1948 - split from Split
Re: 1948 - split from Split
Gratulujem! Pred každým ktorý toto dokáže požívam velký rešpekt. Zachovať patinu sa medzi znalcmi cení, ja som nútený svoju Tatru dať do celolaku.
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Jsi nucený ale nikdy ji do celolaku nedáš. A o tom to je
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
Bohuzial je to realita
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Doprdele, Jozefe. Proč? To bylo tak hezké auto s duší
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
Taková to byla krásná TATRA
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Josef, omlouvám se za silná slova, bylo toho na mne moc.
…když sedm let skládáte auto a týden po získání dokladů vám před garáží na půl roku rozjebají silnici.2025
…když sedm let skládáte auto a týden po získání dokladů vám před garáží na půl roku rozjebají silnici.2025
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
niečo ma napadá čo sa dá urobiť za pol roka v garáži na Splitovi
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Mne také.
Třeba si uklidit dílnu
Třeba si uklidit dílnu
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1948 - split from Split
Nevěřím, že by se Sam nechal uvěznit na půl roku. S takhle vysokým podvozkem si určitě cestu ven najde.
Re: 1948 - split from Split
Dvě traverzy přes výkop na ty galusky stačí
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Luboš na to kápnul. Síla dokončit auto je nezdolná. Dnes jsem přeskočil až na asfalt a mám najeto 160km.
Spojku jsem rozebral a zjistil, že již pedál s dlouhým háčkem mám osazený, tak jsem jen upravil replikový držák pedálů, posunul spojková pedál dál od pedálové příčky a rázem jsem získal potřebné milimetry na vypnutí spojky. Také jsem našel NOS spojkové lanko, které je kupodivu o centimetr kratší a tak i štelovací matice u převodovky je rázem na zdravém místě.
Brzdy dotaženy a už je jízda o poznání lepší. Aktuálně řeším podivné zvuky na přední nápravě. Bude to ale asi jen rezerva, které kloktá ve velkém prázdném prostoru. Mám ji obutou jen 4.5" pneu místo 5.00, také na 48ce chybí aretace rezervy, kterou již v roce 1950 mám.
Řazení je problém jen na 1 a 2, tak to nebude vůle na hokejce ale silná pružina, která aretuje vidličku řazení na daném místě.
Pamatuji, že jsem jednu pružinu natahoval, protože byla oproti předpisu kratší. Tak snad se zase časem unaví.
PS: Lakovat se ještě asi bude ale jen šedá místa aby to bylo více modré. Mám vymyšlenou technologii s cukrem ale o tom až někdy jindy...
Spojku jsem rozebral a zjistil, že již pedál s dlouhým háčkem mám osazený, tak jsem jen upravil replikový držák pedálů, posunul spojková pedál dál od pedálové příčky a rázem jsem získal potřebné milimetry na vypnutí spojky. Také jsem našel NOS spojkové lanko, které je kupodivu o centimetr kratší a tak i štelovací matice u převodovky je rázem na zdravém místě.
Brzdy dotaženy a už je jízda o poznání lepší. Aktuálně řeším podivné zvuky na přední nápravě. Bude to ale asi jen rezerva, které kloktá ve velkém prázdném prostoru. Mám ji obutou jen 4.5" pneu místo 5.00, také na 48ce chybí aretace rezervy, kterou již v roce 1950 mám.
Řazení je problém jen na 1 a 2, tak to nebude vůle na hokejce ale silná pružina, která aretuje vidličku řazení na daném místě.
Pamatuji, že jsem jednu pružinu natahoval, protože byla oproti předpisu kratší. Tak snad se zase časem unaví.
PS: Lakovat se ještě asi bude ale jen šedá místa aby to bylo více modré. Mám vymyšlenou technologii s cukrem ale o tom až někdy jindy...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5973
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 1948 - split from Split
bez poklic je to krasne
doufam ze to vyvencis na Stvoridla na kafe
doufam ze to vyvencis na Stvoridla na kafe
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Žere to i kupky hnoje
Puklice tam přijdou. Na 48ce jsou speciální, je to takové cukroví a poznávací znamení roku 47-49.
Puklice tam přijdou. Na 48ce jsou speciální, je to takové cukroví a poznávací znamení roku 47-49.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Ta celulutida je na tom taky pěkná. Sluší tomu autu.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2612
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: 1948 - split from Split
Touhle hustou károu se nepřestávám kochat!!!
Re: 1948 - split from Split
Ty diagonály jsou neskutečně nádherný... Z jakého že jsou roku?
1303-r.1974
1300- r.1979
T2 -r.1974
1300- r.1979
T2 -r.1974
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2336
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Nice! [-o< [-X
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15422
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Jsou to Continental 4.50x16. Mam foto, jak je davaji cca v roce 47 na vyrobni lince na auta. Zrejme nemeli tehdy k dispozici spravne 5.00x16.
Rok vyroby neodhadnu, budou pred rokem 1970.
Rok vyroby neodhadnu, budou pred rokem 1970.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5353
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1948 - split from Split
Už tohle stačí aby se Půlenýmu přitížilo .
Každý celek se skládá z detailů.