novějších převodovek (Bus 63) je otočená tak, aby se co nejméně lámalo lanko.
Koliduje trochu při montáři motoru , ale ve finále to i méně namáhá pouzdro.
.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
Re: 1948 - split from Split
Ten širší konec kónusu má být vždy dopředu,aby se netřepilo lanko a páčka má být ohnutá ke středu vozu. Ale videl jsem 2 druhy páček, na tyto staré vozy buď ohlé do středu nebo ven
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Už mi to psalo více lidí, což mne těší, že to tu někdo vůbec čte. Nejsem Pánbůh tak je možné že jsem udělal chybu. Vím, že jsem na 1950 to dal obráceně, tak jsem to na 48ce otočil.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
Já si myslím, že to máš dobře. Páka u Brouka má být zahnutá od převodovky. Kužel v oku páky má směřovat k motoru.
Ponorka má páku ohnutou k převodovce a pěkně překáží.
Ponorka má páku ohnutou k převodovce a pěkně překáží.
Co přijde dál???
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Já si nejsem úplně jistý. Zašel jsem tedy do syslírny a zde je resumé z pohledu statistiky:
Našel jsem 5 převodovek které mají páku zahnutou ven a 7 převodovek které ji mají zahnutou dovnitř. Zbytek skříní pro jistotu nemělo páku vůbec.
Takže se kloním k tomu to prohodit a uvidíme, třeba se svět vrátí do normálu
Našel jsem 5 převodovek které mají páku zahnutou ven a 7 převodovek které ji mají zahnutou dovnitř. Zbytek skříní pro jistotu nemělo páku vůbec.
Takže se kloním k tomu to prohodit a uvidíme, třeba se svět vrátí do normálu
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
Tak podle příručky na Brezla 1951/52 je kužel dopředu a páčka dovnitř,aby se nepřidíralo lanko vpředu a neomačkával závit.Kdf 82 od č.40 000ks to mel také tak.
Re: 1948 - split from Split
Jinak jsem videl páčky doleva,doprava i rovné (při kuželu dopředu), možná,že byly rozdíly ve vývodu spojk.lanka,asi je třeba také odmeřit ten vývod od středu podlahy či kastle
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Prošel jsem si fotky když jsem opravoval padesátku.....
No a máme rok 2021 a já udělám naprosto stejnou chybu. Na to se dá říci jen jedno: "Fugasi, ty ponožky vám nejdou!"
No a máme rok 2021 a já udělám naprosto stejnou chybu. Na to se dá říci jen jedno: "Fugasi, ty ponožky vám nejdou!"
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
V tom se často chybuje,to jen tak pro úplnost.
Re: 1948 - split from Split
já teda nemám zkušenosti s těma vašima starejma kafemlejnkama
ale na novějších nepůlených převodovkách (co ještě nemají páku rovnou)
jsem tu páku měl ohnutou vždy směrem k převodovce a nikdy by mě nenapadlo ji tedy montovat opačně.
Tak nějak mi to vzdy dávalo smysl. To vytrčení "ven z auta" se mi zdá takové divné.
Je fakt ze na novějších převodovkách není páka jištěna stažením sroubu ale ségrovkou
a ve spodní části je nálitek o který se pružina zároven může opřít aby ji to netáhlo "ven"
Takže odhaduji, že by to bylo řešení souososti umístění páky na převodovce a vedení lana
tedy ze půlená převodovka = ohnutí ven, nepůlená převodovka = ohnutí dovnitř ?
Navíc to ohnutí tak nějak kopíruje oblouk převodovky, tak bych čekal že je to kvůli tomu aby to tam nezavazelo
ale na novějších nepůlených převodovkách (co ještě nemají páku rovnou)
jsem tu páku měl ohnutou vždy směrem k převodovce a nikdy by mě nenapadlo ji tedy montovat opačně.
Tak nějak mi to vzdy dávalo smysl. To vytrčení "ven z auta" se mi zdá takové divné.
Je fakt ze na novějších převodovkách není páka jištěna stažením sroubu ale ségrovkou
a ve spodní části je nálitek o který se pružina zároven může opřít aby ji to netáhlo "ven"
Takže odhaduji, že by to bylo řešení souososti umístění páky na převodovce a vedení lana
tedy ze půlená převodovka = ohnutí ven, nepůlená převodovka = ohnutí dovnitř ?
Navíc to ohnutí tak nějak kopíruje oblouk převodovky, tak bych čekal že je to kvůli tomu aby to tam nezavazelo
... a vůbec !
Re: 1948 - split from Split
na špatne rešeni sis vybral parádní datum..
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
48 dnes rano. Pri montazi to v dali na kopci zahrmelo a v udoli zacalo dlouze a tahle prset...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
Oválové(částečne synchronní) a dedkovské (plnesynchronní) to mají v katalogu malované taky dovnitř
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
No, ja bych to shrnul tak, ze paku vybocenou vne da jen lempl. A uz o tom nemluvme.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
alebo ten co sa v tom chce hrabat trosku dlhsie...
Skus poskladat motor a a nenasadit na klikovku -stieraci- kruzok k remenici...to ti je potom radost na svete.
Skus poskladat motor a a nenasadit na klikovku -stieraci- kruzok k remenici...to ti je potom radost na svete.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž