1948 - split from Split

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jozef
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 917
Registrován: 22 lis 2004
Bydliště: Trnava

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Jozef »

Gratulujem! Pred každým ktorý toto dokáže požívam velký rešpekt. Zachovať patinu sa medzi znalcmi cení, ja som nútený svoju Tatru dať do celolaku.
=D>
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15422
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Jsi nucený ale nikdy ji do celolaku nedáš. A o tom to je :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Jozef
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 917
Registrován: 22 lis 2004
Bydliště: Trnava

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Jozef »

Bohuzial je to realita
Přílohy
8A90E5CB-6B5C-4CF1-9299-40E702AA78D2.jpeg
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15422
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Doprdele, Jozefe. Proč? To bylo tak hezké auto s duší
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Jimmi
Příspěvky: 46
Registrován: 20 říj 2005
Bydliště: Pardubice

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Jimmi »

Taková to byla krásná TATRA :shock:

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15422
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Josef, omlouvám se za silná slova, bylo toho na mne moc.

IMG_0887.jpeg
…když sedm let skládáte auto a týden po získání dokladů vám před garáží na půl roku rozjebají silnici.2025
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Jozef
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 917
Registrován: 22 lis 2004
Bydliště: Trnava

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Jozef »

niečo ma napadá čo sa dá urobiť za pol roka v garáži na Splitovi :D
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15422
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

:D Mne také.
Třeba si uklidit dílnu
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3212
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od OB »

Nebo celolak! :lol:
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
lubos
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 620
Registrován: 08 led 2010

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od lubos »

Nevěřím, že by se Sam nechal uvěznit na půl roku. S takhle vysokým podvozkem si určitě cestu ven najde.

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1321
Registrován: 08 zář 2009

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od lope »

Dvě traverzy přes výkop na ty galusky stačí :D

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15422
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Luboš na to kápnul. Síla dokončit auto je nezdolná. Dnes jsem přeskočil až na asfalt a mám najeto 160km.
Spojku jsem rozebral a zjistil, že již pedál s dlouhým háčkem mám osazený, tak jsem jen upravil replikový držák pedálů, posunul spojková pedál dál od pedálové příčky a rázem jsem získal potřebné milimetry na vypnutí spojky. Také jsem našel NOS spojkové lanko, které je kupodivu o centimetr kratší a tak i štelovací matice u převodovky je rázem na zdravém místě.
Brzdy dotaženy a už je jízda o poznání lepší. Aktuálně řeším podivné zvuky na přední nápravě. Bude to ale asi jen rezerva, které kloktá ve velkém prázdném prostoru. Mám ji obutou jen 4.5" pneu místo 5.00, také na 48ce chybí aretace rezervy, kterou již v roce 1950 mám.

Řazení je problém jen na 1 a 2, tak to nebude vůle na hokejce ale silná pružina, která aretuje vidličku řazení na daném místě.
Pamatuji, že jsem jednu pružinu natahoval, protože byla oproti předpisu kratší. Tak snad se zase časem unaví.

PS: Lakovat se ještě asi bude ale jen šedá místa aby to bylo více modré. Mám vymyšlenou technologii s cukrem ale o tom až někdy jindy... :D
Přílohy
IMG_0896.JPEG
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5973
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od pulenejksicht »

bez poklic je to krasne :wink:
doufam ze to vyvencis na Stvoridla na kafe
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15422
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Žere to i kupky hnoje

Puklice tam přijdou. Na 48ce jsou speciální, je to takové cukroví a poznávací znamení roku 47-49.
Přílohy
CCE0F12C-8E59-487C-8360-0608191BDF74.jpeg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2614
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od martin_100 »

Ta celulutida je na tom taky pěkná. Sluší tomu autu.

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2612
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Pekař z Boščehrada »

Touhle hustou károu se nepřestávám kochat!!!

Uživatelský avatar
Jindra
Příspěvky: 149
Registrován: 31 črc 2019
Bydliště: MB

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Jindra »

Sam píše:
24 črc 2024
Žere to i kupky hnoje

Puklice tam přijdou. Na 48ce jsou speciální, je to takové cukroví a poznávací znamení roku 47-49.
Ty diagonály jsou neskutečně nádherný... Z jakého že jsou roku?
1303-r.1974
1300- r.1979
T2 -r.1974

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2336
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od wally »

Nice! [-o< [-X
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15422
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od Sam »

Jsou to Continental 4.50x16. Mam foto, jak je davaji cca v roce 47 na vyrobni lince na auta. Zrejme nemeli tehdy k dispozici spravne 5.00x16.
Rok vyroby neodhadnu, budou pred rokem 1970.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5353
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: 1948 - split from Split

Příspěvek od lišák »

Sam píše:
28 črc 2024
Rok vyroby neodhadnu, budou pred rokem 1970.
Už tohle stačí aby se Půlenýmu přitížilo :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Odpovědět